TeePeeVees nietquote:
Visa opknappen. Je hebt mijn adres/tel nr. (als je maar niet meer zo asociaal laat SMSt of beltquote:Op zondag 4 mei 2008 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin in een autootje voor er bijWas net blij dat k nog maar 3 auto's had
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Visa opknappen. Je hebt mijn adres/tel nr. (als je maar niet meer zo asociaal laat SMSt of belt).
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
Zeg, Inkomen. Heb jij niet ergens een foto van jezelf? Niet dat die man in je fobo niet sexy is, maar ergens heb ik het vage vermoeden dat je dat niet bent.
En ik van jouw krabpaal!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!
De mensen staan (bij wijze van spreken) in de rij om je te helpen met het opknappen van je huidige auto's en jij koopt telkens andere auto's. Moet je uiteindelijk zelf weten hoor ...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ik bij een visa ga kijen hoe ver ik kan gaan voor hij dood gaat?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.
Visa opknappenis beter als ik geetselijk wat rustiger benquote:Op zondag 4 mei 2008 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
De mensen staan (bij wijze van spreken) in de rij om je te helpen met het opknappen van je huidige auto's en jij koopt telkens andere auto's. Moet je uiteindelijk zelf weten hoor ...
Mijn advies: knap 1 van je 88 Visa's op en rijd gRover aan gort.
Knuffelquote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgezien van afgelopen donderdagmiddag voel ik me al minstens een week overwegend kut en dat ben ik zo zat....
Trusten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
Zeg, Inkomen. Heb jij niet ergens een foto van jezelf? Niet dat die man in je fobo niet sexy is, maar ergens heb ik het vage vermoeden dat je dat niet bent.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!
*sjucht*quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Visa opknappenis beter als ik geetselijk wat rustiger benrijd ik m niet kapot
Maar vraag in de PTA SC eens naar de "No veer Sierra", dan kom je er achter wat ik wil
Maar ik doe t t och niet, ik ben verstandig
Je hoeft er geen foto voor terug? Post em dan gewoon hier, net zo makkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef Bob. het volgende:
Jadatisdusweleengrapjehe, natuurlijk.
scherp... heel scherpquote:Op maandag 5 mei 2008 00:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hoeft er geen foto voor terug? Post em dan gewoon hier, net zo makkelijk.
Wel te rusten en droomse over de mysterieuze bob.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef Inkomen het volgende:
Mijn broodje hamburger is op, de studievragen zijn moeilijk, Bob werkt niet mee - tijd om naar bed te gaan. Welterusten.
Die wil ik (denk ik) nieteens wetenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:46 schreef 2cv het volgende:
Ja, de details heb ik overgeslagen
welke dagen werk je, en van hoelaat tot hoelaat?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor de muziek in 't Stadspark al. Zo maar eens douchen, wat opruimen en dan die kant op.
(Plantsoen vd week? Zal vast wel weer onder werktijd zijn zeker.)
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:20 schreef Bob. het volgende:
Oh deze week heb ik ook wel tijd om te plantsoen-meeten.
Dinsdag woensdag donderdag vrijdag tot 18.00u.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
welke dagen werk je, en van hoelaat tot hoelaat?
ik kan morgen wel..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:20 schreef Bob. het volgende:
Oh deze week heb ik ook wel tijd om te plantsoen-meeten.
Kom maar met een voorstelquote:Op maandag 5 mei 2008 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., wanneer gaan wij weer eens een biertje drinken?
Ws kan ik wel. Kieken wel emquote:Op maandag 5 mei 2008 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, morgen ga ik met de trein van 4 uur naar m'n ouders... Woensdag? 's Avonds?
Neh, ik ga denk ik voor een Niva.. ff flink sparen, Rover inruilen en vakantiegeld er in stekenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
*sjucht*
Maar kan ik concluderen dat jij op zoek bent naar een soort Criezel ?
Om die tijd was ik net een kwartier bezig mn opvolger in te werken, hij begon al goed door een half uur te laat te komenquote:
Hai terug!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik en Lyssa zeggen hai btw: Userfoto's #230. Lente in the air 8-)
Lekkere warme douche nemenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, lekker middagje bevrijdingsfestival. Nu zijn m'n armen verbrand en heb ik natuurlijk geen aftersun staan.
Dt hb k gzn. Prma.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Jopj, ik had j btw gwn bij die meet ding gezet,dat weet j hea?
NOg een Alex nodig daar?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef maok het volgende:
Bij ons is er ook een groot verloop, maar vooral naar andere bedrijven toe en niet naar binnen
quote:
Kom soliciteren zou ik zeggenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOg een Alex nodig daar?Ik zou een hele goede manager zijn. Kan niks, wil niks, weet niks, doe niks, en geef anderen daar de schuld van. Wil vaak vrij en veel verdienen.
Haha, 't viel me gewoon op. Maar ik heb 't gezien, ik hou 't in m'n achterhoofd en ik kom na 18.00u wel even langs dan denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Wen eraan.
Vooral mijn 'je'-s missen altijd de e.
Hey.iiCk TypP gwN HanDuGg sOow..
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; neinquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
aSj, ken je Blutengel?
in pak, maar met lang haar, baard en sandalenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
Kom soliciteren zou ik zeggen, ik weet alleen zeker dat er calculator(s) en verkoper(s) (maar dan moet je in pak
![]()
) gezocht wordt, van de andere afdelingen weet ik het niet
leer kennen danquote:Op maandag 5 mei 2008 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; nein
Hallo Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in pak, maar met lang haar, baard en sandalen
Maar mss Jezus niet.quote:
OMG dat was mn vader zn bijnaam toen hij net zijn baan had die hij nu al 40 jaar heeft, en altijd in pak naar werk gingquote:
Nou, dat is dan wel een beetje een tegenvallerquote:Op maandag 5 mei 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou dan.
Jezus alert!
De messias is gekomen!
Aanbid mequote:Op maandag 5 mei 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou dan.
Jezus alert!
De messias is gekomen!
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef maok het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel een beetje een tegenvaller![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stond vandaag serieus met mn Fryske vlag voor mn middel
Ik kijk al iets, nee dankje Jezus.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:25 schreef maok het volgende:
Ow, het is al weer veel te laat, ik ga slapen.![]()
![]()
![]()
Ik had trouwens eerst ook een buurman die Jezus hete (zeg Gesus) schijnt in sommige landen een hele normale naam te zijn.
quote:
Oh áls het doorgaat.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Inkomen het volgende:
Waar in het Noorderplantsoen is het precies & tot hoe lang duurt het ongeveer? Ik moet tot circa 18.30 werken, dus ik moet even kijken of dat lukt.
pfff.. moet ik helemaal naar de andere kant van het plantsoen lopenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh áls het doorgaat.dan eh, bij de rode klimtouwrekken, langs de waterkant.
en het gaat meestal niet tot een bep. tijd door en dan stop.
iedereen moet zelf voedsel en/of drinken meenemen mmkai
Ik wil op zich best wel een flesje water voor je meenemen.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
pfff.. moet ik helemaal naar de andere kant van het plantsoen lopen![]()
wanneer weten we of het doorgaat?![]()
ik had op zich wel verwacht dat ik zelf drinken mee moest nemen
mwah flesje is genoeg hoor.. er is zat water in het plantsoenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik wil op zich best wel een flesje water voor je meenemen.
Als jij ziek wilt worden...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah flesje is genoeg hoor.. er is zat water in het plantsoen
kwestie van goede weerstand hebbenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Als jij ziek wilt worden...![]()
Over ziek worden gesproken: ik gun mijn lichaam even een nachtrust & zie in de ochtend wel wat er met de meet gaat gebeuren. Welterusten.
Ah, dus daarom waren ze er niet. Spijtig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:12 schreef skiczukie het volgende:
Niet eens PF & P omdat de helicopter kapot was, main stage viel zwaar tegen.
Excuses aanvaard. Overkomt de besten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Die zin klopt van geen kant. Excuses daarvoor.
Kan ook een kwartiertje uitlopen of juist eerder zijn, afhankelijk van de snelheid waarmee het werk afgesloten wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Overigens denk ik vrij zeker te weten vanavond na 18.30 even langs te komen.
Als er nog ruimte is om naast jullie langs te gaan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef teigan het volgende:
Wij kregen gisteren zo'n zeikerd achter ons aan die meende te weten dat wij als skaters niet eens op het fietspad mochten... Hij was duidelijk niet op de hoogte van het feit dat skaters per 1 april ook legaal op het fietspad mogen.. (dat ik op de weg reed, en daar toch echt neit mocht zijn is een ander verhaal...)
Moggûh!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef Wurdsje het volgende:Goedemorgen.. wat een mooie dag voor een meet..
Dat is echt heel fout, zit je ook nog bij een vereniging?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!!!
Zozo, ik ga naar college in slippers en korte broek![]()
Neeheeeeee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
kon hij makkelijk, en anders waren wij ook heel makkelijk aan de kant gegaan, wij zijn zeer nette verkeersdeelnemers, vooral op de skates..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als er nog ruimte is om naast jullie langs te gaan zie ik het probleem niet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is echt heel fout, zit je ook nog bij een vereniging?
Verkouden in de zomerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef maok het volgende:
Kortebroek en slippers? Ik zit hier met lange broek en trui, stomme airco, ik ben nog verkouden ook
Sjappie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Oei, die zijn echt erg ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, of van die gasten met een drie-kwart broek en teenslippers met een hawaiii shirt
Jegh..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oei, die zijn echt erg ja.
Maarre, dan wel zo'n felle zwembroek ipv driekwartsbroek toch?
Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tanga, dank. Dank.
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:27 schreef Grulez het volgende:
Gewoon doen.
Parasolquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Je komt toch nog wel -misschien- he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...
Oja geen id idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.
Bij de rode klimtouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
waar in het plantsoen was het ook al weer? anders sta ik ergens te wachten waar niemand komt
oh ik had er op zn vroegst nu kunnen zijn, maar geod dat ik niet ben gegaan danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kom er net vandaan..
zal nu eerst ff eten koken..
Volgens mij moest Wurdsje vroeger weg. Ik ga zo nog even die kant op iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ik had er op zn vroegst nu kunnen zijn, maar geod dat ik niet ben gegaan dan
klopt.. ik moest even wat eerder weg.. maar ben weer thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij moest Wurdsje vroeger weg. Ik ga zo nog even die kant op iig.
Het was vast de roséquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef maok het volgende:
Ben er ook weer, volgens mij is er ergens iets van het eten/drinken niet goed gevallen![]()
Ik zat nog te twijfel of hij nog goed was, sorry als er nog meer mensen ziek van wordenquote:
feliquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:00 schreef teigan het volgende:
Ik ben nu ook weer thuis...
De rest volgt zo..
en ik voel me blij, onwerkelijk en weet ik wat nog meer, want ik heb een baan voor komend schooljaar!
Daar hebben de Japanners vast wel een goeie oplossing voorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:37 schreef Inkomen het volgende:
Ik was er ook weer. Ik zit nu te wachten tot mijn koekenpan zichzelf afwast, zodat ik avondeten kan maken.
Japanse restaurants?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hebben de Japanners vast wel een goeie oplossing voor
toffe vrouwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:06 schreef Inkomen het volgende:
Afwassen, niet rosé kopen. Wie koopt er nu rosé?
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ga je vrouwen proberen te lokken met je rose?
Gelukkig heb ik druppels voor mijn ogen.. ik loop alleen wel de hele tijd te niezen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Loopneus, traan en jeuk oogjes.Ik ben zielig.
Ik ga maar eens tv kijken ofzo.
Ik heb 3 flessen wijn en een fles Coebergh om dezelfde reden in de kelder, en die werken niet, dus dan over naar plan E.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Tangarine het volgende:
DaD, miste je in het plantsoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |