Op welke school werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen, vandaag weer een dagje training, en dan gelukkig weer drie dagen vrij..
ik ben nu ineens alle blokken hoofddocent, omdat ze bang zijn dat het niveau anders misschien te laag wordt...
Zit je nou altijd in de bieb dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De stoelen in de bieb in Breda zijn kut.. Het draadloze netwerk is wel tof.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:35 schreef themauster het volgende:
goedemorgen!
Mijn vader stond net voor de deur met een plasma tv alvast voor mijn verjaardag
Do2 moet gewoon werken vandaag, ik heb een deadline maandag, dus tsja...quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Telefoontje gehad.
Mijn pa is overleden.
quote:
Tging idd slecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, CZ.. Heel veel sterkte.
.
't Ging al slecht zei je toch laatst? Maar had je dit zo snel zien aankomen?
Had je m'n berichtje gelezen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef Wurdsje het volgende:
goedesmorgens deze morgen
en beterschap maok..
Vielen dank,quote:
gecondoleerd en sterkte ermeequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Telefoontje gehad.
Mijn pa is overleden.
welk berichtje?quote:
Op Fokquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gecondoleerd en sterkte ermee![]()
[..]
welk berichtje?
uhm ik zal Judith dan even vragen.. die is momenteel nog aan het werk namelijk.. maar ze wilde je sowieso nog uitnodigen om vanavond eerst even hier te komen.. dus je kunt sowieso wel langskomen indien je dat wel wil..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Op Fok![]()
Of je zin hebt om vanavond even de stad in te gaan
Jud mag oc ook mee
Mja, ik kan niet vroeg komen dan vanavond hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
uhm ik zal Judith dan even vragen.. die is momenteel nog aan het werk namelijk.. maar ze wilde je sowieso nog uitnodigen om vanavond eerst even hier te komen.. dus je kunt sowieso wel langskomen indien je dat wel wil..
aha.. dan zal ik het eerst even overleggen met Jud.. aangezien ik niet precies weet of zij nog dingen wilde doen vanavond.. maar dan laat ik het wel gewoon even weten.. (sms je dan wel)quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet vroeg komen dan vanavond hoor.
Ik ben eerst aan het sporten tot een uur of 20.30..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |