We hadden het er hier gisteren nog over hoe ver weg dat voor ons nog isquote:Op zondag 6 april 200819:31 schreef Dalamar het volgende:
Nou beste vrinden, jullie topic-opa is gisteren alweer 36 geworden.
Goedemorgen allemaal,quote:Op zondag 6 april 2008 19:31 schreef Dalamar het volgende:
Nou beste vrinden, jullie topic-opa is gisteren alweer 36 geworden.
Bless you!!quote:Op maandag 7 april 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
HAAAAAAAAATSJOE.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:59 schreef Rossdale het volgende:
*veegt de spetters uit zijn nek*
Waar ben je heen geweest in Stillburg?quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ben qua ziektekiemen helemaal topfit. Alle alcohol heeft alle bacterien goed gedood geloof ik.
Ik was trouwens niet meer in de graan trouwens BF'je, sorryIk kreeg 's avonds ineens te horen dat ik mee moest naar de 013 omdat ze al een kaartje voor me hadden waar ik niets van af wist.
Ben zelf ook niet meer gegaan zaterdag, was er vrijdag en toen was het vanzelfsprekend ruk.quote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ben qua ziektekiemen helemaal topfit. Alle alcohol heeft alle bacterien goed gedood geloof ik.
Ik was trouwens niet meer in de graan trouwens BF'je, sorryIk kreeg 's avonds ineens te horen dat ik mee moest naar de 013 omdat ze al een kaartje voor me hadden waar ik niets van af wist.
Sommige dingen veranderen nooit In de Graanbeurs, dat was pakweg 18 jaar geleden ook al (helaas).quote:Op maandag 7 april 2008 10:14 schreef BossFight het volgende:
Ben zelf ook niet meer gegaan zaterdag, was er vrijdag en toen was het vanzelfsprekend ruk.
Leuk.quote:Op maandag 7 april 2008 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Loos, een extreem duf feest vol met 16 jarige emo-kids en slechte muziek waar vrijwel niemand op meedanste.
Daar was ik dus ook rond half 12, paar mensen ophalen om richting loos te gaan. Hetzelfde soort volk wat in de extase rond liep, liep dus ook op loosquote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef bassieVL het volgende:
Ik was zaterdag in de Extase in Tilburg terecht gekomen. Dat was ook een interessante ervaring.
Ze draaiden bij Loos hopenlijk wel wat andere muziek.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar was ik dus ook rond half 12, paar mensen ophalen om richting loos te gaan. Hetzelfde soort volk wat in de extase rond liep, liep dus ook op loos
Zoiets wordt ook over Rotterdam gezegdquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef BossFight het volgende:
Zoals wel vaker gezegt word.
Het enige goede aan Tilburg is de trein naar Breda.
Butters owned!quote:Op maandag 7 april 2008 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zoiets wordt ook over Rotterdam gezegd
en BS ik heb je levenslied gevonden!
10 Million Theoretical Dollarsquote:Op maandag 7 april 2008 14:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Butters owned!
Goede aflevering ook trouwens.
star-wars-kidquote:
In Breda Centrum, Ginneken en IJpelaar.quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef bassieVL het volgende:
Was de stroom op in Breda?
Ik ken geen lokale bandjes. Het enige bandje wat ik ooit kende, bestaat al jaren niet meer.quote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef BossFight het volgende:
Hey Kuuk,
Doe hier ook eens nog meer lokale bandjes spammen.
Steun hier de nieuwe bandjes uit jou omgeving
Dat is cool enzo.
Dan heb ik er geen last van gehad.quote:Op maandag 7 april 2008 16:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Breda Centrum, Ginneken en IJpelaar.
Ow, jouw wijk werd niet genoemd door de mevrouw van Essent op het bandje van het Stroomnoodnummer.quote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef BossFight het volgende:
Hier is de stroom er ook af geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |