Trouw met mequote:Op maandag 28 april 2008 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex.. Euh, sms... oh ja! Toen zat ik met een half duf hoofd in de trein en was reageren iets te veel, maar tof! Nu ik nog.
.
MM, je bent niet gek hoor. Of wat het ook maar was waar ze je voor uitmaakten..
Ik wil ook met jou trouwenquote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
MM weet nu best dat ik hem niet frappant vind.
Aww, wat lief.quote:
Wat betreft het college: daar hielden we het in de pauze al voor gezien. Daarna kwamen we op het briljante idee om ergens bier te gaan drinken; toen kwam ik met Delfzijl als plaats om bier te drinken aan, trein naar Delfzijl moest nog een half uur wachten, toen maar Bad Neuschans genomen, daar rondgelopen, bier gekocht, stuk gaan lopen, aangehouden door Polizei, ontdekken dat we al in Duitsland waren, doorgelopen, nog een keer aangehouden, teruggelopen, in een kroeg in Neuschans wachten op de trein, met trein terug & daarna met busje 6 terug naar huis.quote:
Drie studenten die met een blik bier in de hand door het Duitsche land wandern. Blijkbaar genoeg voor wat - "haben Sie Drogen?" - argwaan - "also, Sie haben nur etwas zu essen, trinken und zaupen*."quote:Op maandag 28 april 2008 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoezo werden jullie dan aangehouden Inkomen?
bilder bittequote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij ben ik roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |