quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Thanksquote:
Matig argument, omdat die user al z'n posts (op 1 na) tot dusver in NWS heeft gemaakt. Bovendien zie ik in FB nergens een topic waar ik deze vraag kan stellen. Moet ik er soms een nieuw topic voor gaan openen ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:26 schreef gronk het volgende:
Ik geloof niet dat je hier op 't juiste adres bent voor dat soort vragen. Probeer het eens in FB.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matig argument, omdat die user al z'n posts (op 1 na) tot dusver in NWS heeft gemaakt. Bovendien zie ik in FB nergens een topic waar ik deze vraag kan stellen. Moet ik er soms een nieuw topic voor gaan openen ofzo?
Tijd voor een ban?quote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die profeet van je is ook een pedo en die word nu nog op handen en voeten gedragenhoe sta je daar tegenover?
en tja ik vind de straffen ook te laag hier maar dat geld voor vrijwel alles
quote:
onzin met jou als mod kan je NWS net zo goed sluiten. ik stel een vraag die 100% ontopic is. het is een feit dat mohamed de profeet een pedo was. ik ben oprecht benieuwd hoe een moslim pedos kan verachten en tegelijkertijd een pedo op handen en voeten draagt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef gronk het volgende:
Flamebait blijft flamebait. Je weet zelf ook wel wat er dat dat soort vragen of opmerkingen de discussie niet bepaald helpt. En dat hele gezeur om bans is ook
er komt ook nog vervolg op.quote:Volgens de directeur van de basisschool zou er momenteel "mondeling contact" plaatsvinden met de voorzitter.
Omdat ie alleen maar tendentieuze kuttopics opent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:45 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaat de TS van dat gedoe over die moskee en die honden naar de Kliko
Kan wel zijn, maar daarom hoeft dat topic toch niet dicht. Je kan 'm zelfs kicken naar dat kansloze INT! Maar dicht...quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie alleen maar tendentieuze kuttopics opent.
De reacties waren grotendeels bagger.quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar daarom hoeft dat topic toch niet dicht. Je kan 'm zelfs kicken naar dat kansloze INT! Maar dicht...
politieke correctheid om die reden is een post van mij (zie iets hoger) ook bewerkt en is een post die 100% ontopic en tevens een legitieme vraag gecensureerd op het verzoek van een extremistische moslim dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:45 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaat de TS van dat gedoe over die moskee en die honden naar de Kliko
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:23 schreef gronk het volgende:
Joh, doe niet zo doorzichtig. Een topic kicken met zo'n opmerking: bah.
jij bent degene die het heeft verwijdert en daar richte ik de vraag aan. daarna heb ik drugshond een PM gestuurd en inderdaad een BS antwoord gekregen waar ik op gereageerd heb met inhoudelijke argumenten en ook daar heb ik niets meer van vernomen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:29 schreef gronk het volgende:
Niet waar. Drugshond heeft je een PM teruggestuurd. Dat het antwoord je niet bevalt, tsja..
ik reageerde met:quote:Nope... je stelling is niet relevant het gaat minstens 1500 jr terug in de tijd met een andere tijdsgeest met bijbehorende opvattingen. Het topic is in de tegenwoordige tijd.
dit is echt een no brainer mijn vraag is legitiem en ontopic en niet flamend opgesteld dus nogmaals waarom is deze verwijdert gronk ?quote:het is 100% relevant...
een moslim begint een topic waarin hij negatief is over pedo`s
een moslim die draagt zijn profeet op handen en voeten
die profeet was zelf ook een pedo
de koran is tijdloos (niet mijn woorden)
dan is het een legitieme vraag om te vragen hoe hij daarover denkt, dat je het graag onder het motto politieke correctheid wilt weren is walgelijk!
Daar ben *ik* toch niet verantwoordelijk voor? Ik geef expliciet aan dat ik geweld niet goedkeur. Jij schuift mij een oproep tot geweld in de schoenen. Je verontwaardiging is dus nogal selectief, want je windt je wél op over de vrijwilliger die zich meldt, maar niet over je eigen, kromme conclusie.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:35 schreef gronk het volgende:
Wat jij wilt. Ik wil je d'r alleen wel even aan herinneren dat, twee postings verderop, je al een vrijwilliger had. So there: je opmerking werkte in ieder geval opruiend.
tja... je bent niet de enige die dat zo ziet, verre van zelfsquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ben *ik* toch niet verantwoordelijk voor? Ik geef expliciet aan dat ik geweld niet goedkeur. Jij schuift mij een oproep tot geweld in de schoenen. Je verontwaardiging is dus nogal selectief, want je windt je wél op over de vrijwilliger die zich meldt, maar niet over je eigen, kromme conclusie.
Het stoort me dat je gedachtenpolitie speelt, het stoort me ook dat je een topic onnodig sluit. Als moderator zou je bezig moeten zijn met posts die ECHT de grenzen overschrijden, niet met het wekken van onjuiste suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |