iets meer dan een jaar. Ik denk zo'n 14 a 15 maandenquote:
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Staat nu een bericht van mij op de FP
Bijna een jaar geleden dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef freecell het volgende:
Admiraal Ackbar is dood
Onze zwarte dop-oog vis
We hebben nu nog een oranje sluierstaart die ook ziek is en nu ook nog eens wat verloren rondzwemt alleen....![]()
Heel toevallig toen jullie het daar vanmiddag over hadden, zat een collega van mij met hem aan de telefoon om hem te interviewenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?
Helaas Pindakaas.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Die ontslagen homo? Dacht dat je postbode was?
Ik zal het aan m'n baas doorgeven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD! Pinkstermaandag valt in 2009 op 1 juni!
Wel dezelfde baas houdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal het aan m'n baas doorgeven.
2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:46 schreef maok het volgende:
Al die gebande mannen maken het hier een stuk minder leuk
Hij heeft al wel gemailt maar ik weet niet of dat lief genoeg was en of hij al antwoord heeft gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv mag dnek ik wel weer terug als hij lief mailt en beloofd in NL te posten, is alweer een tijd geleden.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
JOPJE IK G JE HET MEEST MISSEN HOOR.
In de oude IKEA, naast de nieuwe IKEA dus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 01:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Waar zit die Saturn eig?
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel durenquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Ja, leuk hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat die trein om 18.01 uur vertrekt
Hmm, ja treintje Groningen - Leeuwardenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik ook al, dat het om die trein ging.
Ja, mooie aanbiedingen. Kom er net vandaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:04 schreef JH87 het volgende:
Zijn het echt mooie aanbiedingen bij die Saturn? Misschien volgende week maar eens gaan kijken.
Welterusten.
Mja, extra aanbiedingen etc. tot 7 uur als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 15 mei 2008 02:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat ze deze eerste nacht extra kortingen hebben. Ze zijn iig tot morgenavond 22.00 aan één stuk door open vanaf 12 uur net. Misschien dat die kortingen de hele dag nog wel duren
Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiepquote:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiep
Je leest wat ik zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDERquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoeg
WEET IKquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Jij dus ook nietquote:Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
Naja, de vorige keer was het ook al psm die het niet las. Dus het is maar één iemand die het doetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werktquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wérk trouwens in de oude IKEA en nog wist ik niet dat die Saturn daar zat..
Ik natuurlijk altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie heeft er een bijbel bij de hand en kan snel iets voor me opzoeken?
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Waar waren jullie toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpen
Ik haal even mijn aantekeningenboekje erbij, daar staat vast nog wel iets er over in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat we aan het doen waren, had je in één van de vorige topics kunnen lezen
Wél opletten hè?
Zodat je weer een vriend naar me toe kunt sturen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Come onquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef Matje-1989 het volgende:
Wakker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |