abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:00:29 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56860888

Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).

Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Een selectie van nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Paddy
  • Gronk

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

[ Bericht 50% gewijzigd door gronk op 05-04-2008 14:30:23 ]
  • Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      woensdag 20 februari 2008 @ 15:04:15 #2
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_56860962
    Waar waren we.
    Oh ja, de TT van Loeders topic.
    Was 'De eisen die de multiculturele samenleving aan ons stelt' en is veranderd in Fortis bant 'onrein' varkentje

Loeder wil het terug aangezien haar TT hetgeen is waar ze het over wil hebben en de insteek van het topic weergeeft aan de hand van het nieuwsbericht wat ze zelf niet zo heel interessant vindt an sich.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    pi_56861416
    Moest weg, maar afspraak ging niet door. Heb de TT veranderd en in topic gemeld...omdat ze niet tevreden was met de andere TT Deze heb je voorgesteld.

Is deze wel goed, Loedertje? Volgens mij zegt hij precies hetzelfde, maar benoemt ook het onderwerp van het nieuwsbericht. Het verdwijnen van Knorbert.
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
      † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 21:26:00 #4
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_56870430
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 15:25 schreef paddy het volgende:
    Moest weg, maar afspraak ging niet door. Heb de TT veranderd en in topic gemeld...omdat ze niet tevreden was met de andere TT Deze heb je voorgesteld.

Is deze wel goed, Loedertje? Volgens mij zegt hij precies hetzelfde, maar benoemt ook het onderwerp van het nieuwsbericht. Het verdwijnen van Knorbert.
    Als je >RIP Knorbert< weg zou willen halen is het correct
    Die eerste 2 woorden passen meer bij een onzin topic terwijl we hier toch echt in NWS zitten.
      † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 21:27:35 #5
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_56870474
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef Dagonet het volgende:
    het nieuwsbericht wat ze zelf niet zo heel interessant vindt an sich.
    Klopt, dat gemier over dat varken van de Fortis, daar gaat het in essentie eigenlijk niet zo over (maar dat merk je overigens ook aan de reacties)

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 20-02-2008 21:36:24 ]
    pi_56880503
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Klopt, dat gemier over dat varken van de Fortis, daar gaat het in essentie eigenlijk niet zo over (maar dat merk je overigens ook aan de reacties)
    Oké, gewijzigd en sorry voor het gedoe. Wel jammer dat je dit bericht hebt gekozen. Het blijkt allemaal nog best mee te vallen en het bericht van de Telegraaf had dus in dit geval een groot drama gehalte die in de verste verte niet neutraal genoemd kon worden. Daar had natuurlijk ook over gediscussieerd kunnen worden, maar denk niet dat dit jouw insteek was.
    quote:
    het kán gewoon niet zo zijn dat de gelovigen hierom vragen in Nederland, toch?
    Vooral dat punt had een mooie discussie kunnen opleveren.

Nou ja, we zien wel hoe het gaat lopen.

Mijn excuses voor mijn fout over oud nieuws.

Zou jij de volgende keer willen denken aan die bron?
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
      † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 17:45:48 #7
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_56888378
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef paddy het volgende:
    het gedoe.
    Idd, totaal onnodig.
    Zowel het slotje als het veranderen van de TT.

Enfin, volgende keer beter .
    pi_56889661
    Ik zou graag willen weten waarom een post van mij verwijderd is uit onderstaande topic.

Recordprijs voor een liter benzine
      donderdag 21 februari 2008 @ 19:05:56 #9
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_56889947
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Ik zou graag willen weten waarom een post van mij verwijderd is uit onderstaande topic.

Recordprijs voor een liter benzine
    Nu kan ik verwijderde posts zien alsof ze er gewoon nog staan maar ik zie geen posts van jou in het betreffende topic? Is er gewoon iets misgegaan met het plaatsen?
    pi_56890796
    Heb in ieder geval niets weggegooid.
    pi_56899422
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nu kan ik verwijderde posts zien alsof ze er gewoon nog staan maar ik zie geen posts van jou in het betreffende topic? Is er gewoon iets misgegaan met het plaatsen?
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:39 schreef paddy het volgende:
    Heb in ieder geval niets weggegooid.
    Dan zal er wel iets fout zijn gegaan.

Bedankt voor de moeite.
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:38:15 #12
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_56918733
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Drugshond het volgende:
    In deze vraagstelling lijkt me dit beter passen in [R&P] of wellicht [WFL] (Darwin).
    Vraagje, moet NWS gewoon dood ofzo

Het ene topic moet naar klaagbaak of gc en het ander willen jullie naar rp of wfl gooien?
    Heeft een topic alleen bestaanrecht in NWS als users elkaar virtueel afmaken ofzo
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:47:34 #13
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_56923774
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vraagje, moet NWS gewoon dood ofzo

Het ene topic moet naar klaagbaak of gc en het ander willen jullie naar rp of wfl gooien?
    Heeft een topic alleen bestaanrecht in NWS als users elkaar virtueel afmaken ofzo
    Nee, ik heb bewust gewacht. Omdat ik de verdere (brainwave) discussie wilde volgen. Uiteindelijk denk ik toch dat hij hier goed staat. Maar als de rek eruit is... wil ik hem nog wel doorstarten in een andere fora. Je kunt deze problematiek ook vele manieren belichten... en topicvoetbal was in dit specifieke voorbeeld nou niet de meest vruchtbare weg (die afweging heb ik ook moeten maken).
      zondag 24 februari 2008 @ 10:17:33 #14
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_56941955
    Marijnissen noemt Wilders 'levensgevaarlijk' (POL) was eerder dan hetzelfde topic hier in NWS.
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      † In Memoriam † maandag 25 februari 2008 @ 05:47:01 #15
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_56961639
    Wie heeft de TT van Familiedrama in Roosendaal aangepast en vooral, waarom?

Is het wellicht beter om voortaan topics zonder TT te openen zodat jullie ze kunnen aanpassen in iets wat jullie leuk vinden o.i.d. ?
      maandag 25 februari 2008 @ 07:52:58 #16
    89730 Drugshond
    pi_56961937
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 05:47 schreef Loedertje het volgende:
    Wie heeft de TT van Familiedrama in Roosendaal aangepast en vooral, waarom?

Is het wellicht beter om voortaan topics zonder TT te openen zodat jullie ze kunnen aanpassen in iets wat jullie leuk vinden o.i.d. ?
    Ik zei de gek... omdat achter een familiedrama altijd een persoonlijk leed schuil gaat. En vaak zijn de achterliggende oorzaken divers. En afzonderlijk worden dergelijke topics beter gelezen dan gebundeld.
      maandag 25 februari 2008 @ 14:22:04 #17
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_56964089
    Erm, ja.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_56978925
    -edit- Probeer het eens op een manier zoals je zelf behandelt wil worden

[ Bericht 75% gewijzigd door paddy op 26-02-2008 10:59:21 ]
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_56994033
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 03:16 schreef StefanP het volgende:
    -edit- Probeer het eens op een manier zoals je zelf behandelt wil worden
    pi_56995636
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

dinsdag 26 februari 2008 @ 20:22:46 #21
    66444 Lord_Vetinari
    pi_56995763
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Marijnissen noemt Wilders 'levensgevaarlijk' (POL) was eerder dan hetzelfde topic hier in NWS.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 20:25:36 #22
    89730 Drugshond
    pi_56995846
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik dacht dat deze al gemerged/verplaatst was... na klik op de link (kwam op [POL] terecht).
    Dus niet.... fixen we wel ff.
    pi_56995978
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
    Snapte je link niet en dacht dat hij ondertussen al gemerged was. Trouwens....ook al is POL eerder...NWS is ongeveer 24 uur NWS...het zal in ieder geval nieuws zijn tot middernacht op de dag dat het topic geopend is.

Dacht dus dat jij iets niet goed had gezien. Zal vragen of ze hem willen mergen
    -edit- Zeg maar nee, dan krijg je er twee

DH was mij voor dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 26-02-2008 20:45:26 ]
      woensdag 27 februari 2008 @ 18:28:21 #24
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57015877
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      woensdag 27 februari 2008 @ 20:04:34 #25
    89730 Drugshond
    pi_57057450
    Kan er een beetje gecontroleerd worden op al die Wilders topcis voordat de grote Damian en milagro show FOK weer eens verlamt?
    pi_57057859
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
    Kan er een beetje gecontroleerd worden op al die Wilders topcis voordat de grote Damian en milagro show FOK weer eens verlamt?
    flikker toch eens op,jankzak, JIJ maakt er voor de zoveelste keer weer een show van, niet ik.

ik heb er maar een paar keer gereageerd, en dat enkel de afgelopen 2 dagen, dus stel je in godsnaam niet zo aan, en loop de boel niet weer eens zo te verdraaien.
    NWS zit vol met Wilders topics, en ik reageer amper erin, enkel 2 tot nu toe en dat zoals gezegd al de afgelopen 2 dagen , en niet zoals jij doet, week in , week uit, in zowat ieder fucking Wilders topic

daaaaaaaaaaaaaaaag, SCH, jank lekker door, ms trapt een verse mod in je gejankzak, jij ook weer blij, je draait erop, die eeuwige verongelijkheid van je , net echt
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_57057930
    Kijk, moet ik meer zeggen???
      vrijdag 29 februari 2008 @ 12:22:35 #29
    89730 Drugshond
    pi_57058081
    Ehmm... moet ik iets doen ?!. Het zal zeker nog storm lopen met het aantal reakties van de nu en toekomstige Wilders topics met voor en tegenstanders. En bevoogding binnen de policy-grensscope zit niet in onze mod-werkset (een eigen mening wel).
    pi_57058120
    Bedankt voor je reactie, het was even om je er op te wijzen. Natuurlijk kun je domheid niet tegenhouden maar het is goed om wel weer even alert te zijn en te bedenken wat jullie willen met de Wilders-stroom...
    pi_57058336
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef Drugshond het volgende:
    Ehmm... moet ik iets doen ?!. Het zal zeker nog storm lopen met het aantal reakties van de nu en toekomstige Wilders topics met voor en tegenstanders. En bevoogding binnen de policy-grensscope zit niet in onze mod-werkset (een eigen mening wel).
    je hoeft niets te doen, schatteke, ik heb NWS niet nodig om mijn ego op te vijzelen, hoor, SCH duidelijk wel, dat is zijn etalage blijkbaar, en dan komt er de boze heks milagro het ineens met maar liefst drie posts verpesten.

dus, lieve Drugshond, ik blijf wel weg, zoals ik al 7 Wilders topics uit dezelfde reeks weg ben gebleven, zoals ik al uit veruit de meeste Wilders/Koran topics wegblijf, itt tot SCH die al sinds jaar en dag door zijn WIlders hang up met meer dan zekere regelmaat er rondhangt... en dan wil ik hem niet ook nog eens opzadelen met een opleving van zijn milagro hang up.. zodra die heks reageert krijgt SCH jeuk op verkeerde plaatsen, gaat het stomen en borrelen bij hem en rent de arme belaagde stakker naar Feedback "kijk nu toch eens hoe milagro MIJN show weer steelt, zoveel redelijke argumenten ben ik toch niet tegen opgewassen, dan moet ik wel persoonlijk worden, ook al doet zij dat niet in de betreffende topics! Zie nu toch eens wat voor in en in slecht mens het is, met haar moslimhaat, nee, DAN IK, altijd de redelijkheid zelve, NUANCE is my middlename! strijden zal ik, perverse elementen zullen verwijderd worden, IK ben het geweten, het zuivere geweten en kom op voor hen die geen stem hebben!"

Is het niet schattig
    Succes, SCH, the stage is yours , scheteke, ruft lekker door in jouw reeksje
    pi_57058374
    Ze blijft weg maar heeft enorme lappen tekst nodig om dat duidelijk te maken

Hoeveel haat moet je in je hebben?

Maar Drugshond, vraag is dus of je discussie niet wil laten kapen door types als milagro. Ik denk dat het wel duidelijk is zo, dank je wel
      vrijdag 29 februari 2008 @ 12:42:25 #33
    89730 Drugshond
    pi_57058572
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef milagro het volgende:

[..]

je hoeft niets te doen, schatteke, ik heb NWS niet nodig om mijn ego op te vijzelen, hoor, SCH duidelijk wel, dat is zijn etalage blijkbaar, en dan komt er de boze heks milagro het ineens met maar liefst drie posts verpesten.

dus, lieve Drugshond, ik blijf wel weg, zoals ik al 7 Wilders topics uit dezelfde reeks weg ben gebleven, zoals ik al uit veruit de meeste Wilders/Koran topics wegblijf, itt tot SCH die al sinds jaar en dag door zijn WIlders hang up met meer dan zekere regelmaat er rondhangt... en dan wil ik hem niet ook nog eens opzadelen met een opleving van zijn milagro hang up.. zodra die heks reageert krijgt SCH jeuk op verkeerde plaatsen, gaat het stomen en borrelen bij hem en rent de arme belaagde stakker naar Feedback "kijk nu toch eens hoe milagro MIJN show weer steelt, zoveel redelijke argumenten ben ik toch niet tegen opgewassen, dan moet ik wel persoonlijk worden, ook al doet zij dat niet in de betreffende topics! Zie nu toch eens wat voor in en in slecht mens het is, met haar moslimhaat, nee, DAN IK, altijd de redelijkheid zelve, NUANCE is my middlename! strijden zal ik, perverse elementen zullen verwijderd worden, IK ben het geweten, het zuivere geweten en kom op voor hen die geen stem hebben!"

Is het niet schattig
    Succes, SCH, the stage is yours , scheteke, ruft lekker door in jouw reeksje
    Mijn posting was geen stellingname in deze materie. Blijf gewoon lekker gezellig doorposten.
    De suggestie van SCH beschouw ik overigens niet als serieus. We zijn een discussiesite. En een fatsoenlijke onderbouwde mening (in welk politieke spectrum dan ook) moet kunnen.
    pi_57058612
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mijn posting was geen stellingname in deze materie. Blijf gewoon lekker gezellig doorposten.
    De suggestie van SCH beschouw ik overigens niet als serieus. We zijn een discussiesite. En een fatsoenlijke onderbouwde mening (in welk politieke spectrum dan ook) moet kunnen.
    Welke suggestie?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 12:48:26 #35
    89730 Drugshond
    pi_57058734
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef SCH het volgende:
    Deze dus... antwoord is nee.
    pi_57058789
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee, joh, ik heb daar toch helemaal geen zin an, in een topic rondhangen waar SCH weer eens op de man gaat spelen, dat is een herhaling van zetten, die ik nu wel gezien heb, hoor
    Ik loop er net binnen, in deel fucking 8 pas, en he tis meteen weer raak, meneer begint gelijk al persoonlijk te worden, lachwekkend, maar ook vermoeiend.

Het nieuwe deel staat nu al weer vol met vooral SCH en SCH en SCH, hij reageert zowat 1 op 2 en dan zaniken over drie posts van mij waarmee ik er een milagro show van zou maken

Prettig weekend, Drugshond
    pi_57058889
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Deze dus - het antwoord is nee
    Oh, je gaat niet controleren op de stroom aan Wilders topics de komende tijd? Nou succes dan maar
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:12:47 #38
    89730 Drugshond
    pi_57059347
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je gaat niet controleren op de stroom aan Wilders topics de komende tijd? Nou succes dan maar
    - We'll cross that bridge when we come to it. -
    Qua mods zijn we rond... en op de achtergrond spelen wel wat dingen. Maar de user(s) die je aanhaalt die ook recht hebben op een eigen mening staan in deze problematiek niet centraal. Dat was namelijk al afgevangen door de policy.
    pi_57059680
    Kan er niet net zoals [JOR] een [WIL] komen, want ergens geef ik SCH wel gelijk?
    Hoewel het overige van zijn suggestie inderdaad lichtelijk pathetisch is.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_57059824
    [JOR] inruilen voor [WIL]?

En Drugshond, wat speelt er dan, en wat is het plan. Of is die geheimzinnige toon onderdeel van het plan?
    pi_57059937
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef SCH het volgende:

En Drugshond, wat speelt er dan, en wat is het plan. Of is die geheimzinnige toon onderdeel van het plan?
    SCH, we zijn het vaker eens dan we denken. En Drugshond, welke zaken zijn al afgevangen door de policy? Moet ik me om iets zorgen maken?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:40:12 #42
    89730 Drugshond
    pi_57060015
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef SCH het volgende:

Wilders is een uniek geval waarbij je een potentiële relreeks op de stopwatch kunt timen. Maar goed, dit hebben we vaker meegemaakt. Wat te doen tussen [POL] en [NWS] , de rolverdeling en dergelijke. Aantal handjes en zo.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:42:49 #43
    89730 Drugshond
    pi_57060095
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef damian5700 het volgende:

[..]

SCH, we zijn het vaker eens dan we denken. En Drugshond, welke zaken zijn al afgevangen door de policy? Moet ik me om iets zorgen maken?
    Gewoon de http://forum.fok.nl/fok/faq
    Dus nee, niet iets om je zorgen te maken. Tenminste als je het niet te bont gaat maken.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:06:50 #44
    89730 Drugshond
    pi_57060677
    Na aanleiding van een push-PM : JohnDope,GewoneMan kappen met trollen en op de man spelen.
    Reakties zijn genote en mijn geduld is een beetje op aan het raken.
    Koranfilm Wilders # 8 Praat eens met een moslim!

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 29-02-2008 14:12:09 ]
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:17:29 #45
    89730 Drugshond
    pi_57061678
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:06 schreef Drugshond het volgende:
    Na aanleiding van een push-PM : JohnDope,GewoneMan kappen met trollen en op de man spelen.
    Reakties zijn genote en mijn geduld is een beetje op aan het raken.
    Koranfilm Wilders # 8 Praat eens met een moslim!
    damn dacht ik dat er een lekker wijf een PM stuurde voor een lekkere date is het een waarschuwing najah zal erop letten
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_57062422
    Kwam er al eerder voor naar huis. Zag het toen ik weg moest..en inderdaad wat DH zegt. Een dikke
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:37:55 #48
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57062584
    Je kunt goddomme ook nog geeneens naar de tandarts hier he
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_57062995
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 15:37 schreef gronk het volgende:
    Je kunt goddomme ook nog geeneens naar de tandarts hier he
    Dat doe je maar na de fitna
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:21:13 #50
    66444 Lord_Vetinari
    pi_57067218
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:24:00 #51
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57067305
    Done.
    pi_57077534
    Drugshond heeft volgens mij echt niet door wat er aan de hand is.

"Het is maar een film"

Veel succes de komende tijd Drugshond
      zaterdag 1 maart 2008 @ 11:20:04 #53
    89730 Drugshond
    pi_57077722
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 11:04 schreef SCH het volgende:
    Drugshond heeft volgens mij echt niet door wat er aan de hand is.

"Het is maar een film"

Veel succes de komende tijd Drugshond
    Lees mijn verdere reaktie.... ik spiegel wel e.e.a. terug.
    pi_57096643
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      zondag 2 maart 2008 @ 00:45:40 #55
    89730 Drugshond
    pi_57096718
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
    Koran-film Wilders #11 : Wilders spreekt: Ik capituleer niet

waarom moest die weg :S
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

damn dacht ik dat er een lekker wijf een PM stuurde voor een lekkere date is het een waarschuwing najah zal erop letten
    Herhaling van zetten van deeltje #8 of #9, en na een waarschuwing.
      zondag 2 maart 2008 @ 00:45:49 #56
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57096721
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
    Koran-film Wilders #11 : Wilders spreekt: Ik capituleer niet

waarom moest die weg :S
    Omdat-ie onnodig op de man gespeeld was.
    pi_57096902
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 00:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

Herhaling van zetten van deeltje #8 of #9, en na een waarschuwing.
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 00:45 schreef gronk het volgende:

[..]

Omdat-ie onnodig op de man gespeeld was.

jeez vond ik nogal meevallen hoor. maar goed zal het wederom meenemen

@SCH mocht je je beledigd voelen door mijn post, dan mijn welgemeende excuses
    pi_57112229
    Zelfmoordaanslag bij begrafenis-stoet

en nu weer een reactie verwijdert van mij... ok het was op de man maar hij begon mij af te zeiken en dat zonder dat ik op hem gereageerd had en hij puur en alleen uit is om mij aan te vallen. dat jullie mijn reactie weghalen is tot daaraan toe (al was hij wel geniaal) maar kunnen jullie die kneus ook ff een note geven
      zondag 2 maart 2008 @ 21:19:50 #59
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57113246
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef GewoneMan het volgende:

en nu weer een reactie verwijdert van mij... ok het was op de man maar hij begon mij af te zeiken en dat zonder dat ik op hem gereageerd had en hij puur en alleen uit is om mij aan te vallen. dat jullie mijn reactie weghalen is tot daaraan toe (al was hij wel geniaal) maar kunnen jullie die kneus ook ff een note geven
    Ik heb het hele traject zien gebeuren, en inderdaad, je wordt afgezeken. Maar helaas is dat wel terecht.

Kijk, hier in NWS willen we graag nieuwsfeiten met een enigszins onafhankelijke bron hebben. Dus nu.nl, reuters.com, etc. Links naar sites als volkskrant.nl en telegraaf.nl kan ook, maar daarvan is bekend dat ze nieuws ietswat 'gekleurd' brengen. Dus met hun eigen mening overgoten. Je mag ook linkjes plaatsen naar opinie-sites als geenstijl.nl of een site zoals daar genoemd, maar dan moet je niet zeuren als mensen gaan klagen over je bron. Dan krijg je de situatie dat 't dus vooral over de bron van het bericht gaat, en niet over het bericht zelf. En da's nou net niet de bedoeling, want zoiets is niet te onderscheiden van het zoveelste reltopic.
    pi_57113877
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb het hele traject zien gebeuren, en inderdaad, je wordt afgezeken. Maar helaas is dat wel terecht.

Kijk, hier in NWS willen we graag nieuwsfeiten met een enigszins onafhankelijke bron hebben. Dus nu.nl, reuters.com, etc. Links naar sites als volkskrant.nl en telegraaf.nl kan ook, maar daarvan is bekend dat ze nieuws ietswat 'gekleurd' brengen. Dus met hun eigen mening overgoten. Je mag ook linkjes plaatsen naar opinie-sites als geenstijl.nl of een site zoals daar genoemd, maar dan moet je niet zeuren als mensen gaan klagen over je bron. Dan krijg je de situatie dat 't dus vooral over de bron van het bericht gaat, en niet over het bericht zelf. En da's nou net niet de bedoeling, want zoiets is niet te onderscheiden van het zoveelste reltopic.
    tssss en dat is mod schandelijk ik post al tijden op nieuws en nooit heb ik gezeik gehad. maar goed omdat ik een andere visie heb dan een paar anderen (die mijn vragen omtrend de bronnen die notebene niet eens van mij waren ontwijken) krijg ik een note als ik op de man speel en als iemand anders mij op de man speelt dan is het terecht... voel eens even aan je hoofd
      zondag 2 maart 2008 @ 21:46:32 #61
    66444 Lord_Vetinari
    pi_57113924
    Paul de Leeuw randt linkse vegetarier aan

Dubbel en voorzien van een uitermate debiele OP, zelfs voor Selang's begrippen...
    pi_57113977
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik ben het erg met je oneens dat nu. nl of reuters.com onafhankelijker zou zijn dan volkskrant.nl of telegraaf.nl
      zondag 2 maart 2008 @ 21:51:02 #63
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114057
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tssss en dat is mod schandelijk ik post al tijden op nieuws en nooit heb ik gezeik gehad. maar goed omdat ik een andere visie heb dan een paar anderen (die mijn vragen omtrend de bronnen die notebene niet eens van mij waren ontwijken) krijg ik een note als ik op de man speel en als iemand anders mij op de man speelt dan is het terecht... voel eens even aan je hoofd
    helemaal mee eens. fok!mods moeten zelf eens wat onpartijdiger worden, dit begint steeds meer op een niet gewenste dictatuur te lijken waar geen plek is voor vrijheid van meningsuiting. tenzij je een beetje links gaat lopen meehuilen en precies zegt wat ze willen horen, en vooral geen onvertogen woord in de discussie. behalve als het gaat om de woorden: bruinhemden, rechtse sukkel, islamofoob. dan krijg je inplaats van een note een veer in je reet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:10:27 ]
    pi_57114172
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helemaal mee eens. fok!mods moeten zelf eens wat onpartijdiger worden, dit begint steeds meer op een niet gewenste dictatuur te lijken waar geen plek is voor vrijheid van meningsuiting. tenzij je een beetje links gaat lopen meehuilen en precies zegt wat ze willen horen, en vooral geen onvertogen woord in de discussie. behalve als het gaat om de woorden: bruinhemden, rechtse sukkel, islamofoob. dan krijg je inplaats van een note een veer in je reet.
    ai brother.. heb ook al een PM gestuurd naar de oppergoeroe wat denkt die zak hooi wel niet zeg

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:10:11 ]
      zondag 2 maart 2008 @ 21:57:00 #65
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57114203
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef SCH het volgende:

Ik ben het erg met je oneens dat nu. nl of reuters.com onafhankelijker zou zijn dan volkskrant.nl of telegraaf.nl
    Want? Ze zijn in ieder geval een stuk minder gekleurd.
    pi_57114312
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Huil niet zo man. Die mods zijn prima en je voorbeelden zijn stompzinnig en vanwege je laatste opmerking zul je weer langdurig geband worden waardoor ik niet meer op je stomme posts kan reageren, schlemiel die je bent. Doe toch niet zo dom

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:09:53 ]
      zondag 2 maart 2008 @ 22:00:08 #67
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114314
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ai brother.. heb ook al een PM gestuurd naar de oppergoeroe wat denkt die zak hooi wel niet zeg

[ Bericht 18% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:09:20 ]
      zondag 2 maart 2008 @ 22:01:36 #68
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114348
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Huil niet zo man. Die mods zijn prima en je voorbeelden zijn stompzinnig en vanwege je laatste opmerking zul je weer langdurig geband worden waardoor ik niet meer op je stomme posts kan reageren, schlemiel die je bent. Doe toch niet zo dom

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 03-03-2008 10:08:44 ]
    pi_57114364
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

nee dat zijn ze niet ze meten met 2 maten en dat is per definitie fout. lees eens terug vriend... ik krijg een note als ik op de man speel en als iemand het bij mij doet krijg ik het comentaar dat het terecht is. kan me niet voorstellen dat jij dat ok vind
    pi_57114471
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Want? Ze zijn in ieder geval een stuk minder gekleurd.
    Als we de landelijke kranten ook niet meer als bron kunnen opvoeren, blijft er wel erg weinig over. Alle bronnen zijn op een bepaalde manier gekleurd - meestal gaat het gewoon om het nieuwsfeit en kunnen mensen zelf wel even verder zoeken. Of we posten 2 bronnen.
    pi_57114492
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

paddy is gewoon te dom om te poepen, waarom zou ik dat niet mogen zeggen. dat mens hoort niet in nws. eerder in kantklossen met imbecielen.
    zit je me nou een ban aan te praten? vuige laffe hond. en schlemiel tegen mij zeggen mag ineens wel?
    Ik waarschuwde je juist omdat je zo uit de bocht vliegt en je laat leiden door emotie, dat noemt men ook wel schlemielig. Maar je maakt het er nu niet beter op. Ga nou maar gewoon naar bed.
    pi_57114526
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee dat zijn ze niet ze meten met 2 maten en dat is per definitie fout. lees eens terug vriend... ik krijg een note als ik op de man speel en als iemand het bij mij doet krijg ik het comentaar dat het terecht is. kan me niet voorstellen dat jij dat ok vind
    In beide gevallen staat er dat je op de man hebt gespeeld. Ik kan het verder niet beoordelen want ken de posts niet maar om er nou zulke grote conclusies aan te verbinden, lijkt me wat overdreven.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:11:11 #73
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114563
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik waarschuwde je juist omdat je zo uit de bocht vliegt en je laat leiden door emotie, dat noemt men ook wel schlemielig. Maar je maakt het er nu niet beter op. Ga nou maar gewoon naar bed.
    luister eens fijne vrind. een waarschuwing is geen constatering en je gebruikte het woordje "zal". misschien hoop je dat ik gebanned ga worden omdat ik mijn eigen mening geef, kan best omdat het allemaal wel heel fijn in jouw straatje past op dit moment op fok!
    ik ben niet moe. al twee maanden geen druppel meer gedronken en voel me prima. dus... mochten mensen kritiek niet kunnen pareren dan zij het zo. daar heb ik jouw stokerige waarschuwingen niet voor nodig.
    pi_57114610
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

luister eens fijne vrind. een waarschuwing is geen constatering en je gebruikte het woordje "zal". misschien hoop je dat ik gebanned ga worden omdat ik mijn eigen mening geef, kan best omdat het allemaal wel heel fijn in jouw straatje past op dit moment op fok!
    ik ben niet moe. al twee maanden geen druppel meer gedronken en voel me prima. dus... mochten mensen kritiek niet kunnen pareren dan zij het zo.
    Ik hoop juist niet dat je gebanned wordt maar die mening kantelt enorm momenteel

Welterusten zoalshetis
      zondag 2 maart 2008 @ 22:13:27 #75
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57114614
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Als we de landelijke kranten ook niet meer als bron kunnen opvoeren, blijft er wel erg weinig over. Alle bronnen zijn op een bepaalde manier gekleurd - meestal gaat het gewoon om het nieuwsfeit en kunnen mensen zelf wel even verder zoeken. Of we posten 2 bronnen.
    Oh, zo bedoelde ik 't niet. Maar het valt me wel op dat met name de telegraaf nog wel eens aan suggestieve berichtgeving doet. '25.000 asielzoekers in nederland', vet op de voorpagina, terwijl 't gaat over een generaal pardon voor 25.000 asielzoekers. Maar goed, dat soort dingen zie je wel bij zo'n beetje iedere nieuwsbron -- getallen omkeren ('80% van de nederlanders geen slachtoffer criminaliteit' versus '20% van nederlanders wel') etc. Zelfs ANP-nieuws heeft daar wel last van.
    pi_57114655
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef SCH het volgende:

[..]

In beide gevallen staat er dat je op de man hebt gespeeld. Ik kan het verder niet beoordelen want ken de posts niet maar om er nou zulke grote conclusies aan te verbinden, lijkt me wat overdreven.
    ik niet en het is precies zoals ik poste lees terug zie je dat ik note kreeg omdat ik op de man speel en lees de reactie van die zak hooi dat hij letterlijk zegft dat dat terecht is
      zondag 2 maart 2008 @ 22:15:34 #77
    89730 Drugshond
    pi_57114661
    Goed, ik ga maar ff ingrijpen.
    Zoalshetis... fijn om mee te huilen om met de wolven maar ik kan hier niks mee.
    Heb je kritiek op de [NWS]-moderatie in het algemeen/banbeleid. Dan kunnen deze berichten allemaal weg. Zoiets past beter in [FB]. Kunnen meer mensen erop schieten.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:18:05 #78
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114713
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoop juist niet dat je gebanned wordt maar die mening kantelt enorm momenteel

Welterusten zoalshetis
    je hoopt dat ik niet gebanned wordt "waardoor jij niet meer op je stomme posts kan reageren".

goh wat fijn als ik dan niet gebanned wordt om mijn eigen mening. en als je denkt dat ik hier razend achter mijn toetsenboard zit heb je het mis. ik wilde dit gewoon gezegd hebben omdat ik me mateloos erger aan hun partijdigheid. maar ik geloof dat dh dat wel weet na zijn vorige partijdige notes.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:19:52 #79
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57114750
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik niet en het is precies zoals ik poste lees terug zie je dat ik note kreeg omdat ik op de man speel en lees de reactie van die zak hooi dat hij letterlijk zegft dat dat terecht is
    Zeuren en schelden maakt je case niet sterker. Integendeel.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:21:07 #80
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57114779
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef Drugshond het volgende:
    Heb je kritiek op de [NWS]-moderatie in het algemeen/banbeleid. Dan kunnen deze berichten allemaal weg. Zoiets past beter in [FB]. Kunnen meer mensen erop schieten.
    nou nee dat lijkt me hier juist prima op zijn plaats omdat ik vooral in nws notes krijg en jij en paddy nws mods zijn. vandaar mijn keuze.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:21:28 #81
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57114786
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef zoalshetis het volgende:

je hoopt dat ik niet gebanned wordt "waardoor jij niet meer op je stomme posts kan reageren".

goh wat fijn als ik dan niet gebanned wordt om mijn eigen mening. en als je denkt dat ik hier razend achter mijn toetsenboard zit heb je het mis. ik wilde dit gewoon gezegd hebben omdat ik me mateloos erger aan hun partijdigheid. maar ik geloof dat dh dat wel weet na zijn vorige partijdige notes.
    Genoteerd.

'...en gaat over tot de orde van de dag'.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:21:29 #82
    89730 Drugshond
    pi_57114787
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef GewoneMan het volgende:

Was dat die playmobiel link. Moest ik wel om lachen overigens.
    Een beetje plagen moet kunnen.. maar als dat over topics heen gaat waaien en elke keer geplaatst in dezelfde context wordt het iets minder grappig.... zelfs vervelend. Maar in dit specifieke geval zag ik het probleem niet zo.
    pi_57114800
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef Drugshond het volgende:
    hij geeft zijn mening over iets dat overduidelijk niet klopt. daar hoor ik je niet over, geeft ook niet ik verwacht wel dat danny dat doet want het gehele beleid is hier om te huilen. bepaalde mensen kunnen posten wat ze willen wanneer ze dat willen en anderen krijgen bij 1 mini overtreding al een note.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:22:36 #84
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57114813
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef Drugshond het volgende:

pi_57114849
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een beetje plagen moet kunnen.. maar als dat over topics heen gaat waaien en elke keer geplaatst in dezelfde context wordt het iets minder grappig.... zelfs vervelend. Maar in dit specifieke geval zag ik het probleem niet zo.
    dat was die post ja... en die is dus gewist wat ik ok vind omdat het op de man was maar die andere zak gaat dus vrijuit en kan lekker doorgaan. sterker nog gronk vond het terecht
      zondag 2 maart 2008 @ 22:31:37 #86
    89730 Drugshond
    pi_57115005
    Uit de OP : De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten.
  • Telegraaf, Volkskrant, Nu.nl, FOK whatever is allemaal prima.
    Het wordt wat gevaarlijker als we blogjes gaan verheffen naar nieuwsfeiten. In uitzonderlijke gevallen is zoiets wel mogelijk maar zeker niet altijd gewenst.
  • Indymedia en dergelijke.
    Let wel ik heb het alleen en zuiver over de OP (het startbericht).
    De start moet wel een beetje zuiver zijn. Anders krijgen we topics die direct met de hakken in het zand gaan.

Bronnen die later worden toegevoegd als posting zijn wat vrijer.... maak ook hier moet je een redelijke slag om de arm houden.
  • Stormfront en dergelijke willen we hier ook niet zien.

Als een bron een ontopic discussie bevordert kun je wat coulanter zijn. Als het de discussie gaat kapen omdat iedereen gerede twijfels heeft bij je juistheid van de bron moet je wat vraagtekens gaan plaatsen. Als zoiets zelfs de discussie verstoort is het wellicht zinvoller om de bronvermelding weg te halen (doen wij wel).
  •   zondag 2 maart 2008 @ 22:34:04 #87
    89730 Drugshond
    pi_57115114
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Drugshond het volgende:
    Uit de OP : De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten.
  • Telegraaf, Volkskrant, Nu.nl, FOK whatever is allemaal prima.
    Het wordt wat gevaarlijker als we blogjes gaan verheffen naar nieuwsfeiten. In uitzonderlijke gevallen is zoiets wel mogelijk maar zeker niet altijd gewenst.
  • Indymedia en dergelijke.
    Let wel ik heb het alleen en zuiver over de OP (het startbericht).
    De start moet wel een beetje zuiver zijn. Anders krijgen we topics die direct met de hakken in het zand gaan.

Bronnen die later worden toegevoegd als posting zijn wat vrijer.... maak ook hier moet je een redelijke slag om de arm houden.
  • Stormfront en dergelijke willen we hier ook niet zien.

Als een bron een ontopic discussie bevordert kun je wat coulanter zijn. Als het de discussie gaat kapen omdat iedereen gerede twijfels heeft bij je juistheid van de bron moet je wat vraagtekens gaan plaatsen. Als zoiets zelfs de discussie verstoort is het wellicht zinvoller om de bronvermelding weg te halen (doen wij wel).
  • precies niks mis met de bronnen waar het om ging dus. daarbij was ik niet degene die de bronnen poste maar dat terzijde. mag duidelijk zijn dat er grove moderatie fouten zijn gemaakt en dat moet geregeld worden. hoog tijd dat er wat aan gebeurd

danny kom er maar in en maak maar even tijd om alles te lezen
      zondag 2 maart 2008 @ 22:36:11 #89
    89730 Drugshond
    pi_57115124
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Die zijn ingelezen door een FA net zoals de verstuurde PM's.
    Case closed.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:38:25 #90
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115174
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die zijn ingelezen door een FA net zoals de verstuurde PM's.
    Case closed.
    het gaat me om je duidelijk aanwezige pertijdigheid ten aanzien van je eigen politieke of maatschappelijke voorkeur. dat ontsiert niet allen jezelf, maar zeker ook het fok! nws subforum. als user/mod vind ik het prima, dat heet discussie. als note zettende mod is het een zeer slechte zaak.
    en die fa in kwestie is minstens net zo discutabel. trouwens wat snap jij niet aan het woord personal? was geen pm naar de fok! fa's.
    pi_57115200
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gaat me om je duidelijk aanwezige pertijdigheid ten aanzien van je eigen politieke of maatschappelijke voorkeur. dat ontsiert niet allen jezelf, maar zeker ook het fok! nws subforum. als user/mod vind ik het prima, dat heet discussie. als note zettende mod is het een zeer slechte zaak.
    precies en dat gebeurd te vaak!
      zondag 2 maart 2008 @ 22:40:44 #92
    89730 Drugshond
    pi_57115231
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jouw visie... jouw feestje maar niet de onze.
    Start jij een [FB]-topic of doe ik het.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:42:11 #93
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57115270
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

precies niks mis met de bronnen waar het om ging dus. daarbij was ik niet degene die de bronnen poste maar dat terzijde. mag duidelijk zijn dat er grove moderatie fouten zijn gemaakt en dat moet geregeld worden. hoog tijd dat er wat aan gebeurd
    Ik geloof dat je iets te vroeg victorie kraait. Zoals DH en Floripas al opmerkten: 'thereligionofpeace' is een islambashsite. Daarover door blijven emmeren en de vermoorde onschuld spelen:
      zondag 2 maart 2008 @ 22:43:39 #94
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115304
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Jouw visie... jouw feestje maar niet de onze.
    Start jij een [FB]-topic of doe ik het.
    het gaat me juist om de moderatie in nws! dus wat is er in onredelijk aan om juist bij nws fb kritisch te zijn. ik volg je niet. wat is het nut van jouw suggestie?
      zondag 2 maart 2008 @ 22:44:33 #95
    89730 Drugshond
    pi_57115346
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik geloof dat je iets te vroeg victorie kraait. Zoals DH en Floripas al opmerkten: 'thereligionofpeace' is een islambashsite. Daarover door blijven emmeren en de vermoorde onschuld spelen:
    nee hoor dat doe ik helemaal niet maar goed inhoudelijk lezen is je ook al vreemd het is inderdaad een site die niet positief is over de islam, maar dat wil niet zeggen dat de info erop niet klopt sterker nog degene die die bron poste heeft daarna nog 3 andere bronnen met dezelfde info aangedragen waaronder al jazeera en daar loopt links mee weg. nou jij weer
      zondag 2 maart 2008 @ 22:46:04 #97
    89730 Drugshond
    pi_57115375
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef Drugshond het volgende:
    Precies het voegt niks toe... als je een dergelijke statuut van een betere site had geplukt had je groen licht gekregen.
    nogmaals ik poste die link niet hoe vaak moet ik dat herhalen
      zondag 2 maart 2008 @ 22:48:03 #99
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115427
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef Drugshond het volgende:
    Al jazeera is geen blog significant verschil
    en dus zijn hun bronnen of nieuwsgeving wel eerlijk of ongekleurd
    pi_57115442
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef Drugshond het volgende:
    Al jazeera is geen blog significant verschil

snap je zelf wel waar het over gaat lees de threads eens rustig door voor je jezelf nog verder voor schut zet
      zondag 2 maart 2008 @ 22:49:28 #101
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57115469
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee hoor dat doe ik helemaal niet maar goed inhoudelijk lezen is je ook al vreemd het is inderdaad een site die niet positief is over de islam, maar dat wil niet zeggen dat de info erop niet klopt sterker nog degene die die bron poste heeft daarna nog 3 andere bronnen met dezelfde info aangedragen waaronder al jazeera en daar loopt links mee weg. nou jij weer
    Had dan die linkjes gepost. In plaats van te gaan lopen emmeren dat je perse de linkjes van die bashsite wil gebruiken. Dat geeft 't een hele andere lading. Natuurlijk, op stormfront staan vast ook dingen die correct zijn. Gaan we ook niet naar linken voor nieuws. Gaan we ook niet over lopen zeuren. Klaar.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:54:48 #102
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115625
    mogen de mods mij toch eens vertellen waarom indymedia en dergelijke niet helemaal gelijk gesteld worden aan sites als stormfront. indymedia is minstens zo haatdragend en gekleurd.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:54:58 #103
    89730 Drugshond
    pi_57115630
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nogmaals ik poste die link niet hoe vaak moet ik dat herhalen
    Weet ik.... maar je geeft er wel enige voedingsbodem aan. Vanwege het argument dat je die lijst klakkeloos voor waar aan gaat nemen. En niet stil staat bij de geponeerde bron (die overigens nu genote is). En trekt daarmee de discussie scheef. Vooralsnog offtopic imo.
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef
    GewoneMan het volgende:

aha dus omdat het een site is die (logischerwijs) negatief tegenover de islam staat is hij niet betrouwbaar en is alles wat er staat niet waar gewelldig betoog
    En nogmaals... het is een blog, eentje van het soort die ik hier niet wil zien.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:56:51 #104
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115685
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weet ik.... maar je geeft er wel enige voedingsbodem aan. Vanwege het argument dat je die lijst klakkeloos voor waar aan gaat nemen. En niet stil staat bij de geponeerde bron (die overigens nu genote is). En trekt daarmee de discussie scheef. Vooralsnog offtopic imo.
    [..]

En nogmaals... het is een blog, eentje van het soort die ik hier niet wil zien.
    kijk en dat bedoel ik dus. die jij niet wilt zien, wat een onzin. je bent god niet. je bent gewoon een partijdige user die toevallig een kleurtje op fok! heeft. niks meer, niks minder.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:58:22 #105
    89730 Drugshond
    pi_57115737
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
    mogen de mods mij toch eens vertellen waarom indymedia en dergelijke niet helemaal gelijk gesteld worden aan sites als stormfront. indymedia is minstens zo haatdragend en gekleurd.
    Te gekleurd ja..... haatdragend (waar) ? Dat is echt appels en peren vergelijken.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:59:11 #106
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57115760
    quote:
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:

Omdat het een islamafzeiksite is en dus een belangenhouder. Ik ga in een topic over kraken ook niet van Indymedia quoten.
      zondag 2 maart 2008 @ 23:01:10 #107
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57115812
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Te gekleurd ja..... haatdragend (waar) ? Dat is echt appels en peren vergelijken.
    ik geloof dat jij indimedia niet zo goed kent. voor mij is die blog net zo haatdragend, maar goed ieder zijn voorkeur. als je met die persoonlijke voorkeur user bent, prima. maar leg je modschap dan direct neer of ga iets anders modden dan nws.
      zondag 2 maart 2008 @ 23:10:36 #108
    89730 Drugshond
      zondag 2 maart 2008 @ 23:34:08 #109
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57116629
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef Drugshond het volgende:
    FOK! is te links/partijdig georienteerd. , game on.
    proest...
      † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 06:44:14 #110
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57119387
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het is extreem links en dat is MI net zo *fout* als extreem rechts.
      maandag 3 maart 2008 @ 09:54:15 #111
    89730 Drugshond
    pi_57121116
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 06:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gaat het ook over lijken... op het moment dat je het opstart.
    NWS bronnen van indym. worden gewoon geslot. Ask Meki.
    pi_57124228
    quote:
    Kom op zeg. Wat een bullshit. Indymedia is zeker gekleurd maar het is geen haatdragende site, het promoot geen racisme en fascisme zoals stormfront wel doet.
    pi_57124243
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 06:44 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet Loedertje
      † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 00:18:32 #114
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57164108
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet Loedertje
    Ik denk dat jij niet goed door hebt hoe gezellig extreem links kan zijn in de praktijk
    pi_57179846
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet goed door hebt hoe gezellig extreem links kan zijn in de praktijk
    Waarom zou ik dat niet doorhebben?
    Maar Indymedia vergelijken met Stormfront is gewoon onzinnig.
      donderdag 6 maart 2008 @ 08:40:11 #116
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57190537
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat niet doorhebben?
    Maar Indymedia vergelijken met Stormfront is gewoon onzinnig.
    vind ik niet. ze zijn allebij radicaal in hun opvattingen.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 09:51:35 #117
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_57216004
    http://forum.fok.nl/user/history/78680

Beetje te jodenhaterig. Stinkjoden enz.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_57222581
    [weg. Probeer het nog maar eens een keer, en nu zonder persoonlijk gekut en intimidatie. Maar je mag ook helemaal wegblijven. ]

[ Bericht 42% gewijzigd door gronk op 07-03-2008 15:37:10 ]
    PWBF
    pi_57224544
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

volkert van der graaf popt ff omhoog in mijn gedachte...
    pi_57240087
    waarom is dit topic verplaatst van nieuws naar soap en sterren?
    Baanbrekende soap in amerika, eerste homokoppel op tv
    het is een topic over homo-emancipatie in amerika, dat is nieuws
    het onderwerp gaat niet over soap en sterren.. daar gaat het in dit topic helemaal niet over
      Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:12 #121
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57242408
    gaan die 2 buiten werktijd ook met elkaar op die manier met elkaar om dan?

anders is het op zijn hoogst homo-emancipatie in soaps in Amerika
    het is in elk geval beter op zijn plaats nu vind ik
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 13:51:19 #122
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57242615
    Dan zou ik 'm eerder in POL zetten dan in SHO. Want TS had wel een serieuze insteek, en ik geloof dat-ie nou niet zat te wachten op gebep over de hoofdrolspelers
      Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 13:55:28 #123
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57242707
    maar hij begint zelf al over hoe knap ze wel niet zijn

besides, de vraag of Amerika hierin al dan niet voorloopt op Nederland kun je ook beter in het betreffende forum stellen want daar zullen ze er verstand van hebben denk ik
    pi_57242737
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind ik niet. ze zijn allebij radicaal in hun opvattingen.
    Dat hangt van de definitie van radicaal af. Maar dan nog: er zijn grote verschillen in ideologie en achtergrond. Het blijft onzinnig en onlogisch om ze op 1 lijn te stellen.
    pi_57243043
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef sp3c het volgende:
    maar hij begint zelf al over hoe knap ze wel niet zijn

besides, de vraag of Amerika hierin al dan niet voorloopt op Nederland kun je ook beter in het betreffende forum stellen want daar zullen ze er verstand van hebben denk ik
    eh, ja .. dat ze knap zijn.. was mijn antwoord op een vraag van een andere fokker.. hoe het kan dan het amerikaanse publiek er zo goed op reageert

vind het jammer dat je het grote belang niet kunt zien voor de homo emancipatie

je kunt het vergelijken met het eerste kleurlingen in soaps in de vs... dan ga je het ook niet in een soap forum zetten.. nee dat was groot nieuws

een ieder zou direct het belang er van ingezien hebben

eerste zwarte vrouw naar blanke school in amerika
    kiesrecht voor zwarten in amerika
    rollen voor kleurlingen in film en tv
    en straks misschien de eerste gekleurde vs president

nou dat dit belangrijke stappen zijn in de emancipatie van kleuringen in de vs, mag hopelijk duidelijk zijn

nou.. denk nu even i.p.v. kleuringen .. homo's ( ook een minderheid en die veel geleden heeft door onderdrukking van een hetero meerderheid)

en dan begrijp je , waarom het zo belangrijk is voor de homo;s dat ze nu op realistische wijze geportraiteerd worden in een soaps, films enz

voor jou is het als hetero misschien geen groot nieuws, maar voor de homo gemeenschap... zeker wel

het is een serieus topic... geen .. soap, of ha ha wat zijn die nichten toch grappig topic

kortom..
      zaterdag 8 maart 2008 @ 14:20:12 #126
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57243166
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 14:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    het is een serieus topic... geen .. soap, of ha ha wat zijn die nichten toch grappig topic

kortom..
    Kun je zelf aangeven waar-ie volgens jou thuishoort?
    pi_57243321
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef gronk het volgende:

[..]

Kun je zelf aangeven waar-ie volgens jou thuishoort?
    "nieuws en achtergronden"

het is nieuws( niet eerder vertoont) dat een homokoppel in een daytime soap in de vs een dergelijke plek heeft

dat het belangrijk nieuws is weet je als je iets weet qua geschiedenis over de homo-emancipatie , hoe moeilijk en pijnlijk die strijd nog steeds is...

trouwens wat ik me ook nog bedacht, qua inhoudelijk argument:

als ik de manier van denken doortrek naar andere onderwerpen op het nieuwsforum, dan zou dit topic

anti vlees figuur in nakie gezet door Paul de Leeuw.

naar tv forum moeten

Spelers FC-Twente slachtoffers oplichters

naar sport moeten

Wilders jaagt hardwerkende mensen het land uit!

deze naar politiek

Illegale internetter opgepakt

deze naar computer

enz enz.. nieuws/achtergrond forum staat vol met dit soort onderwerpen

gelijke monniken gelijke kappen

volgens mij moet je per onderwerp kijken naar de nieuwswaarde

in mijn topic is de kern, dat in de vs, weer een belangrijke stap is gezet in de homo-emancipatie. Dat dit via het medium soap gebeurt is dan eigenlijk een bijzaak en niet de hoofdzaak

kortom, nieuws en achtergrond

jammer dat we deze discussie nu in dit topic houden en niet in het eigenlijke topic...

immers.. die "achtergrond" die ik nu benoem, is juist waar het forum "nieuws en achtergrond" voor is bedoelt
    pi_57243382
    Jojo heeft wel een punt hoor - het is een NWS-topic maar hij heeft het misschien niet helemaal duidelijk gemaakt in de OP. Er is momenteel een actie gaande om de homo's in ATWT meer te laten zoenen, dat is een hele kwestie in Amerika en die insteek is absoluut NWS-waardig.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 14:39:46 #129
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57243477
    Teruggezet. Overigens ben ik het wel met sp3c eens dat je opzet die van een typisch SHO-topic is, dus je zult wel zelf nog even een NWS-achtige-verduidelijking moeten geven (wat meer 'body' dus over het belang van dit gebeuren voor de homoemancipatie.). Kan evt. nog wel bij de OP.
    pi_57244163
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef gronk het volgende:
    Teruggezet. Overigens ben ik het wel met sp3c eens dat je opzet die van een typisch SHO-topic is, dus je zult wel zelf nog even een NWS-achtige-verduidelijking moeten geven (wat meer 'body' dus over het belang van dit gebeuren voor de homoemancipatie.). Kan evt. nog wel bij de OP.
    ok , ik zal de OP wat aanpassen

thx
      dinsdag 11 maart 2008 @ 13:38:31 #131
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57305202
    Ik plaatste gisteren een topicreport over voortdurende spam in het scientology topic. Een normaal netjes gedocumenteerd verhaal. Geen geslijm, geen poging om iemand te bannen, maar een zakelijke mededeling met onderbouwing. Tot mijn verbazing volgt daar deze post van Gronk op.

Spam mag plots van Gronk in dat topic én ik word openbaar op mijn vingers getikt omdat ik moderators voor ‘mijn karretje wil spannen’. Ik doe nota bene waar topic reports voor zijn; ik had die user een tijdje geleden al gewaarschuwd dat als hij dat bleef doen ik een TR zou plaatsen en in plaats van een normale reactie word ik nu afgezeken. Dan geen TR’s is mijn les en zo ook voor anderen denk ik. Je doet het juist omdat je het topic zelf niet wil vervuilen, maar krijgt het dan op je brood met een insinuerende opmerking.

Voor de goede orde: ik wil niemand bannen en ik wil helemaal geen modjes te hulp roepen. Ik ben al acht jaar mans genoeg om mijn eigen boontjes te doppen op Fok. Spam haat ik echter en hoort niet in een inhoudelijke discussie thuis.

Per PM heb ik met Gronk nog overlegd, maar die werd alleen maar beschuldigender. Dan het hier maar aankaarten.

P.S. Of het commerciele spam is of propagandistische is een vraag waar ik in het topic zelf wel op in zal gaan daar dat inhoudelijk interessant is. Mijn topic report bevatte al documentatie dat het commerciele spam is.
    Here we are now, entertain us.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 13:40:40 #132
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57305246
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:

Per PM heb ik met Gronk nog overlegd, maar die werd alleen maar beschuldigender. Dan het hier maar aankaarten.
    Mag ik de PM die jij me stuurde hier plaatsen?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 13:46:26 #133
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57305365
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:
    Ik plaatste gisteren een topicreport over voortdurende spam in het scientology topic. Een normaal netjes gedocumenteerd verhaal. Geen geslijm, geen poging om iemand te bannen, maar een zakelijke mededeling met onderbouwing. Tot mijn verbazing volgt daar deze post van Gronk op.

Spam mag plots van Gronk in dat topic én ik word openbaar op mijn vingers getikt omdat ik moderators voor ‘mijn karretje wil spannen’. Ik doe nota bene waar topic reports voor zijn.
    Topic reports zijn er IMO om moderators te attenderen op, inderdaad, spam,opmerkingen die ver buiten de grenzen van het acceptabele liggen, en nog zo wat dingen waarbij je denkt dat een moderator daar anders ook op zou ingrijpen.

Topic reports zijn er niet voor om users monddood te maken, je gelijk te halen via een mod-edit, of andere zaken die niets te maken hebben met fatsoenlijk gedrag. Topic reports zijn er ook niet voor om zelf maar 't modje uit te gaan hangen.

Hoe het zit met vertrouwelijkheid van TR's: goed punt, zal dat nagaan, maar OTOH, als je *zelf* al aangeeft dat je een TR gaat plaatsen, dan vind ik je reactie via PM en hier beneden alle peil.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 13:48:17 #134
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57305398
    Quoten uit PM's lijkt me not done en ik wil ook niet dat de discussie over jou en mij gaat want dat is niet belangrijk. Wat je nu doet is echter erg vervelend: je insinueert dat ik raars geschreven zou hebben in mijn PM. Ik zal zelf de eerste PM van mij quoten omdat die insinuatie te ontkrachten.

Karretje spannen van mods, schrijf je in het scientology topic in NWS.

Ik heb een topic report geschreven dat iemand herhaaldelijk commerciele spam plaatst. Geen reactie op gehad, maar de laatste keer dat ik de policy bekeek mocht dat niet.

Als het wel mag: zeg dat dan. Dat is een eye opener voor veel mensen. Ik tracht een beroeps spammer ervan te weerhouden het Fok platform te misbruiken. Ik doe dat zo zorgvuldig mogelijk, dus ik respecteer zijn 'vrijheid van meningsuiting' ook al regisseert de sekte al die posts, maar trek de grens bij commerciele spam.

Om dan zo'n lage uithaal te doen ipv te reageren op het TR vind ik erg onwaardig. Ik heb geen zin anoniem TR's te schrijven, maar veel mensen zullen er op die manier voor kiezen om dat vinkje wel te zetten of er vanaf te zien.

Leg publiek uit wat je bedoelt in dat topic zodat ik er fatsoenlijk op kan reageren.

Groet,

Voyeur

En nu graag inhoudelijk en zonder suggestieve uitspraken die voor buitenstaanders niet te volgen zijn. Daar ging mijn post in Feedback nota bene over...
      dinsdag 11 maart 2008 @ 14:00:10 #135
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57305634
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 13:46 schreef gronk het volgende:

[..]

Topic reports zijn er IMO om moderators te attenderen op, inderdaad, spam,opmerkingen die ver buiten de grenzen van het acceptabele liggen, en nog zo wat dingen waarbij je denkt dat een moderator daar anders ook op zou ingrijpen.

Topic reports zijn er niet voor om users monddood te maken, je gelijk te halen via een mod-edit, of andere zaken die niets te maken hebben met fatsoenlijk gedrag. Topic reports zijn er ook niet voor om zelf maar 't modje uit te gaan hangen.

Hoe het zit met vertrouwelijkheid van TR's: goed punt, zal dat nagaan, maar OTOH, als je *zelf* al aangeeft dat je een TR gaat plaatsen, dan vind ik je reactie via PM en hier beneden alle peil.
    En nu insinueer je weer van alles over mijn TR Vooruit dan plaats ik die hier ook; ik heb er geen problemen mee, behalve dat het van de echte discussie afleidt, maar je dwingt me tot dit gedoe.

Vera-Legata probeert zieltjes te winnen voor scientology. Dat is niet verboden in Nederland. Hij spamt de 'internet community begint oorlog tegen Scientology' topic reeks vol met links naar de officiele websites van de Church of Scientology, terwijl hij doet alsof hij tegen de kerk is. Leugenachtig, maar ook niet verboden op Fok.
    Waar ik echter bezwaar tegen heb is dat hij om de haverklap links plaatst naar organisaties die niet religieus ,maar commercieel zijn. Bijv. naar www.tipsforsuccess.org, the way to happyness (TWTH) etc. etc. Ik heb al eens gezegd dat hij moet stoppen met spammen, maar binnen scientology is het gewoon een verplichting om dat soort links te dumpen. Het is een deel van een wereldwijde campagne om de media te gebruiken. Ze krijgen opdrachten om massaal brieven te schrijven naar kranten of reacties op websites te plaatsen.

Commerciele spam, zeker als het nog eens een georganiseerde campagne is lijkt me niet op Fok terecht te horen.

Internet community begint oorlog tegen Scientology #3
    en
    Internet community begint oorlog tegen Scientology #3

maar er zijn er in de vorige delen nog veel meer langsgekomen.

Voor het geval dat jullie mij niet geloven dat dit commerciele organisaties zijn (want dat proberen ze goed te verstoppen) zie deze tekst van de kerk zelf:

A member of The Way to Happiness Associate Program is called a TWTH Associate. A TWTH Associate is an individual who wishes to promote the benefits of TWTH on a continual basis and support the distribution of TWTH books by purchasing a subscription of TWTH books. An Associate is also rewarded with discounts on purchases as well as a special commission plan for getting others to buy TWTH books and materials and/or sign up as TWTH Associates.

TYPES OF REWARDS:

1. Discounts on purchases:

►All Associates receive a 15% discount on their subscription purchases.
    ►All Associates receive a 15% discount on additional (non-subscription) purchases of personalized books and bundles of books.
    2. Commissions on sales:

►15% commission on all subscription purchases by Associates you personally bring into the Associate Program (1st tier commission).
    ►7.5% commission on all sales produced by those Associates you personally bring into the program (2nd tier commission).
    ►Residual commissions (1st and 2nd tier) on the repeat subscription purchases of Associates who continue to purchase books.
    ►15% commission on all personal sales of any products in our online store to anyone.

Hier probeer ik toch echt niemand te laten ingrijpen, monddood te maken of wat dan ook. Ik maak slechts duidelijk dat ik het niet eens ben met wat de poster doet, maar het er geheel mee eens ben dat dat gewoon mag op Fok. Expres zo geformuleerd om duidelijk te maken dat mijn mening of opinie over de poster er niets mee te maken heeft en dat ik op dit punt ook niets verwacht van de moderatie, maar dat het TR slechts over de spam gaat.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 14:55:02 #136
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57306648
    quote:
    Hier probeer ik toch echt niemand te laten ingrijpen, monddood te maken of wat dan ook. Ik maak slechts duidelijk dat ik het niet eens ben met wat de poster doet, maar het er geheel mee eens ben dat dat gewoon mag op Fok. Expres zo geformuleerd om duidelijk te maken dat mijn mening of opinie over de poster er niets mee te maken heeft en dat ik op dit punt ook niets verwacht van de moderatie, maar dat het TR slechts over de spam gaat.
    Dus eigenlijk wil je dat ik zo'n TR lees, en dan zeg 'goh, interessant, zo had ik er nog niet naar gekeken', en dan vervolgens verder ga met wat ik op dat moment aan het doen was?

Sorry hoor, maar waarom post je dat dan niet in het topic?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 15:51:48 #137
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57307656
    Lees nu wat er staat: het was slechts een spam report. Dat staat in mijn TR, in mijn uitleg etc. Dat had ik ook al eens in het topic gemeld.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 16:06:05 #138
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57307930
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef voyeur het volgende:
    Lees nu wat er staat: het was slechts een spam report. Dat staat in mijn TR, in mijn uitleg etc. Dat had ik ook al eens in het topic gemeld.
    Ja, en? Wat wilde je bereiken met dat TR?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 16:18:42 #139
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57308213
    Wat dacht je? Dat hij zou stoppen met spammen bijvoorbeeld? Kijk nog even in het topic zelf dan zie je dat het gewoon grootschalige commerciele spam was.

Kan je dan nu inhoudelijk ingaan op de vraag waarom je mij te kakken probeert te zetten als ik een TR schrijf door steeds weer insinuerende dingen te schrijven, want daar waren we gebleven voordat je nog meer verdachtmakingen produceerde.

Als je in reactie op een TR in een topic reageert met een vage sneer werken TR's niet echt. Je had ook gewoon mogen vragen wat ik ermee bedoelde (kennelijk heb je daar grote moeite mee) of kunnen zeggen dat jij het geen spam vond en dat je er dus niets mee deed of wat je maar wilde. Een TR is een vriendelijkheid van de user naar de moderatie om de topics een beetje clean te houden. Als de moderator er niet op ingaat, maar dan zelf het topic gaat vervuilen kunnen we ze beter weer afschaffen.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 16:36:18 #140
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57308509
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 16:18 schreef voyeur het volgende:

Als je in reactie op een TR in een topic reageert met een vage sneer werken TR's niet echt.

a) V-L heeft niets meer gepost in dat topic. Dus 'de spam' is gestopt. Het topic zelf is verder ook zo dood als een pier, maar dat terzijde; het ging allang niet meer over internetters vs scientology, maar 't was vervallen in een bash tussen jou en V-L. Ook goed, maar doe dat gewoon via PM.

b) Over de 'spam' zelf: : d'r is door een FA naar gekeken, en mocht zoiets zich nog vaker voordoen, dan wordt 't een ander verhaal. Zoals 't daar staat, is 't gewoon een onderbouwing van z'n verhaal met links naar externe sites. Zolang dat geen 'hatesites' zijn, kan dat.

c) Ik had je inderdaad beter kunnen PM'en, maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Tot zover de zakelijke reactie; dan nu nog een keer, maar dan vanuit een iets andere invalshoek:
    quote:
    Als je in reactie op een TR in een topic reageert met een vage sneer werken TR's niet echt.
    Datzelfde kun je ook zeggen voor posten in FB. Als jij echt niet wat gaat doen aan de manier waarop je me te woord staat ('Leg publiek uit wat je bedoelt in dat topic zodat ik er fatsoenlijk op kan reageren.') , dan zoek je het verder maar uit in FB.

Je loopt nu al de nodige PM's en berichten hier te draaikonten over wat nu eigenlijk precies je punt is, en in combinatie met dit soort bewoordingen en allerlei ideeen en suggesties van je die domweg niet kloppen begin ik dat zo langzamerhand een beetje beu te worden. Kappen, enzo.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 16:58:04 #141
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57308899
    V-L heeft niets meer gepost sinds gisteravond. Niet echt een stop daar hij toch al hooguit eenmaal daags zijn linkjes postte.

Minstens 10 directe links naar een puur commerciele site vind een FA geen probleem? Herbalife mensen kom er maar in: Fok is open voor business! Zoek maar even binnen Fok op de spam

Dat draaikont gedeelte etc ga ik niet op in. Ik ben voortdurend zo straight als de neten geweest en iedereen die me langer dan vandaag kent weet ik dat ik nimmer achterbaks een debat zou willen stoppen.

Jammer van de poging een discussie over TR's aan te zwengelen. Die heb je wel effectief de nek omgedraaid, maar het was misschien ook beter geweest als niet degene die aangesproken was in feedback de discussie gevoerd had. Nu is die in gezever geëindigd (en kappen zeggen in Feedback als je iemands mening niet leuk vind is niet heel modwaardig; eelt is nodig als je als modje wil bestaan).

Conclusie: TR's gewoon niet doen. Mods lekker zelf laten uitzoeken.

Verder het topic gewoon open houden want er zijn zaterdag weer acties en scientology moet nog steeds bestreden. Dáár gaat het topic wat mij betreft over.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 17:11:30 #142
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57309174
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 16:58 schreef voyeur het volgende:
    eelt is nodig als je als modje wil bestaan
    'eelt' wil niet zeggen dat modjes je persoonlijke pispaal zijn. Mocht je dat wel denken, dan kan ik je verzekeren dat je bezoek op fok! de nodige 'onderbrekingen' zal hebben.
    quote:
    Conclusie: TR's gewoon niet doen. Mods lekker zelf laten uitzoeken.
    Kijk, daar heb je weer zo'n uit de lucht getrokken conclusie. Die discussie is nog helemaal niet aan de orde geweest.
    quote:
    Verder het topic gewoon open houden want er zijn zaterdag weer acties en scientology moet nog steeds bestreden. Dáár gaat het topic wat mij betreft over.
    Ja, baas
      dinsdag 11 maart 2008 @ 20:47:36 #143
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57314056
    (op verzoek overgezet)
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef voyeur het volgende:
    De discussie over het al dan niet spammen door Vero-Legata loopt deels al in feedback. Het gaat mij er in dit topic om dat duidelijk wordt dat zijn links niet gewoon ondersteunend zijn voor zijn betoog of iets van religieuze betekenis hebben, maar dat het pure commercie is.
    En wat dan nog? (zie verderop voor meer context).
    quote:
    Om te beginnen ben ik persoonlijk van mening dat de hele Scientology kerk commercieel is.
    Eens. Scientology is in dat opzicht een raar 'geloof'.
    quote:
    Dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van de Duitse rechters die verklaard hebben dat Scientology gewoon een commerciele organisatie is.
    Klopt ook; het hele idee achter scientology riekt wat al te erg naar commerciele organisatie die de gunstige belastingwetgeving voor kerken misbruikt voor eigen doeleinden. Maar dan nog:

1) In discussies (zie WFL, bijvoorbeeld, over het betere quantummechanica-gebeuren) kun je verwijzen naar boeken. Soms zijn die beschikbaar als e-book (en dan zit je met copyrightgedoe), vaak ook niet. Wil je helemaal mee kunnen doen in die discussie, dan zul je dat boek of op de plank moeten hebben staan, of kopen via amazon. Ik zie dat niet als 'spam'.

2) Je kunt in een discussie ook refereren naar bijbel-of koranteksten. Vaak is dat ook gewoon noodzakelijk. Met scientology ligt dat natuurlijk stukken lastiger, omdat scientology haar teksten niet beschouwd als publiek bezit maar als intellectueel eigendom. Nu zijn er natuurlijk wel sites waar stukken van de scientology kerk op terecht zijn gekomen (al dan niet via een affidavit), maar linken of quoten van zo'n site blijft, erm, dubieus. Gezien het fanatisme waarmee scientolgy in het verleden dat soort dingen aanpakte, lijkt dat me ook nogal riskant.

3) iets heel anders: als ik in een K&W-topic verwijs naar de NEN-1010-norm (de laagspanningsnorm, met o.a. normen voor kwesties als 'hoeveel stopcontacten per groep','hoe leg ik een electrische installatie in een badkamer aan, etc.' , dan staat het me ook niet vrij om daar vrijelijk uit te quoten. Als ik een juridisch nette poster zou zijn, zou ik verwijzen naar de site van het NEN, www.nen.nl, met evt. een doorverwijzing naar de juiste norm. Die normen zijn niet gratis, en qua prijzen gaan ze scientology aardig achterna (200 tot 400 euro voor een normtekst van 100 tot 200 pagina's is niets; aanvullingen van een paar pagina's, waar je er tientallen van hebt kosten al snel een euro of 50. Per stuk.). Daarnaar verwijzen, of, in een discussie, daar frequent naar verwijzen, is IMHO geen spam.

4) in de financieel-economische wereld wordt nog wel eens verwezen naar stukken uit de Financial Times. Of uit de New York TImes. Helaas, alleen voor abonnees. Spam?

Kortom, het kan dus best voorkomen dat iemand verwijst naar een stuk wat alleen te lezen is 'voor geld'. Maar heel vaak hebben we (we=fok!, als users) daar geen problemen mee. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als iemand daar belang bij heeft. Om verkopen te stimuleren, bijvoorbeeld. Als een Fransisco van Jole zichzelf hier registreert en volop begint te verwijzen naar eigen stukken die in het (betaalde) volkskrantarchief staan, dan ligt het een heel stuk anders.

Maar in dit geval zie ik nog niet zo een-twee-drie of dit wel spam is. Op het eerste gezicht ging ik af op jouw topicreport. Dan ga je nog eens wat beter kijken, en dan lijkt het allemaal wel mee te vallen. En dan kan het ook nog eens een heel ander verhaal zijn:: is het dan niet een geval waarbij de ene user iets zegt wat de andere niet bevalt? Of, een geval waarbij de ene user claimt dat de andere user een rol heeft die de andere user ontkent, maar waarbij dat ontkennen bij die rol hoort? Moeilijk.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 20:51:24 #144
    89730 Drugshond
      dinsdag 11 maart 2008 @ 21:53:38 #145
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57315725
    Beetje met de popcorn in de hand toekijken drugshond
    Ik hoop overigens nog wel dat de crew nog wat inhoudelijks meldt over het TR gedoe. Ik verlies er geen slaap over, maar het Gronk standpunt maakt TR’s echt contra-produktief.

Anyway, task at hand is de definitie van spam.
    Kort antwoord: alles wat Danny als spam beschouwd. Dat is nu eenmaal de kern van Fok; er is policy en er is Danny en het laatste is bepalend.

Daarom schreef ik al: “Ik zou ook een kopietje van je post naar Danny sturen want ik zie grote mogelijkheden als je per ongeluk in zomaar tekst mag zeggen dat je graag www.senseo-koffie.nl drinkt terwijl je typt op je www.dell-laptop.nl zonder dat het voor je betoog dus relevant is zoals in het geval van V-A. En als je dat in een paar weken rustig tien keer mag doen voor dezelfde commerciele site lijkt het me wel prijsschieten voor www.herbalife.net en hun vrienden. Als reminder Zoek maar even binnen Fok op de spam waar we hiet over hebben

Langer antwoord om op Gronk’s argumenten in te gaan, want ik ben de beroerdste niet:

Het is een glijdende schaal die loopt tussen twee uitersten. Aan de ene kant een topic openen met subject line ‘Goed voor je’ en als inhoud alleen maar www.herbalife.net. Het andere uiterste (punt 4 bij Gronk) is de soms onvermijdelijke link naar een informatiebron met exclusieve informatie waarvoor betaald moet worden. Gronk noemt de New York Times, maar die is gratis leesbaar en de Financial Times biedt een proefabonnement aan dat je na vier weken gratis kan annuleren, maar goed er zijn natuurlijk wel echte gevallen dat een artikel niet vrij toegankelijk is.

In dat geval kijk je natuurlijk even of er een geen andere bron is. Meestal is dat het geval en wijzen andere users daar wel op. Mocht dat niet het geval zijn dan citeer je gewoon wat relevante passages. Dat mag, dat heet ‘Fair use’. Absoluut geen spam dus.

Gronk’s punt 3 noemt de Nen norm als voorbeeld. Je kunt mensen niet gratis de hele norm toesturen; dat klopt, maar het is een slecht voorbeeld. Er loopt een rechtszaak over de vraag of de norm niet openbaar moet zijn daar het een voor iedereen bindende norm is. Verder is het voor een forum niet relevant om de hele NEN-norm te publiceren. Als in klussen en nog wat iemand een badkamer lamp wil ophangen mag je best zeggen dat het volgens de norm zus en zo moet. Steeds verwijzen naar www.nen.nl in plaats van gewoon antwoord te geven op de vraag zou ik wel spam gaan vinden als dat steeds door dezelfde user gedaan werd.

Punt 2 dan. Bijbel of Koranteksten mag je inderdaag gewoon citeren en scientology teksten niet. Dat is een van de redenen dat ik linken naar scientology sites dus al als spam zie. Men is er erop gericht je wat te verkopen: cursus materiaal, auditing, boekjes, whatever. De aanbrenger krijgt daar provisie over dus het is geheel vergelijkbaar met een multilevel marketing scheme (zeg maar gewoon herbalife).

Laten we aannemen dat iemand waarlijk het scientology geloof aanhangt, dan mag hij natuurlijk zonder problemen ‘fair use’ citaten gebruiken. Citeren mag nu eenmaal, mits functioneel en beperkt. Er is geen enkele reden om het boek aan te schaffen als je in een discussie wilt stellen dat in the way to happiness van L. Ron Hubbard staat dat ‘Try not to do things to others that you would not like them to do to you." Of dat "the way to happiness does not include murdering your friends, your family or yourself being murdered."

Het lijken mij waarheden als een koe en het stimuleert mij niet het boekje met de andere 19 nog niet door mij onthulde geheimen te kopen, maar wie weet popelen de mensen nu. Dan kunnen ze op eigen gelegenheid uitzoeken waar je dit briljante boek kan kopen lijkt me. Daar hoef je niet herhaaldelijk links voor te plaatsen naar de commerciele website.

Je punt 1 is al meegenomen in bovenstaande dus hoeft niet apart behandeld.

Samenvatting van het lange antwoord: als je regelmatig zonder enige directe aanleiding in je posts links zet naar een commerciele website (want dat is het: de licentie opbrengsten van het boekje gaan rechtstreeks naar een for profit uitgever; ze hebben geen religieuze status) en als er nota bene een affiliate programma voor is dan lijkt me dat in Vera-Legato we op de glijdende schaal van spam tot functionele link heel erg aan de linkerkant zitten...
      dinsdag 11 maart 2008 @ 21:58:14 #146
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_57315879
    Ik vond NWS FB toch leuker toen het nog ging over hondeneukers, helmjosties, klaphomo's en ontaarde moeders.

Wel grappig om te zien hoe NWS FB vaak op een inhoudelijke voortzetting van het topic waarover gesproken wordt uitdraait.
      Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 22:06:08 #147
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57316147
    maar dat is helemaal niet grappig!
      dinsdag 11 maart 2008 @ 22:08:27 #148
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_57316202
    Jawel, isset wel. Het enige dat mist is de andere partij die uitlegt waarom de links zovaak geplaatst worden waarna de users onderling een vergelijk vinden en de mods goedkeurend toekijkt hoe het zichzelf oplost.
      Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 22:11:08 #149
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57316265
    het is NIET grappig
    feedback is de plek waar mensen klachten plaatsen waar niets mee gedaan wordt ... ik heb al tijden geen klacht meer gezien waar niets aan gedaan werd

er moet snel wat veranderen
      dinsdag 11 maart 2008 @ 22:16:39 #150
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57316419
    Maarre, maarre, ik heb zo'n klacht!
    Ik zou ook liever over hondeneukende helmjosties praten wat natuurlijk verkapte klaphomo's opgegroeid als kind van ontaarde moeders zijn, maar mijn topic gaat nu eenmaal over een galactische heerser die onze zielen besmet heeft 75 miljoen jaar geleden. Ik kan er ook niets aan doen dat het zo'n saai onderwerp is.

Huppa crew, zeg even iets zinnigs en dan snel weer over tot de orde van de klapjosti.
      Admin dinsdag 11 maart 2008 @ 22:27:41 #151
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_57316759
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef sp3c het volgende:

feedback is de plek waar mensen klachten plaatsen waar niets mee gedaan wordt ...
    sp3c
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 22:27:50 #152
    89730 Drugshond
      Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 22:46:19 #153
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57317338
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef voyeur het volgende:
    Maarre, maarre, ik heb zo'n klacht!
    Ik zou ook liever over hondeneukende helmjosties praten wat natuurlijk verkapte klaphomo's opgegroeid als kind van ontaarde moeders zijn, maar mijn topic gaat nu eenmaal over een galactische heerser die onze zielen besmet heeft 75 miljoen jaar geleden. Ik kan er ook niets aan doen dat het zo'n saai onderwerp is.

Huppa crew, zeg even iets zinnigs en dan snel weer over tot de orde van de klapjosti.
    doen we niets mee
    pi_57317830
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 22:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

sp3c
    Die staat opgeslagen in Bookmarks.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 23:18:16 #155
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57318171
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

doen we niets mee
    Now we're talking. Dit is het fok what you love to hate. Alles is gezegd slotje erop
    (wie zegt dat nou ook alweer zo vaak? Een kerel met teeltbal.., wat was ook al weer de afwijking?)
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:21:46 #156
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_57334532
    Waarom is mijn topic dicht? Ik ben helemaal niet uit op een ONZ topic Hoorde zoiets op de radio vandaag en vraag om verificatie

stootkussens voor sms'ers in Nederland?
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
      woensdag 12 maart 2008 @ 20:24:52 #157
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57334621
    Had 'm voor je reactie alweer opengezet , maar je OP en je eerste reacties beloofden niet veel goeds. Vandaar m'n eerste reactie. Ik geef 't nog een kans.
    pi_57364760
    beste mensen,

na mijn vorige ban heb ik beseft hoe veel users mij zover in het nauwtje zetten om de moderators te kunnen beinvloeden dat ik bagger ???. Vandaag ben ik inhoudelijk in gegaan tijdens de discussie en vele users die persoonlijke aanvallen doet tegen mij gebruiken baggeren als tegenreactie en de moderators gebruiken dat weer tegen mij..

Ik snap niet hoe jullie de discussie gaande willen houden als er alleen persoonlijke aanvallen wordt uitgevoerd tegen mij.
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:03:36 #159
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57365169
    Je zult merken dat die persoonlijke aanvallen een stuk minder worden als je niet twintig reacties achterelkaar post, je reacties uit meer dan drie regels laat bestaan, de moeite neemt om de meerderheid van alle emotionele uitroepen als 'laf', ;racistisch' en andere extremen te verwijderen, kortom, als je laat zien dat je de moeite hebt genomen om een beetje na te denken over wat je post. Tot die tijd kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat je 't voor een groot deel aan jezelf te danken hebt.

En nee, ik ben er ook niet gelukkig mee, omdat deze topicreeks anders best redelijk loopt.
    pi_57365221
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:03 schreef gronk het volgende:
    Je zult merken dat die persoonlijke aanvallen een stuk minder worden als je niet twintig reacties achterelkaar post, je reacties uit meer dan drie regels laat bestaan, de moeite neemt om de meerderheid van alle emotionele uitroepen als 'laf', ;racistisch' en andere extremen te verwijderen, kortom, als je laat zien dat je de moeite hebt genomen om een beetje na te denken over wat je post. Tot die tijd kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat je 't voor een groot deel aan jezelf te danken hebt.

En nee, ik ben er ook niet gelukkig mee, omdat deze topicreeks anders best redelijk loopt.
    Dus ik moet minder posten om de echte baggeraars een gunst te doen.
    Ik doe niks verkeerd, geen persoonlijke aanvallen en blijf echt rustig in discussie waar de anderen veel van kunnen leren.

Dit vind ik heel kortzichtig van je Gronk, bij deze bedoel je dat elke doodswensingen en elke persoonlijke aanvallen nu terecht zijn omdat ik enkel alleen mijn standpunten verdedig. dit vind ik echt zwak en laf van je Gronk.
    pi_57365264
    Gronk , je laat je beinvloeden door users die mij als persoonlijk niet mogen, jij als nieuwe moderator trapt er snel in. en dat vind ik zeer zwak van je
    pi_57365307
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus ik moet minder posten om de echte baggeraars een gunst te doen.
    Ik doe niks verkeerd, geen persoonlijke aanvallen en blijf echt rustig in discussie waar de anderen veel van kunnen leren.

Dit vind ik heel kortzichtig van je Gronk, bij deze bedoel je dat elke doodswensingen en elke persoonlijke aanvallen nu terecht zijn omdat ik enkel alleen mijn standpunten verdedig. dit vind ik echt zwak en laf van je Gronk.
    veel kunnen leren van jou
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:10 schreef Meki het volgende:
    Gronk , je laat je beinvloeden door users die mij als persoonlijk niet mogen, jij als nieuwe moderator trapt er snel in. en dat vind ik zeer zwak van je
    beste meki IEDEREEN in het topic ergert zich kapot aan je getrol, dat jij niet (wil) zien dat je trolt en baggert is meer jouw gebrek
    pi_57365372
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

veel kunnen leren van jou
    [..]

beste meki IEDEREEN in het topic ergert zich kapot aan je getrol, dat jij niet (wil) zien dat je trolt en baggert is meer jouw gebrek
    Jij bent o.a een van die mij als persoonlijke redenenen niet mag, daar mag je trots op,. en ik kan je vertellen dat hoe erg je haat jegens mij is toch blijf doorgaan mijn standpunten te verdedigen.
    pi_57365457
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij bent o.a een van die mij als persoonlijke redenenen niet mag, daar mag je trots op,. en ik kan je vertellen dat hoe erg je haat jegens mij is toch blijf doorgaan mijn standpunten te verdedigen.
    ik haat je niet... ik erger me aan je en vind de religie die je aanhangt vreselijk. die mening mag ik hebben alleen weiger jij dat te accepteren en ben ik volgens jou een rcist iets dat pertinent onjuist is.
    pi_57365518
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik haat je niet... ik erger me aan je en vind de religie die je aanhangt vreselijk. die mening mag ik hebben alleen weiger jij dat te accepteren en ben ik volgens jou een rcist iets dat pertinent onjuist is.
    Ik ken je langer dan vandaag.
    Ik erger me kapot aan jou reacties, maar ik negeer ze toch, zo moeilijk is het niet,
    je wilt me gewoon een ban aansmeren wat je aardig lukt
    pi_57365693
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ken je langer dan vandaag.
    Ik erger me kapot aan jou reacties, maar ik negeer ze toch, zo moeilijk is het niet,
    je wilt me gewoon een ban aansmeren wat je aardig lukt
    daar hoef ik niet veel voor te doen, maar nieuws was wel een stuk prettiger toen je een ban had, eerlijk is eerlijk dat kan ik niet ontkennen. en nu ga ik slapen
      Admin vrijdag 14 maart 2008 @ 00:32:38 #167
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_57365696
    Zeg kap er es mee, vervelend gedoe.
    Meki zet je pjoeter uit en ga naar je nest.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_57365728
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef yvonne het volgende:
    Zeg kap er es mee, vervelend gedoe.
    Meki zet je pjoeter uit en ga naar je nest.
    ok, ga nu slapen
      vrijdag 14 maart 2008 @ 00:34:51 #169
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_57365733
    Gefelicteerd met je nieuwe auto trouwens. Heb je al een topic in PTA erover geopend?
    pi_57365799
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 00:34 schreef Dagonet het volgende:
    Gefelicteerd met je nieuwe auto trouwens. Heb je al een topic in PTA erover geopend?
    thnx , nee nog niet, zal hem morgen wel doen
      † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2008 @ 02:10:42 #171
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57366752
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:42 schreef Meki het volgende:
    als er alleen persoonlijke aanvallen wordt uitgevoerd tegen mij.
    Je kan ook een kloon maken en kijken of mensen dan wel ingaan op je inhoudelijk goed onderbouwde postings, dan is het niet persoonlijk meer toch?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 17:24:30 #172
    89730 Drugshond
    pi_57378766
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 02:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je kan ook een kloon maken en kijken of mensen dan wel ingaan op je inhoudelijk goed onderbouwde postings, dan is het niet persoonlijk meer toch?
    Is een overweging waard.....
    Bij het lezen van de naam Meki.... gaan sommige users de horentjes opzetten (Mhoooooooo)
      vrijdag 14 maart 2008 @ 17:27:09 #173
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57378829
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 17:24 schreef Drugshond het volgende:

Is een overweging waard.....
    Bij het lezen van de naam Meki.... gaan sommige users de horentjes opzetten (Mhoooooooo)
    Klopt; het is me ook al opgevallen dat sommige users een rood waas voor de ogen lijken te krijgen zodra Meki iets post.
    pi_57380858
    Laat Meki eens kijken naar de manier van discussieren van bijvoorbeeld Triggershot en Mutant01.

Beiden zijn (als ik het goed heb) ook moslim, maar hun manier van discussieren is veel beter/volwassener/beargumenteerder/intelligenter/etc. dan die van Meki.

Meki, neem daar eens een voorbeeld aan!
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:08:44 #175
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57383876
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
    Laat Meki eens kijken naar de manier van discussieren van bijvoorbeeld Triggershot en Mutant01.

Beiden zijn (als ik het goed heb) ook moslim, maar hun manier van discussieren is veel beter/volwassener/beargumenteerder/intelligenter/etc. dan die van Meki.

Meki, neem daar eens een voorbeeld aan!
    alsof meki moslim is.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 21:32:36 #176
    108357 Xenomaniac
    Radical outlet
    pi_57402359
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 17:27 schreef gronk het volgende:
    Klopt; het is me ook al opgevallen dat sommige users een rood waas voor de ogen lijken te krijgen
    Helemaal correct. Ik wens Meki dan ook alleen de schurft toe. Wel een stevige vorm natuurlijk, die met bulten en zweren, maar in geen geval de dood.
    "Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
    pi_57404454
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 21:32 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Helemaal correct. Ik wens Meki dan ook alleen de schurft toe. Wel een stevige vorm natuurlijk, die met bulten en zweren, maar in geen geval de dood.
    iemand iets toewensen is echt zeer kinderachtig en dan spoor je helemaal niet.
    in dit geval ben jij net zo erg als alle fundi's die er bestaat.

Waarom wens ik jou iets niet toe ??, Waarom laat ik jou rusten in waarde ??.
    en ik ga me niet verlagen tot jou kinderachtige formule
    pi_57404472
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alsof meki moslim is.
    dat weet dus niemand
    pi_57404644
    VS - Iran [#25] : Topcommandant VS stapt op na artikel over Iran

Mooie plaatjes, maar ook irritant. Kunnen jullie er linkjes van maken?
      zaterdag 15 maart 2008 @ 23:41:02 #180
    89730 Drugshond
    pi_57404954
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
    VS - Iran [#25] : Topcommandant VS stapt op na artikel over Iran

Mooie plaatjes, maar ook irritant. Kunnen jullie er linkjes van maken?
    Zolang ze niet aanstootgevend zijn doen we niks. Het die plaatjes zijn redelijk ontopic in de combi-reeks VS - Iran [#25] (hence tha merge). In het verleden zijn er ook dergelijke plaatjes gepost. Want stel dat het tot een oorlog komt... wat kun je dan verwachten.
    pi_57404983
    Okay, dan niet.
      zondag 16 maart 2008 @ 23:07:52 #182
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57422786
    Zijn jullie al uit de vraag of Vera-Legato straffeloos zijn linkjes naar scientology sites mab blijven spammen. In dit topic zijn de moderator en de FA er snel uit. Waarom is dat hier anders?
      zondag 16 maart 2008 @ 23:09:22 #183
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57422829
    Doet-ie 't nog steeds dan?
      maandag 17 maart 2008 @ 00:08:35 #184
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57424141
    Nadat jij hem hier een ongelimiteerde spam vergunning gaf voor dit topic staat de teller alweer op minimaal zes. Logisch want toen mocht het officieel, maar ik begreep dat jullie er in het modhok nog eens over zouden denken. Al klaar met denken?
      maandag 17 maart 2008 @ 01:47:55 #185
    89730 Drugshond
    pi_57425233
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef voyeur het volgende:
    Nadat jij hem hier een ongelimiteerde spam vergunning gaf voor dit topic staat de teller alweer op minimaal zes. Logisch want toen mocht het officieel, maar ik begreep dat jullie er in het modhok nog eens over zouden denken. Al klaar met denken?
    Ik wil wel een poging wagen.
    ff nadenken.. FOK! is een discussiesite. Juist dit topic heeft specifiek te maken met Scientology. Je zit nu in de leuke/unieke situatie dat je iemand van Scientology tegen over je hebt. Hij blijkt redelijk inhoudelijk op je argumenten ingaan. Maar kan dit niet zonder de linkjes ter verduidelijking.
    Het wordt hierdoor moeilijk om zoiets als spam te zien.... hij is duidelijk zichtbaar aanwezig in de discussie (die juist hier behoorlijk ontopic is). In een ander topic/discussie had ik hem allang afgevlagd .... maar als ik hem juist hier zou tegenwerken zou ik een discussie krijgen met gelijkgestemden..... = einde discussie. Beetje vreemde trade-off maar als je een beetje doordenkt snap je het wel.
    - (We zijn gek op popcorn) -
      dinsdag 18 maart 2008 @ 02:26:12 #186
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57445652
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

dat weet dus niemand
    pi_57477646
    Het meest aangevallen domein op internet.....

Is dit toppic nieuws? Lijkt me meer ongefundeerde speculatie
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
      donderdag 20 maart 2008 @ 13:38:08 #188
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57499480
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 01:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik wil wel een poging wagen.
    ff nadenken.. FOK! is een discussiesite. Juist dit topic heeft specifiek te maken met Scientology. Je zit nu in de leuke/unieke situatie dat je iemand van Scientology tegen over je hebt. Hij blijkt redelijk inhoudelijk op je argumenten ingaan. Maar kan dit niet zonder de linkjes ter verduidelijking.
    Het wordt hierdoor moeilijk om zoiets als spam te zien.... hij is duidelijk zichtbaar aanwezig in de discussie (die juist hier behoorlijk ontopic is). In een ander topic/discussie had ik hem allang afgevlagd .... maar als ik hem juist hier zou tegenwerken zou ik een discussie krijgen met gelijkgestemden..... = einde discussie. Beetje vreemde trade-off maar als je een beetje doordenkt snap je het wel.
    - (We zijn gek op popcorn) -
    Ik ben het helemaal met je redenering eens, maar niet met de feiten.
    - Als Vero-L een scientoloog was, dan, maar dat ontkent hij te vuur en te zwaard. Daardoor valt er niet te discussieren.
    - Als die links iets te maken hadden met zijn betoog of zijn standpunt verhelderden. Best, maar dat doen ze niet. Ze worden te pas en te onpas in de discussie gemikt. Als ik ze dan lees blijkt het een boekje voofr kleuters waarin staat dat je je ouders niet moet vermoorden. Hoe dat relevant kan zijn weet ik niet.
    - Het werkelijke doel van die linkjes is slechts zijn quotum te halen en de google geloofwaardigheid van die scientology mantelorganisaties te verhogen.

Zie de discussie in R&P waar diezelfde linkjes zo mogelijk nog enigszins relevant te noemen zijn, maar waar moderator en FA ze gewoon verboden hebben.

Als je mijn eerder betoog over 'wat is spam' gelezen hebt, zul je het toch met me eens zijn dat hij zijn betoog eventueel kan ondersteunen met passende citaten en vooruit zo nu en dan een bronvermelding, maar dat doet hij nooit. Ik krijg gewoon een link naar een site met dertig filmpjes of een kinderboek. Ik heb geen idee waarom hij dat zelfs maar aanhaalt en wat ik daar in godsnaam op terug moeten zeggen. Laat hem dat specifiek citeren en vooruit als het dan zo nu en dan moet een bron plaatsen. Nu is het gewoon spam / linkjes dumpen.
      donderdag 20 maart 2008 @ 14:26:58 #189
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57500408
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:

- Het werkelijke doel van die linkjes is slechts zijn quotum te halen en de google geloofwaardigheid van die scientology mantelorganisaties te verhogen.
    Leg me eens uit hoe hij 'zijn quotum' kan halen, als in de linkjes die hij plaatst geen referer-id oid staat.

Verder:
    -De manier waarop VL teksten plaatst is hier en daar irritant, maar het verschil niet zo gek veel van de manier waarop andere gebruikers in BNW of TRU discussieren. Die denken ook nog wel eens dat een overdaad aan linkjes hun 'argumenten' sterker maakt.
    -Om in een anti-CO$-topic scientology-linkjes te plaatsen en dan serieus te denken dat mensen daarop klikken en spullen gaan bestellen, lijkt me wat aan de naieve kant.

Tenslotte: buiten dit topic worden irrelevante scientology-verwijzingen sowieso niet getolereerd. Eerlijk gezegd zie ik 't probleem niet zo.
      vrijdag 21 maart 2008 @ 10:13:16 #190
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_57515953
    Het is volgens mij niet al te veel gevraagd om een redelijk discussieniveau na te streven door alle op de man gespeelde irrelevanties te verwijderen.
    Het is een beetje de neiging om via een omweg het gelijk op te leggen.
    Trouwens, in dit geval gaat het om de magere argumentatie enig cachet te geven.

Koran-film Wilders #21:Waar zowat iedereen de film al zat is.
      vrijdag 21 maart 2008 @ 10:19:20 #191
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57516047
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 10:13 schreef damian5700 het volgende:
    Het is volgens mij niet al te veel gevraagd om een redelijk discussieniveau na te streven door alle op de man gespeelde irrelevanties te verwijderen.
    quote:
    Het is een beetje de neiging om via een omweg het gelijk op te leggen.
    Trouwens, in dit geval gaat het om de magere argumentatie enig cachet te geven.

1- Wil je nu wel of niet dat 'alle op de man gespeelde irrelevanties' worden verwijderd?
    2-Weet waar je om vraagt -- het zou zo maar eens kunnen dat je zelf ook slachtoffer wordt van je eigen policy.
    quote:
    En daar zie ik nou niet bepaald een sterk voorbeeld van 'op de man spelen'. I've seen worse.

(ah, die edit had ik even gemist , en nee, da's inderdaad ongewenst. )
      vrijdag 21 maart 2008 @ 10:24:54 #192
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_57516152
    Die reactie is volstrekt overbodig en helemaal niet in het belang van de discussie.
    Net zo min het nut heeft om het beeld dat ik over hem heb gecreëerd te gaan ventileren.

Als het werkelijk zo hoog zit bij hem moet-ie een prozacje nemen. dan kunnen we gewoon op argumenten door discussiëren.
      vrijdag 21 maart 2008 @ 10:31:46 #193
    89730 Drugshond
      vrijdag 21 maart 2008 @ 10:36:29 #194
    103962 damian5700
    Pulp Fiction
    pi_57516336
    Bedankt, Drugshond
    pi_57518545
    damian5700 zou zelf ook eens tot de orde geroepen moeten worden. Hij gaat nergens in discussie, speelt voortdurend op de persoon en verziekt derhalve veel topics.
    pi_57519150
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
    damian5700 zou zelf ook eens tot de orde geroepen moeten worden. Hij gaat nergens in discussie, speelt voortdurend op de persoon en verziekt derhalve veel topics.
    Wat jij ook geregeld doet, maar dan van de andere kant dus?
    Zaterdag 17 juli 15:05
    KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
    Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
    Faal van de eeuw.
    pi_57522055
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef SCH het volgende:

Hoe kun je het uit je strot krijgen?

Echt de tranen schieten in m'n nogwat van het lachen, dacht dat BSB een joker was maar jij kan er ook wat vsn.
    pi_57522257
    blijf aardig doen tegen elkaar
    is vandaag goede vrijdag
    pi_57525787
    'Nederland Bekent Kleur is trotskistische club'

Kun je beter trappen dan sluiten. Zo hopeloos is het topic toch niet?
      vrijdag 21 maart 2008 @ 19:22:33 #200
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57525855
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:
    'Nederland Bekent Kleur is trotskistische club'

Kun je beter trappen dan sluiten. Zo hopeloos is het topic toch niet?
    Vind ik ook best hoor, maar denk je dat 't in deze vorm (minus de sluitpost) niet ook in POL nagenoeg meteen gesloten wordt?
    pi_57525885
    Goed, het is inderdaad neits meer dan een dump.
    pi_57536190
    Ik los het zelf wel op door die damian zoveel mogelijk te vermijden.
    Alhoewel het wel jammer is dat er op die manier moeilijk te discussieren is rond de islam. Misschien mag ik jullie vragen die debatjes op de een of andere manier wat scherper in de gaten te houden.

De nieuwepolitiekcorrecte modus viert hoogtij in die topics. Als je je niet uitspreekt tegen moslims, ben je een dhimmi, een knuffelaar, laf, bang enz. En dan is het verleidelijk om die bal weer terug te kaatsen enz. Natuurlijk wordt er van alle kanten, ook van mijn kant, af en toe met losse flodders geschoten maar over het algemeen wil ik graag discussieren en dat is echt vrij lastig hier. Ik sla het dus maar even over voorlopig, waardoor ik het leuke filmpje van de wereldomroep ook niet kan posten, dus dan maar even hier:

http://www.rnw.nl/aboutfitna/
      zaterdag 22 maart 2008 @ 13:47:29 #203
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57538747
    De andere topics zijn ook leuker . Plus dat alle argumenten in het wilderstopic al minstens drie keer over tafel zijn geweest.

ja, ik vraag het me ook wel eens af, hoe die jongens het volhouden
    pi_57556853
    Gronk, een sukkel blijft sukkel ook als je het wegmod.
      zondag 23 maart 2008 @ 14:16:25 #205
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57556895
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 14:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Gronk, een sukkel blijft sukkel ook als je het wegmod.
    Als het zo overduidelijk is, dan is het ook niet de moeite waard om het te vermelden.
      zondag 23 maart 2008 @ 16:55:58 #206
    89730 Drugshond
    pi_57561194
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:
    [knip]
    Ce n'est pas.... maar hij is wel weg. Al moet ik zeggen dat ik deze specifieke zaak (met juist dit topic als speerpunt) het erg moeilijk vond om de scheidingslijn te bepalen.
      zondag 23 maart 2008 @ 23:18:24 #207
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_57569373
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ce n'est pas.... maar hij is wel weg. Al moet ik zeggen dat ik deze specifieke zaak (met juist dit topic als speerpunt) het erg moeilijk vond om de scheidingslijn te bepalen.
    Als hij terug komt (wat ik hoop, want ik ook wil graag een discussie partner), vraag hem dan om minimaal per link aan te geven wat hij daar daar mee wil. Een kort citaat zodat er een discussie mogelijk is. Ik kan niet reageren op hele boeken, sites vol filmpjes: gewoon een punt maken en als het nodig is heb ik echt geen problemen met een incidentele bronvermelding.

Verder is een georganiseerde campagne om links te plaatsen toch niet te vergelijken met de nut cases die in Truth etc. zie je wel het stond allemaal al in www.nostradamus.or posten?
      zondag 23 maart 2008 @ 23:21:48 #208
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57569485
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef voyeur het volgende:

Verder is een georganiseerde campagne om links te plaatsen toch niet te vergelijken met de nut cases die in Truth etc. zie je wel het stond allemaal al in www.nostradamus.or posten?
    Erm.. ja hoor.

Maar je hebt wel in zoverre gelijk dat echte BNW/TRU-ers de inhoud van die link/website ook nog eens even copy/pasten in hun reactie.
      zondag 23 maart 2008 @ 23:28:39 #209
    89730 Drugshond
    pi_57569714
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 23:18 schreef voyeur het volgende:
    Als hij terug komt (wat ik hoop, want ik ook wil graag een discussie partner), vraag hem dan om minimaal per link aan te geven wat hij daar daar mee wil. Een kort citaat zodat er een discussie mogelijk is. Ik kan niet reageren op hele boeken, sites vol filmpjes: gewoon een punt maken en als het nodig is heb ik echt geen problemen met een incidentele bronvermelding.
    Juistem....
    En een beetje toelichting kan geen kwaad imo.
      zondag 23 maart 2008 @ 23:31:04 #210
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57569793
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 23:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Juistem....
    En een beetje toelichting kan geen kwaad imo.
    Ik zocht in 't FA-topic eigenlijk al naar de banaankondiging, zodat dit meegenomen kon worden.
      maandag 24 maart 2008 @ 00:28:43 #211
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_57571172
    Niet overijverig doen he, gronk. Dit gaat nergens over.

Echt bizar gedrag van jou. Meki mag zichzelf moreel superieur beschouwen, en ik niet. Dan is het ineens niet normaal. Rot op zeg.

Als NWS-moderator is het handig om objectief te zijn hè.

[ Bericht 46% gewijzigd door TC03 op 24-03-2008 00:37:59 ]
    Ten percent faster with a sturdier frame
      maandag 24 maart 2008 @ 01:31:42 #212
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57572428
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef TC03 het volgende:
    Niet overijverig doen he, gronk. Dit gaat nergens over.

Echt bizar gedrag van jou. Meki mag zichzelf moreel superieur beschouwen, en ik niet. Dan is het ineens niet normaal. Rot op zeg.

Als NWS-moderator is het handig om objectief te zijn hè.
    'Objectief zijn' kan ook wel eens betekenen dat ik voor dingen kies die jij niet leuk vindt.

Als Saviour en jij klagen dat Meki vragen ontwijkt, dan moeten jullie niet bij de eerste de beste gelegenheid zelf ook duiken. Het is wat mij betreft van tweeen een: Of je zeurt niet over de manier waarop Meki discussieert, en je doet gewoon zoals je nu ook al doet , of je doet dat wel, en dan ga je ook fatsoenlijk met hem in discussie. En dan ga je dus niet op de man spelen, lastige vragen ontwijken, suggestieve vragen stellen, etc. Da's nu eenmaal de prijs van de 'moral higher ground' opzoeken.
      maandag 24 maart 2008 @ 01:35:36 #213
    53267 TC03
    pi_57572494
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef gronk het volgende:

[..]

'Objectief zijn' kan ook wel eens betekenen dat ik voor dingen kies die jij niet leuk vindt.
    Kan, maar in dit geval niet.
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Als Saviour en jij klagen dat Meki vragen ontwijkt, dan moeten jullie niet bij de eerste de beste gelegenheid zelf ook duiken. Het is wat mij betreft van tweeen een: Of je zeurt niet over de manier waarop Meki discussieert, en je doet gewoon zoals je nu ook al doet , of je doet dat wel, en dan ga je ook fatsoenlijk met hem in discussie. En dan ga je dus niet op de man spelen, lastige vragen ontwijken, suggestieve vragen stellen, etc. Da's nu eenmaal de prijs van de 'moral higher ground' opzoeken.
    Waar heb je het over? Volgens mij verwar je mij met iemand anders? Ik heb nooit gezegd dat Meki vragen ontweek, de post die jij verwijderde was: "Ik denk dat ik menselijker ben dan jij". Dit naar aanleiding van het feit dat Meki zei dat ik hem zou begrijpen als ik menselijk keek naar de quoets, wat m.i. een zwaktebod was.
      maandag 24 maart 2008 @ 01:39:09 #214
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57572545
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef TC03 het volgende:

Waar heb je het over? Volgens mij verwar je mij met iemand anders? Ik heb nooit gezegd dat Meki vragen ontweek, de post die jij verwijderde was: "Ik denk dat ik menselijker ben dan jij"
    En vind je 't normaal om zoiets tegen iemand te zeggen, hrm?
      maandag 24 maart 2008 @ 01:49:16 #215
    53267 TC03
    pi_57572680
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:39 schreef gronk het volgende:

[..]

En vind je 't normaal om zoiets tegen iemand te zeggen, hrm?
    Meki zegt toch precies hetzelfde tegen mij? En hij heeft het ook erover dat je mensen haat als je voor Wilders bent etc. Echt meten met twee maten.
    pi_57573892
    @TC03

Gronk is duidelijk niet objectief terwijl mutant ondanks zijn geloof vele malen eerlijker modereerde.
      maandag 24 maart 2008 @ 07:07:39 #217
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57573925
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
    @TC03

Gronk is duidelijk niet objectief terwijl mutant ondanks zijn geloof vele malen eerlijker modereerde.
    idd, geen fijne show van Gronk in het Wilders topique
    utant was veel beter
    If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
      maandag 24 maart 2008 @ 10:16:29 #218
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57574614
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 01:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Meki zegt toch precies hetzelfde tegen mij? En hij heeft het ook erover dat je mensen haat als je voor Wilders bent etc. Echt meten met twee maten.

Neu, hij zegt hier:
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 00:24 schreef Meki het volgende:

logisch dat jij dat niet inziet.
    Maar als je als persoon verandert en bekijkt alles op menselijke manier inziet. dan weet ik 100 % zeker dat je wel haat inziet jegens de moslims
    Dan zie ik dat, ondanks de gebrekkige formulering, nou niet direct als userbash.

Oh, en waar-ie wel over de lijn gaat door andere users voor racist uit te maken, daar grijp ik wel in, zoals in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO' Maar met posttempo's zoals gisternacht valt daar ook niet tegenop te modden.
      maandag 24 maart 2008 @ 10:23:34 #219
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57574669
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 07:07 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, geen fijne show van Gronk in het Wilders topique
    utant was veel beter
    'De vorige mod' was altijd beter.
      † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 10:25:38 #220
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_57574685
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef gronk het volgende:
    Sinds wanneer ben jij mod trouwens?
    Carpe Libertatem
      maandag 24 maart 2008 @ 10:27:55 #221
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57574709
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij mod trouwens?
    Checkt: sinds 26 februari.
      † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 10:29:26 #222
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_57574722
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:27 schreef gronk het volgende:
    Checkt: sinds 26 februari.
    Gefeliciteerd! Kan je eindelijk wat nuttigers doen dan uit het raam kijken.
    Carpe Libertatem
      maandag 24 maart 2008 @ 10:33:16 #223
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57574746
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Kan je eindelijk wat nuttigers doen dan uit het raam kijken.
    Your tax euros at work, baby
    pi_57579046
    Waar is de mod DoG eigenlijk??? Drugshond, paddy, gronk zijn vaak aanwezig in NWS; sp3c soms, maar DoG zie je nooit!

Vroeg het me af.
    A murky, forgotten land.
    pi_57579896
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Ach, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Fok! neemt al genoegen met de grootste idioten als moderator want enig intellect kan men niet krijgen.
      maandag 24 maart 2008 @ 15:32:11 #226
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57579982
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Fok! neemt al genoegen met de grootste idioten als moderator want enig intellect kan men niet krijgen.

Dr. Nikita neemt zelfs met promovendi geen genoegen
    pi_57580075
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Dr. Nikita neemt zelfs met promovendi geen genoegen
    Alsof dat garant staat voor objectiviteit of enig realisme.
      maandag 24 maart 2008 @ 15:37:21 #228
    89730 Drugshond
    pi_57580092
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
    Waar is de mod DoG eigenlijk??? Drugshond, paddy, gronk zijn vaak aanwezig in NWS; sp3c soms, maar DoG zie je nooit!

Vroeg het me af.
    DoG is vrees ik Missing in Action. Vorig jaar rond Oktober vroeg hij om een sabbatical.... en sindsdien is het heel stil geworden.
      maandag 24 maart 2008 @ 16:02:09 #229
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57580631
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Alsof dat garant staat voor objectiviteit of enig realisme.
    Alsof objectieve, realistische mod's op fok! geen klachten zouden krijgen
    pi_57581290
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

DoG is vrees ik Missing in Action. Vorig jaar rond Oktober vroeg hij om een sabbatical.... en sindsdien is het heel stil geworden.
    Duidelijk! Thnx.

Maarre, is het dan niet raadzaam om hem mod-af te maken en (eventueel/indien nodig) iemand anders als (extra) mod aan te stellen? Ik bedoel maar, een mod die er nooit is heeft weinig nut natuurlijk.

En gronk staat bij de index nog steeds niet vermeld als mod bij NWS, terwijl de modwisselingen bij KLB wel aangepast zijn.
    A murky, forgotten land.
      maandag 24 maart 2008 @ 16:42:51 #231
    89730 Drugshond
    pi_57581433
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 16:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Duidelijk! Thnx.

Maarre, is het dan niet raadzaam om hem mod-af te maken en (eventueel/indien nodig) iemand anders als (extra) mod aan te stellen? Ik bedoel maar, een mod die er nooit is heeft weinig nut natuurlijk.

En gronk staat bij de index nog steeds niet vermeld als mod bij NWS, terwijl de modwisselingen bij KLB wel aangepast zijn.
    Gronk is zijn permanente vervanger (we zijn nu met zijn 4-en). En die index is idd een open issue....
    pi_57581814
    Duidelijk!
    A murky, forgotten land.
    pi_57581976
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Ben je weer aan het fantaseren?
      maandag 24 maart 2008 @ 18:30:45 #234
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57583582
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Die reageren wat objectiever
    pi_57591226
    Koran-film Wilders #25: Fitna, selfproofing point?

Frasier kennende bedoelt hij dit serieus en negatief
    pi_57591969
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 00:19 schreef Meki het volgende:
    Koran-film Wilders #25: Fitna, selfproofing point?

Frasier kennende bedoelt hij dit serieus en negatief
    Ik mis volgens mij meerdere reacties in dat topic, dus denk dat een andere mod er al langs is geweest
      dinsdag 25 maart 2008 @ 18:50:01 #237
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57604957
    waarom wordt Bommenlegger wel gebanned, en Meki met zijn getroll niet
    gewoon ff nieuwsgierig
    pi_57604992
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef Het_hupt het volgende:
    waarom wordt Bommenlegger wel gebanned, en Meki met zijn getroll niet
    gewoon ff nieuwsgierig
    Alles wat tegen Wilders is voor jou getroll
    alles wat voor Wilders is voor jou vrijheid van menings uiting
      dinsdag 25 maart 2008 @ 18:52:54 #239
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57605016
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Alles wat tegen Wilders is voor jou getroll
    alles wat voor Wilders is voor jou vrijheid van menings uiting
    Doe je het weer, ik heb al diverse malen afstand van Wilders genomen
    pi_57605039
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Doe je het weer, ik heb al diverse malen afstand van Wilders genomen
    Kennelijk niet. Ik verdedig enkel mijn meningsuiting. door dat getroll te noemen manipuleer je de mods. en wilt eigenlijk dat ik ook een ban krijg.

triest is dat
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:00:48 #241
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57605183
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Kennelijk niet. Ik verdedig enkel mijn meningsuiting. door dat getroll te noemen manipuleer je de mods. en wilt eigenlijk dat ik ook een ban krijg.

triest is dat
    Ik wil je helemaal geen ban aansmeren, je noemt mensen metteen Wilders aanhangers als ze het niet met je eens zijn
    pi_57605214
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik wil je helemaal geen ban aansmeren, je noemt mensen metteen Wilders aanhangers als ze het niet met je eens zijn
    lariekoek...
    pi_57605227
    quote:

[..]

Het is toch niet zo gek om jou een Wilders-aanhanger te noemen? In je posts wijst alles daarop tenminste.

En Meki; kap aub eens met al dat gezeur anders kom ik met 20 homo's bij je langs om je billenkoek te geven
    pi_57605299
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is toch niet zo gek om jou een Wilders-aanhanger te noemen? In je posts wijst alles daarop tenminste.

En Meki; kap aub eens met al dat gezeur anders kom ik met 20 homo's bij je langs om je billenkoek te geven
    dat wilt hij niet begrijpen.. al zijn posts wijzen allemaal dat ie niet voor vrijheid voor menings uiting maar enkel voor vrijheid voor Wilders.
    dan moet je maar eerst door mijn 2 sterke bodygaurds
    pi_57605342
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef Meki het volgende:

dan moet je maar eerst door mijn 2 sterke bodygaurds
    Seki en Peki?
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:09:18 #246
    112500 Het_hupt
    Ajetoooooooo
    pi_57605387
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben liberaal in hart en nieren, ben het dus zeker niet eens met zijn standpunten, maar ik wil wel met respect over praten.
    En ik vind je ook lief SCH, lekkere relnicht
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:13:17 #247
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57605512
    quote:

[..]

Kom, niet de Meki uithangen.

Anyway, @meki: ik begin 't wel een beetje gehad te hebben met je hysterische one-liners. Al was het alleen maar omdat ik op deze manier zo'n beetje iedere dag een nieuw wilderstopic kan aanmaken omdat het vorige topic voor de helft volstaat met meki-reacties.
    pi_57608012
    Koran-film Wilders #26: Wilders wil subsidie wereldomroep intrekken

Kan iemand dat oeverloze gewelles-nietes over dat eventuele gecensureer van die provider een halt toe roepen? Het gaat al sinds de helft van het vorige topic daarover, terwijl ik een inhoudelijke serieuze post heb geplaatst, waarin de de kern van het probleem, waar het ooit mee begonnen is, naar voren wordt gebracht. Die post wordt er door ondergesneeuwd. Daarover kan naar mijn mening veel beter over gediscussieerd worden.
    A murky, forgotten land.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 20:59:47 #249
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57608275
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
    Koran-film Wilders #26: Wilders wil subsidie wereldomroep intrekken

Kan iemand dat oeverloze gewelles-nietes over dat eventuele gecensureer van die provider een halt toe roepen? Het gaat al sinds de helft van het vorige topic daarover, terwijl ik een inhoudelijke serieuze post heb geplaatst, waarin de de kern van het probleem, waar het ooit mee begonnen is, naar voren wordt gebracht. Die post wordt er door ondergesneeuwd. Daarover kan naar mijn mening veel beter over gediscussieerd worden.
    Erm, d'r ligt ook nog een stukje over censuur op de wereldomroep wat ook nog niet aan de orde is gekomen door dit geneuzel. Maar OK.
    pi_57608360
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef gronk het volgende:

[..]

Erm, d'r ligt ook nog een stukje over censuur op de wereldomroep wat ook nog niet aan de orde is gekomen door dit geneuzel. Maar OK.
    Al 26 topics lang worden er allerlei randzaken bijgesleept waar ook over doorgegaan wordt.

Dat mijn post ondergesneeuwd is geraakt vind ik erg jammer. Discussies over de kern van een probleem en hoe dat probleem aangepakt kan worden lijken mij m.i. een stuk nuttiger.

Mijn 2 centen.
    A murky, forgotten land.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 21:07:07 #251
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57608428
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Al 26 topics lang worden er allerlei randzaken bijgesleept waar ook over doorgegaan wordt.

Dat mijn post ondergesneeuwd is geraakt vind ik erg jammer. Discussies over de kern van een probleem en hoe dat probleem aangepakt kan worden lijken mij m.i. een stuk nuttiger.

Mijn 2 centen.
    Joh, deal. Fok is niet je prive-forum.
      Donald Duck held dinsdag 25 maart 2008 @ 21:12:39 #252
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_57608589
    En daarom zou dus een wilders subforum zo gewenst zijn. Er zijn zoveel zijpaden die op zich interessant zijn maar niet over het hoofdonderwerp gaan. DIe providerdiscussie vond ik zeker interessant bijvoorbeeld.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_57608633
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, deal. Fok is niet je prive-forum.
    Beweer ik dat dan? De laatste pagina bestond alleen nog maar uit over en weer met modder gooien. Dat lijkt mij toch helemaal offtopic. Daar is het forum ook niet voor bedoeld lijkt me. Gebruik daar PM of MSN voor.

Maar goed, voor het overige: bedankt!
    A murky, forgotten land.
      Donald Duck held dinsdag 25 maart 2008 @ 21:15:58 #254
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_57608703
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Beweer ik dat dan? De laatste pagina bestond alleen nog maar uit over en weer met modder gooien. Dat lijkt mij toch helemaal offtopic. Daar is het forum ook niet voor bedoeld lijkt me. Gebruik daar PM of MSN voor.

Maar goed, voor het overige: bedankt!
    Niks moddergooien, gewoon deel van de discussie. Een centraal topic aanhouden voor zo'n groot onderwerp is gewoon totaal onhandig. Dan krijg je lieden zoals jou die gaan zeuren dat de discussie niet de door hen gewenste richting op gaat.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 21:42:26 #255
    163650 Greys
    pi_57609395
    Beter even hier gevraagd dan in het topic over de Wilders-film:
    quote:
    Even heel wat anders...
    Als, let's say, Ernst Cramer van de Christen Unie zou eisen dat de subsidie van de Wereldomroep zou worden ingetrokken, zou de TT dan zijn 'Rouvoet wil subsidie wereldomroep intrekken?'. Of gewoon, zoals het hoort 'Cramer wil...'? Beetje gek dat er nu 'Wilders wil....' staat, terwijl het Martin Bosma is die het wil en er Kamervragen over gesteld heeft.

Ik trek heus niet in twijfel dat Wilders er dan heus wel achter staat, omdat het zijn partijgenoot betreft, maar dit is wel een beetje simpel scoren zo, met deze titel. Ik snap best dat het nou eenmaal lekker klinkt, dat Wilders iets negatiefs wil, maar kom op....

[ Bericht 9% gewijzigd door gronk op 25-03-2008 21:47:42 ]
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 25 maart 2008 @ 21:47:30 #256
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57609489
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
    Beter even hier gevraagd dan in het topic over de Wilders-film:

TT is gefixt, en je hebt gelijk . Heb dat nieuwsbericht iets te snel gelezen.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 maart 2008 @ 21:49:13 #257
    163650 Greys
    pi_57609526
    Top van je!

(Werk dan mijn hele posts maar even weg als je wilt, om de perken netjes te houden, in dat andere topic)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:05:23 #258
    89730 Drugshond
    pi_57609981
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mijn 2 centen.
    Breng het weer opnieuw onder de hamer als de provider discussie uit de air is.
    Geef volmondig toe dat het lastig discussiëren is in een gecentraliseerd topic. Maar die keuze hebben we bewust genomen. Het zou ook een beetje van den zotte zijn.... als we straks met 20 Wilders topics kwamen te zitten terwijl er zoveel meer in de wereld te vertellen is. De Amerikaanse kredietkrisis komt nog niet eens verder dan 2 hooguit 3 topics. En die heeft qua impact toch wel meer body dan 10x Wilders.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:11:28 #259
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57610157
    Een ander punt is dat je ook afhankelijk bent van wie-er-op-dat-moment aanwezig is in 't topic. Als je de reeks een beetje afloopt, dan zul je zien dat er hoogte- en dieptepunten inzitten. D'r zitten stukken in die niet in POL of WFL zouden misstaan, en een behoorlijke diepgang hebben. Maar d'r zit ook plenty standaard bijna-userbash in. En als d'r weer een lading 'de-islam|wilders-is-fascisme'-users binnenvallen dan kun je nuance wel vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door gronk op 25-03-2008 22:24:07 ]
    pi_57610169
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 22:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Breng het weer opnieuw onder de hamer als de provider discussie uit de air is.
    Dat lijkt mij idd wel het beste, ik wil dat zeker nog een keer ter sprake brengen. Ik wil niemand zijn discussie ontnemen, maar waar het mij om gaat is dat er al 26 topics lang over allerlei 'randzaken' en 'uitvloeisels van' wordt gediscussieerd. En terecht natuurlijk!
    Maar nergens in die 26 topics heb ik een discussie gezien over hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen (tenzij ik het door alle bomen in het bos over het hoofd heb gezien).
    Dit lijkt mij toch een zeer relevant issue in deze! Oorzaak --> gevolg, hoofdzaak --> bij(/rand-)zaak, aktie --> reaktie.
    quote:
    Geef volmondig toe dat het lastig discussiëren is in een gecentraliseerd topic. Maar die keuze hebben we bewust genomen. Het zou ook een beetje van den zotte zijn.... als we straks met 20 Wilders topics kwamen te zitten terwijl er zoveel meer in de wereld te vertellen is. De Amerikaanse kredietkrisis komt nog niet eens verder dan 2 hooguit 3 topics. En die heeft qua impact toch wel meer body dan 10x Wilders.
    Daarom snap ik ook niet dat er nog steeds geen apart Wilders-forum is. Vergelijk de heisa en media aandacht e.d.rondom Wilders eens met Nathalee Holloway en Joran van der Sloot. Alleen al hierom zou een apart Wildersforum meer bestaansrecht hebben dan JOR. Dat laatstgenoemde subforum is al wekenlang op sterven na dood; in tegenstelling tot het hele Wildersgebeuren.

Neem dit anders nog een keer mee naar achter als je wil!

Het zou de overzichtelijkheid ten goede komen.

Jij (Drugshond dus ) en Triggershot zouden hierin goede mods zijn

[ Bericht 42% gewijzigd door StateOfMind op 25-03-2008 22:27:22 ]
    A murky, forgotten land.
    pi_57611046
    Ik zou natuurlijk ook een apart topic daarover kunnen openen, zou een topic met potentie kunnen zijn.

Wat is jullie mening hierover?
    A murky, forgotten land.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 22:52:20 #262
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57611214
    D'r is zelfs een FB-topic over: Waar blijft het Wilders-forum? . En daarin is jouw vraag netjes beantwoord.
    pi_57642875
    Zoon van Gogh op bon na 'spijbelen'

Waarom is mijn reactie weg
      Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 10:49:42 #264
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57642986
    je reageerde op een post die ik weggeknipt heb toch?
    pi_57643109
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef sp3c het volgende:
    je reageerde op een post die ik weggeknipt heb toch?
    Ja, maar mijn reactie was niet op hem bedoelt
      Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:53 #266
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57646366
    0w, mjah ik verwijder het reacties op ... altijd omdat het anders zo onoverzichtelijk wordt, ik heb het ook niet meer helaas
    pi_57676810
    Hier links droppen over Fitna toch? Bij deze! http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=1163
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 18:38:19 #268
    163650 Greys
    pi_57678300
    Ik kijk er vast overheen... maar waar is nou het recente Fitna topic dat nog open is?
    Mijn lijst met actieve topics laat soms niet alle topics zien, dus misschien zie ik hem gewoon niet?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 28 maart 2008 @ 18:42:35 #269
    89730 Drugshond
    pi_57678390
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
    Ik kijk er vast overheen... maar waar is nou het recente Fitna topic dat nog open is?
    Mijn lijst met actieve topics laat soms niet alle topics zien, dus misschien zie ik hem gewoon niet?
    Dat vraag ik me ook af. 5 deeltjes en that's it.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 18:45:46 #270
    163650 Greys
    pi_57678449
    Oh, dat is dus expres gedaan? Niemand opent een volgende, bedoel je?
    Ik dacht serieus dat ik er al tien keer overheen keek

Hoor net bij Eén Vandaag dat 50% van de Nederlanders achter de film staat en dat ze dat een heel opvallende uitslag vonden. Ik was benieuwd wat de rest daarvan vond. Maar als 'men' er liever over ophoudt, ook goed.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57681788
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik gister voor een dag geband was zonder enige redenenen.
    Was zeker door Fitna
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 21:12:50 #272
    163650 Greys
    pi_57682037
    Echt, Meki? Of wist je gewoon je wachtwoord niet meer?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57682116
    Nee was echt geband, alles was zwart
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 21:20:33 #274
    163650 Greys
    pi_57682269
    Als je geband bent wordt toch niet alles zwart? Dan kan je toch nog wel alles lezen maar zelf niet inloggen?
    Dacht ik altijd hoor, tenminste. Had je je beeldscherm wel aan staan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57682306
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
    Als je geband bent wordt toch niet alles zwart? Dan kan je toch nog wel alles lezen maar zelf niet inloggen?
    Dacht ik altijd hoor, tenminste. Had je je beeldscherm wel aan staan?
    de reacties knoppen waren zwart
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 21:23:29 #276
    163650 Greys
    pi_57682374
    De hele dag? Dan lijkt Fitna me niet de reden in elk geval...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57682449
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
    De hele dag? Dan lijkt Fitna me niet de reden in elk geval...
    Absoluut wel, er staat niks op MED
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 21:31:41 #278
    163650 Greys
    pi_57682660
    Maar schat, overdag wisten ze toch nog helemaal niet dat 's avonds Fitna online zou komen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57682731
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
    Maar schat, overdag wisten ze toch nog helemaal niet dat 's avonds Fitna online zou komen?
    al sinds 20.00 gisteren was voor mij elke knop zwart
      vrijdag 28 maart 2008 @ 22:28:01 #280
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_57684290
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Meki het volgende:
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik gister voor een dag geband was zonder enige redenenen.
    Was zeker door Fitna
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_57690405
    quote:
    Was zeker door Fitna
    gokje... je getrol heeft je een ban opgeleverd van 24 uur en dan ben je nog gematst ook
    pi_57690411
    Dat bovenstaande 2 ook maar snel mogen volgen.
    pi_57690897
    Achjee................ daar heb je de mixkloon van Jankdoekje Spong ook weer.
      † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 07:29:56 #284
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57690976
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef paddy het volgende:
    PM?

Was dit nou alles.....wilders je heb gefaald in je woorden.

Over 1 week praat niemand meer over deze film...

Nix PM, Paddy, ik hoef je toch niet te gaan uitleggen waarom die topics niet in NWS horen?
      Moderator zaterdag 29 maart 2008 @ 13:06:21 #285
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57694554
    quote:
    Was zeker door Fitna

ik weet het niet Meki maar het komt niet door Fitna denk ik
    pi_57709421
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 07:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/topic/1140035

Over 1 week praat niemand meer over deze film...

Nix PM, Paddy, ik hoef je toch niet te gaan uitleggen waarom die topics niet in NWS horen?
    Die van jou hoorde niet in NWS. Of PM of hier in feedack. Kies maar
    Onderste was helemaal kolder in NWS ja Bovenste is gewoon een beetje erg vage bron en ga ik goed in de gaten houden, maar is al aardig wat gepost en een discussie ie niet echt heftig is te noemen. Maar niet geschikt voor een vervolg denk ik zo

Ben weggeweest. Zag je topic en heb die toen gesloten omdat die dus niet in nieuws stonden. Je weet de weg nu ook prima te vinden, dus zou het op prijs stellen die dan gewoon in feedback te melden Zelfs in je topic stond niets over deze twee topics

[ Bericht 19% gewijzigd door paddy op 30-03-2008 04:02:01 ]
      zondag 30 maart 2008 @ 15:27:02 #287
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_57715844
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 06:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Achjee................ daar heb je de mixkloon van Jankdoekje Spong ook weer.
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_57716794
    Kunnen jullie de slowchat een klein beetje beperken? Ik denk steeds dat er een melding met een vraag komt om te kijken naar een post die al dan niet gemodereerd moet worden
      zondag 30 maart 2008 @ 17:23:04 #289
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_57718069
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 13:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik weet het niet Meki maar het komt niet door Fitna denk ik
    Jawel, ik was ook uit voorzorg geband op donderdag. Hoe verkeerd is dat?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_57720741
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jawel, ik was ook uit voorzorg geband op donderdag. Hoe verkeerd is dat?
    Ik heb geen idee, maar volgens mij moeten jullie ook niet hier zijn om die vraag te stellen. Ik denk niet dat wij de aangewezen personen zijn om bans te bespreken hier, en dit weet jij ook wel
      † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 16:45:37 #291
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57807363
    Even over http://forum.fok.nl/user/history/205429
    quote:
    Krijgt nog wel een vervolg dus ditte.......
    quote:
    Vond het al zo stil worden.......
    quote:
    De italiaanen vol temprament
    Erg leuk al dat geloos van nieuwsberichten met die geweldige openingsposts maar volgens mij is dat niet de bedoeling van NWS.
    quote:
    Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.
      † In Memoriam † donderdag 3 april 2008 @ 16:50:02 #292
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57807466
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 03:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Die van jou hoorde niet in NWS. Of PM of hier in feedack. Kies maar
    quote:
    Ben weggeweest.
    Heb je niet gemist

Bijna weekend
      vrijdag 4 april 2008 @ 00:21:58 #293
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57819522
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef Loedertje het volgende:

Erg leuk al dat geloos van nieuwsberichten met die geweldige openingsposts maar volgens mij is dat niet de bedoeling van NWS.
    OK, even een lang verhaal: Als je naar de index kijkt, dan staat daar 'Nieuws-- Discussieer hier diepgaander over de actualiteiten.'

In de OP van NWS-FB staat inderdaad:
    quote:
    De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.'
    Waarom staat dat daar? Simpel: je wilt niet dat mensen een topic gaan verkloten door de hele tijd te gaan roepen om 'bron?'. Soms is het hebben van een bron relevant, vaak ook niet. Bij de meeste topics kun je er namelijk wel vanuit gaan dat dingen 'echt gebeurd' zijn; de topics waarbij de bron uitmaakt voor de verslaggeving *en* waarbij niet uit de mening van TS blijkt hoe hij een-en-ander interpreteert kun je op de vingers van een houthakker tellen.

Daarnaast is de praktijk is dat veel mensen (inclusief ikzelf) een cut-and-paste doen van een nieuwsbericht, daar een of twee regels commentaar bij zetten, en dat is het dan. Een goede OP maken kost namelijk aardig wat tijd, en meestal gaat zo'n ding toch ongelezen de prullenbak in, omdat de gemiddelde fok!ker een paar keywords ziet en daar dan vervolgens z'n reply op baseert. Jammer dan

Ander puntje: die regeltjes zijn heel erg uitnodigend voor een al te starre interpretatie. Post een verhaal zonder bron en je 'verdient' een slotje; open een bashtopic naar aanleiding van een nieuwsbericht, voorzie 't van een paar linkjes, en het zou mogen blijven staan. Lijkt me niet de bedoeling.

Anyway, om terug te komen op de posts van misdaadforum: Als ik naar de topics kijk die-ie opent, dan zitten daar best aardig lopende topics bij. Natuurlijk, de lay-out zou wat netter kunnen, maar zolang ik geen andere users zie die met enige regelmaat normale nieuwstopics openen vind ik 't prima.
      vrijdag 4 april 2008 @ 00:50:34 #294
    89730 Drugshond
    pi_57820140
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef Loedertje het volgende:
    Pcies over dit onderwerp hebben we gedoe in FC. Als je goed oplet hebben we de openingspost van [NWS-FB] aangepast.
      † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 01:10:30 #295
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57820435
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 00:50 schreef Drugshond het volgende:

Pcies over dit onderwerp hebben we gedoe in FC. Als je goed oplet hebben we de openingspost van [NWS-FB] aangepast.
    Pffff, misdaadforum wil zijn naam slechts in de index zien, het is een beetje een sluipspammer

Enfin, de regels zijn aangepast begrijp ik, voortaan gilt Paddy niet meer om de bron en een OP mag compleet zinloos zijn indien de bron erbij staat..

Ok.

Akkoord Gezien ,

Loedertje.
      † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 01:16:09 #296
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_57820488
    Die online reclame is echt hilarisch

Een prachtig boek
    Niet iedereen kan stenen gooien Bestel nu !
      vrijdag 4 april 2008 @ 01:17:30 #297
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57820511
    quote:
    Op vrijdag 4 april 2008 01:10 schreef Loedertje het volgende:

Enfin, de regels zijn aangepast begrijp ik, voortaan gilt Paddy niet meer om de bron en een OP mag compleet zinloos zijn indien de bron erbij staat..
    Wat dat laatste betreft: nope. Lees nog maar eens.

Anyway, ik heb zo'n vermoeden dat ik over een paar maanden nog wel eens een keer terugkom over misdaadforum
      zaterdag 5 april 2008 @ 11:52:27 #298
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_57846774
    Waarom zit [NWS] / [POL] Cartoons #2 dicht?

Ik had nog een goede:
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      zaterdag 5 april 2008 @ 11:55:26 #299
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57846812
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 11:52 schreef Martijn_77 het volgende:
    Waarom zit [NWS] / [POL] Cartoons #2 dicht?
    Fixed.
    pi_57849192
    Ik zou graag willen weten waarom het wordt toegestaan dat iemand met de gebruikersnaam Ahmadinejjad op Fok actief kan zijn. Het lijkt me weinig passend, aangezien deze man leiding geeft aan het dictatoriale regime in Iran, beroemd om zijn schendingen van mensenrechten.

Als ik morgen een accountje aanmaak dat Hitler heet, mag dat ook?
      zaterdag 5 april 2008 @ 14:26:39 #301
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57849221
    Ik geloof niet dat je hier op 't juiste adres bent voor dat soort vragen. Probeer het eens in FB.
      zaterdag 5 april 2008 @ 14:33:05 #302
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57849338
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')