Klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fok is echt hel vanavond.
De woordjes stad moeten eigenlijk Stad zijnquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent geweldig dat je dat zegtIk kwam gister toevallig de poster tegen! Zo jammer dat Autumn niet meer is wat het was
Ik DURF neit te gaan, ben bang dat ik in tranen uitbarst uit droefenis....
@maok: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)itzending_total_loss
4. morgen voor het sporten naar de supermarkt/drogist.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef Matje-1989 het volgende:
Dillemma, ik heb geen deo meer.
Dus 1: Morgen na het sporten niet meer naar college
of
2. Morgen na het sporten lekker stinken in de collegezaal
of
3. Morgen niet sporten en daarna welruikend naar zweet van de nacht naar college
Mag ik harakiri voorstellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef Matje-1989 het volgende:
Dillemma, ik heb geen deo meer.
Dus 1: Morgen na het sporten niet meer naar college
of
2. Morgen na het sporten lekker stinken in de collegezaal
of
3. Morgen niet sporten en daarna welruikend naar zweet van de nacht naar college
We hadden ons verstoptquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, daar waren jullie
TVP en trusten
Vooruit maar, omdat het woensdag is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:48 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik ben al wel bijna een uur uit bed, telt dat ook?
Hoezo?quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik naar het ziekenhuis, lekker in m'n kaak laten snijden
Oh!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:Hoi Groningers!
DaD!, de laatste tijd moet ik telkens aan je denken...
Oh.quote:Als ik langs het aanplakbiljet voor het Bruce Springsteen concert kom
Had een geweldige, Brouwer, voor de bekendenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
Sterke MM, hopen dat je een goede krijgt...
Hmm, mja. Heb het al opgelostquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:55 schreef Bob. het volgende:
Want als je geen deo gebruikt stink je een uur in de wind?
Tip: douchen werkt beter dan jezelf onder spuiten met rotzooi.
De tegenhanger van de MediaMarkt, welke vanacht zijn deuren opendquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:15 schreef JH87 het volgende:
Vanaf is de Uefa-cup finale. Wat is de Saturn uberhaupt?
Maar geen full hd cker?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:20 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De tegenhanger van de MediaMarkt, welke vanacht zijn deuren opend![]()
40 inch Lcd van Samsung nu voor 599 (normaal via internet het goedkoopst is 808)
Leuk dat je tegen me praat, ondanks dat ik oranje benquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is er in je kaak gesneden MM? Heb ik zoveel gemist?.
Als je liever hebt dat ik er weer mee stop hoef je het maar te laten weten hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Leuk dat je tegen me praat, ondanks dat ik oranje ben
Ah, ok. Ik hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen.quote:Maar ik had dus een onsteking in een kies, waar de tandarts niet bij kon. Vandaar dus dat ik naar de kaakchirurg moest. Die heeft wat geboord in de kies en gesneden in het tandvlees en zodoende zit ik nu met ijs tegen de wang
Ik heb nooit gezegd dat je moest beginnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je liever hebt dat ik er weer mee stopt hoef je het maar te laten weten hoor.
Heb jij neptandjes?quote:Ah, ok. Ik hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen.. Ik heb m'n tandjes ook al bijna een jaar, trouwens, speaking of kaakchirurgen.
ik ga er heen vannacht.. moet nog steeds een nieuwe stofzuiger hebben..quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:13 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er vanavond/vannacht naar de opening van de Saturn?
Ik zit er serieus aan te denken om een LCD op te halen vannacht
Ja. Kijk, dat er wat dingen scheef zijn gegaan toen ze me maakten, en dat ze er nog een stuk of wat bulten bij hebben gegooid, ok, 't is niet anders. Maar dat ze m'n snijtanden vergeten zijn, dát neem ik m'n ouders wel kwalijk. Had nou even net wat meer tijd aan me besteed.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je moest beginnen.
[..]
Heb jij neptandjes?
Ik wilde helemaal niet uitslapenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, jij hebt het er meteen maar van genomen. Wat ga je doen met al je vrije tijd? De uitzendbureaus af?
Mn vader is 40 jaar bij de zaakquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het tijd om weer eens naar de kapper te gaan. Ben al sinds september niet geweest..
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn vader is 40 jaar bij de zaakEn ik neem Lyssa mee naar dat diner
Goedemorgen![]()
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.quote:
Ouders:quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.
Wat romantischquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ouders:
"ja, je broer en zus hebben wel iemand om mee te gaan, maar jij zulkt wel alleen gaan*gniffel* *plaag*"
"neuh ik regel wel iemand die van gratis eten houdt"
*loopt nar pc*
*start msn op*
*klkt schermpje Lyssa aan*
"O HAI"
"O HAI"
"Wil je gratis eten?"
"nom nom nom"
"ok, 15 mei hier komen."
"is goed!"
het deel wat er achteraankam wel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch niet zó heel complimenteus voor Lyssa..
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het deel wat er achteraankam wel?
"Wat moet ik aan?"
"decolletée tot op de kniën en een split tot in je rug"
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is.quote:
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is..
En ik ben niet raar..
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!
Danku, God bless you!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ga er heen vannacht.. moet nog steeds een nieuwe stofzuiger hebben..
mooie TT trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |