Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiepquote:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, je moet wel zeggen welke Leenbakker, want er zit er ook een op die woonboulevard Hoendiep
Je leest wat ik zegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar die zit weer niet in de oude IKEA.
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDERquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen de aanwijzing naast Leenbakker is niet genoeg
WEET IKquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Jij dus ook nietquote:Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
Naja, de vorige keer was het ook al psm die het niet las. Dus het is maar één iemand die het doetquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DE OUDE IKEA AANWIJZING STOND ER AL VEEL EERDER
Waarom is daadwerkelijk NIEMAND in staat te lezen
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werktquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wérk trouwens in de oude IKEA en nog wist ik niet dat die Saturn daar zat..
Ik natuurlijk altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie heeft er een bijbel bij de hand en kan snel iets voor me opzoeken?
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Waar waren jullie toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij kwamen er perongeluk achter toen DaD de persoon was die ons ging helpen
Ik haal even mijn aantekeningenboekje erbij, daar staat vast nog wel iets er over in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat we aan het doen waren, had je in één van de vorige topics kunnen lezen
Wél opletten hè?
Zodat je weer een vriend naar me toe kunt sturen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
A-há! Langzaam kom ik erachter waar je werkt
Come onquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef Matje-1989 het volgende:
Wakker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |