Klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fok is echt hel vanavond.
De woordjes stad moeten eigenlijk Stad zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent geweldig dat je dat zegtIk kwam gister toevallig de poster tegen! Zo jammer dat Autumn niet meer is wat het was
Ik DURF neit te gaan, ben bang dat ik in tranen uitbarst uit droefenis....
@maok: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)itzending_total_loss
4. morgen voor het sporten naar de supermarkt/drogist.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef Matje-1989 het volgende:
Dillemma, ik heb geen deo meer.
Dus 1: Morgen na het sporten niet meer naar college
of
2. Morgen na het sporten lekker stinken in de collegezaal
of
3. Morgen niet sporten en daarna welruikend naar zweet van de nacht naar college
Mag ik harakiri voorstellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef Matje-1989 het volgende:
Dillemma, ik heb geen deo meer.
Dus 1: Morgen na het sporten niet meer naar college
of
2. Morgen na het sporten lekker stinken in de collegezaal
of
3. Morgen niet sporten en daarna welruikend naar zweet van de nacht naar college
We hadden ons verstoptquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, daar waren jullie
TVP en trusten
Vooruit maar, omdat het woensdag is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:48 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ben al wel bijna een uur uit bed, telt dat ook?
Hoezo?quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik naar het ziekenhuis, lekker in m'n kaak laten snijden
Oh!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:Hoi Groningers!
DaD!, de laatste tijd moet ik telkens aan je denken...
Oh.quote:Als ik langs het aanplakbiljet voor het Bruce Springsteen concert kom
Had een geweldige, Brouwer, voor de bekendenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
Sterke MM, hopen dat je een goede krijgt...
Hmm, mja. Heb het al opgelostquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:55 schreef Bob. het volgende:
Want als je geen deo gebruikt stink je een uur in de wind?
Tip: douchen werkt beter dan jezelf onder spuiten met rotzooi.
De tegenhanger van de MediaMarkt, welke vanacht zijn deuren opendquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:15 schreef JH87 het volgende:
Vanaf is de Uefa-cup finale. Wat is de Saturn uberhaupt?
Maar geen full hd cker?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:20 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De tegenhanger van de MediaMarkt, welke vanacht zijn deuren opend![]()
40 inch Lcd van Samsung nu voor 599 (normaal via internet het goedkoopst is 808)
Leuk dat je tegen me praat, ondanks dat ik oranje benquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is er in je kaak gesneden MM? Heb ik zoveel gemist?.
Als je liever hebt dat ik er weer mee stop hoef je het maar te laten weten hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Leuk dat je tegen me praat, ondanks dat ik oranje ben
Ah, ok. Ik hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen.quote:Maar ik had dus een onsteking in een kies, waar de tandarts niet bij kon. Vandaar dus dat ik naar de kaakchirurg moest. Die heeft wat geboord in de kies en gesneden in het tandvlees en zodoende zit ik nu met ijs tegen de wang
Ik heb nooit gezegd dat je moest beginnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je liever hebt dat ik er weer mee stopt hoef je het maar te laten weten hoor.
Heb jij neptandjes?quote:Ah, ok. Ik hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen.. Ik heb m'n tandjes ook al bijna een jaar, trouwens, speaking of kaakchirurgen.
ik ga er heen vannacht.. moet nog steeds een nieuwe stofzuiger hebben..quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er vanavond/vannacht naar de opening van de Saturn?
Ik zit er serieus aan te denken om een LCD op te halen vannacht
Ja. Kijk, dat er wat dingen scheef zijn gegaan toen ze me maakten, en dat ze er nog een stuk of wat bulten bij hebben gegooid, ok, 't is niet anders. Maar dat ze m'n snijtanden vergeten zijn, dát neem ik m'n ouders wel kwalijk. Had nou even net wat meer tijd aan me besteed.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je moest beginnen.
[..]
Heb jij neptandjes?
Ik wilde helemaal niet uitslapenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, jij hebt het er meteen maar van genomen. Wat ga je doen met al je vrije tijd? De uitzendbureaus af?
Mn vader is 40 jaar bij de zaakquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het tijd om weer eens naar de kapper te gaan. Ben al sinds september niet geweest..
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn vader is 40 jaar bij de zaakEn ik neem Lyssa mee naar dat diner
Goedemorgen![]()
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.quote:
Ouders:quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.
Wat romantischquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ouders:
"ja, je broer en zus hebben wel iemand om mee te gaan, maar jij zulkt wel alleen gaan*gniffel* *plaag*"
"neuh ik regel wel iemand die van gratis eten houdt"
*loopt nar pc*
*start msn op*
*klkt schermpje Lyssa aan*
"O HAI"
"O HAI"
"Wil je gratis eten?"
"nom nom nom"
"ok, 15 mei hier komen."
"is goed!"
het deel wat er achteraankam wel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch niet zó heel complimenteus voor Lyssa..
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het deel wat er achteraankam wel?
"Wat moet ik aan?"
"decolletée tot op de kniën en een split tot in je rug"
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is.quote:
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is..
En ik ben niet raar..
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!
Danku, God bless you!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ga er heen vannacht.. moet nog steeds een nieuwe stofzuiger hebben..
mooie TT trouwens
Mja, het verschil tussen HD en FullHD is te verwaarlozen met digitale TVquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das toch jammer. Een full HD is er tegewoordig ook wel voor onder de 1000 E.
Ik ben vorige week nog geweestquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Tangarine het volgende:
Wat een kapperverhalen! Ik ga vanmiddag
nee, hij mag juist blijven werken staat erquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
doe dan niet zo'n digitale ontvanger die er weer een analoog signaal van maakt
en Renesite is ontslageHomo-werknemer 'te gay' voor Albert Heijn Groningen-Hoogkerk
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:01 schreef teigan het volgende:
ik ben op maandag en dinsdag vrij, dus dan kan het ook makkelijker later op de dag...
Roep maar wanneer je zin/tijd hebtquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef teigan het volgende:
ik moet eigenlijk voor half juni ofzo nog 3 keer naar de parrel, mijn 12 badenkaart moet nog even op..
jep.. kheb er al een gezien..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Danku, God bless you!
Owja, jij moet voor je stofzuiger heen
doe ik!quote:
Ja, inderdaad. Ik had het gezien, de TV die ik misschien wil is tussen 3 en 4 volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
jep.. kheb er al een gezien....
de dvdtjes zijn er ook niet al te duur..
je moet trouwens wel ff goed kijken in de folder.. er zijn namelijk aanbiedingen die enkel gelden tussen 2 en 3 en ook aanbiedingen die enkel gelden tussen 3 en 4...
wij zijn er ook rond 0:00 u.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik had het gezien, de TV die ik misschien wil is tussen 3 en 4 volgens mij
Maar ik ga er rond 0.00 heen, ben om 23.50 op het station, dan fiets ik meteen even door
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wij zijn er ook rond 0:00 u.wie weet zien we je nog..
Hij werkte er inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Renesite werkt helemaal niet bij AH Hoogkerk..
Mensen die hun excuses aanbiedenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
Ik was er vanuit gegaan dat hij in hoogkerk werkte, aangezien hij daar woont![]()
Excuses dan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Excel is een kutprogramma.
En ik heb er morgen een toets wiskunde van.Not so cool.
Ja, alleen jammer dat ik 18.02 trein moet hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou. dan help je me toch lekker.
Jij woont dichtbij en ik snap er niks van.
Mensen met oranje usernamesquote:
Nee, toch echt mensen met oranje usernames.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mensen met "banaan" in hun onderschrift
En in m'n avatar, en in m'n ondertitel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:58 schreef MaxMark het volgende:
Mensen met verwijzingen naar Bruce Springsteen in hun usernames
Ik ben voor Duisland dus ik zit goed met zwartquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef maok het volgende:
Ik wil graag een rood-wit geblokte naam want ik ben voor kroatie
Dus als ik daar ook iets NL-elftallerigs in zet, dan is het goed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En in m'n avatar, en in m'n ondertitel.
De zwart rood gele waren op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen met oranje usernames. [ afbeelding ].
komt dat door je nieuwe broek?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
dood
Ja, maar dan moet je toch zo weg?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een half uur de tijd, nou iets minder
18.33 gaat de volgende trein dacht ik
nee, doordat ik al 3 dagen niet meer gegeten heb denk ikquote:
ga mn harakiri advies opvolgen en je komt er achterquote:
herkenbaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die ineens allemaal posts plaatsen terwijl ik de mijne direct onder m'n voorgaande wilde hebben..
Excuse me?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, doordat ik al 3 dagen niet meer gegeten heb denk ik
Ja, dat vermoeden had ik ook al, dat het om die trein ging.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat die trein om 18.01 uur vertrekt
Grunn City #238: Woar woar toch woar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dronkaard rijdt door Veronica gepimpte auto total loss![]()
Wanneer heb je het morgen?quote:
Niet gelezen eigenlijk. Had vannacht nogal wat gezopen, dus dan lees je niet alles meer terugquote:
Ik bedoelde jou niet hoor, als je dat soms dacht... het was een edit van een post waarin ik iets doms zei.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil even stilstaan bij het volgende trieste bericht.
Vandaag is van ons heengegaan, Mara
Ze was zo energiek en vrolijk, en ze heeft een langer en gelukkiger leven geleid dan haar partner, admiraal Ackbar, die vorig jaar al reeds heen was gegaan, maar vandaag is er dan toch een einde aan haar leven gekomen.![]()
En Jaina had er niet eens wat mee te maken
Mara is hedenavond via de wc ter aarde bestelt. Bloemen zijn welkom
Maok, wil je je suicide-fish roostertje nog terug?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
.
Ik zal vanavond een boeketje doorspoelen.
Jaina is bijzonder aangeslagen. De ideale prooi, waar ze al bijna een jaar op jaagt, maar aldoor onbereikbaar bleek is heengegaan, en niet eens aan haar voorgeschoteld, ze is devastatedquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
RIP voor de nabestaanen, zijnde Jaina en M&M
iets meer dan een jaar. Ik denk zo'n 14 a 15 maandenquote:
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Staat nu een bericht van mij op de FP
Bijna een jaar geleden dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef freecell het volgende:
Admiraal Ackbar is dood
Onze zwarte dop-oog vis
We hebben nu nog een oranje sluierstaart die ook ziek is en nu ook nog eens wat verloren rondzwemt alleen....![]()
Heel toevallig toen jullie het daar vanmiddag over hadden, zat een collega van mij met hem aan de telefoon om hem te interviewenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?
Helaas Pindakaas.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?
Ik zal het aan m'n baas doorgeven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD! Pinkstermaandag valt in 2009 op 1 juni!
Wel dezelfde baas houdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het aan m'n baas doorgeven.
2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:46 schreef maok het volgende:
Al die gebande mannen maken het hier een stuk minder leuk
Hij heeft al wel gemailt maar ik weet niet of dat lief genoeg was en of hij al antwoord heeft gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
JOPJE IK G JE HET MEEST MISSEN HOOR.
In de oude IKEA, naast de nieuwe IKEA dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Waar zit die Saturn eig?
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel durenquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Ja, leuk hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat die trein om 18.01 uur vertrekt
Hmm, ja treintje Groningen - Leeuwardenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik ook al, dat het om die trein ging.
Ja, mooie aanbiedingen. Kom er net vandaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Mja, extra aanbiedingen etc. tot 7 uur als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel duren
Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiepquote:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiep
Je leest wat ik zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDERquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoeg
WEET IKquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Jij dus ook nietquote:Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
Naja, de vorige keer was het ook al psm die het niet las. Dus het is maar één iemand die het doetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werktquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wérk trouwens in de oude IKEA en nog wist ik niet dat die Saturn daar zat..
Ik natuurlijk altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie heeft er een bijbel bij de hand en kan snel iets voor me opzoeken?
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Waar waren jullie toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpen
Ik haal even mijn aantekeningenboekje erbij, daar staat vast nog wel iets er over in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat we aan het doen waren, had je in één van de vorige topics kunnen lezen
Wél opletten hè?
Zodat je weer een vriend naar me toe kunt sturen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Come onquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef Matje-1989 het volgende:
Wakker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |