Had me meegenomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
... In Leiderdorp langs de snelweg
WTF zat je gister daar dan?quote:
Nee, dat zal een plaatjespost zijn geweestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef Grulez het volgende:
Langste post ooit in dit topic van Alex?
De andere subfora reken ik dan ook meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik post niet zoveel fotos hier toch?Das meer PTA. En F&F
Maar die post ik niet op fok. Evenals mn B&H-fotos
Nee, maar ik had er wel heen gewild.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WTF zat je gister daar dan?Maar dan had je ook meegemoeten naar Aalsmeer en Schiphol
Als ik had geweten dat je in die hoek was had ik er ff een smsje aan gewaagd iig
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De andere subfora reken ik dan ook mee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef Grulez het volgende:
Langste post ooit in dit topic van Alex?
Kom er nog wel eens, dan zeg ik het wel van te voren. Moet je wel naar lwd of zo komen, Groningen lgt niet op de route.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, maar ik had er wel heen gewild.
Dus als je me nou hier had opgepikt,
Gutes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom er nog wel eens, dan zeg ik het wel van te voren. Moet je wel naar lwd of zo komen, Groningen lgt niet op de route.
Ik meende dat je hier ook eens een lange plaatjespost hebt gehad met oa Sebasser en CZ die voor enkele objecten poseerdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, wat een onproductief dagje weer. Ik ga lekker naar huis, een paar pijnstillers nemen en onderuit op de bank. En met huisgenoot 2 praten..
Niet echtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef JH87 het volgende:
Heb ik nog iets gemist naast wel of niet langste posts ooit?
Al scheelde dat niet veelquote:Groningen staat nog, heb ik inmiddels mogen concluderen.
Supergaaf.quote:
Wederom tribunebrandjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt
Al scheelde dat niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |