Tis live, dus behalve de voorbereiding is er nog niks klaarquote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef teigan het volgende:
ik ben rond die tijd aan het collecteren, dus ik kan niet luisteren... Iig succes ermee!(al zal de aflevering nu al wel klaar zijn..)
Had graag willen luisteren, maar op dat moment zit ik in de trein naar Groningenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:32 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga even schaamteloos reclame maken:
Vanavond om 6 uur is de eerste show van het nieuwe radioprogramma voor internationale studenten waar ik aan werk. Dus allemaal luisteren op 106.6 in de ether of via www.happyhourfm.nl (Ook al val je niet binnen de doelgroep)![]()
Einde dienstmededeling.
Radiootje mee, 106.6 zodra je in de buurt van de stad komtquote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had graag willen luisteren, maar op dat moment zit ik in de trein naar Groningen
Niet als je nog in de buurt van Zwolle bentquote:Op maandag 19 mei 2008 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Radiootje mee, 106.6 zodra je in de buurt van de stad komt
Waarvoor ga je collecteren?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:38 schreef teigan het volgende:
ik ben rond die tijd aan het collecteren, dus ik kan niet luisteren... Iig succes ermee!(al zal de aflevering nu al wel klaar zijn..)
Anjerfonds... Gaat vanuit het koor waarbij ik zing..quote:
weet ik nog niet precies, ik geloof dat we in het zuiden van de stad lopen...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Welke wijk mag je onveilig maken?:P
quote:GRONINGEN - Delen van de stad-Groninger wijken Helpman, Corpus den Hoorn en De Weijert zijn op dit moment getroffen door een grote stroomstoring.
Elfhonderd woningen en bedrijven zitten daardoor sinds half één zonder elektriciteit. Essent werkt aan het probleem en verwacht dat de wijken rond 15.00 uur weer stroom hebben.
Wat voor iemand zoek je?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, we mogen wéér op zoek naar een nieuwe huisgenoot...
Ik moet deze week ook!!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef teigan het volgende:
[..]
Anjerfonds... Gaat vanuit het koor waarbij ik zing..
zing jij dan? Of doe jij het via een andere vereniging?quote:
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassbandquote:Op maandag 19 mei 2008 15:01 schreef teigan het volgende:
[..]
zing jij dan? Of doe jij het via een andere vereniging?
ah, vandaar... Ik ving iets op dat wij vorig jaar 700 euro ermee verdient hadden, dus ik ben benieuwd..quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassband![]()
Vangt onze vereniging ongeveer 400 - 500 euro elk jaar door
Wat moet je dáár nou weer?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik moet lopen in Damwoude voor de Brassband![]()
Vangt onze vereniging ongeveer 400 - 500 euro elk jaar door
Mja, jullie lopen in de Grote Boze Stadquote:Op maandag 19 mei 2008 15:13 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, vandaar... Ik ving iets op dat wij vorig jaar 700 euro ermee verdient hadden, dus ik ben benieuwd..
1/3 van het opgelopen geld is voor de vereniging.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:26 schreef maok het volgende:
Dus eigenlijk collecteer je voor je zelf![]()
Ik ging vroeger toen ik klein was wel eens met mijn vader of moeder mee als ze gingen collecteren (ze deden de coordinatie van een wijk voor een bepaalde collecte) als er een kind mee liep gaven de mensen meer
Heb ik gewoond, dus zit daar nog op de vereniging. En elke keer vraag ik mequote:
Waar woonde je daar dan? Ik namelijk ook.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb ik gewoond, dus zit daar nog op de vereniging. En elke keer vraag ik me
af wat ik daar blijf doen, maar weg gaan doe ik weer niet. Te gezellig![]()
Meen je dat?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar woonde je daar dan? Ik namelijk ook..
Oh, dan zat je wel een stukje bij mij vandaan - Hoofdweg.quote:
Aan de kant van Dokkum ( lage cijfers dacht ik)quote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan zat je wel een stukje bij mij vandaan - Hoofdweg.
Achter de paraplukerk. Nu niet m'n ouders gaan stalken hè.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:24 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Aan de kant van Dokkum ( lage cijfers dacht ik)
of aan de kant naar Veenwouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |