abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:28:08 #1
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57849245

Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).

Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Een selectie van nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Paddy
  • Gronk

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

Het vorige FB-topic was [NWS FB]

[ Bericht 1% gewijzigd door gronk op 05-04-2008 14:33:34 ]
  • I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      zaterdag 5 april 2008 @ 14:34:44 #2
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_57849364
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 11:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Fixed.
    Thanks
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_57849836
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 14:26 schreef gronk het volgende:
    Ik geloof niet dat je hier op 't juiste adres bent voor dat soort vragen. Probeer het eens in FB.
    Matig argument, omdat die user al z'n posts (op 1 na) tot dusver in NWS heeft gemaakt. Bovendien zie ik in FB nergens een topic waar ik deze vraag kan stellen. Moet ik er soms een nieuw topic voor gaan openen ofzo?
    pi_57849915
    Even sticky gezet
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
      zaterdag 5 april 2008 @ 15:25:56 #5
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57850158
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 15:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Matig argument, omdat die user al z'n posts (op 1 na) tot dusver in NWS heeft gemaakt. Bovendien zie ik in FB nergens een topic waar ik deze vraag kan stellen. Moet ik er soms een nieuw topic voor gaan openen ofzo?

+1 scherp.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      maandag 7 april 2008 @ 19:09:02 #6
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_57894464
    Flamebait:
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

die profeet van je is ook een pedo en die word nu nog op handen en voeten gedragen hoe sta je daar tegenover?

en tja ik vind de straffen ook te laag hier maar dat geld voor vrijwel alles
    Tijd voor een ban?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_57896417
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Super7fighter het volgende:
    Flamebait:
    [..]

Tijd voor een ban?

niks flamebait ik stel je een vraag gebasseerd op feiten dat jij geen antwoord wil geven bevestigd het des te meer. ow en vragen naar bans levert weleens een ban op, dat is namelijk verboden

edit: het is GVD nog verwijdert ook enige argumenten gronk of is dat niet meer nodig? ik stel verdomme gewoon een vraag over een feit het is 100% ontopic dus hoe kom je erbij dit te verwijderen????
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      maandag 7 april 2008 @ 20:46:38 #8
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57896626
    Flamebait blijft flamebait. Je weet zelf ook wel wat er dat dat soort vragen of opmerkingen de discussie niet bepaald helpt. En dat hele gezeur om bans is ook
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_57896753
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef gronk het volgende:
    Flamebait blijft flamebait. Je weet zelf ook wel wat er dat dat soort vragen of opmerkingen de discussie niet bepaald helpt. En dat hele gezeur om bans is ook
    onzin met jou als mod kan je NWS net zo goed sluiten. ik stel een vraag die 100% ontopic is. het is een feit dat mohamed de profeet een pedo was. ik ben oprecht benieuwd hoe een moslim pedos kan verachten en tegelijkertijd een pedo op handen en voeten draagt.

meer on topic is niet mogelijk
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
      maandag 7 april 2008 @ 23:52:50 #10
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_57901183
    Jeugdzorg gedoogt seks in pleeggezin met meerderjarige

Topictitel suggereert dat het hier gaat om pleegdochters die met de meerderjarige zoon des huizes het bed in duiken. Dat dekt de lading niet helemaal. Het artikel in de OP gaat over meisjes van een jaar of 15, die verkering hebben met een jongen van een jaar of 20 en daarnaast in een pleeggezin zitten.
      dinsdag 8 april 2008 @ 03:45:29 #11
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_57902986
    Waarom gaat de TS van dat gedoe over die moskee en die honden naar de Kliko
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_57902989
    snap ik ook niet.
    censuur is het.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_57902994
    quote:
    Volgens de directeur van de basisschool zou er momenteel "mondeling contact" plaatsvinden met de voorzitter.
    er komt ook nog vervolg op.
    misschien dat de voorzitter het wel uitlegt allemaal.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      dinsdag 8 april 2008 @ 03:51:00 #14
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57903001
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 03:45 schreef -skippybal- het volgende:
    Omdat ie alleen maar tendentieuze kuttopics opent.
      dinsdag 8 april 2008 @ 03:52:45 #15
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_57903009
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat ie alleen maar tendentieuze kuttopics opent.
    Kan wel zijn, maar daarom hoeft dat topic toch niet dicht. Je kan 'm zelfs kicken naar dat kansloze INT! Maar dicht...
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      dinsdag 8 april 2008 @ 03:57:40 #16
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57903019
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 03:52 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar daarom hoeft dat topic toch niet dicht. Je kan 'm zelfs kicken naar dat kansloze INT! Maar dicht...
    De reacties waren grotendeels bagger.
    pi_57912733
    Ik snap niet waarom dit topic dicht moet:
    Vredespad verbindt kerk en moskee

Ik maak bovendien bezwaar tegen de suggestie alsof ik zou oproepen tot geweld. Dit is een gevaarlijk versinsel van een moderator die zijn eigen draai geeft aan een opmerking. Ik neem nadrukkelijk afstand van geweld en ook van de draai die de moderator aan mijn opmerking geeft.
      dinsdag 8 april 2008 @ 16:23:27 #18
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57912930
    Joh, doe niet zo doorzichtig. Een topic kicken met zo'n opmerking: bah.
    pi_57913007
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 03:45 schreef -skippybal- het volgende:
    politieke correctheid om die reden is een post van mij (zie iets hoger) ook bewerkt en is een post die 100% ontopic en tevens een legitieme vraag gecensureerd op het verzoek van een extremistische moslim dat dan weer wel...

heb ook gevraagd waarom maar daar krijg ik geen antwoord op
      dinsdag 8 april 2008 @ 16:29:14 #20
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913038
    Niet waar. Drugshond heeft je een PM teruggestuurd. Dat het antwoord je niet bevalt, tsja..
    pi_57913075
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:23 schreef gronk het volgende:
    Joh, doe niet zo doorzichtig. Een topic kicken met zo'n opmerking: bah.
    Waarom zou ik een topic kicken waarin ik zelf niet eens deelnam? Jouw manier van denken komt echt een beetje paranoïde over hoor...

Ik vond op nu.nl gewoon een nieuwsbericht en zocht binnen NWS naar een topic waarin ik dit nieuwsbericht kon plaatsen. En ja, daarbij viel mijn oog op een topic over 'vredespad', so what?

Een paranoïde moderator die mij beticht van een oproep tot geweld. Eigenlijk moest ik jou op de vingers kunnen tikken in plaats van omgekeerd.

Ik ben het in elk geval niet eens met de beslissing EN met de aantijging en het zou goed zijn wanneer een andere moderator dit eens bekijkt.
      dinsdag 8 april 2008 @ 16:35:09 #22
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913172
    Wat jij wilt. Ik wil je d'r alleen wel even aan herinneren dat, twee postings verderop, je al een vrijwilliger had. So there: je opmerking werkte in ieder geval opruiend.
    pi_57913276
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:29 schreef gronk het volgende:
    Niet waar. Drugshond heeft je een PM teruggestuurd. Dat het antwoord je niet bevalt, tsja..
    jij bent degene die het heeft verwijdert en daar richte ik de vraag aan. daarna heb ik drugshond een PM gestuurd en inderdaad een BS antwoord gekregen waar ik op gereageerd heb met inhoudelijke argumenten en ook daar heb ik niets meer van vernomen.

drugshond stuurde dit flut bericht die kant noch wal raakt
    quote:
    Nope... je stelling is niet relevant het gaat minstens 1500 jr terug in de tijd met een andere tijdsgeest met bijbehorende opvattingen. Het topic is in de tegenwoordige tijd.
    ik reageerde met:
    quote:
    het is 100% relevant...

een moslim begint een topic waarin hij negatief is over pedo`s
    een moslim die draagt zijn profeet op handen en voeten
    die profeet was zelf ook een pedo
    de koran is tijdloos (niet mijn woorden)

dan is het een legitieme vraag om te vragen hoe hij daarover denkt, dat je het graag onder het motto politieke correctheid wilt weren is walgelijk!
    dit is echt een no brainer mijn vraag is legitiem en ontopic en niet flamend opgesteld dus nogmaals waarom is deze verwijdert gronk ?

[ Bericht 0% gewijzigd door GewoneMan op 08-04-2008 16:46:21 ]
    pi_57913287
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:35 schreef gronk het volgende:
    Wat jij wilt. Ik wil je d'r alleen wel even aan herinneren dat, twee postings verderop, je al een vrijwilliger had. So there: je opmerking werkte in ieder geval opruiend.
    Daar ben *ik* toch niet verantwoordelijk voor? Ik geef expliciet aan dat ik geweld niet goedkeur. Jij schuift mij een oproep tot geweld in de schoenen. Je verontwaardiging is dus nogal selectief, want je windt je wél op over de vrijwilliger die zich meldt, maar niet over je eigen, kromme conclusie.

Het stoort me dat je gedachtenpolitie speelt, het stoort me ook dat je een topic onnodig sluit. Als moderator zou je bezig moeten zijn met posts die ECHT de grenzen overschrijden, niet met het wekken van onjuiste suggesties.
    pi_57913381
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar ben *ik* toch niet verantwoordelijk voor? Ik geef expliciet aan dat ik geweld niet goedkeur. Jij schuift mij een oproep tot geweld in de schoenen. Je verontwaardiging is dus nogal selectief, want je windt je wél op over de vrijwilliger die zich meldt, maar niet over je eigen, kromme conclusie.

Het stoort me dat je gedachtenpolitie speelt, het stoort me ook dat je een topic onnodig sluit. Als moderator zou je bezig moeten zijn met posts die ECHT de grenzen overschrijden, niet met het wekken van onjuiste suggesties.
    tja... je bent niet de enige die dat zo ziet, verre van zelfs
      dinsdag 8 april 2008 @ 16:50:16 #26
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913468
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:40 schreef Elfletterig het volgende:

Wen er maar vast aan, want ik heb 't eerlijk gezegd wel een beetje gehad met de xenofobe bashtopics in NWS. Go play somewhere else, enzo.
    pi_57913518
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Wen er maar vast aan, want ik heb 't eerlijk gezegd wel een beetje gehad met de xenofobe bashtopics in NWS. Go play somewhere else, enzo.
    sinds wanneer is het interessant wat jij ervan vind? zolang het NWS is is het nieuws kerel en mag iemand het posten. pas als er fout gedrag is behoor je in te grijpen maar dat gebeurt niet (consequent) jij hebt er nogal een handje van om topics te sluiten die jou niet zinnen.
    pi_57913542
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef GewoneMan het volgende:
    Tja... je bent niet de enige die dat zo ziet, verre van zelfs
    Helder...

Aanvullend snap ik trouwens ook helemaal niets van de 'waarschuwing' die Gronk plaatst in het begin van dit topic: Politie agenten met de dood bedreigt door jeugdbende

Wat is hier de bedoeling van? Zo gauw het woord Marokkaan of moslim valt, gaat een moderator alvast wat waarschuwende woorden spreken tot users op dit forum? Gaan we deze vorm van 'preventief modereren' straks in elke topic krijgen ofzo?

Komt een beetje over als een voetbalscheidsrechter die een speler nog vóór het nemen van de penalty waarschuwt dat hij zijn shirt niet mag uittrekken als hij de penalty raak schiet...
      dinsdag 8 april 2008 @ 17:00:00 #29
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913671
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:52 schreef GewoneMan het volgende:

sinds wanneer is het interessant wat jij ervan vind? zolang het NWS is is het nieuws kerel en mag iemand het posten. pas als er fout gedrag is behoor je in te grijpen maar dat gebeurt niet (consequent) jij hebt er nogal een handje van om topics te sluiten die jou niet zinnen.

Bullshit. Dat iets 'nieuws' is, of in de krant staat wil nog niet zeggen dat een topic daarover niet gesloten kan worden. Ik zie hier de nodige users die denken dat ze een bashtopic kunnen 'valideren' door d'r even snel een nieuwbericht bij te zoeken, 'want dan is het nieuws en dan mag je het niet sluiten'. Jammmer voor je, maar dat soort ongein accepteer ik niet.

En nogmaals: wen er maar aan, en als het je niet bevalt, dan ga je maar ergens anders spelen.
      dinsdag 8 april 2008 @ 17:01:56 #30
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913715
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:53 schreef Elfletterig het volgende:

Wat is hier de bedoeling van?
    Ik ken m'n pappenheimers in NWS ondertussen wel, zeker als een eerder topic van ze gesloten wordt omdat 't een bijna letterlijke uitnodiging bevat om even te komen rellen
    pi_57913740
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:00 schreef gronk het volgende:

[..]

Bullshit. Dat iets 'nieuws' is, of in de krant staat wil nog niet zeggen dat een topic daarover niet gesloten kan worden. Ik zie hier de nodige users die denken dat ze een bashtopic kunnen 'valideren' door d'r even snel een nieuwbericht bij te zoeken, 'want dan is het nieuws en dan mag je het niet sluiten'. Jammmer voor je, maar dat soort ongein accepteer ik niet.

En nogmaals: wen er maar aan, en als het je niet bevalt, dan ga je maar ergens anders spelen.
    zeg je kan op een normale toon op me reageren hoor heb niet met je geknikkert, of probeer je een ban te ontlokken? want als ik zoiets doe tik je me op de vingers zelf doe je het keer op keer op keer. hypocriet
    pi_57913806
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik ken m'n pappenheimers in NWS ondertussen wel, zeker als een eerder topic van ze gesloten wordt omdat 't een bijna letterlijke uitnodiging bevat om even te komen rellen
    je bent er wel erg selectief in maar dat wil je niet zien... oogkleppen op ?

ps wacht nog op antwoord of sla je die even over omdat je er geen antwoord op hebt?
      dinsdag 8 april 2008 @ 17:08:38 #33
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57913856
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:03 schreef GewoneMan het volgende:

zeg je kan op een normale toon op me reageren hoor heb niet met je geknikkert, of probeer je een ban te ontlokken? want als ik zoiets doe tik je me op de vingers zelf doe je het keer op keer op keer. hypocriet
    't zou je sieren als je zelf ook een wat andere toon zou aanslaan. Zie bijvoorbeeld de toevoeging 'kerel' een paar postings terug. Hoeft echt niet.
    pi_57913973
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef gronk het volgende:

[..]

't zou je sieren als je zelf ook een wat andere toon zou aanslaan. Zie bijvoorbeeld de toevoeging 'kerel' een paar postings terug. Hoeft echt niet.
    wat vreselijk hoe kon ik

trouwens ik meende dat MODs ook een voorbeeld functie hebben, dus hey als jij het doet doe ik het ook ik neem natuurlijk het voorbeeld van de MODjes want tja die heersen enzo

[ Bericht 16% gewijzigd door GewoneMan op 08-04-2008 17:19:32 ]
    pi_57914252
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef gronk het volgende:
    Je houdt er een nogal vreemde agenda op na, heb ik de indruk. Een bepaald misstand wordt aan de kaak gesteld, mensen reageren hierop (nee: discussiëren hierover) en jij gooit het topic dicht omdat het een 'xenofoob bashtopic' is volgens jouw nogal wazige maatstaven.

Dat je ingrijpt wanneer users over de schreef gaan, snap ik. Maar dat jij gaat bepalen over welke onderwerpen hier wél en geen topics mogen worden geopend, gaat erg ver. Je bent moderator op een nieuwsforum, niet de Chinese gedachtenpolitie.

Ik ben dan ook niet van plan om aan jouw doorgeslagen manier van modereren te gaan wennen. In plaats daarvan wil ik graag van andere moderators horen hoe zij hier tegenaan kijken. Ik vind dat je te ver doorslaat en dat je hinderlijk en storend aanwezig bent. De opmerking "go play somewhere else" is op jou eigenlijk nog het meest van toepassing, lijkt het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2008 17:33:45 (taakfoutje) ]
    pi_57914305
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je houdt er een nogal vreemde agenda op na, heb ik de indruk. Een bepaald misstand wordt aan de kaak gesteld, mensen reageren hiervoer (nee: discussiëren hierover) en jij gooit het topic dicht omdat het een 'xenofoob bashtopic' is volgens jouw nogal wazige maatstaven.

Dat je ingrijpt wanneer users over de schreef gaan, snap ik. Maar dat jij gaat bepalen over welke onderwerpen hier wél en geen topics mogen worden geopend, gaat erg ver. Je bent moderator op een nieuwsforum, niet de Chinese gedachtenpolitie.

Ik ben dan ook niet van plan om aan jouw doorgeslagen manier van modereren te gaan wennen. In plaats daarvan wil ik graag van andere moderators horen hoe zij hier tegenaan kijken. Ik vind dat je te ver doorslaat en dat je hinderlijk en storend aanwezig bent. De opmerking "go play somewhere else" is op jou eigenlijk nog het meest van toepassing, lijkt het wel.
    mooi gesproken een troost het is niet moeilijk om zijn "argumenten" onderuit te trekken, daarna gaat hij je negeren maar hij heeft wat mij betreft de prijs slechtste mod in de geschiedenis van FOK al dik verdiend.
      dinsdag 8 april 2008 @ 17:46:47 #37
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57914564
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mooi gesproken een troost het is niet moeilijk om zijn "argumenten" onderuit te trekken, daarna gaat hij je negeren maar hij heeft wat mij betreft de prijs slechtste mod in de geschiedenis van FOK al dik verdiend.
    Onzin, er mag best een normale discussie gevoerd worden, maar opmerkingen als "Kutmarokkanen, laat ze teruggaan naar hun eigen land!" worden inderdaad standaard verwijderd en genote omdat we niet op xenofoob gebash zitten te wachten.
    pi_57914653
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Onzin, er mag best een normale discussie gevoerd worden, maar opmerkingen als "Kutmarokkanen, laat ze teruggaan naar hun eigen land!" worden inderdaad standaard verwijderd en genote omdat we niet op xenofoob gebash zitten te wachten.
    de versterking is gearriveerd

het is geen onzin, was het maar zo... maar nu je er toch bent misschien kan jij je eerlijke mening geven + een fatsoenlijke motivatie (politieke correctheid is geen valide reden) waarom deze post is geedit?

[NWS FB] -- All the news that fits.

vervolg erop:

shoot, ben razend benieuwd

gronk heeft de handoek in de ring geworpen daar hij weigert antwoord te geven, ik weet ook wel waarom
      dinsdag 8 april 2008 @ 17:58:35 #39
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57914774
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de versterking is gearriveerd

het is geen onzin, was het maar zo... maar nu je er toch bent misschien kan jij je eerlijke mening geven + een fatsoenlijke motivatie (politieke correctheid is geen valide reden) waarom deze post is geedit?

vervolg erop:

shoot, ben razend benieuwd

gronk heeft de handoek in de ring geworpen daar hij weigert antwoord te geven, ik weet ook wel waarom
    Dat gaat echt nergens over, dat is net zoiets als zeggen dat de Bijbel inteelt propageert in een topic over Christenen. Ik ben het in deze dan ook helemaal met Gronk en Drugshond eens.
    pi_57914863
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat gaat echt nergens over, dat is net zoiets als zeggen dat de Bijbel inteelt propageert in een topic over Christenen. Ik ben het in deze dan ook helemaal met Gronk en Drugshond eens.
    jullie worden erop geselecteerd he? domheid troef geeft niks hoor
      dinsdag 8 april 2008 @ 18:47:25 #41
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57915665
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 17:27 schreef Elfletterig het volgende:

Je houdt er een nogal vreemde agenda op na, heb ik de indruk. Een bepaald misstand wordt aan de kaak gesteld, mensen reageren hierop (nee: discussiëren hierover) en jij gooit het topic dicht omdat het een 'xenofoob bashtopic' is volgens jouw nogal wazige maatstaven.
    Ja, die kennen we, 'misstanden aan de kaak stellen'. En een paar dagen later hebben we de volgende user die zo-nodig het volgende 'misstand' met betrekking tot allochtonen, moslims of buitenlanders 'aan de kaak wil stellen'. En zo kun je door blijven gaan.
    quote:

[NWS] gaat over nieuws. Het lijkt me niet gezond voor NWS als de forumindex dag-in-dag-uit gevuld is met dat soort topics. Net zoals het NOS journaal, RTL4, of hart van nederland ook niet dag-in-dag-uit vijftien van de twintig minuten over allochtonen en ander integratieleed gaat. NWS is er niet alleen voor jou en een handval andere schreeuwers met een obsessief-compulsieve allochtonenbashtic; NWS is er ook voor mensen die willen discussieren over ander nieuws. En die mensen zijn in de meerderheid.

Daarnaast zou je je ei ook gewoon kwijt kunnen in [INT], maar als je daar geweerd wordt omdat je 'n te rabiate mening hebt, dan hoef je niet te verwachten dat we hier lief tegen je gaan doen.
    pi_57915977
    even kijken wat de FAs ervan vinden dat de MODs lopen te baggeren
    bagger MODs in NWS forum gronk gaat voor goud
    pi_57917124
    Waar zijn alle postings gebleven van na 19.27 uur?
    Of ligt dat aan mij?

In dit topic: Politie agenten met de dood bedreigt door jeugdbende
    pi_57917385
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef gronk het volgende:
    Ja, die kennen we, 'misstanden aan de kaak stellen'. En een paar dagen later hebben we de volgende user die zo-nodig het volgende 'misstand' met betrekking tot allochtonen, moslims of buitenlanders 'aan de kaak wil stellen'. En zo kun je door blijven gaan.

[NWS] gaat over nieuws. Het lijkt me niet gezond voor NWS als de forumindex dag-in-dag-uit gevuld is met dat soort topics. Net zoals het NOS journaal, RTL4, of hart van nederland ook niet dag-in-dag-uit vijftien van de twintig minuten over allochtonen en ander integratieleed gaat. NWS is er niet alleen voor jou en een handval andere schreeuwers met een obsessief-compulsieve allochtonenbashtic; NWS is er ook voor mensen die willen discussieren over ander nieuws. En die mensen zijn in de meerderheid.

Daarnaast zou je je ei ook gewoon kwijt kunnen in [INT], maar als je daar geweerd wordt omdat je 'n te rabiate mening hebt, dan hoef je niet te verwachten dat we hier lief tegen je gaan doen.
    Een misstand is een misstand, nieuws is nieuws. Een moskeebestuurder die Nederlandse schoolkinderen vertelt dat ongelovigen 'honden' zijn, heeft nieuwswaarde. Dat het jouw 'bekrompen wereld krantje' niet haalt, is veelzeggend.

Ik word niet in INT geweerd; althans niet dat ik weet. Nieuws is gewoon nieuws. Je hoeft niet lief tegen me te doen, je moet discussies in goede banen leiden in plaats van ze onmogelijk te maken. Het is zorgwekkend dat jij onder meer Hart van Nederland noemt als één van de graadmeters om de topics in NWS op te baseren. Zal ik dan maar een topic over de weggelopen kat van mevrouw Jansen openen?

Samenvattend: ik vind het een verkeerde zaak dat jij hier de agenda bepaalt, met je subjectieve kijk op de wereld. Daar ben je hier niet voor aangemomen. Ik zou graag zien dat andere moderators zich uitspreken over de wenselijkheid van een moderator die op basis van zijn wereldbeeld bepaalt welke topics wel en niet wenselijk zijn.
    pi_57917392
    Schooluitje: moskee noemt ongelovigen 'honden'

Het nieuws is allang achterhaald, de TT klopt dus ook niet.
    pi_57917416
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een misstand is een misstand, nieuws is nieuws. Een moskeebestuurder die Nederlandse schoolkinderen vertelt dat ongelovigen 'honden' zijn, heeft nieuwswaarde. Dat het jouw 'bekrompen wereld krantje' niet haalt, is veelzeggend.

Ik word niet in INT geweerd; althans niet dat ik weet. Nieuws is gewoon nieuws. Je hoeft niet lief tegen me te doen, je moet discussies in goede banen leiden in plaats van ze onmogelijk te maken. Het is zorgwekkend dat jij onder meer Hart van Nederland noemt als één van de graadmeters om de topics in NWS op te baseren. Zal ik dan maar een topic over de weggelopen kat van mevrouw Jansen openen?

Samenvattend: ik vind het een verkeerde zaak dat jij hier de agenda bepaalt, met je subjectieve kijk op de wereld. Daar ben je hier niet voor aangemomen. Ik zou graag zien dat andere moderators zich uitspreken over de wenselijkheid van een moderator die op basis van zijn wereldbeeld bepaalt welke topics wel en niet wenselijk zijn.
    Het bericht is onjuist.
    pi_57917434
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:58 schreef Bommenlegger het volgende:
    Of ligt dat aan mij?

Er zijn wel meerdere replies gewist zie ik...
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_57917457
    quote:
    Of ligt dat aan mij?

weggepoetst door de politieke correctheid politie of iets met brakke server ofzo
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:18:56 #49
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57917537
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ieder - al dan niet negatief- nieuws over allochtonen, moslim geweerd moet worden. Maar als ik users zie die in een half uur tijd 4 of 5 topics over religie en extremisme posten, dan wordt er wel het een en ander geslot.
    quote:
    Ik word niet in INT geweerd; althans niet dat ik weet. Nieuws is gewoon nieuws. Je hoeft niet lief tegen me te doen, je moet discussies in goede banen leiden in plaats van ze onmogelijk te maken.
    Lees het FB-topic van gewoneman maar: d'r zijn users die het kotsbeu zijn dat ieder topic maar over moslims en extremisme moet gaan. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven.
    pi_57917582
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:18 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ieder - al dan niet negatief- nieuws over allochtonen, moslim geweerd moet worden. Maar als ik users zie die in een half uur tijd 4 of 5 topics over religie en extremisme posten, dan wordt er wel het een en ander geslot.
    [..]

Lees het FB-topic van gewoneman maar: d'r zijn users die het kotsbeu zijn dat ieder topic maar over moslims en extremisme moet gaan. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven.
    uh uh en vice versa er zijn er meer die jouw getrol zat zijn heur
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:28:32 #51
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57917786
    quote:
    Of ligt dat aan mij?

quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef gronk het volgende:
    Even for the record: zodra d'r ongenuanceerd geblaat en gebasht gaat worden gaan er reacties 'verdwijnen'. Standaardpolicy, maar ik meld 't maar even.
    pi_57917993
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef gronk het volgende:

[..]

[..]

je hebt ook andere posts gewist die je blijkbaar liever niet had hé mijn 2 zielen 1 gedachte om er maar 1 te noemen geeft niks hoor je hebt het al zwaar genoeg hé maar je mede modjes steunen troosten je wel toch?
    pi_57918068
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:18 schreef gronk het volgende:

Ik heb een bericht geplaatst over een moskeebestuurder die basisschoolkinderen vertelt dat ongelovigen 'honden' zijn. Dat bericht heb ik geplaatst in een bestaand topic, dat vervolgens onmiddellijk op slot word gegooid. Dat terwijl ik in een half uur tijd geen 4-5 posts heb gemaakt; laat staan alleen over religie en extremisme. Daar heb ik de tijd niet eens voor.

Waar weegt het bezwaar van iemand die vindt dat er te veel topics over moslims gaan zwaarder dan het bezwaar van mensen die klagen dat topics zonder goede reden worden dichtgegooid? Niemand wordt verplicht om topics over moslims/extremisme te openen, terwijl ik (en anderen) wel topics dichtgegooid zien worden waarin we actief zijn.

Het doet me denken aan de discussie over koopzondagen, waarbij de gelovigen die het hardst piepen, aan het langste eind trekken. Zij die anderen het recht willen ontnemen om op zondag te winkelen, terwijl niemand ze dwingt om op zondag te winkelen.
    pi_57918122
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:39 schreef Elfletterig het volgende:

Waar weegt het bezwaar van iemand die vindt dat er te veel topics over moslims gaan zwaarder dan het bezwaar van mensen die klagen dat topics zonder goede reden worden dichtgegooid?
    Omdat jij geen moderator bent misschien?

Het is goed dat FOK! eindelijk eens een beetje stelling neemt. Als je zo fanatiek en fascistisch tegen de islam wil posten, dan ga je toch gezellig naar GeenStijl of andere extreem-rechtse fora. Ik snap uberhaupt niet wat je hier dan doet?
      Donald Duck held dinsdag 8 april 2008 @ 20:41:41 #55
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_57918125
    Schooluitje: moskee noemt ongelovigen geen 'honden'
    Dat bedoelde ik dus met verre van neutraal modden. Leuk dat je m'n gelijk weer even aantoont
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_57918205
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is goed dat FOK! eindelijk eens een beetje stelling neemt. Als je zo fanatiek en fascistisch tegen de islam wil posten, dan ga je toch gezellig naar GeenStijl of andere extreem-rechtse fora. Ik snap uberhaupt niet wat je hier dan doet?
    wat is dat nou voor een BS? wat geeft jou het recht te bepalen wie hier wel en niet mag posten?
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:46:34 #57
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57918255
    quote:

Ik heb sterk het idee dat geenstijl tegenwoordig strakker modt dan fok! -- reacties worden zo 'weggejorist'. Als ik hier op GS-wijze zou modden, dan lagen d'r allang een stuk of wat users af met een IP-ban.
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:48:22 #58
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57918303
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:45 schreef GewoneMan het volgende:

wat is dat nou voor een BS? wat geeft jou het recht te bepalen wie hier wel en niet mag posten?
    Waar dacht je dat moderators voor zijn? Leuke versiering van hun usernaam?
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:51:46 #59
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57918410
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
    Schooluitje: moskee noemt ongelovigen geen 'honden'
    Dat bedoelde ik dus met verre van neutraal modden. Leuk dat je m'n gelijk weer even aantoont
    Ik herhaal 'm dan ook maar even hier:
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:37 schreef gronk het volgende:

Nieuwe nieuwe policy: we willen het graag leuk houden in NWS, dus dit soort topics worden de komende tijd met extra veel zorg geslot. Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima. Bashtopics, of het standaard ' nee gij katholieken/moslims/dierenliefhebbers/pindakaaseters zijt goed bezig' -- slotje.
      Donald Duck held dinsdag 8 april 2008 @ 20:53:32 #60
    46149 __Saviour__
    pi_57918450
    dus? dat herhalen maakt je zwakke moderatie sterker ofzo? Er was niks mis met dat topic. Behalve dan dat het in jouw ogen niet knuffelig genoeg was.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_57918473
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:51 schreef gronk het volgende:

[..]

[..]

Aha, dus negatief nieuws wordt niet getolereerd, fijn...

* StateOfMind mompelt iets over China en censuur
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:56:12 #62
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57918522
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Aha, dus negatief nieuws wordt niet getolereerd, fijn...

* StateOfMind mompelt iets over China en censuur
    Pre-cies. Mensen waarbij de postgeschiedenis in NWS volstaat met islamtopics moeten eens een keer buiten gaan spelen. Komop, d'r is meer nieuws onder de zon dan alleen maar gejammer over moslims en extremisme.
    pi_57918529
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Waar dacht je dat moderators voor zijn? Leuke versiering van hun usernaam?
    alles behalve wat jij niet doet dekt de lading wel
    pi_57918591
    quote:

Ik ben gebruiker en wil graag deelnemen aan allerlei discussies. In die discussies neem ik een bepaald standpunt in en dat is mijn goed recht. Het is niet aan jou en ook niet aan een moderator om een inhoudelijk waardeoordeel te vellen over mijn standpunt. Er moet alleen worden getoetst of ik me aan de regels houd.

[userbash weg]

[ Bericht 16% gewijzigd door gronk op 08-04-2008 22:20:18 ]
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:58:44 #65
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57918604
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
    dus? dat herhalen maakt je zwakke moderatie sterker ofzo? Er was niks mis met dat topic. Behalve dan dat het in jouw ogen niet knuffelig genoeg was.
    Nee, ik herhaal dat hier zodat 't ook duidelijk is voor andere mensen die niet dat topic volgden. Om te voorkomen dat ik de komende tijd veel te veel mensen in NWS-FB krijg die huilie komen doen dat hun, echt, met oprecht eerlijke bedoelingen geposte moslim-misstandentopic gesloten is. Hoe een schande, en een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting!

Dan hebben we dat alvast maar gehad, enzo. Misschien dat ik 'm ook maar sticky maak.
    pi_57918629
    dat nieuws over dat schooluitje met die koranvaste imam is al zeker twee keer gesloten.

dat nieuwe beleid is wat dubieus.
    lijkt of het aantal negatieve en positieve topics over islam in balans moet zijn.

maar over sommige ideologieën is helaas meer negatiefs te melden.
    wordt bijvoorbeeld ook niet van het facisme verwacht dat elke negatief bericht daarover een positieve tegenhanger heeft.
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:59:11 #67
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57918631
    Kan deze discussie over de moderatie m.b.t. tot moslimtopics even centraal in bagger MODs in NWS forum gronk gaat voor goud gehouden worden? Anders sneeuwen dringender zaken hier onder. Dankuwel voor de medewerking.
    pi_57918663
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:51 schreef gronk het volgende:
    Rare volgorde. Eerst op een onbegrijpelijke manier modereren en pas DAARNA regels loslaten die in jouw straatje passen. Ik vind dit een zeer slechte zaak. En dat staat los van de vraag of er te veel moslimtopics zijn. Mijn klacht is dat je onzuiver en incorrect handelt.
      Donald Duck held dinsdag 8 april 2008 @ 21:00:53 #69
    46149 __Saviour__
    pi_57918673
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Pre-cies. Mensen waarbij de postgeschiedenis in NWS volstaat met islamtopics moeten eens een keer buiten gaan spelen. Komop, d'r is meer nieuws onder de zon dan alleen maar gejammer over moslims en extremisme.
    Nee sterk verweer hoor. Het probleem is jouw sterk partijdige moderatie
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      dinsdag 8 april 2008 @ 21:03:59 #70
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57918744
    De rest hierover in dit topic delete ik.
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 21:48:43 #71
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57919937
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee sterk verweer hoor. Het probleem is jouw sterk partijdige moderatie
    kijk is aan ... nu hoort Gronk er ook bij
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
      dinsdag 8 april 2008 @ 21:59:19 #72
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57920224
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 21:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

kijk is aan ... nu hoort Gronk er ook bij
    En m'n eigen naamtopic in FB! Eindelijk hoor ik erbij
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:00:25 #73
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57920261
    allebei weg en hierna ga ik notes maken
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:00:50 #74
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57920270
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 21:59 schreef gronk het volgende:

[..]

En m'n eigen naamtopic in FB! Eindelijk hoor ik erbij
    oeh!
    pi_57920291
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef sp3c het volgende:
    allebei weg en hierna ga ik notes maken
    Prima, maar haal je dan ook even de beschuldigingen van 11je weg? Het is vervelend als die blijven staan. Dank
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:04:02 #76
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57920351
    ik niet, misschien Gronk

want ik weet verder niet waar het over gaat maar als Remlof al zegt dat je op moet houden dan moet je niet jezelf het recht verschaffen om door te gaan
    misschien doe ik het morgen als ik mijn roes heb uitgeslapen
      dinsdag 8 april 2008 @ 22:23:28 #77
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57921026
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima, maar haal je dan ook even de beschuldigingen van 11je weg? Het is vervelend als die blijven staan. Dank
    Ik heb 't weggehaald, maar da's meer omdat de toonzetting verkeerd is (op de man, enzo);; ik heb geen zin om te gaan scheidsrechteren of 't nu wel-of-niet het geval is, ook al doe ik dat toch al enigszins door 't weg te halen. Die discussie vechten jullie samen maar uit via PM ofzo.
    pi_57921664
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:59 schreef remlof het volgende:
    Kan deze discussie over de moderatie m.b.t. tot moslimtopics even centraal in bagger MODs in NWS forum gronk gaat voor goud gehouden worden? Anders sneeuwen dringender zaken hier onder. Dankuwel voor de medewerking.
    Niet zo geloofwaardig dat het dan door sp3c gesloten wordt.
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:46:24 #79
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57921914
    ik durf bijna te wedden dat ik het niet was ...
      dinsdag 8 april 2008 @ 22:49:46 #80
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57922053
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 22:46 schreef sp3c het volgende:
    ik durf bijna te wedden dat ik het niet was ...
    Is door Dagonet gesloten, alleen hij teutte een beetje met 't vinden van het sluit-knopje.
      dinsdag 8 april 2008 @ 22:59:07 #81
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_57922384
    Extremisme en opruiende uitspraken:
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 22:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zijn tieners die voor mooie dingen even aan een piemel moesten zitten. niks geks toch als jouw profeet een meisje van 9 deed en de meeste loverboys marokkaans zijn?

of is het vooral erg omdat het door een kaassie gedaan werd?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:03:32 #82
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57922542
    Man (51) betaalt scholieres voor seks

pardon? een zwaar gelovige moslim loopt te janken over kinderen die misbruikt zijn, maar zijn eigen profeet heeft notabene kinderen misbruikt. wtf? gronk doe normaal zeg! super 7 is zwaar aan het radicaliseren op fok! alles wat hij zegt is direct van een boek genaamd de koran, dat boek is het verhaal van een soldaat die ook kinderen huwde.

jezus man, get things straight. hij mag alles wat nederland is en wil zijn beledigen en ik mag geen feiten noemen?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:04:58 #83
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57922591
    Ja daahaag, anders lees je NWS-FB en bagger MODs in NWS forum gronk gaat voor goud even, voor je die hele discussie overdoet.
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:06:35 #84
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57922652
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:04 schreef gronk het volgende:
    Ja daahaag, anders lees je NWS-FB en bagger MODs in NWS forum gronk gaat voor goud even, voor je die hele discussie overdoet.
    anders verdiep jij je even in de verongelijkheid van die super 7. jezus man. je kan toch wel lezen?
    edit: oh nee, je kan niet lezen want je hebt alles al keurig geëdit. superloser.

[ Bericht 7% gewijzigd door zoalshetis op 08-04-2008 23:14:12 ]
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 23:14:57 #85
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57922973
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef zoalshetis het volgende:

pardon? een zwaar gelovige moslim loopt te janken over kinderen die misbruikt zijn, maar zijn eigen profeet heeft notabene kinderen misbruikt. wtf? gronk doe normaal zeg! super 7 is zwaar aan het radicaliseren op fok! alles wat hij zegt is direct van een boek genaamd de koran, dat boek is het verhaal van een soldaat die ook kinderen huwde.

jezus man, get things straight. hij mag alles wat nederland is en wil zijn beledigen en ik mag geen feiten noemen?
    hoe is dit precies relevant?
      Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 23:15:15 #86
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_57922982
    bwah ik ga slapen
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:17:39 #87
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57923067
    Precies. De herhaling is *nog* minder interessant dan het origineel.
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:26:19 #88
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_57923360
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef gronk het volgende:
    Precies. De herhaling is *nog* minder interessant dan het origineel.
    grapjas. jouw aanwezigheid op nws zorgt ervoor dat je paniekerig dingen weghaalt die relevant zijn. later niet weerlegbaar omdat je de aanstichter, super7, lekker zielig vindt en behoort tot een minderheidsgroepering. hoe radicaal hij ook lult en hoe achterlijk hij ook provoceert. laf hoor, maar ja.
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:37:55 #89
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57923722
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:26 schreef zoalshetis het volgende:

grapjas. jouw aanwezigheid op nws zorgt ervoor dat je paniekerig dingen weghaalt die relevant zijn. later niet weerlegbaar omdat je de aanstichter, super7, lekker zielig vindt en behoort tot een minderheidsgroepering. hoe radicaal hij ook lult en hoe achterlijk hij ook provoceert. laf hoor, maar ja.
    Joh, kijk eens voorbij je eigen vooroordelen. In dat topic zie ik 'm nou niet zo ontzettend provoceren.

En 't slaat al helemaal nergen op om overal de koran bij te halen.
    pi_57923985
    Ik ben het volledig met zoalshet is eens: waarom wordt een provocateur als super7fighter de handen boven het hoofd gehouden, terwijl islam-critici de wind van voren krijgen? Er wordt hier gewoon met twee maten gemeten en dat is kwalijk.

PS: Ik *kan* deze opmerking nergens anders meer kwijt, want dat andere topic zit op slot. Verder doet SCH in dat andere topic aantijgingen aan mijn adres waar ik bezwaar tegen aanteken. Ik wens niet voor fascist en extremist te worden uitgemaakt.
      dinsdag 8 april 2008 @ 23:49:46 #91
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57924057
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
    PS: Ik *kan* deze opmerking nergens anders meer kwijt, want dat andere topic zit op slot. Verder doet SCH in dat andere topic aantijgingen aan mijn adres waar ik bezwaar tegen aanteken. Ik wens niet voor fascist en extremist te worden uitgemaakt.
    Dan moet je daar in FB over klagen, en niet hier. Voor iemand die anderen altijd zo graag de les leest over hoe het hoort (kwootje uit je notes) een nogal stomme fout.
    pi_57924245
    Beetje jammer, dit, Gronk. Want het zijn twee nieuwsmods die dat FB-topic de hele tijd monitoren en ook hebben dichtgegooid. Verder is het nogal frappant hoe je nu ineens *wel* wijst op regels, terwijl je die op een ander moment naar je hand zet (of achteraf invoert) wanneer je dat uitkomt. Verder blijkt duidelijk dat je niet overweg kunt met inhoudelijke kritiek op je acties.
    pi_57924385
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef zoalshetis het volgende:

nog iemand die gronk zijn mod kwaliteiten goed inschat

het is je geluksdag gronk
    pi_57924436
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Dan moet je daar in FB over klagen, en niet hier. Voor iemand die anderen altijd zo graag de les leest over hoe het hoort (kwootje uit je notes) een nogal stomme fout.
    ahhh je wilt nog een naamtopic
      woensdag 9 april 2008 @ 00:06:56 #95
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57924558
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ahhh je wilt nog een naamtopic
    Niet nodig, we hebben de klacht gehoord en deze ongegrond verklaart. Er wordt gemodereerd zoals er wordt gemodereerd omdat we niet elk topic willen laten kapen door mensen die steeds maar weer met hun stokpaardjes lopen te schermen en daarmee alle topics in dezelfde discussie veranderen. We proberen het gewoon voor iedereen intressant te houden.
    pi_57924671
    Ik wil overigens ook graag wat meer inhoudelijke duidelijkheid over deze opmerking:
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 20:37 schreef gronk het volgende:
    Nieuwe nieuwe policy: we willen het graag leuk houden in NWS, dus dit soort topics worden de komende tijd met extra veel zorg geslot. Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima. Bashtopics, of het standaard ' nee gij katholieken/moslims/dierenliefhebbers/pindakaaseters zijt goed bezig' -- slotje.
    Ik wil graag wat weten wat de NWS-mods verstaan onder "op een normale manier discussiëren". Ik heb er behoefte aan om te weten wat er wél en niet binnen de grenzen van het toelaatbare valt op dit NWS-forum. Waar mag je wél een topic over openen, waarover niet? Welke termen mag je wél gebruiken, welke niet?

Deze vraag van mijn kant is nadrukkelijk niet bedoeld om te trollen ofzo. Ik wil gewoon duidelijk weten waar ik aan toe ben, in plaats dat moderators willekeurig topics gaan opschonen of sluiten omdat hun pet daar die dag naar staat.

Kortom: verzoek om verduidelijking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2008 00:11:40 ]
    pi_57924758
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
    Ik wil overigens ook graag wat meer inhoudelijke duidelijkheid over deze opmerking:
    [..]

Ik wil graag wat weten wat de NWS-mods verstaan onder "op een normale manier discussiëren". Ik heb er behoefte aan om te weten wat er wél en niet binnen de grenzen van het toelaatbare valt op dit NWS-forum. Waar mag je wél een topic over openen, waarover niet? Welke termen mag je wél gebruiken, welke niet?

Deze vraag van mijn kant is nadrukkelijk niet bedoeld om te trollen ofzo. Ik wil gewoon duidelijk weten waar ik aan toe ben, in plaats dat moderators willekeurig topics gaan opschonen of sluiten omdat hun pet daar die dag naar staat.

Kortom: verzoek om verduidelijking.
    daarmee bedoelen ze ongetwijfeld (want dat is de realiteit) dat alle kritiek jegens moslims danwel de islam word gewist of geslot. en extremisten zoals s7s gewoon door kunnen trollen
      woensdag 9 april 2008 @ 00:15:21 #98
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57924775
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
    Beetje jammer, dit, Gronk. Want het zijn twee nieuwsmods die dat FB-topic de hele tijd monitoren en ook hebben dichtgegooid. Verder is het nogal frappant hoe je nu ineens *wel* wijst op regels, terwijl je die op een ander moment naar je hand zet (of achteraf invoert) wanneer je dat uitkomt. Verder blijkt duidelijk dat je niet overweg kunt met inhoudelijke kritiek op je acties.
    Nogmaals, Dagonet heeft dat topic op slot gezet, en ook *dat* mag je in FB gaan navragen. Open desnoods een nieuw feedbacktopic omdat je in het oude nog niet klaar was, ofzo.

En wat betreft dat gedoe over regels: de standaardpolicy is dat modjes alleen in hun eigen forum posts modereren, en niet daarbuiten. Kan ik verder ook weinig aan doen. Ik voel er weinig voor om uitgebreide lijsten met regels te gaan invoeren over wat wel en niet mag, al was het alleen maar omdat een van de problemen die ik nu zie in NWS is dat mensen denken dat 'ieder topic niet gesloten mag worden als het om een nieuwsbericht gaat', of 'dat ieder reactie op een nieuwsbericht moet kunnen'. Jammer, maar reltopics gaan al-tijd dicht, en kinders die lopen te rellen in topics die serieus bedoeld zijn worden geband. Ook buiten NWS.

Is niet zo heel moeilijk, allemaal. Staat volgens mij ook in de normale policy, als je zonodig terug wilt grijpen op van-te-voren aangekondigde regeltjes. Comprendre?
      woensdag 9 april 2008 @ 00:16:34 #99
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_57924806
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
    [..]

Ja, dat dus niet. Als je zo graag regeltjes wilt hebben, ga dan verder op tweakers.net.
      woensdag 9 april 2008 @ 00:18:08 #100
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57924846
    Nee hoor, onderbouwde kritiek mag in topics die daar aanleiding toe geven. Simpel gebash niet, en de Koran bij een topic over een pedofiele leraar halen vinden we die specifieke discussie ook niet ten goede komen en staan we dus ook niet toe. Zo moeilijk is het toch niet?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')