quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Als je >RIP Knorbert< weg zou willen halen is het correctquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:25 schreef paddy het volgende:
Moest weg, maar afspraak ging niet door. Heb de TT veranderd en in topic gemeld...omdat ze niet tevreden was met de andere TTDeze heb je voorgesteld.
Is deze wel goed, Loedertje? Volgens mij zegt hij precies hetzelfde, maar benoemt ook het onderwerp van het nieuwsbericht. Het verdwijnen van Knorbert.
Klopt, dat gemier over dat varken van de Fortis, daar gaat het in essentie eigenlijk niet zo over (maar dat merk je overigens ook aan de reacties)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:04 schreef Dagonet het volgende:
het nieuwsbericht wat ze zelf niet zo heel interessant vindt an sich.
Oké, gewijzigd en sorry voor het gedoe. Wel jammer dat je dit bericht hebt gekozen. Het blijkt allemaal nog best mee te vallen en het bericht van de Telegraaf had dus in dit geval een groot drama gehalte die in de verste verte niet neutraal genoemd kon worden. Daar had natuurlijk ook over gediscussieerd kunnen worden, maar denk niet dat dit jouw insteek was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, dat gemier over dat varken van de Fortis, daar gaat het in essentie eigenlijk niet zo over (maar dat merk je overigens ook aan de reacties)
Vooral dat punt had een mooie discussie kunnen opleveren.quote:het kán gewoon niet zo zijn dat de gelovigen hierom vragen in Nederland, toch?
Idd, totaal onnodig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef paddy het volgende:
het gedoe.
Nu kan ik verwijderde posts zien alsof ze er gewoon nog staan maar ik zie geen posts van jou in het betreffende topic? Is er gewoon iets misgegaan met het plaatsen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zou graag willen weten waarom een post van mij verwijderd is uit onderstaande topic.
Recordprijs voor een liter benzine
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu kan ik verwijderde posts zien alsof ze er gewoon nog staan maar ik zie geen posts van jou in het betreffende topic? Is er gewoon iets misgegaan met het plaatsen?
Dan zal er wel iets fout zijn gegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:39 schreef paddy het volgende:
Heb in ieder geval niets weggegooid.
Vraagje, moet NWS gewoon dood ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Drugshond het volgende:
In deze vraagstelling lijkt me dit beter passen in [R&P] of wellicht [WFL] (Darwin).
Nee, ik heb bewust gewacht. Omdat ik de verdere (brainwave) discussie wilde volgen. Uiteindelijk denk ik toch dat hij hier goed staat. Maar als de rek eruit is... wil ik hem nog wel doorstarten in een andere fora. Je kunt deze problematiek ook vele manieren belichten... en topicvoetbal was in dit specifieke voorbeeld nou niet de meest vruchtbare weg (die afweging heb ik ook moeten maken).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraagje, moet NWS gewoon dood ofzo
Het ene topic moet naar klaagbaak of gc en het ander willen jullie naar rp of wfl gooien?
Heeft een topic alleen bestaanrecht in NWS als users elkaar virtueel afmaken ofzo
Ik zei de gek... omdat achter een familiedrama altijd een persoonlijk leed schuil gaat. En vaak zijn de achterliggende oorzaken divers. En afzonderlijk worden dergelijke topics beter gelezen dan gebundeld.quote:Op maandag 25 februari 2008 05:47 schreef Loedertje het volgende:
Wie heeft de TT van Familiedrama in Roosendaal aangepast en vooral, waarom?
Is het wellicht beter om voortaan topics zonder TT te openen zodat jullie ze kunnen aanpassen in iets wat jullie leuk vinden o.i.d. ?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 03:16 schreef StefanP het volgende:
-edit- Probeer het eens op een manier zoals je zelf behandelt wil worden
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 10:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Marijnissen noemt Wilders 'levensgevaarlijk' (POL) was eerder dan hetzelfde topic hier in NWS.
Ik dacht dat deze al gemerged/verplaatst was... na klik op de link (kwam op [POL] terecht).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Snapte je link niet en dacht dat hij ondertussen al gemerged was. Trouwens....ook al is POL eerder...NWS is ongeveer 24 uur NWS...het zal in ieder geval nieuws zijn tot middernacht op de dag dat het topic geopend is.quote:
ff flink aangepast.... zodat het gewoon door kan gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
Leerlingen bedreigd na rol in anti-Wildersfilm
mag wel dicht lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |