Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomenquote:
Stelletje zigeuners ook altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomen
Ja, nogal. En brandende ogen en een nek die het er niet mee eens is als ik hem wil verdraaien.quote:
Misschien zou het handig zijn om eens langs een chiropractor te gaan? Hielp bij mij in ieder geval goed toen ik ook helemaal vast zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nogal. En brandende ogen en een nek die het er niet mee eens is als ik hem wil verdraaien.
flikker op met je vooroordelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de kermisattracties zijn weer afgebroken en voor hetzelfde geld hadden ze nog wat meer van Groningen meegenomen
Net als vroeger "haal je was binnen, het circus is in de stad". Kneusjes die dat zeggen. Alsof je als reiziger per se moet stelenquote:
Psssst, het is PSMquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft het er mee te maken dat hij een modj is?
het zijn de bekende steken over en weer, dus dat hoort er bijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft het er mee te maken dat hij een modj is?
bij volgende uploadronde post ik m hier ook wel ffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is niet alleen aan de modjes besteed ofc.
En ik wil de foto zien alex!
sterktequote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders moesten gister onze poes in laten slapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |