Lekkere warme douche nemenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, lekker middagje bevrijdingsfestival. Nu zijn m'n armen verbrand en heb ik natuurlijk geen aftersun staan.
Dt hb k gzn. Prma.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Jopj, ik had j btw gwn bij die meet ding gezet,dat weet j hea?
NOg een Alex nodig daar?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef maok het volgende:
Bij ons is er ook een groot verloop, maar vooral naar andere bedrijven toe en niet naar binnen
quote:
Kom soliciteren zou ik zeggenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOg een Alex nodig daar?Ik zou een hele goede manager zijn. Kan niks, wil niks, weet niks, doe niks, en geef anderen daar de schuld van. Wil vaak vrij en veel verdienen.
Haha, 't viel me gewoon op. Maar ik heb 't gezien, ik hou 't in m'n achterhoofd en ik kom na 18.00u wel even langs dan denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Wen eraan.
Vooral mijn 'je'-s missen altijd de e.
Hey.iiCk TypP gwN HanDuGg sOow..
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; neinquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
aSj, ken je Blutengel?
in pak, maar met lang haar, baard en sandalenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
Kom soliciteren zou ik zeggen, ik weet alleen zeker dat er calculator(s) en verkoper(s) (maar dan moet je in pak
![]()
) gezocht wordt, van de andere afdelingen weet ik het niet
leer kennen danquote:Op maandag 5 mei 2008 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; nein
Hallo Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in pak, maar met lang haar, baard en sandalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |