Ik hoop niet dat BS nu 'en rijdt Frazz' leestquote:Op donderdag 3 april 2008 15:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik neuk vrouwen. Geen Renaults. Jij neukt niet, en rijdt Frans.
Zweedse vrouwen zijn leuker dan Franse. En dat geldt ook voor de auto's.
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat BS nu 'en rijdt Frazz' leest
Weet je dat ik nu pas besef dat ik dat al hele topics lang fout doe?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:57 schreef BossFight het volgende:
BF mensen, BF!
BS staat gelijk aan iets heel anders.
Why?!quote:
Arbeidersquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:21 schreef Ritchie het volgende:
Pomdiedom... bijna weekend.. jammer dat er dan alsog gewerkt moet worden..
Ow balen joh.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Tsk
Morgen ook weer op tijd uit bed om naar de garage te gaan. Ik mag om een nieuwe voorruit... Gisteren sloeg er een steentje tegen mijn raam en *krak* Niet een mooi sterretje maar meteen een scheur van 10-15 cm.
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow balen joh.
Ik mag er morgen ook op tijd uit.
Zweedse balletjes en Daim taart eten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?
Iemand zin om morgen kansloos in de ikea te hangen tot mijn ruit gerepareerd is?
Ik ga een dagje op pad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Rossdale het volgende:
Wat moet jij zo vroeg gaan doen dan?
Iemand zin om morgen kansloos in de ikea te hangen tot mijn ruit gerepareerd is?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zweedse balletjes en Daim taart eten.
ik zat iets te testen met eigen icoontjes enzo.quote:
Oja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef bassieVL het volgende:
Hand voor de mond.
Jippie. Ik vind het niet te pruimen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef Asics het volgende:
de nieuwe layout is live![]()
voor de liefhebbers van de FP dan
Nee oké, maar het is zo onoverzichtelijk als de pest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:14 schreef JDude het volgende:
Nou was het niveau van de FP toch al niet bijster hoog.
Is dit een indirecte benoeming tot showbizzgeek danwel kortzichtig-nietnieuwslezend persoon?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:55 schreef Asics het volgende:
kun je de nieuwtjes over Paris en Brittney niet meer zo makkelijk vinden.
Is al weer een update voor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef Asics het volgende:
alleen mijn eigen layout is vernaggeld sinds de firefox upgrade.
maar ja, het is verboTen om daarover te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |