Hoest met je krant?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Chips. heel veel sterkte, gecondoleerd
Zie topic daarover, of de site van RTV Noordquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie topic daarover, of de site van RTV Noord
Er is een update nml
Mario Kart FTWquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Aangezien het kutweer is, ik het koud heb, de kachel aanstaat, mijn huisgenoten
luide muziek draaien, mijn kamer een rommel is, geen eten in huis is, behalve borrelnootjes,
en cola, en melk, en kaas.. -->
Is het een ideale gamedag..
Heb alleen maar Fifa2008 nog op de Xbox360. De rest is bij huisgenootquote:
Wii is dan ook veel leukerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb alleen maar Fifa2008 nog op de Xbox360. De rest is bij huisgenoot
En fifa is alleen leuk tegen elkaar![]()
Ja, jaartje wachten denk ik zo voor de PCquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef JH87 het volgende:
Ik vond 'm op de Wii ook supergaaf. Xbox 360 heb ik nog nooit op gespeeld. Zou nu die nieuwe GTA wel willen spelen, maar ik kan zo'n spelcomputer heul niet betalen. Ik hoop dat 't spel gewoon nog op de PC wordt uitgebracht.
Wii versie is leuker, vooral multiplayer met stuurtjes heerst de pan uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef Bob. het volgende:
Mario Kart op de wii.Al is de gamecube stiekem nog steeds leuker.
Nou, haha, grappig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, jaartje wachten denk ik zo voor de PC![]()
Whahahahahahahahahahhaha!!!!!!
Xbox360
Oke, het is grappiger. Een groep mensen met van die stuurtjes door de lucht zwaaien. Maar met een normale console is toch makkelijker.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wii versie is leuker, vooral multiplayer met stuurtjes heerst de pan uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |