Goedemorgenquote:

Meteen harde buiken en ik werd er vanmorgen ook weer mee wakker
 Meteen harde buiken en ik werd er vanmorgen ook weer mee wakker 

, ik was verkeerd gereden en daardoor kwam ik midden op een verlaten industrie terrein uit. Toen ik daar eindelijk af was had ik alleen maar de keuze om onder een donker viaduct door te rijden, de stad uit te rijden (over een onverlichte weg) of terug maar terug durfte ik ook niet echt. Toch maar doorgefietst de stad uit waardoor ik uiteindelijk bij Middelbert uit kwam en weer wist waar ik was. Dus toen moest ik nog heel leeuwenborg door langs kardinge (wat ik normaal om dat tijdstip ook niet meer zou doen) om weer in Beijum te belanden.
 , ik was verkeerd gereden en daardoor kwam ik midden op een verlaten industrie terrein uit. Toen ik daar eindelijk af was had ik alleen maar de keuze om onder een donker viaduct door te rijden, de stad uit te rijden (over een onverlichte weg) of terug maar terug durfte ik ook niet echt. Toch maar doorgefietst de stad uit waardoor ik uiteindelijk bij Middelbert uit kwam en weer wist waar ik was. Dus toen moest ik nog heel leeuwenborg door langs kardinge (wat ik normaal om dat tijdstip ook niet meer zou doen) om weer in Beijum te belanden.

. Met een beetje geluk weten we vanavond of Do2 hier komt wonen of niet...
. Met een beetje geluk weten we vanavond of Do2 hier komt wonen of niet...

Oeh, ik wacht op de footoosquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:48 schreef JAY-T het volgende:
Zat ik vanochtend lekker aan m'n ontbijtje, hoor ik ineens veel sirenes vlak bij mij in de straat, maar aangezien ik niet op de straatkant uitkijk, kon ik niks zien.. 10 min. later spring ik op de fiets om naar college te gaan, ligt er gewoon een fucking bus half in het water, aan het Hoge der A

Tis vast zo'n nieuw amfybisch dingquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel zonde, zo te zien een vers overgespoten tweedehands streekbus.

Ramptoeristenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We waren ook net even wezen kijken. Veel volk op de been daar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |