Lekkere warme douche nemenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, lekker middagje bevrijdingsfestival. Nu zijn m'n armen verbrand en heb ik natuurlijk geen aftersun staan.
Dt hb k gzn. Prma.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Jopj, ik had j btw gwn bij die meet ding gezet,dat weet j hea?
NOg een Alex nodig daar?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef maok het volgende:
Bij ons is er ook een groot verloop, maar vooral naar andere bedrijven toe en niet naar binnen
quote:
Kom soliciteren zou ik zeggenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOg een Alex nodig daar?Ik zou een hele goede manager zijn. Kan niks, wil niks, weet niks, doe niks, en geef anderen daar de schuld van. Wil vaak vrij en veel verdienen.
Haha, 't viel me gewoon op. Maar ik heb 't gezien, ik hou 't in m'n achterhoofd en ik kom na 18.00u wel even langs dan denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Wen eraan.
Vooral mijn 'je'-s missen altijd de e.
Hey.iiCk TypP gwN HanDuGg sOow..
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; neinquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
aSj, ken je Blutengel?
in pak, maar met lang haar, baard en sandalenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
Kom soliciteren zou ik zeggen, ik weet alleen zeker dat er calculator(s) en verkoper(s) (maar dan moet je in pak
![]()
) gezocht wordt, van de andere afdelingen weet ik het niet
leer kennen danquote:Op maandag 5 mei 2008 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je al vaker gevraagd, het antwoord blijft; nein
Hallo Jezus.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in pak, maar met lang haar, baard en sandalen
Maar mss Jezus niet.quote:
OMG dat was mn vader zn bijnaam toen hij net zijn baan had die hij nu al 40 jaar heeft, en altijd in pak naar werk gingquote:
Nou, dat is dan wel een beetje een tegenvallerquote:Op maandag 5 mei 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou dan.
Jezus alert!
De messias is gekomen!
Aanbid mequote:Op maandag 5 mei 2008 22:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou dan.
Jezus alert!
De messias is gekomen!
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef maok het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel een beetje een tegenvaller![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stond vandaag serieus met mn Fryske vlag voor mn middel
Ik kijk al iets, nee dankje Jezus.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:25 schreef maok het volgende:
Ow, het is al weer veel te laat, ik ga slapen.![]()
![]()
![]()
Ik had trouwens eerst ook een buurman die Jezus hete (zeg Gesus) schijnt in sommige landen een hele normale naam te zijn.
quote:
Oh áls het doorgaat.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Inkomen het volgende:
Waar in het Noorderplantsoen is het precies & tot hoe lang duurt het ongeveer? Ik moet tot circa 18.30 werken, dus ik moet even kijken of dat lukt.
pfff.. moet ik helemaal naar de andere kant van het plantsoen lopenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh áls het doorgaat.dan eh, bij de rode klimtouwrekken, langs de waterkant.
en het gaat meestal niet tot een bep. tijd door en dan stop.
iedereen moet zelf voedsel en/of drinken meenemen mmkai
Ik wil op zich best wel een flesje water voor je meenemen.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
pfff.. moet ik helemaal naar de andere kant van het plantsoen lopen![]()
wanneer weten we of het doorgaat?![]()
ik had op zich wel verwacht dat ik zelf drinken mee moest nemen
mwah flesje is genoeg hoor.. er is zat water in het plantsoenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik wil op zich best wel een flesje water voor je meenemen.
Als jij ziek wilt worden...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah flesje is genoeg hoor.. er is zat water in het plantsoen
kwestie van goede weerstand hebbenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Als jij ziek wilt worden...![]()
Over ziek worden gesproken: ik gun mijn lichaam even een nachtrust & zie in de ochtend wel wat er met de meet gaat gebeuren. Welterusten.
Ah, dus daarom waren ze er niet. Spijtig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:12 schreef skiczukie het volgende:
Niet eens PF & P omdat de helicopter kapot was, main stage viel zwaar tegen.
Excuses aanvaard. Overkomt de besten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Die zin klopt van geen kant. Excuses daarvoor.
Kan ook een kwartiertje uitlopen of juist eerder zijn, afhankelijk van de snelheid waarmee het werk afgesloten wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Overigens denk ik vrij zeker te weten vanavond na 18.30 even langs te komen.
Als er nog ruimte is om naast jullie langs te gaan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef teigan het volgende:
Wij kregen gisteren zo'n zeikerd achter ons aan die meende te weten dat wij als skaters niet eens op het fietspad mochten... Hij was duidelijk niet op de hoogte van het feit dat skaters per 1 april ook legaal op het fietspad mogen.. (dat ik op de weg reed, en daar toch echt neit mocht zijn is een ander verhaal...)
Moggûh!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef Wurdsje het volgende:Goedemorgen.. wat een mooie dag voor een meet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |