Jawel. Even de handrem er op zetten. Is maar een klein hendeltje overhalen en uiteraard de bus in de vrij zetten en dat is niet meer dan een knopje indrukken, omdat het een automaat is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu heb ik niet veel verstand van rijden enzo, maar had dat niet makkelijk voorkomen kunnen worden?
Nope. Die was volgens mij al een hele tijd wit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel zonde, zo te zien een vers overgespoten tweedehands streekbus.
Alliancequote:
* freecell zoekt Haloperidol voor Nietzmanquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
Help! Admins! De busnerds zijn weer ontsnapt! Breng het busnerdgif!
busrukker heet dat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef nietzman het volgende:
Help! Admins! De busnerds zijn weer ontsnapt! Breng het busnerdgif!
Haloperidol is een dopamine antagonist en geeft als gevolg hiervan vaak parkinsonistische bijwerkingen, de bewegingen worden houdertig en de lichaamshouding rigide. Haloperidol kan een onbehandelbare neurologische aandoening genaamd tardieve dyskinesie veroorzaken, met name bij langdurig gebruik van hoge doserigen. Tevens kan Haloperidol in zeer zeldzame gevallen het levensbedreigende maligne neuroleptica syndroom (NMS) veroorzaken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell zoekt Haloperidol voor Nietzman
Ja, dat kan allemaal ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haloperidol is een dopamine antagonist en geeft als gevolg hiervan vaak parkinsonistische bijwerkingen, de bewegingen worden houdertig en de lichaamshouding rigide. Haloperidol kan een onbehandelbare neurologische aandoening genaamd tardieve dyskinesie veroorzaken, met name bij langdurig gebruik van hoge doserigen. Tevens kan Haloperidol in zeer zeldzame gevallen het levensbedreigende maligne neuroleptica syndroom (NMS) veroorzaken.
Dan ben je te laat, want ding staat al weer op de wielen volgens het dagblad van het noordenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:55 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik kom er straks nog langs als ik weer naar huis fiets
Zal wel ff fotos schieten
Waarom dnekt iedereen dat ik dat soort dingen weet. Ik weet heel vele van de geschiedenis van vehikels, kan ook goed dingen herkennen wat het is, maar technische zaken heb ik echt geen verstand vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
En Alexxxxx, ik hoorde van een verslaggever van ons die ooggetuigen en de chauffeur heeft gesproken, dat de bus normaal gesproken automatisch op de handrem moet gaan als de deuren openstaan.. Klopt dat? Want in dat geval is de chauffeur dus niet schuldig, maar was het gewoon een technisch defect.
Oh, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom dnekt iedereen dat ik dat soort dingen weet. Ik weet heel vele van de geschiedenis van vehikels, kan ook goed dingen herkennen wat het is, maar technische zaken heb ik echt geen verstand van
Dat is de halterem en die behoort te werken ja, maar bij wat oudere bussen is dit minder vaak het geval. Daarom vind ik het vreemd dat de chauffeur niet voor de zekerheid de bus even op de handrem heeft gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
En Alexxxxx, ik hoorde van een verslaggever van ons die ooggetuigen en de chauffeur heeft gesproken, dat de bus normaal gesproken automatisch op de handrem moet gaan als de deuren openstaan.. Klopt dat? Want in dat geval is de chauffeur dus niet schuldig, maar was het gewoon een technisch defect.
Dan word het hem naitquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, want ding staat al weer op de wielen volgens het dagblad van het noorden
"Moi"quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een mailtje sturen om te solliciteren voor een commissie, maar ik weet echt niet wat ik er boven moet zetten. Die mensen zijn waarschijnlijk even oud als ik, dan is "Beste meneer/mevrouw" ook zo debiel.
Ik weet echt niks van dit soort dingen, help?
TF gaat over het technische deel in PTAquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, sorry
Dat krijg je nogal snel als je een eigen forum hebt over voertuigen en PTA-mod bent
Nou, hij had bij mij ook zo'n onnozel topic gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:55 schreef MaxMark het volgende:
Kan dat niet gewoon hier?
Gefelicteerd Wurdsje
De blauwe en in welke woon jij ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Mark_Boelen, woon jij op de aquamarijnstraat?
Welke flat dan?
Beste mensen ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Bob. het volgende:
Ik moet een mailtje sturen om te solliciteren voor een commissie, maar ik weet echt niet wat ik er boven moet zetten. Die mensen zijn waarschijnlijk even oud als ik, dan is "Beste meneer/mevrouw" ook zo debiel.
Ik weet echt niks van dit soort dingen, help?
De kaartjes schijnen vrij snel te gaan, ze schijnen al richting uitverkochtheid te gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef JH87 het volgende:
L.S. is ouderwets, maar wel erg vet.
Aan wie richt je die sollicitatiebrief Bob? De huidige commissie of het bestuur? Ik zou gewoon beginnen met iets als 'Dag bestuur,' of 'Dag commissie,'
En tofheid dat je een kaartje hebt CZ. Als ik geld heb haal ik ook een ticket.
Wurdsje; gefeliciteerd! Welke respectabele dan wel niet respectabele leeftijd heb je vandaag bereikt?
En wat geniaal van die bus zeg.
Ik moet mailen naar de quest, een onderdeel van de studievereniging die helpen met het verbeteren van de kwaliteit van de studie ed. Geen idee alleen of ik naar het bestuur daar van stuur of iets.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef JH87 het volgende:
L.S. is ouderwets, maar wel erg vet.
Aan wie richt je die sollicitatiebrief Bob? De huidige commissie of het bestuur? Ik zou gewoon beginnen met iets als 'Dag bestuur,' of 'Dag commissie,'
Dat stuur je volgensmij naar het bestuur, dus kun je gewoon geacht bestuur mailen, of even uitzoeken op de website van de studievereniging! (Ebf toch?) Misschien vindt je daar nog wel de betreffende persoon die er over gaat, kun je gewoon die persoon zijn of haar naam gebruiken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik moet mailen naar de quest, een onderdeel van de studievereniging die helpen met het verbeteren van de kwaliteit van de studie ed. Geen idee alleen of ik naar het bestuur daar van stuur of iets.![]()
En ik wil ook naar lowlands! Maar het is tegelijk met de keiweek en ik zou keimamma worden.
Ik hoorde dat 'het licht staat al op donkergeel.' En toen vroeg ik wat dat betekende, en nouja. Zoiets dus iig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef JH87 het volgende:
Serieus?
Ja, de namen van het quest bestuur had ik al gevonden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat stuur je volgensmij naar het bestuur, dus kun je gewoon geacht bestuur mailen, of even uitzoeken op de website van de studievereniging! (Ebf toch?) Misschien vindt je daar nog wel de betreffende persoon die er over gaat, kun je gewoon die persoon zijn of haar naam gebruiken!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 'het licht staat al op donkergeel.' En toen vroeg ik wat dat betekende, en nouja. Zoiets dus iig.
Ja, er hoeft ook verder alleen maar een korte motivatie bij, dus dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef somegirl het volgende:
Solliciteer je voor een opleidings commissie?
Dankje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, er hoeft ook verder alleen maar een korte motivatie bij, dus dat moet wel lukken.(het typen dan, er ik komen zie ik later wel weer.)
Welkom toruwens! Of post je hier wel vaker en let ik gewoon niet op?
Minder mensen die geloven dat God alles gemaakt heeft, meer mensen die het allemaal wetenschappelijk onderbouwen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en.
Anders dan in de voorafgaande decennia geloofde men nu aan de herkenbaarheid van de wereld door middel van nuchtere theorieën.
Wtf wordt hiermee bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |