TeePeeVees nietquote:
Visa opknappen. Je hebt mijn adres/tel nr. (als je maar niet meer zo asociaal laat SMSt of beltquote:Op zondag 4 mei 2008 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin in een autootje voor er bijWas net blij dat k nog maar 3 auto's had
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Visa opknappen. Je hebt mijn adres/tel nr. (als je maar niet meer zo asociaal laat SMSt of belt).
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
Zeg, Inkomen. Heb jij niet ergens een foto van jezelf? Niet dat die man in je fobo niet sexy is, maar ergens heb ik het vage vermoeden dat je dat niet bent.
En ik van jouw krabpaal!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!
De mensen staan (bij wijze van spreken) in de rij om je te helpen met het opknappen van je huidige auto's en jij koopt telkens andere auto's. Moet je uiteindelijk zelf weten hoor ...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ik bij een visa ga kijen hoe ver ik kan gaan voor hij dood gaat?
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat een aan 205 te denken en die dan echt op rijden.
Visa opknappenis beter als ik geetselijk wat rustiger benquote:Op zondag 4 mei 2008 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
De mensen staan (bij wijze van spreken) in de rij om je te helpen met het opknappen van je huidige auto's en jij koopt telkens andere auto's. Moet je uiteindelijk zelf weten hoor ...
Mijn advies: knap 1 van je 88 Visa's op en rijd gRover aan gort.
Knuffelquote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgezien van afgelopen donderdagmiddag voel ik me al minstens een week overwegend kut en dat ben ik zo zat....
Trusten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:40 schreef Bob. het volgende:
Zeg, Inkomen. Heb jij niet ergens een foto van jezelf? Niet dat die man in je fobo niet sexy is, maar ergens heb ik het vage vermoeden dat je dat niet bent.
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fotos van bob haar borsten en billen!
*sjucht*quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Visa opknappenis beter als ik geetselijk wat rustiger benrijd ik m niet kapot
Maar vraag in de PTA SC eens naar de "No veer Sierra", dan kom je er achter wat ik wil
Maar ik doe t t och niet, ik ben verstandig
Je hoeft er geen foto voor terug? Post em dan gewoon hier, net zo makkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef Bob. het volgende:
Jadatisdusweleengrapjehe, natuurlijk.
scherp... heel scherpquote:Op maandag 5 mei 2008 00:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hoeft er geen foto voor terug? Post em dan gewoon hier, net zo makkelijk.
Wel te rusten en droomse over de mysterieuze bob.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef Inkomen het volgende:
Mijn broodje hamburger is op, de studievragen zijn moeilijk, Bob werkt niet mee - tijd om naar bed te gaan. Welterusten.
Die wil ik (denk ik) nieteens wetenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:46 schreef 2cv het volgende:
Ja, de details heb ik overgeslagen
welke dagen werk je, en van hoelaat tot hoelaat?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Ik hoor de muziek in 't Stadspark al. Zo maar eens douchen, wat opruimen en dan die kant op.
(Plantsoen vd week? Zal vast wel weer onder werktijd zijn zeker.)
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:20 schreef Bob. het volgende:
Oh deze week heb ik ook wel tijd om te plantsoen-meeten.
Dinsdag woensdag donderdag vrijdag tot 18.00u.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
welke dagen werk je, en van hoelaat tot hoelaat?
ik kan morgen wel..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:20 schreef Bob. het volgende:
Oh deze week heb ik ook wel tijd om te plantsoen-meeten.
Kom maar met een voorstelquote:Op maandag 5 mei 2008 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., wanneer gaan wij weer eens een biertje drinken?
Ws kan ik wel. Kieken wel emquote:Op maandag 5 mei 2008 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, morgen ga ik met de trein van 4 uur naar m'n ouders... Woensdag? 's Avonds?
Neh, ik ga denk ik voor een Niva.. ff flink sparen, Rover inruilen en vakantiegeld er in stekenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
*sjucht*
Maar kan ik concluderen dat jij op zoek bent naar een soort Criezel ?
Om die tijd was ik net een kwartier bezig mn opvolger in te werken, hij begon al goed door een half uur te laat te komenquote:
Hai terug!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik en Lyssa zeggen hai btw: Userfoto's #230. Lente in the air 8-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |