abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:14:57 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_57004581
Vanuit het terreurnetwerk van Al-Qaeda is het bevel gegeven Geert Wilders te vermoorden wegens diens komende anti-Koranfilm. De PVV-leider moet volgens de oproep worden 'afgeslacht' omdat hij de islam en de profeet Mohammed beledigt.

Dit blijkt uit een recent bericht op het afgeschermde webforum van de aan Al-Qaeda verbonden internetsite al-ekhlaas.net. 'In de naam van Allah, wij vragen jullie ons de keel te brengen van deze ongelovige die de islam en de moslims beledigt en de profeet Mohammed belachelijk maakt', aldus de angstaanjagende boodschap.

Terroriseren

Mohammed B. wordt in het bericht als held geëerd. Hij wordt gezien als een voorbeeldig moslim door de moord op Theo van Gogh. In de boodschap wordt ook opgeroepen Nederland te 'terroriseren' om uitzending van de omstreden film te voorkomen.

'Wij, de moslims van de wereld, moeten strijden tegen iedereen die de islam bespot. De Nederlanders willen niet dat er moslims in hun land bestaan, omdat zij bang zijn te worden vernietigd door de islam'. De internetdreiging is onderschept door het Amerikaanse onderzoeksinstituut SITE Intelligence Group, dat ook de Nederlandse overheid van informatie voorziet. SITE-analist Adam Raisman bevestigde de oproep gisteravond tegenover De Telegraaf. " Opvallend is dat Mohammed B. ook als icoon wordt ingezet bij oproepen tot geweld tegen landen die cartoons over de profeet publiceren", aldus Raisman. " De internetposting over Wilders gaat gepaard met foto's van Wilders en Van Gogh." Wilders heeft zijn Koranfilm eind deze week af. Uitzending zal mogelijk nog weken op zich laten wachten, zo heeft hij laten weten.
Executies

De terreuroproep van al-ekhlaas.net werd op 28 januari geplaatst, daags nadat Wilders in De Telegraaf onthulde dat zijn film zich afspeelt in de Koran, waarbij het heilige boek opengaat en de kijker beelden krijgt te zien van bijvoorbeeld onthoofdingen of executies. Later werd bekend dat de rolprent de titel 'Fitna' (Beproeving) krijgt. De ongeveer vijftien minuten durende film eindigt volgens Wilders met een afbeelding van de profeet Mohammed. " Met die prent gebeurt iets, ik zeg nog niet wat." Wilders beschikt over een aparte website waarop zijn Koranfilm zal worden vertoond. De host van www.fitnathemovie.com zit in de Verenigde Staten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=4,2

Mja, vragen is krijgen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:16:01 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_57004598
Weer een bevestiging voor Wilders.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_57004624
En de award voor meest voorspelbare actie 2008 gaat naar...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_57004632
Zoals ik hier ook al zei:

Ik wacht vol spanning op het massale protest van onze gematigde moslims tegen deze oproep van Al-Qaeda in naam van hun godsdienst en voor het recht op vrijheid van meningsuiting voor Wilders......
pi_57004644
.
Secrets never die. Only people.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:18:56 #6
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_57004648
Vragen is krijgen?

Wat is dat nou weer...vraagt Wilders om vermoord te worden?

Heeft Wilders iemand vermoord? Want dan kan ik jouw zinnetje wel begrijpen.
als in goochelaar
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:19:21 #7
45511 TimmyAsd
pi_57004654
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef FOKwa het volgende:

Ik wacht vol spanning op het massale protest van onze gematigde moslims tegen deze oproep van Al-Qaeda in naam van hun godsdienst en voor het recht op vrijheid van meningsuiting voor Wilders......
Waarom zouden ze dat doen? Vrijheid van meningsuiting moet ergens stoppen, wilders gaat daar duidelijk overheen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:20:33 #8
45511 TimmyAsd
pi_57004677
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef Goochie het volgende:
Vragen is krijgen?

Wat is dat nou weer...vraagt Wilders om vermoord te worden?

Heeft Wilders iemand vermoord? Want dan kan ik jouw zinnetje wel begrijpen.
Wat een kinderlijke reactie zeg. Ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel, maar nu gewoon wilt gaan trollen.

Zijn acties zijn enkel bedoeld om te provoceren, tja dan kan je tegenreacties verwachten he.
pi_57004703
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen? Vrijheid van meningsuiting moet ergens stoppen, wilders gaat daar duidelijk overheen.
Vrijheid van meningsuiting stopt bij de wet, en ageren doe je middels een aanklacht, niet middels dreigingen met geweld. En ik neem aan dat de gematigde moslims dat ook duidelijk zullen afkeuren, helemaal als de oproep namens zelfbenoemde islamvertegenwoordigers gedaan wordt.

Zo niet dan verdienen deze gematigde moslims het om op 1 hoop gegooid te worden met de terroristische moslims.
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:22:59 #10
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_57004711
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wat een kinderlijke reactie zeg. Ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel, maar nu gewoon wilt gaan trollen.

Zijn acties zijn enkel bedoeld om te provoceren, tja dan kan je tegenreacties verwachten he.
Totaal niet kinderachtig. Als ik tegen jou zeg dat ik je een lul vind en jij schiet mij vervolgens neer omdat jij op je teentjes getrapt bent, dan vind jij dat een normale reactie?
als in goochelaar
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:23:46 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57004721
quote:

[..]

Tegenactie? Verschil van dag en nacht, maar goed.

Eij, jouw zoontje maakte een kras op mijn auto tijdens buitenspelen!
'Weet je, om het gelijk te trekken leg ik hem wel om buurman. Komt goed.'
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_57004739
meanwhile in the UK.....
quote:
Health officials are having crisis talks with Muslim medical staff who have objected to hospital hygiene rules because of religious beliefs.

Medics in hospitals in at least three major English cities have refused to follow the regulations aimed at helping tackle superbugs because of their faith, it has been revealed.

Women medical students at Alder Hey children's hospital in Liverpool objected to rolling up their sleeves when washing their hands and removing arm coverings in theatre, claiming it is regarded as immodest.

Similar concerns were raised at Leicester University and Sheffield University reported a case of a Muslim medic refusing to "scrub" because it left her forearms exposed.

Some students have said that they would prefer to quit the course rather than expose their arms, but hygiene experts said no exceptions should be made on religious grounds.

A Royal Liverpool hospital spokesman said they had experienced issues of Muslim staff not sanitising their forearms with alcohol gel although this had now been addressed.

Dr Steve Ryan, medical director at Alder Hey said that while the "bare below the elbows" dress code is a matter of patient safety, the trust would work with Muslim students to find a solution.

He said: "We specify bare below elbows, no wrist watches, nail varnish or false nails in clinical areas.

"Good hand hygiene is one of the most important and simplest actions we can take to prevent healthcare associated infections.

"A number of female Muslim students had approached the University of Liverpool to ask if we would provide facilities for them to change their outerwear and Hijab for theatre scrubs.

Muslims, muslims, muslims, muslims make the world go round, world go round , world go round and upside down and inside out and BOOOOM!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:26:56 #13
45511 TimmyAsd
pi_57004765
Waarom zouden er zoveel acties zijn tegen WIlders? Er zijn meer mensen met kritiek op de Islam/Moslims maar er zijn meerdere manieren om die kritiek te uiten en niet elke manier is goed. Zeker zonder achterliggende gedachte.

pi_57004787
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Volgens de principes van onze rechtsstaat stopt het, als het al moet stoppen, ergens in een rechtbank of misschien zelfs voor de Raad van de Mensenrechten, maar natuurlijk niet in de Linnaeusstraat, door een opgeschoten tiener met waan ideeën en een aardappelschilmesje.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57004815
ah, er is op een internet forum een bedreiging aan Wilders gepost ....

Stop de persen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_57004989
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom zouden er zoveel acties zijn tegen WIlders? Er zijn meer mensen met kritiek op de Islam/Moslims maar er zijn meerdere manieren om die kritiek te uiten en niet elke manier is goed. Zeker zonder achterliggende gedachte.

dat moet je nu eens exact zo zeggen tegen hen die een LEVENSBEDREIGING tegenover een verbale belediging zetten.
dáár zit namelijk het probleem, NIET bij de persoon die meent dat je zaken oplost door een boek te verbieden.

die man's geratel is zooooooo makkelijk verbaal te pareren, maar nee, het kan blijkbaar alleen met geweld opgelost worden, en de GROTE meerderheid zwijgt erover en haalt zijn schouders op, en zegt "Tja, moet je maar niet..."

en morgen? wat mogen we morgen niet meer zeggen? geef ze hun zin en ze verleggen hun grenzen, die extremisten, IEDERE knieval is een overwinning, langzaam maar zeker.
nu zijn het de woorden van een Wilders die verkeerd vallen, gisteren waren het die van een Ayaan, eergisteren die van Salman Rushdie, en morgen, wie weet , die van jou.

Laten we de zaken ajb NIET omdraaien en doen alsof dergelijke bedreigingen een logisch gevolg zijn van verbaal 'net effe' te ver gaan.
Enig idee hoe ver er in de moslimwereld gegaan wordt met haat jegens andersdenkenden, gelovenden, joden?

en nee, dat is geen ZIJ DOEN HET OOK DUS WIJ OOK gehuil, die haat zit vele malen dieper, is namelijk al eeuwenlang met de paplepel ingegoten, wordt op school, tv, in dat vermaledijde heilge boek gedebiteerd, ALLES, dus ook jij, wat niet islamitisch is, is haram, met name die liegende en bedriegende, stinkende, stelende joden.

Het probleem zit niet bij Wilders, tegen de kerk werd heeeeeeeeeeeeel wat harder geschopt, en nog steeds.
Een tegenfilm over de Bijbel en zijn gewelddadige teksten? Dat kan wel uitgezonden worden? Ja, blijkbaar wel, maar de Koranfilm waarvan NIEMAND nog de specifieke inhoud weet veroorzaakt a priori al zoveel tumult, opgehitst als die mensen zijn, en vooral WILLEN zijn, dat mensen zoals jij enkel komen met "had je maar niet"

Nee, sukkel, de HAD JE MAAR NIET zit bij hen, en morgen had JIJ ineens maar niet, en ben JIJ je ineens van geen kwaad bewust, waar je dat nu aan verdiend hebt, die knal voor je kop, die bedreiging, dat spreekverbod, de grenzen verleg je in hun voordeel, iedere keer dat je buigt, je kont naar hen toe "neem me dan, asje kan" ja, Allah is groot, Allah is prachtig en heeft een lul van 1 meter 80 en die zit er bij sommige lieden al halverwege in.... is het lekker?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:46:15 #17
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_57005045
Hulde @ Milagro!
als in goochelaar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 februari 2008 @ 09:47:57 #18
163650 Greys
pi_57005074
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, vragen is krijgen.
Fijne denkbeelden hou jij er op na!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57005079
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef FOKwa het volgende:

Kan je lang wachten, gematigde moslims hebben wel wat beters aan hun hoofd dan demonstreren voor Wilders. Nederland is nu eenmaal geen demonstratieland, we staan juist bekend om nuchterheid. Demonstreren haalt net zoveel uit als niet-demonstreren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:48:54 #20
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57005088
Hier in dit land vermoorden we geen mensen. Gebeurt dit wel dan mogen alle mocro`s wel opdonderen uit dit land
  woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:02 #21
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_57005115
En wilders heeft het recht om zich te irriteren aan deze moslims. Moslims daar in tegen zijn hier te gast dus als zei Wilders niet leuk vinden dan pleuren ze toch zelf op?? Wilders kan niet oprotten want dat is gewoon een geschifte NEDERLANDER
pi_57005117
quote:

[..]

Wie provoceert nu wie, zelfs al voor het uitkomen van een eventuele film? De film is er nog geeneens, en niemand weet of hij er komt, en toch is dit al genoeg om op te roepen tot een moord aan Wilders adres. Hoe dik wil je dat het er op ligt, ajb zeg..
pi_57005120
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Angeliquetje het volgende:
Hier in dit land vermoorden we geen mensen. Gebeurt dit wel dan mogen alle mocro`s wel opdonderen uit dit land
Er worden bijna dagelijks mensen vermoord, wat heeft dat met mocro's te maken? Sneu kind.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57005127
Er is geen enkele individu die op een "Koran-film" zit te wachten. Zorgt alleen maar voor segregatie. Om nog maar te zwijgen over de hypocrisie waarmee Wilders zich uit, dat hij de Koran wil verbieden, maar de Bijbel en de Torah wil behouden. Vrijheid van religie, iemand?
En dan is er een website die toevallig Wilders met de dood bedreigt. What else is new. Je hebt NL kunstenaars die overlijdensadvertenties van Wilders plaatsen in het openbaar, dus zo onverwacht komt zo'n bericht natuurlijk niet .
Hype .
pi_57005129
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je lang wachten, gematigde moslims hebben wel wat beters aan hun hoofd dan demonstreren voor Wilders. Nederland is nu eenmaal geen demonstratieland, we staan juist bekend om nuchterheid. Demonstreren haalt net zoveel uit als niet-demonstreren.
Ook die norm kan worden verworpen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')