Ja kei!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:06 schreef bassieVL het volgende:
Doet Breda het een beetje goed in 'Mijn tent is top'? Ik volg het eigenlijk helemaal niet.
Daar begint het wel op te lijken. Brabant ftw, vorig jaar won Den Bosch al.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:25 schreef bassieVL het volgende:
Dus na een wat moeizame start gaan ze nu gewoon winnen?
Doen!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Misschien binnenkort ook maar eens uit eten gaan daarzo dan
Evenveel als een normale horecaondernemenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Je weet iig zeker dat het een restaurant is waar ze echt hun best doen.Ze hebben een hoop te verliezen als ze dat niet doen namelijk
De sleur is enkel in de Leur, en die houden we buiten de deur, zoals Les Fleur.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Etten-Leur. Hoe is het, met de sleur?
Tres bien.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
De sleur is enkel in de Leur, en die houden we buiten de deur, zoals Les Fleur.
dus...
Hoe is 't met K.?
Dan pas jij de Wiki aanquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef JDude het volgende:
Ik vind eigenlijk dat onze Bredasche Trots uit Mijn Tent is Top een vermelding in de OP moet krijgen. Waar is de TS?
Die heeft zich enkele dagen opgesloten met leerzame lectuur voor een naderende tentamenweekquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef JDude het volgende:
Ik vind eigenlijk dat onze Bredasche Trots uit Mijn Tent is Top een vermelding in de OP moet krijgen. Waar is de TS?
Dat klinkt tof.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:33 schreef veldmuis het volgende:
Goed plan, Kuuk!
Ik las net zoiets tofs: http://www.bndestem.nl/al(...)t-serieuze-optie.ece
Als ze dat nou binnen een jaar even bouwen gebruik ik het misschien nog een keer ook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |