Dit kan een hele lange discussie worden. Ik heb hier in de kroeg er een hele macht een discussie over gehad en niemand kwam er uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie het moeten meer als een gevolg van iets waar je voor hebt gekozen.
Roken is ook zo nutteloos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
de geur van roken alleen al is vies..
De supermarkten in ieder geval wel. Donderdag zijn alle winkels dichtquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
Zijn de winkels morgen gewoon open in grun ?
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
RealZeus zijn parkeerkaart.
[ afbeelding ]
tsja.. blijkbaar zijn er een heleboel mensen zo stom..quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?![]()
Neuken = kinderen + soa's + altijd ellende, maar toch best verslavendquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Roken = longkanker + andere ellende kopen en er nog accijns over betalen ook. Hoe stom kan je zijn ?![]()
Kleine nuancering: vroeger wist men nog niet dat roken schadelijk is + roken is zeer verslavend. Als ik een bejaarde zie roken heb ik er minder bezwaar tegen. Sterker nog: als mijn opa nog geleefd zou hebben, dan zou hij wat mij betreft overal mogen roken, tot in mijn auto aan toe. Elke andere persoon die dat ook maar overweegt krijgt een knal voor zijn harses en trap ik er uit zonder te stoppen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsja.. blijkbaar zijn er een heleboel mensen zo stom..
ben overigens wel blij met het rookverbod in de horeca dat binnenkort van kracht zal zijn..
* Peterselieman geeft nog wat gas bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx lasert het topic
[ afbeelding ]
Niet te snel jongens!
precies..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Idd, de kleding stinkt enorm na een avondje stappen en rook je ongevraagd mee.
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat zoveel jongeren tegenwoordig roken.. omdat hun 'vrienden' het ook doen en tsja als je het niet doet hoor je er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kleine nuancering: vroeger wist men nog niet dat roken schadelijk is + roken is zeer verslavend. Als ik een bejaarde zie roken heb ik er minder bezwaar tegen. Sterker nog: als mijn opa nog geleefd zou hebben, dan zou hij wat mij betreft overal mogen roken, tot in mijn auto aan toe. Elke andere persoon die dat ook maar overweegt krijgt een knal voor zijn harses en trap ik er uit zonder te stoppen.
Dat is stom, dom, triest en zielig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies..
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat zoveel jongeren tegenwoordig roken.. omdat hun 'vrienden' het ook doen en tsja als je het niet doet hoor je er niet bij natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |