Waarom zouden ze dat doen? Vrijheid van meningsuiting moet ergens stoppen, wilders gaat daar duidelijk overheen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef FOKwa het volgende:
Zoals ik hier ook al zei:
Ik wacht vol spanning op het massale protest van onze gematigde moslims tegen deze oproep van Al-Qaeda in naam van hun godsdienst en voor het recht op vrijheid van meningsuiting voor Wilders......
Wat een kinderlijke reactie zeg. Ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel, maar nu gewoon wilt gaan trollen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef Goochie het volgende:
Vragen is krijgen?
Wat is dat nou weer...vraagt Wilders om vermoord te worden?
Heeft Wilders iemand vermoord? Want dan kan ik jouw zinnetje wel begrijpen.
Vrijheid van meningsuiting stopt bij de wet, en ageren doe je middels een aanklacht, niet middels dreigingen met geweld. En ik neem aan dat de gematigde moslims dat ook duidelijk zullen afkeuren, helemaal als de oproep namens zelfbenoemde islamvertegenwoordigers gedaan wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Vrijheid van meningsuiting moet ergens stoppen, wilders gaat daar duidelijk overheen.
Totaal niet kinderachtig. Als ik tegen jou zeg dat ik je een lul vind en jij schiet mij vervolgens neer omdat jij op je teentjes getrapt bent, dan vind jij dat een normale reactie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een kinderlijke reactie zeg. Ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel, maar nu gewoon wilt gaan trollen.
Zijn acties zijn enkel bedoeld om te provoceren, tja dan kan je tegenreacties verwachten he.
Tegenactie? Verschil van dag en nacht, maar goed.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een kinderlijke reactie zeg. Ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel, maar nu gewoon wilt gaan trollen.
Zijn acties zijn enkel bedoeld om te provoceren, tja dan kan je tegenreacties verwachten he.
quote:Health officials are having crisis talks with Muslim medical staff who have objected to hospital hygiene rules because of religious beliefs.
Medics in hospitals in at least three major English cities have refused to follow the regulations aimed at helping tackle superbugs because of their faith, it has been revealed.
Women medical students at Alder Hey children's hospital in Liverpool objected to rolling up their sleeves when washing their hands and removing arm coverings in theatre, claiming it is regarded as immodest.
Similar concerns were raised at Leicester University and Sheffield University reported a case of a Muslim medic refusing to "scrub" because it left her forearms exposed.
Some students have said that they would prefer to quit the course rather than expose their arms, but hygiene experts said no exceptions should be made on religious grounds.
A Royal Liverpool hospital spokesman said they had experienced issues of Muslim staff not sanitising their forearms with alcohol gel although this had now been addressed.
Dr Steve Ryan, medical director at Alder Hey said that while the "bare below the elbows" dress code is a matter of patient safety, the trust would work with Muslim students to find a solution.
He said: "We specify bare below elbows, no wrist watches, nail varnish or false nails in clinical areas.
"Good hand hygiene is one of the most important and simplest actions we can take to prevent healthcare associated infections.
"A number of female Muslim students had approached the University of Liverpool to ask if we would provide facilities for them to change their outerwear and Hijab for theatre scrubs.
Volgens de principes van onze rechtsstaat stopt het, als het al moet stoppen, ergens in een rechtbank of misschien zelfs voor de Raad van de Mensenrechten, maar natuurlijk niet in de Linnaeusstraat, door een opgeschoten tiener met waan ideeën en een aardappelschilmesje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Vrijheid van meningsuiting moet ergens stoppen, wilders gaat daar duidelijk overheen.
dat moet je nu eens exact zo zeggen tegen hen die een LEVENSBEDREIGING tegenover een verbale belediging zetten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom zouden er zoveel acties zijn tegen WIlders? Er zijn meer mensen met kritiek op de Islam/Moslims maar er zijn meerdere manieren om die kritiek te uiten en niet elke manier is goed. Zeker zonder achterliggende gedachte.
Fijne denkbeelden hou jij er op na!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, vragen is krijgen.
Kan je lang wachten, gematigde moslims hebben wel wat beters aan hun hoofd dan demonstreren voor Wilders. Nederland is nu eenmaal geen demonstratieland, we staan juist bekend om nuchterheid. Demonstreren haalt net zoveel uit als niet-demonstreren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef FOKwa het volgende:
Zoals ik hier ook al zei:
Ik wacht vol spanning op het massale protest van onze gematigde moslims tegen deze oproep van Al-Qaeda in naam van hun godsdienst en voor het recht op vrijheid van meningsuiting voor Wilders......
Wie provoceert nu wie, zelfs al voor het uitkomen van een eventuele film? De film is er nog geeneens, en niemand weet of hij er komt, en toch is dit al genoeg om op te roepen tot een moord aan Wilders adres. Hoe dik wil je dat het er op ligt, ajb zeg..quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Er worden bijna dagelijks mensen vermoord, wat heeft dat met mocro's te maken? Sneu kind.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Angeliquetje het volgende:
Hier in dit land vermoorden we geen mensen. Gebeurt dit wel dan mogen alle mocro`s wel opdonderen uit dit land
Ook die norm kan worden verworpen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, gematigde moslims hebben wel wat beters aan hun hoofd dan demonstreren voor Wilders. Nederland is nu eenmaal geen demonstratieland, we staan juist bekend om nuchterheid. Demonstreren haalt net zoveel uit als niet-demonstreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |