Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tanga, dank. Dank.
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:27 schreef Grulez het volgende:
Gewoon doen.
Parasolquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Je komt toch nog wel -misschien- he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...
Oja geen id idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.
Bij de rode klimtouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
waar in het plantsoen was het ook al weer? anders sta ik ergens te wachten waar niemand komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |