Ik had echt #300 bij mijn laatste post staan hoorquote:
Ik vond het al een beetje vreemd dat hij niet automagisch dicht ging...quote:Op zondag 30 maart 2008 18:32 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb hem maar volgemaakt. Net zo makkelijk.
Bedoeld of onbedoeld?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:39 schreef Ritchie het volgende:
Zo, en ik was erbij!
En nog es nuchter ook, voor de verandering!
Ik ben er nog!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met de oude Breda-topique-garde is gebeurd...
Zat net heel sentimenteel m'n history door te spitten![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:08 schreef Rossdale het volgende:
En? Zijn we allemaal weer heerlijk aan het werk?
Há! Ik moet hem eruit schoppen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar jij hebt JD nog die jou geforceerd het bed uit kan rollen
En? Ben je al ontslagen?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:29 schreef BossFight het volgende:
Ik loop net binnen.
Over een half uur beoordelingsgesprek.
...Feest.
Ga naar buiten, doe je ogen open, doe de gordijnen open, loop naar de andere kant van 't huis.quote:
Sta ik hier zo bekend als sadistische pessimistische sarcast?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:44 schreef BossFight het volgende:
Wauw,
Het is maandagochtend en Rizzo is vrolijk.
Is dit de twilightzone?
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sta ik hier zo bekend als sadistische pessimistische sarcast?
Ik ben al buiten geweest, mijn ogen zijn open, ik heb hier geen gordijnen en ook geen andere kant van het huis.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Ga naar buiten, doe je ogen open, doe de gordijnen open, loop naar de andere kant van 't huis.
Strakblauwe lucht
Suggereer je nu dat ik nooit rokjes draag? Ik heb korte rokjes hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 09:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Kom op, de zomer komt eraan.
Wie wordt daar nou niet vrolijk van?
Het is binnen no-time weer tijd voor terrasjes, vrouwen in (korte) rokjes (muv K.), witbier, nog meer vrouwen, vrouwen in bikini's etc.
Guilty.quote:
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:59 schreef BossFight het volgende:
Pics or it didn't happen.
Viel tegen hè? Vanmorgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:01 schreef JDude het volgende:
Guilty.
Nou je weet maar nooit, Misschien op je wat meer frivole momenten.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.
Je bent wel grappig.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:04 schreef BossFight het volgende:
Nou je weet maar nooit, Misschien op je wat meer frivole momenten.
Kan toch?
Maar rekende er al niet op nee.
Ik dacht het niet inderdaad, maar ik hoopte van welquote:Op maandag 31 maart 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's laat maken van de momenten dat ik rondhuppel in rokjes ofzo.
Meer helaas had jij de vaseline en zweetbandjes al?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Frazz zat al klaar met zijn zweetband om zijn hoofd en een pot vaseline!
Maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |