Ja, idd.quote:Op maandag 28 april 2008 10:38 schreef freecell het volgende:
Hoi
Chips: Op zich hadden we het wel willen weten, ik bedoel, als je het tóch kunt zien! Wel handig met namen en kleuren en dergelijke.
Nu moeten we dus nog steeds 2 namen hebben en neutrale kleuren gebruiken
Dit was de laatste echo alquote:Op maandag 28 april 2008 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, idd.
Maar het kan dus nog niet?
Volgende x wel dus wrs?
Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 28 april 2008 10:44 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen Groningen!
zometeen maar even boodschappen halen voor mijn 1e feestje morgenavond.
gaat er nog iemand morgennacht de stad in?
Hopelijk wel ja. Leuke vrienden heb jij dat ze dat gedaan hebbenquote:Op maandag 28 april 2008 10:38 schreef JH87 het volgende:
En ja, arme Elmo. Gelukkig kan ik die plakkertjes er wel weer afhalen, gok ik.
Niet beter dan in Fryslânquote:Op maandag 28 april 2008 10:38 schreef maok het volgende:
Hoe is het weer in Grunn? In Friesland is het vies weer
Ze kunnen wel nog een keer kijken, maar dat is dan een pretecho en kost 80,-quote:Op maandag 28 april 2008 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Freecell;Oowww.
Kunnen ze dan niet nog een x kijken tijdj later of ben ik nu heel dom.
Ze waren redelijk beschonken. Ik denk dat 80 % van de andere genodigden er ook enigszins fronsend naar heeft zitten kijken.quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Leuke vrienden heb jij dat ze dat gedaan hebben
Ik was het wel van planquote:Op maandag 28 april 2008 10:44 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen Groningen!
Hup, aan het werk jij!quote:Op maandag 28 april 2008 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zet mij eens aan tot het maken van wiskundesommen.
quote:
Bah, koninginnedagquote:Op maandag 28 april 2008 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hou het blij!
Wat gaat ied'reen eigs doen met Koningedag?
Dat dan weer welquote:Op maandag 28 april 2008 10:44 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen Groningen!
quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Leuke vrienden heb jij dat ze dat gedaan hebben
Holland Hardcore vrienden?quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ze waren redelijk beschonken. Ik denk dat 80 % van de andere genodigden er ook enigszins fronsend naar heeft zitten kijken.
Om jou te pesten?quote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef Wurdsje het volgende:
verdikke, wat een rot weer ineens.. het was afgelopen weekend nog wel zulk lekker weer.. waarom zet het nou niet even door?
ach waarom pesten? Ik vind het belangrijker dat ik afgelopen weekend mooi weer heb gehad.. Het jammere is alleen dat het slechts een paar dagen mooi weer is steeds en het niet kan doorzetten..quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Om jou te pesten?
Vandaag en morgen inderdaad kutweer..
Dat is inderdaad wel weerquote:Op maandag 28 april 2008 12:35 schreef Matje-1989 het volgende:
Zal vanmiddag even stad in op zoek naar een nieuwe jas, geld is weer
binnen immers
Neen, die van mij staat gewoon in het fietsenhok weg te roestenquote:Op maandag 28 april 2008 12:38 schreef maok het volgende:
Inkomen, was die fiets die tegen het washok stond van jou?
Dan kan ik je tenminste herkennen als ik je een keer tegenkomquote:Op maandag 28 april 2008 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een nieuwe jas.
Hij is knal, knálroze.
En met knalroze, bedoel ik ook knalroze.
Vast iets met een plaatje van een bever er opquote:Op maandag 28 april 2008 13:08 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik weet niet wat voor jas ik wil hebben..
Niet lief !quote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef JH87 het volgende:
Kijk nou wat ze Elmo hebben aangedaan gisteren:
[ afbeelding ]
ik heb lekker gewoon een oude jas.. die donkerblauw isquote:Op maandag 28 april 2008 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een nieuwe jas.
Hij is knal, knálroze.
En met knalroze, bedoel ik ook knalroze.
quote:Op maandag 28 april 2008 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he![]()
Heb ik foto's gemaakt, doe ik die kaart in de pc, doettie niks.
En het al oude kabeltje dan?quote:Op maandag 28 april 2008 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja he![]()
Heb ik foto's gemaakt, doe ik die kaart in de pc, doettie niks.
Leuke vrienden iddquote:Op maandag 28 april 2008 14:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..], dooie mus. Enzo.
En die hitler elmo.
Naar de kanarie? Dat is toch gewoon het wiet/blow-hol?quote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef themauster het volgende:
[quote]Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Maar geen idee waarheen, is er ergens wat te doen? IS mijn eerste koninginnedag in Groningen![]()
er is van alles te doen mijn kameraden wouden naar de knarie maar daar wil ik absoluut niet naar toe ga denk ik kijken op de grote markt.
maar hier staat het programma : http://www.denachtvanoranje.nl/index.html
quote:Op maandag 28 april 2008 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vast iets met een plaatje van een bever er op
Afgaande op het inmiddels gesloten topic van jou in Stad en Streek enkele weken geledenquote:
jep..quote:Op maandag 28 april 2008 15:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Naar de kanarie? Dat is toch gewoon het wiet/blow-hol?
Tegenover de ANWB?
Beverman?quote:Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Afgaande op het inmiddels gesloten topic van jou in Stad en Streek enkele weken geleden
Merci!quote:Op maandag 28 april 2008 15:53 schreef Bob. het volgende:
Woah roze. Tof!
Ok. Nou de jas is wel leuk. Maar verheugde me op een foto van JOU in de jas. Dus tjah...quote:Op maandag 28 april 2008 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg.
Het ging ook om de jas, niet om mij.
Alsjeblieftquote:Op maandag 28 april 2008 16:03 schreef maok het volgende:
@2cv beterschap. Ik zal even naar je zwaaien als je langs mijn werk rijdt. Ik ben trouwens gisteravond nog vergeten om je te bedanken, dus bij deze: Bedankt nog.
Ik heb wel kekke foto's van mezelf als elf.quote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Nou de jas is wel leuk. Maar verheugde me op een foto van JOU in de jas. Dus tjah...
Ik ga mijn best doen, in het ziekenhuis mag de telefoon niet aan en als ik moet blijven ...quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef maok het volgende:
Ja stuur maar een smsje ofzo hoe het het gegaan is.
quote:Op maandag 28 april 2008 16:25 schreef maok het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wij willen detailsquote:Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, nog niet. Ik wil meer prioriteit geven aan mijn bezigheden naast Fok. Het slokte de laatstet tijd (4 jaar) veel te veel tijd op, ik wil me nu weer op andere dingen richten. Ben de anderhalve week dat ik weg was bijvoorbeeld een heel end gekomen met de vrachtwagen encyclopedie die ik aan het schrijven ben. En fok en prive gingen (en gaan...) wat teveel door elkaar lopen.
Iedereen verbleekt bij mij.quote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het felle witte licht eromheen verbleekt nog bij die jas
Cardioversie. Zoiets als vingers in het stopcontact steken maar dan andersquote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef Bob. het volgende:
Zo eerste college dag zit er weer op (een heel uur.)
Wat moet je in het ziekenhuis doen 2cv?
*googlet* oei, klinkt eng.quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Cardioversie. Zoiets als vingers in het stopcontact steken maar dan anders
quote:Op maandag 28 april 2008 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex.. Euh, sms... oh ja! Toen zat ik met een half duf hoofd in de trein en was reageren iets te veel, maar tof! Nu ik nog.
.
MM, je bent niet gek hoor. Of wat het ook maar was waar ze je voor uitmaakten..
Trouw met mequote:Op maandag 28 april 2008 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex.. Euh, sms... oh ja! Toen zat ik met een half duf hoofd in de trein en was reageren iets te veel, maar tof! Nu ik nog.
.
MM, je bent niet gek hoor. Of wat het ook maar was waar ze je voor uitmaakten..
Ik wil ook met jou trouwenquote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
MM weet nu best dat ik hem niet frappant vind.
Aww, wat lief.quote:
Wat betreft het college: daar hielden we het in de pauze al voor gezien. Daarna kwamen we op het briljante idee om ergens bier te gaan drinken; toen kwam ik met Delfzijl als plaats om bier te drinken aan, trein naar Delfzijl moest nog een half uur wachten, toen maar Bad Neuschans genomen, daar rondgelopen, bier gekocht, stuk gaan lopen, aangehouden door Polizei, ontdekken dat we al in Duitsland waren, doorgelopen, nog een keer aangehouden, teruggelopen, in een kroeg in Neuschans wachten op de trein, met trein terug & daarna met busje 6 terug naar huis.quote:
Drie studenten die met een blik bier in de hand door het Duitsche land wandern. Blijkbaar genoeg voor wat - "haben Sie Drogen?" - argwaan - "also, Sie haben nur etwas zu essen, trinken und zaupen*."quote:Op maandag 28 april 2008 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo werden jullie dan aangehouden Inkomen?
bilder bittequote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij ben ik roze.
Op welke school werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen, vandaag weer een dagje training, en dan gelukkig weer drie dagen vrij..
ik ben nu ineens alle blokken hoofddocent, omdat ze bang zijn dat het niveau anders misschien te laag wordt...
Zit je nou altijd in de bieb dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De stoelen in de bieb in Breda zijn kut.. Het draadloze netwerk is wel tof.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:35 schreef themauster het volgende:
goedemorgen!
Mijn vader stond net voor de deur met een plasma tv alvast voor mijn verjaardag
Do2 moet gewoon werken vandaag, ik heb een deadline maandag, dus tsja...quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Telefoontje gehad.
Mijn pa is overleden.
quote:
Tging idd slecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, CZ.. Heel veel sterkte.
.
't Ging al slecht zei je toch laatst? Maar had je dit zo snel zien aankomen?
Had je m'n berichtje gelezen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wurdsje het volgende:
goedesmorgens deze morgen
en beterschap maok..
Vielen dank,quote:
gecondoleerd en sterkte ermeequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Telefoontje gehad.
Mijn pa is overleden.
welk berichtje?quote:
Op Fokquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gecondoleerd en sterkte ermee![]()
[..]
welk berichtje?
uhm ik zal Judith dan even vragen.. die is momenteel nog aan het werk namelijk.. maar ze wilde je sowieso nog uitnodigen om vanavond eerst even hier te komen.. dus je kunt sowieso wel langskomen indien je dat wel wil..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Op Fok![]()
Of je zin hebt om vanavond even de stad in te gaan
Jud mag oc ook mee
Mja, ik kan niet vroeg komen dan vanavond hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
uhm ik zal Judith dan even vragen.. die is momenteel nog aan het werk namelijk.. maar ze wilde je sowieso nog uitnodigen om vanavond eerst even hier te komen.. dus je kunt sowieso wel langskomen indien je dat wel wil..
aha.. dan zal ik het eerst even overleggen met Jud.. aangezien ik niet precies weet of zij nog dingen wilde doen vanavond.. maar dan laat ik het wel gewoon even weten.. (sms je dan wel)quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet vroeg komen dan vanavond hoor.
Ik ben eerst aan het sporten tot een uur of 20.30..
Hoest met je krant?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chips. heel veel sterkte, gecondoleerd
Zie topic daarover, of de site van RTV Noordquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie topic daarover, of de site van RTV Noord
Er is een update nml
Mario Kart FTWquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Aangezien het kutweer is, ik het koud heb, de kachel aanstaat, mijn huisgenoten
luide muziek draaien, mijn kamer een rommel is, geen eten in huis is, behalve borrelnootjes,
en cola, en melk, en kaas.. -->
Is het een ideale gamedag..
Heb alleen maar Fifa2008 nog op de Xbox360. De rest is bij huisgenootquote:
Wii is dan ook veel leukerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb alleen maar Fifa2008 nog op de Xbox360. De rest is bij huisgenoot
En fifa is alleen leuk tegen elkaar![]()
Ja, jaartje wachten denk ik zo voor de PCquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef JH87 het volgende:
Ik vond 'm op de Wii ook supergaaf. Xbox 360 heb ik nog nooit op gespeeld. Zou nu die nieuwe GTA wel willen spelen, maar ik kan zo'n spelcomputer heul niet betalen. Ik hoop dat 't spel gewoon nog op de PC wordt uitgebracht.
Wii versie is leuker, vooral multiplayer met stuurtjes heerst de pan uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef Bob. het volgende:
Mario Kart op de wii.Al is de gamecube stiekem nog steeds leuker.
Nou, haha, grappig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, jaartje wachten denk ik zo voor de PC![]()
Whahahahahahahahahahhaha!!!!!!
Xbox360
Oke, het is grappiger. Een groep mensen met van die stuurtjes door de lucht zwaaien. Maar met een normale console is toch makkelijker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wii versie is leuker, vooral multiplayer met stuurtjes heerst de pan uit
Nah, ik ga zo lekker mario karten en wii fit spelenquote:
Dát kan gelukkig ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, het is grappiger. Een groep mensen met van die stuurtjes door de lucht zwaaien. Maar met een normale console is toch makkelijker.
Klopt. Eergister eens gespeeld en met stuur vond ik het bijna lastig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, het is grappiger. Een groep mensen met van die stuurtjes door de lucht zwaaien. Maar met een normale console is toch makkelijker.
Uiteraard, het is koninginnenacht. Zelfs Do2 en ik wagen ons het uitgaansleven van Breda in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Net besloten dat ik vanavond weer de stad in ga om te stappen
quote:
Ervaring leert mij dat plannen ten alle tijden veranderen. Dus als je ze niet (of weinig) maakt hoef je je er ook niet druk om te maken dat ze in duigen vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk liever iets meer op de lange termijn.
Het gaat toch ook niet om het wel of niet in duigen vallen van plannen? Wat heeft dat met moeten te maken? Het gaat erom dat je af en toe dingen toch wel zult moeten doen om ergens in te slagen. Ik wil m'n Masterdiploma halen, dus moet ik studeren. Ik kan het ook niet doen, maar dan kan ik ook naar dat diploma fluiten. Het gaat om keuzes, niet om plannen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat plannen ten alle tijden veranderen. Dus als je ze niet (of weinig) maakt hoef je je er ook niet druk om te maken dat ze in duigen vallen.
Ik ben ook een man van mn woord. Ik heb aan mn baas beloofd er een jaar te blijven door een jaarcontract te tekenen. Dus dan maak ik dat jaar vol ook. En maak ik er wel het leukste vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het wel of niet in duigen vallen van plannen? Wat heeft dat met moeten te maken? Het gaat erom dat je af en toe dingen toch wel zult moeten doen om ergens in te slagen. Ik wil m'n Masterdiploma halen, dus moet ik studeren. Ik kan het ook niet doen, maar dan kan ik ook naar dat diploma fluiten. Het gaat om keuzes, niet om plannen.
Als jij altijd alleen maar doet wat je leuk vindt, en je moet niks, waarom ga je dan al bijna een jaar elke werkdag naar die baan waar je zo'n hekel aan hebt? Ik bedoel 't niet raar hoor, het valt alleen niet te rijmen met je eerdere uitspraak.
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen. En dat doe je ook. Zeg dan niet dat je alleen doet wat je leuk vindt en je niets moet behalve die dingen die je opnoemde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook een man van mn woord. Ik heb aan mn baas beloofd er een jaar te blijven door een jaarcontract te tekenen. Dus dan maak ik dat jaar vol ook. En maak ik er wel het leukste van
Je kent me toch, ik mag graag overdrijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen. En dat doe je ook. Zeg dan niet dat je alleen doet wat je leuk vindt en je niets moet behalve die dingen die je opnoemde.
Ik word trouwens compleet gek hier in dit hokje van 1,5 bij 2 met witte muren en énorm fel licht, met als enige verstoring van de absolute stilte het zachte gebrom van de laptop. Nog iets meer dan een uurtje..
Een mp3 speler van Creativequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen.
Vind je? Ik zie het moeten meer als een gevolg van iets waar je voor hebt gekozen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten is een keus die je zelf maakt.
'Conformeren aan' is toch niet per sé aan de orde?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:11 schreef Grulez het volgende:
Kijk nu gaan we ergens heen
Beide is waar, maar beide in een ander perspectief. Je past je aan de geldende regels aan en daar horen verplichtingen bij. Al is dat ook een keuze mede ingegeven door de maatschappelijke context. Maarja vaak is een keuze alleen maar een stap richting de volgende keuze.
Ajoh ik zeg ook maar wat. Conformeren is idd niet perce aan de orde, daarom is het toch juist een keuze?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Conformeren aan' is toch niet per sé aan de orde?
Van de nood een deugd maken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets heel anders. Hoe moet ik nu werken terwijl ik steeds met het idee in m'n hoofd zit hoe het zou zijn om in dit glazen hokje seks te hebben?.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
Zijn de winkels morgen gewoon open in grun ?
De twijfelaar..quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik kies ervoor om niet zovaak keuzes te maken
Dit kan een hele lange discussie worden. Ik heb hier in de kroeg er een hele macht een discussie over gehad en niemand kwam er uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie het moeten meer als een gevolg van iets waar je voor hebt gekozen.
Roken is ook zo nutteloos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
de geur van roken alleen al is vies..
De supermarkten in ieder geval wel. Donderdag zijn alle winkels dichtquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
Zijn de winkels morgen gewoon open in grun ?
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
RealZeus zijn parkeerkaart.
[ afbeelding ]
tsja.. blijkbaar zijn er een heleboel mensen zo stom..quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?![]()
Neuken = kinderen + soa's + altijd ellende, maar toch best verslavendquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?![]()
Kleine nuancering: vroeger wist men nog niet dat roken schadelijk is + roken is zeer verslavend. Als ik een bejaarde zie roken heb ik er minder bezwaar tegen. Sterker nog: als mijn opa nog geleefd zou hebben, dan zou hij wat mij betreft overal mogen roken, tot in mijn auto aan toe. Elke andere persoon die dat ook maar overweegt krijgt een knal voor zijn harses en trap ik er uit zonder te stoppen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsja.. blijkbaar zijn er een heleboel mensen zo stom..
ben overigens wel blij met het rookverbod in de horeca dat binnenkort van kracht zal zijn..
* Peterselieman geeft nog wat gas bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx lasert het topic
[ afbeelding ]
Niet te snel jongens!
precies..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Idd, de kleding stinkt enorm na een avondje stappen en rook je ongevraagd mee.
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat zoveel jongeren tegenwoordig roken.. omdat hun 'vrienden' het ook doen en tsja als je het niet doet hoor je er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kleine nuancering: vroeger wist men nog niet dat roken schadelijk is + roken is zeer verslavend. Als ik een bejaarde zie roken heb ik er minder bezwaar tegen. Sterker nog: als mijn opa nog geleefd zou hebben, dan zou hij wat mij betreft overal mogen roken, tot in mijn auto aan toe. Elke andere persoon die dat ook maar overweegt krijgt een knal voor zijn harses en trap ik er uit zonder te stoppen.
Dat is stom, dom, triest en zielig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies..
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat zoveel jongeren tegenwoordig roken.. omdat hun 'vrienden' het ook doen en tsja als je het niet doet hoor je er niet bij natuurlijk![]()
Blijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:44 schreef Grulez het volgende:
Ojee ik wilde niet vanavond, maar de sociale druk is zo sterk... hou me tegen...
of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |