Ik had echt #300 bij mijn laatste post staan hoorquote:
Ik vond het al een beetje vreemd dat hij niet automagisch dicht ging...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb hem maar volgemaakt. Net zo makkelijk.
Bedoeld of onbedoeld?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:39 schreef Ritchie het volgende:
Zo, en ik was erbij!
En nog es nuchter ook, voor de verandering!
Ik ben er nog!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met de oude Breda-topique-garde is gebeurd...
Zat net heel sentimenteel m'n history door te spitten![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:08 schreef Rossdale het volgende:
En? Zijn we allemaal weer heerlijk aan het werk?
Há! Ik moet hem eruit schoppen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar jij hebt JD nog die jou geforceerd het bed uit kan rollen
En? Ben je al ontslagen?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:29 schreef BossFight het volgende:
Ik loop net binnen.
Over een half uur beoordelingsgesprek.
...Feest.
Ga naar buiten, doe je ogen open, doe de gordijnen open, loop naar de andere kant van 't huis.quote:
Sta ik hier zo bekend als sadistische pessimistische sarcast?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:44 schreef BossFight het volgende:
Wauw,
Het is maandagochtend en Rizzo is vrolijk.
Is dit de twilightzone?
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sta ik hier zo bekend als sadistische pessimistische sarcast?
Ik ben al buiten geweest, mijn ogen zijn open, ik heb hier geen gordijnen en ook geen andere kant van het huis.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga naar buiten, doe je ogen open, doe de gordijnen open, loop naar de andere kant van 't huis.
Strakblauwe lucht
Suggereer je nu dat ik nooit rokjes draag? Ik heb korte rokjes hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 09:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Kom op, de zomer komt eraan.
Wie wordt daar nou niet vrolijk van?
Het is binnen no-time weer tijd voor terrasjes, vrouwen in (korte) rokjes (muv K.), witbier, nog meer vrouwen, vrouwen in bikini's etc.
Guilty.quote:
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:59 schreef BossFight het volgende:
Pics or it didn't happen.
Viel tegen hè? Vanmorgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:01 schreef JDude het volgende:
Guilty.
Nou je weet maar nooit, Misschien op je wat meer frivole momenten.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.
Je bent wel grappig.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:04 schreef BossFight het volgende:
Nou je weet maar nooit, Misschien op je wat meer frivole momenten.
Kan toch?
Maar rekende er al niet op nee.
Ik dacht het niet inderdaad, maar ik hoopte van welquote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.
Meer helaas had jij de vaseline en zweetbandjes al?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Frazz zat al klaar met zijn zweetband om zijn hoofd en een pot vaseline!
Maar helaas.
Dude...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Frazz zat al klaar met zijn zweetband om zijn hoofd en een pot vaseline!
Maar helaas.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Frazz het volgende:
Ik dacht het niet inderdaad, maar ik hoopte van wel
Wat? Dat is toch grappig?quote:
Het was ook meer eenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch grappig?
Frazz plaatst een volledig ongepaste reactie, en ik maak het erger! Is toch leuk!
Er staat ook niet dat het te vroeg was voor bier.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Het is nooit te vroeg voor bier!
De vaseline?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef fransbreda het volgende:
Ik probeerde nog te weerstaan maar na het 5de aanbod werd het me gewoon in de handen gedrukt.
Ik kon er dus echt niks aan doen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:06 schreef BossFight het volgende:
BS?
Ja, dat is nog eens weer om mee naar je werk te peddelen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:15 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! De zon schijnt!
Zo is het, veldmuisch. Al wordt het hier ook wel een beetje bewolktquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:
Er komt een dikke bui aanvliegen. Zoals het ding nu gaat wordt alleen Groningen nat. Prima. Net goed voor ze!
Die scholen van tegenwoordig, je mag ook niks leuks meer doen op die pc's daar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef BossFight het volgende:
Ja klopt, maar dat kan hier geen van de drie.
Niemand behalve ik weet hoe je op msn kan komen.
Zelfs anonymous proxy sites zijn allemaal geblocked hier.
Nee, en voor het personeel is het al niet veel beter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die scholen van tegenwoordig, je mag ook niks leuks meer doen op die pc's daar.![]()
Ach, Rotterdam laat zich weer eens van zijn meest intelligente kant zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Wie heeft die kut TT verzonnen? schijt op NAC en dat hele BREDA hup Feyenoord
Koesteren jullie die bekerfinale maar gewoon... Het zal de enige kans zijn op Europees voetbal volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Dat staat er achter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Niet zulke lange zinnen maken, dat snappen die Hollanders nietquote:Op dinsdag 1 april 200818:34 schreef Kuukske het volgende:
Dat staat er achter. [afbeelding]. Aangezien het doorgaans de TS is, die de TT typt.
Daahaag kneusje, veel plezier in de finale, en veel succes met het slopen van je eigen koolsingel, mits je wint natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Ik was zo positief ingesteld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef JDude het volgende:
Niet zulke lange zinnen maken, dat snappen die Hollanders niet.
Zuipen op een avond voor werk? Slim.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:33 schreef BossFight het volgende:
Owww gawdddd, MIJN HOOFD OUWE!
Dat doen we voorlopig ook niet meer...
Jezus wat voel ik me kut, ik wil mijn bed godver.
Dat moet soms kunnen. Al volgen er daarna meestal wel werkdagen die niet voorbij lijken te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuipen op een avond voor werk? Slim.
Dat is dan wel weer goed!quote:
We hebben Herman ontvoerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:21 schreef bassieVL het volgende:
Wat is er aan de hand in Breda?
Ik heb nooit geclaimed slim te zijn jongedame!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuipen op een avond voor werk? Slim.
Juist!quote:
Ja kei!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:06 schreef bassieVL het volgende:
Doet Breda het een beetje goed in 'Mijn tent is top'? Ik volg het eigenlijk helemaal niet.
Daar begint het wel op te lijken. Brabant ftw, vorig jaar won Den Bosch al.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Dus na een wat moeizame start gaan ze nu gewoon winnen?
Doen!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Misschien binnenkort ook maar eens uit eten gaan daarzo dan
Evenveel als een normale horecaondernemenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Je weet iig zeker dat het een restaurant is waar ze echt hun best doen.Ze hebben een hoop te verliezen als ze dat niet doen namelijk
De sleur is enkel in de Leur, en die houden we buiten de deur, zoals Les Fleur.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Etten-Leur. Hoe is het, met de sleur?
Tres bien.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
De sleur is enkel in de Leur, en die houden we buiten de deur, zoals Les Fleur.
dus...
Hoe is 't met K.?
Dan pas jij de Wiki aanquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef JDude het volgende:
Ik vind eigenlijk dat onze Bredasche Trots uit Mijn Tent is Top een vermelding in de OP moet krijgen. Waar is de TS?
Die heeft zich enkele dagen opgesloten met leerzame lectuur voor een naderende tentamenweekquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef JDude het volgende:
Ik vind eigenlijk dat onze Bredasche Trots uit Mijn Tent is Top een vermelding in de OP moet krijgen. Waar is de TS?
Dat klinkt tof.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:33 schreef veldmuis het volgende:
Goed plan, Kuuk!
Ik las net zoiets tofs: http://www.bndestem.nl/al(...)t-serieuze-optie.ece
Als ze dat nou binnen een jaar even bouwen gebruik ik het misschien nog een keer ook!!
Ik heb er laatst ook al over gelezen. Alleen met de snelheid van grootschalige bouwprojecten in Nederland zal dit nog wel een jaartje of 15 op zich laten wachten.quote:
JD zal dat wel weten.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb er laatst ook al over gelezen. Alleen met de snelheid van grootschalige bouwprojecten in Nederland zal dit nog wel een jaartje of 15 op zich laten wachten.
Nééje. Verkeersnerd. Treinfreak. Je weet wel. Die weet dat soort dingen.quote:
Hij zorgt voor die vertragingen?quote:
Ikweets ook wel dat jij datweets. Maar toch heh. Weets.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:00 schreef veldmuis het volgende:
Ikweets dat wel ja!
Nou ja, als je kijkt waar de plannen nu zijn is 15 jaar geen gekke schatting. Er zijn alleen nog wat verkenningen uitgevoerd naar de mogelijkheden. Voor er een echt plan ligt, een zak geld en niet te vergeten een echte spoorlijn (met 3 fikse oeververbindingen), waarvan óók nog eens alle techniek en beveiliging werkt...quote:
Niet zuid, maar het stuk tussen amsterdam en rottedarm.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:00 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Hij zorgt voor die vertragingen?
Ik las dat de HSL Zuid pas in september een keer op gang gaat komen.
Maar aangezien ze de A27 toch gaan verbreden kunnen ze dat mooi in een keer aanpakken!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou ja, als je kijkt waar de plannen nu zijn is 15 jaar geen gekke schatting. Er zijn alleen nog wat verkenningen uitgevoerd naar de mogelijkheden. Voor er een echt plan ligt, een zak geld en niet te vergeten een echte spoorlijn (met 3 fikse oeververbindingen), waarvan óók nog eens alle techniek en beveiliging werkt...
De HSL-Zuid en de Betuweroute zeggen genoeg, denk ik.
Alwetende.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:02 schreef JDude het volgende:
Nou ja, als je kijkt waar de plannen nu zijn is 15 jaar geen gekke schatting. Er zijn alleen nog wat verkenningen uitgevoerd naar de mogelijkheden. Voor er een echt plan ligt, een zak geld en niet te vergeten een echte spoorlijn (met 3 fikse oeververbindingen), waarvan óók nog eens alle techniek en beveiliging werkt...
De HSL-Zuid en de Betuweroute zeggen genoeg, denk ik.
Sjemig, nog langer wachten om lekker snel in Antwerpen te komen met de trein.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Niet zuid, maar het stuk tussen amsterdam en rottedarm.
Het stuk bij Breda zal volgend jaar pas aan de beurt zijn.
En een goeiemorgen!
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:03 schreef Ritchie het volgende:
rottedarm.
Als dit een onbewuste typo is is het wel een hele sterkequote:
in je laguna?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb zin om naar Breda te gaan, naar de kroegjes
Ik moet alleen vanavond werken
Sterf Renaultneukertquote:
Werken in je lasagna?quote:
Ik neuk vrouwen. Geen Renaults. Jij neukt niet, en rijdt Frans.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sterf Renaultneukert
Ik denk wel dat 't de A8 wordt.
Lang hier niet meer gezien
Vorige week nog wel in Brussel
Ik hoop niet dat BS nu 'en rijdt Frazz' leestquote:Op donderdag 3 april 2008 15:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik neuk vrouwen. Geen Renaults. Jij neukt niet, en rijdt Frans.
Zweedse vrouwen zijn leuker dan Franse. En dat geldt ook voor de auto's.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat BS nu 'en rijdt Frazz' leest
Weet je dat ik nu pas besef dat ik dat al hele topics lang fout doe?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:57 schreef BossFight het volgende:
BF mensen, BF!
BS staat gelijk aan iets heel anders.
Why?!quote:
Arbeidersquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:21 schreef Ritchie het volgende:
Pomdiedom... bijna weekend.. jammer dat er dan alsog gewerkt moet worden..
Ow balen joh.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Tsk
Morgen ook weer op tijd uit bed om naar de garage te gaan. Ik mag om een nieuwe voorruit... Gisteren sloeg er een steentje tegen mijn raam en *krak* Niet een mooi sterretje maar meteen een scheur van 10-15 cm.
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow balen joh.
Ik mag er morgen ook op tijd uit.
Zweedse balletjes en Daim taart eten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?
Iemand zin om morgen kansloos in de ikea te hangen tot mijn ruit gerepareerd is?
Ik ga een dagje op pad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Rossdale het volgende:
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?
Iemand zin om morgen kansloos in de ikea te hangen tot mijn ruit gerepareerd is?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zweedse balletjes en Daim taart eten.
ik zat iets te testen met eigen icoontjes enzo.quote:
Oja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef bassieVL het volgende:
Hand voor de mond.
Jippie. Ik vind het niet te pruimen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef Asics het volgende:
de nieuwe layout is live![]()
voor de liefhebbers van de FP dan
Nou was het niveau van de FP toch al niet bijster hoogquote:
Nee oké, maar het is zo onoverzichtelijk als de pest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef JDude het volgende:
Nou was het niveau van de FP toch al niet bijster hoog.
Is dit een indirecte benoeming tot showbizzgeek danwel kortzichtig-nietnieuwslezend persoon?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:55 schreef Asics het volgende:
kun je de nieuwtjes over Paris en Brittney niet meer zo makkelijk vinden.
Is al weer een update voor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef Asics het volgende:
alleen mijn eigen layout is vernaggeld sinds de firefox upgrade.
maar ja, het is verboTen om daarover te praten.
Zaterdag: hele dag weg;quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef bassieVL het volgende:
Zo, wat zijn de spannende plannen voor dit weekend?
Ik kan niet kijkenquote:
Koei is er nog, maar of je daar op zit te wachten is een tweedequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef BossFight het volgende:
game-screw-meet
....
Oke, wat moet ik doen om in de crew te komen!?![]()
Ow wacht, game...
Dat zijn natuurlijk alleen maar gozers.
Nevermind..
Maar zijn die vrouwen ook vrouwelijk te noemen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koei is er nog, maar of je daar op zit te wachten is een tweede![]()
Laniboekje was ook crew, al is ze nu gestopt. Lizzardtattoo is er uiteraard ook nog. Het zijn niet alleen mannen dus
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Maar zijn die vrouwen ook vrouwelijk te noemen?
in de kroeg denk.quote:
waar is dat precies?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
doh.
Beyerd weer?
Wij zitten tegenwoordig in het Muyseum, is ook erg gezellig.
Tegenover de Vulling, in de straat van de Baron en zijn vrouw/vriendin. Naast een grieks restaurant volgens mij.quote:
Daar zit altijd van dat gekke volk en de muziek staat te hardquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
doh.
Beyerd weer?
Wij zitten tegenwoordig in het Muyseum, is ook erg gezellig.
Bridgestone.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:30 schreef bassieVL het volgende:
kom maar op, wie heeft dit weer uitgezocht?
quote:Op zaterdag 5 april 200818:43 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/regio/breda/2932395/Het-eitje-van-IKEA.ece
Tyfus wat een debielen
Dat verklaart.quote:Buurman Albert uit de Bredase wijk Heuvel is altijd van de partij.
Kansloos paupervolkquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:43 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/regio/breda/2932395/Het-eitje-van-IKEA.ece
Tyfus wat een debielen
Nog van harte gefeliciteerd oude lul.quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
Nou beste vrinden, jullie topic-opa is gisteren alweer 36 geworden.
feli ouwe!quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
GEfeliciteerd!quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
We hadden het er hier gisteren nog over hoe ver weg dat voor ons nog isquote:Op zondag 6 april 200819:31 schreef Dalamar het volgende:
Goedemorgen allemaal,quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
Bless you!!quote:Op maandag 7 april 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
HAAAAAAAAATSJOE.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:59 schreef Rossdale het volgende:
*veegt de spetters uit zijn nek*
Waar ben je heen geweest in Stillburg?quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ben qua ziektekiemen helemaal topfit. Alle alcohol heeft alle bacterien goed gedood geloof ik.
Ik was trouwens niet meer in de graan trouwens BF'je, sorryIk kreeg 's avonds ineens te horen dat ik mee moest naar de 013 omdat ze al een kaartje voor me hadden waar ik niets van af wist.
Ben zelf ook niet meer gegaan zaterdag, was er vrijdag en toen was het vanzelfsprekend ruk.quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ben qua ziektekiemen helemaal topfit. Alle alcohol heeft alle bacterien goed gedood geloof ik.
Ik was trouwens niet meer in de graan trouwens BF'je, sorryIk kreeg 's avonds ineens te horen dat ik mee moest naar de 013 omdat ze al een kaartje voor me hadden waar ik niets van af wist.
Sommige dingen veranderen nooit In de Graanbeurs, dat was pakweg 18 jaar geleden ook al (helaas).quote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef BossFight het volgende:
Ben zelf ook niet meer gegaan zaterdag, was er vrijdag en toen was het vanzelfsprekend ruk.
Leuk.quote:Op maandag 7 april 2008 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Loos, een extreem duf feest vol met 16 jarige emo-kids en slechte muziek waar vrijwel niemand op meedanste.
Daar was ik dus ook rond half 12, paar mensen ophalen om richting loos te gaan. Hetzelfde soort volk wat in de extase rond liep, liep dus ook op loosquote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef bassieVL het volgende:
Ik was zaterdag in de Extase in Tilburg terecht gekomen. Dat was ook een interessante ervaring.
Ze draaiden bij Loos hopenlijk wel wat andere muziek.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook rond half 12, paar mensen ophalen om richting loos te gaan. Hetzelfde soort volk wat in de extase rond liep, liep dus ook op loos
Zoiets wordt ook over Rotterdam gezegdquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef BossFight het volgende:
Zoals wel vaker gezegt word.
Het enige goede aan Tilburg is de trein naar Breda.
Butters owned!quote:Op maandag 7 april 2008 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zoiets wordt ook over Rotterdam gezegd
en BS ik heb je levenslied gevonden!
10 Million Theoretical Dollarsquote:Op maandag 7 april 2008 14:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Butters owned!
Goede aflevering ook trouwens.
star-wars-kidquote:
In Breda Centrum, Ginneken en IJpelaar.quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef bassieVL het volgende:
Was de stroom op in Breda?
Ik ken geen lokale bandjes. Het enige bandje wat ik ooit kende, bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef BossFight het volgende:
Hey Kuuk,
Doe hier ook eens nog meer lokale bandjes spammen.
Steun hier de nieuwe bandjes uit jou omgeving
Dat is cool enzo.
Dan heb ik er geen last van gehad.quote:Op maandag 7 april 2008 16:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Breda Centrum, Ginneken en IJpelaar.
Ow, jouw wijk werd niet genoemd door de mevrouw van Essent op het bandje van het Stroomnoodnummer.quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef BossFight het volgende:
Hier is de stroom er ook af geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |