Ik wilde helemaal niet uitslapenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, jij hebt het er meteen maar van genomen. Wat ga je doen met al je vrije tijd? De uitzendbureaus af?
Mn vader is 40 jaar bij de zaakquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het tijd om weer eens naar de kapper te gaan. Ben al sinds september niet geweest..
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn vader is 40 jaar bij de zaakEn ik neem Lyssa mee naar dat diner
Goedemorgen![]()
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen paniek, geen paniek! Alleen puntjes en weer wat model erin. Ik ben veel te blij met m'n voor mijn doen erg lange haar van tegenwoordig.
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.quote:
Ouders:quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van je toestemming. Dat waardeer ik.
Wat romantischquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ouders:
"ja, je broer en zus hebben wel iemand om mee te gaan, maar jij zulkt wel alleen gaan*gniffel* *plaag*"
"neuh ik regel wel iemand die van gratis eten houdt"
*loopt nar pc*
*start msn op*
*klkt schermpje Lyssa aan*
"O HAI"
"O HAI"
"Wil je gratis eten?"
"nom nom nom"
"ok, 15 mei hier komen."
"is goed!"
het deel wat er achteraankam wel?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het toch niet zó heel complimenteus voor Lyssa..
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het deel wat er achteraankam wel?
"Wat moet ik aan?"
"decolletée tot op de kniën en een split tot in je rug"
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is.quote:
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat ik niet de eerste ben aan wie je denkt als het criterium 'houdt van gratis eten' is..
En ik ben niet raar..
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vind ik in ieder geval niet raar. Ik was ook beledigd geweest!
Danku, God bless you!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ga er heen vannacht.. moet nog steeds een nieuwe stofzuiger hebben..
mooie TT trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |