Dude...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Frazz zat al klaar met zijn zweetband om zijn hoofd en een pot vaseline!
Maar helaas.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:58 schreef Frazz het volgende:
Ik dacht het niet inderdaad, maar ik hoopte van wel
Wat? Dat is toch grappig?quote:
Het was ook meer eenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch grappig?
Frazz plaatst een volledig ongepaste reactie, en ik maak het erger! Is toch leuk!
Er staat ook niet dat het te vroeg was voor bier.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Het is nooit te vroeg voor bier!
De vaseline?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef fransbreda het volgende:
Ik probeerde nog te weerstaan maar na het 5de aanbod werd het me gewoon in de handen gedrukt.
Ik kon er dus echt niks aan doen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:06 schreef BossFight het volgende:
BS?
Ja, dat is nog eens weer om mee naar je werk te peddelen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:15 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! De zon schijnt!
Zo is het, veldmuisch. Al wordt het hier ook wel een beetje bewolktquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:
Er komt een dikke bui aanvliegen. Zoals het ding nu gaat wordt alleen Groningen nat. Prima. Net goed voor ze!
Die scholen van tegenwoordig, je mag ook niks leuks meer doen op die pc's daar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef BossFight het volgende:
Ja klopt, maar dat kan hier geen van de drie.
Niemand behalve ik weet hoe je op msn kan komen.
Zelfs anonymous proxy sites zijn allemaal geblocked hier.
Nee, en voor het personeel is het al niet veel beter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:26 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die scholen van tegenwoordig, je mag ook niks leuks meer doen op die pc's daar.![]()
Ach, Rotterdam laat zich weer eens van zijn meest intelligente kant zien.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Wie heeft die kut TT verzonnen? schijt op NAC en dat hele BREDA hup Feyenoord
Koesteren jullie die bekerfinale maar gewoon... Het zal de enige kans zijn op Europees voetbal volgend jaarquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Dat staat er achter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Niet zulke lange zinnen maken, dat snappen die Hollanders nietquote:Op dinsdag 1 april 200818:34 schreef Kuukske het volgende:
Dat staat er achter. [afbeelding]. Aangezien het doorgaans de TS is, die de TT typt.
Daahaag kneusje, veel plezier in de finale, en veel succes met het slopen van je eigen koolsingel, mits je wint natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:21 schreef tgs. het volgende:
Ik was zo positief ingesteld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef JDude het volgende:
Niet zulke lange zinnen maken, dat snappen die Hollanders niet.
Zuipen op een avond voor werk? Slim.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:33 schreef BossFight het volgende:
Owww gawdddd, MIJN HOOFD OUWE!
Dat doen we voorlopig ook niet meer...
Jezus wat voel ik me kut, ik wil mijn bed godver.
Dat moet soms kunnen. Al volgen er daarna meestal wel werkdagen die niet voorbij lijken te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuipen op een avond voor werk? Slim.
Dat is dan wel weer goed!quote:
We hebben Herman ontvoerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:21 schreef bassieVL het volgende:
Wat is er aan de hand in Breda?
Ik heb nooit geclaimed slim te zijn jongedame!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zuipen op een avond voor werk? Slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |