Dat is echt heel fout, zit je ook nog bij een vereniging?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!!!
Zozo, ik ga naar college in slippers en korte broek![]()
Neeheeeeee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
kon hij makkelijk, en anders waren wij ook heel makkelijk aan de kant gegaan, wij zijn zeer nette verkeersdeelnemers, vooral op de skates..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als er nog ruimte is om naast jullie langs te gaan zie ik het probleem niet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is echt heel fout, zit je ook nog bij een vereniging?
Verkouden in de zomerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef maok het volgende:
Kortebroek en slippers? Ik zit hier met lange broek en trui, stomme airco, ik ben nog verkouden ook
Sjappie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:52 schreef Matje-1989 het volgende:
Oei, die zijn echt erg ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, of van die gasten met een drie-kwart broek en teenslippers met een hawaiii shirt
Jegh..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oei, die zijn echt erg ja.
Maarre, dan wel zo'n felle zwembroek ipv driekwartsbroek toch?
Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tanga, dank. Dank.
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:27 schreef Grulez het volgende:
Gewoon doen.
Parasolquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Je komt toch nog wel -misschien- he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja dáág, ik had me gisteren goed ingesmeerd en heb nu nog steeds overal pijn aan mijn velletje. Dat riskeer ik niet nog een keer
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was er om 8.15 uit en nu ben ik eigenlijk best wel trots...
Oja geen id idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet helemaal met wat jij van mij quotte, maar ik ben óók trots op je.
Bij de rode klimtouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
waar in het plantsoen was het ook al weer? anders sta ik ergens te wachten waar niemand komt
oh ik had er op zn vroegst nu kunnen zijn, maar geod dat ik niet ben gegaan danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kom er net vandaan..
zal nu eerst ff eten koken..
Volgens mij moest Wurdsje vroeger weg. Ik ga zo nog even die kant op iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ik had er op zn vroegst nu kunnen zijn, maar geod dat ik niet ben gegaan dan
klopt.. ik moest even wat eerder weg.. maar ben weer thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij moest Wurdsje vroeger weg. Ik ga zo nog even die kant op iig.
Het was vast de roséquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef maok het volgende:
Ben er ook weer, volgens mij is er ergens iets van het eten/drinken niet goed gevallen![]()
Ik zat nog te twijfel of hij nog goed was, sorry als er nog meer mensen ziek van wordenquote:
feliquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:00 schreef teigan het volgende:
Ik ben nu ook weer thuis...
De rest volgt zo..
en ik voel me blij, onwerkelijk en weet ik wat nog meer, want ik heb een baan voor komend schooljaar!
Daar hebben de Japanners vast wel een goeie oplossing voorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:37 schreef Inkomen het volgende:
Ik was er ook weer. Ik zit nu te wachten tot mijn koekenpan zichzelf afwast, zodat ik avondeten kan maken.
Japanse restaurants?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hebben de Japanners vast wel een goeie oplossing voor
toffe vrouwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:06 schreef Inkomen het volgende:
Afwassen, niet rosé kopen. Wie koopt er nu rosé?
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ga je vrouwen proberen te lokken met je rose?
Gelukkig heb ik druppels voor mijn ogen.. ik loop alleen wel de hele tijd te niezen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Loopneus, traan en jeuk oogjes.Ik ben zielig.
Ik ga maar eens tv kijken ofzo.
Ik heb 3 flessen wijn en een fles Coebergh om dezelfde reden in de kelder, en die werken niet, dus dan over naar plan E.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Tangarine het volgende:
DaD, miste je in het plantsoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |