2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:46 schreef maok het volgende:
Al die gebande mannen maken het hier een stuk minder leuk
Hij heeft al wel gemailt maar ik weet niet of dat lief genoeg was en of hij al antwoord heeft gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
JOPJE IK G JE HET MEEST MISSEN HOOR.
In de oude IKEA, naast de nieuwe IKEA dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Waar zit die Saturn eig?
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel durenquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Ja, leuk hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat die trein om 18.01 uur vertrekt
Hmm, ja treintje Groningen - Leeuwardenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik ook al, dat het om die trein ging.
Ja, mooie aanbiedingen. Kom er net vandaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Mja, extra aanbiedingen etc. tot 7 uur als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |