Het gaat toch ook niet om het wel of niet in duigen vallen van plannen? Wat heeft dat met moeten te maken? Het gaat erom dat je af en toe dingen toch wel zult moeten doen om ergens in te slagen. Ik wil m'n Masterdiploma halen, dus moet ik studeren. Ik kan het ook niet doen, maar dan kan ik ook naar dat diploma fluiten. Het gaat om keuzes, niet om plannen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat plannen ten alle tijden veranderen. Dus als je ze niet (of weinig) maakt hoef je je er ook niet druk om te maken dat ze in duigen vallen.
Ik ben ook een man van mn woord. Ik heb aan mn baas beloofd er een jaar te blijven door een jaarcontract te tekenen. Dus dan maak ik dat jaar vol ook. En maak ik er wel het leukste vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het wel of niet in duigen vallen van plannen? Wat heeft dat met moeten te maken? Het gaat erom dat je af en toe dingen toch wel zult moeten doen om ergens in te slagen. Ik wil m'n Masterdiploma halen, dus moet ik studeren. Ik kan het ook niet doen, maar dan kan ik ook naar dat diploma fluiten. Het gaat om keuzes, niet om plannen.
Als jij altijd alleen maar doet wat je leuk vindt, en je moet niks, waarom ga je dan al bijna een jaar elke werkdag naar die baan waar je zo'n hekel aan hebt? Ik bedoel 't niet raar hoor, het valt alleen niet te rijmen met je eerdere uitspraak.
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen. En dat doe je ook. Zeg dan niet dat je alleen doet wat je leuk vindt en je niets moet behalve die dingen die je opnoemde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook een man van mn woord. Ik heb aan mn baas beloofd er een jaar te blijven door een jaarcontract te tekenen. Dus dan maak ik dat jaar vol ook. En maak ik er wel het leukste van
Je kent me toch, ik mag graag overdrijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen. En dat doe je ook. Zeg dan niet dat je alleen doet wat je leuk vindt en je niets moet behalve die dingen die je opnoemde.
Ik word trouwens compleet gek hier in dit hokje van 1,5 bij 2 met witte muren en énorm fel licht, met als enige verstoring van de absolute stilte het zachte gebrom van de laptop. Nog iets meer dan een uurtje..
Een mp3 speler van Creativequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus moet je iets, waar je misschien wel helemaal geen zin in hebt, maar wel voor hebt gekozen.
Vind je? Ik zie het moeten meer als een gevolg van iets waar je voor hebt gekozen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten is een keus die je zelf maakt.
'Conformeren aan' is toch niet per sé aan de orde?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:11 schreef Grulez het volgende:
Kijk nu gaan we ergens heen
Beide is waar, maar beide in een ander perspectief. Je past je aan de geldende regels aan en daar horen verplichtingen bij. Al is dat ook een keuze mede ingegeven door de maatschappelijke context. Maarja vaak is een keuze alleen maar een stap richting de volgende keuze.
Ajoh ik zeg ook maar wat. Conformeren is idd niet perce aan de orde, daarom is het toch juist een keuze?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Conformeren aan' is toch niet per sé aan de orde?
Van de nood een deugd maken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets heel anders. Hoe moet ik nu werken terwijl ik steeds met het idee in m'n hoofd zit hoe het zou zijn om in dit glazen hokje seks te hebben?.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
Zijn de winkels morgen gewoon open in grun ?
De twijfelaar..quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik kies ervoor om niet zovaak keuzes te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |