Mja, het verschil tussen HD en FullHD is te verwaarlozen met digitale TVquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das toch jammer. Een full HD is er tegewoordig ook wel voor onder de 1000 E.
Ik ben vorige week nog geweestquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Tangarine het volgende:
Wat een kapperverhalen! Ik ga vanmiddag
nee, hij mag juist blijven werken staat erquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
doe dan niet zo'n digitale ontvanger die er weer een analoog signaal van maakt
en Renesite is ontslageHomo-werknemer 'te gay' voor Albert Heijn Groningen-Hoogkerk
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:01 schreef teigan het volgende:
ik ben op maandag en dinsdag vrij, dus dan kan het ook makkelijker later op de dag...
Roep maar wanneer je zin/tijd hebtquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef teigan het volgende:
ik moet eigenlijk voor half juni ofzo nog 3 keer naar de parrel, mijn 12 badenkaart moet nog even op..
jep.. kheb er al een gezien..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Danku, God bless you!
Owja, jij moet voor je stofzuiger heen
doe ik!quote:
Ja, inderdaad. Ik had het gezien, de TV die ik misschien wil is tussen 3 en 4 volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
jep.. kheb er al een gezien....
de dvdtjes zijn er ook niet al te duur..
je moet trouwens wel ff goed kijken in de folder.. er zijn namelijk aanbiedingen die enkel gelden tussen 2 en 3 en ook aanbiedingen die enkel gelden tussen 3 en 4...
wij zijn er ook rond 0:00 u.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik had het gezien, de TV die ik misschien wil is tussen 3 en 4 volgens mij
Maar ik ga er rond 0.00 heen, ben om 23.50 op het station, dan fiets ik meteen even door
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wij zijn er ook rond 0:00 u.wie weet zien we je nog..
Hij werkte er inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Renesite werkt helemaal niet bij AH Hoogkerk..
Mensen die hun excuses aanbiedenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
Ik was er vanuit gegaan dat hij in hoogkerk werkte, aangezien hij daar woont![]()
Excuses dan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Excel is een kutprogramma.
En ik heb er morgen een toets wiskunde van.Not so cool.
Ja, alleen jammer dat ik 18.02 trein moet hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou. dan help je me toch lekker.
Jij woont dichtbij en ik snap er niks van.
Mensen met oranje usernamesquote:
Nee, toch echt mensen met oranje usernames.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mensen met "banaan" in hun onderschrift
En in m'n avatar, en in m'n ondertitel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:58 schreef MaxMark het volgende:
Mensen met verwijzingen naar Bruce Springsteen in hun usernames
Ik ben voor Duisland dus ik zit goed met zwartquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef maok het volgende:
Ik wil graag een rood-wit geblokte naam want ik ben voor kroatie
Dus als ik daar ook iets NL-elftallerigs in zet, dan is het goed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En in m'n avatar, en in m'n ondertitel.
De zwart rood gele waren op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen met oranje usernames. [ afbeelding ].
komt dat door je nieuwe broek?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
dood
Ja, maar dan moet je toch zo weg?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een half uur de tijd, nou iets minder
18.33 gaat de volgende trein dacht ik
nee, doordat ik al 3 dagen niet meer gegeten heb denk ikquote:
ga mn harakiri advies opvolgen en je komt er achterquote:
herkenbaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die ineens allemaal posts plaatsen terwijl ik de mijne direct onder m'n voorgaande wilde hebben..
Excuse me?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, doordat ik al 3 dagen niet meer gegeten heb denk ik
Ja, dat vermoeden had ik ook al, dat het om die trein ging.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat die trein om 18.01 uur vertrekt
Grunn City #238: Woar woar toch woar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dronkaard rijdt door Veronica gepimpte auto total loss![]()
Wanneer heb je het morgen?quote:
Niet gelezen eigenlijk. Had vannacht nogal wat gezopen, dus dan lees je niet alles meer terugquote:
Ik bedoelde jou niet hoor, als je dat soms dacht... het was een edit van een post waarin ik iets doms zei.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil even stilstaan bij het volgende trieste bericht.
Vandaag is van ons heengegaan, Mara
Ze was zo energiek en vrolijk, en ze heeft een langer en gelukkiger leven geleid dan haar partner, admiraal Ackbar, die vorig jaar al reeds heen was gegaan, maar vandaag is er dan toch een einde aan haar leven gekomen.![]()
En Jaina had er niet eens wat mee te maken
Mara is hedenavond via de wc ter aarde bestelt. Bloemen zijn welkom
Maok, wil je je suicide-fish roostertje nog terug?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
.
Ik zal vanavond een boeketje doorspoelen.
Jaina is bijzonder aangeslagen. De ideale prooi, waar ze al bijna een jaar op jaagt, maar aldoor onbereikbaar bleek is heengegaan, en niet eens aan haar voorgeschoteld, ze is devastatedquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
RIP voor de nabestaanen, zijnde Jaina en M&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |