abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 07:03:55 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56853171
quote:
Fortis bant 'onrein' varkentje
AMSTERDAM - Fortis-klanten die voor hun kinderen een zogenoemde EuroKids-rekening openen, krijgen daarbij niet langer het speciale spaarvarkentje Knorbert cadeau. Als verklaring voert Fortis aan dat "Knorbert niet voldoet aan de eisen die de multiculturele samenleving aan ons stelt".

Varkens worden door joden en moslims als onreine dieren beschouwd. Ook de internetspelletjes en cartoons met de jaren terug al bedachte Knorbertje in de hoofdrol zijn door Fortis beëindigd. Volgens een woordvoerster is er "een aantal reacties geweest op het varken" en wordt er gewerkt aan een nieuw presentje dat "leuk is voor kinderen van welke signatuur dan ook". Als tussenoplossing biedt de bank nu een kinderencyclopedie aan
Nog een jaar en dan mogen wij geen varkens meer eten aangezien de Islamieten en Joden het erg moeilijk hebben met het feit dat de Nederlandse supermarkten en slager varkensvlees verkopen en de volgende stap is dan dat álle slagerijen en slachterijen over moeten stappen op de slachtrituelen van de Islamieten en Joden.

Lang leve de waanzin !

Donald Duck's zonder de drie biggen, Bertje Big uit de schappen en een kinderboerderij zonder levende varkens?
Ik vraag mij overigens wel af wie dit soort idioterie heeft verzonnen, het kán gewoon niet zo zijn dat de gelovigen hierom vragen in Nederland, toch?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 07:20:14 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56853232
Fortis is commercieel dus die doet het alleen om bijvoorbaat geen klanten mis te lopen.

Het is/wordt erger als de overheid of culturele instellingen ed. dat soort dingen doen vanwege politiek correcte standpunten. Of dat mensen gaan pleiten om zwarte pieten af te schaffen. Die moeten dan een andere kleur geschminckt worden enzo.
  Boks-Chick woensdag 20 februari 2008 @ 07:25:46 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56853249
Ik heb als ongelovige totaal geen problemen met de multiculturele samenleving, laat een ieder met zijn of haar (geloofs) overtuigingen in hen waarde, en wil best situationeel daar rekening mee houden, maar verwacht toch ook wel dat mijn multiculturele medemens hetzelfde bij mij doet. Ook aan die kant heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad. En dan heb ik toch heel veel Turken, Marokkanen, Irakezen, Oekraïners, Koerden enz. om me heen.

Multiculturele problemen zijn er heus wel, maar door dit soort nepmulticulturele waanzin wordt er alleen maar gezorgd voor negatieve hype en geef je de zgn extremisten (en ja, zwartekousen bijv. ook) alleen maar meer voeding om te ageren naar alles wat niet hetzelfde leeft als zij.

Kâp Nâh, nergens voor nodig dat gehype. Wat, ben je als bankje bang dat moslims geen rekening bij je openen? Te duf voor woorden werkelijk. Ik denk eerder dat Fortis gewoon van dat rare biggetje af wilde en hiermee een reden heeft verzonnen zo van: "Weet je wat, we geven het een leuk pro-moslim tintje! Dan winnen we moslimhartjes!"

lolwut
pi_56853261
Spaarvarkens ook maar bannen.

Kom je als Nederlander op voor je land en cultuur wordt je weggezet als Nazi, doe je dat als allochtoon voor je vaderland wordt dat toegejuigd als opkomen voor je cultuur en identiteit. Hoe krom wil je het nog hebben.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 07:34:03 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56853276
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spaarvarkens ook maar bannen.

Kom je als Nederlander op voor je land en cultuur wordt je weggezet als Nazi, doe je dat als allochtoon voor je vaderland wordt dat toegejuigd als opkomen voor je cultuur en identiteit. Hoe krom wil je het nog hebben.
Als je wilt klagen moet je in dit geval bij Fortis zijn imo.

Het is op zich juist erg Nederlands om als het om handel gaat we ons erg gemakkelijk kleurloos opstellen.

De Nederlanders hebben bijvoorbeeld lange tijd als enige met Japan mogen handelen omdat wij de dominee en pastor thuislieten. Wj pasten ons aan.
pi_56853297
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:34 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je wilt klagen moet je in dit geval bij Fortis zijn imo.

Het is op zich juist erg Nederlands om als het om handel gaat we ons erg gemakkelijk kleurloos opstellen.

De Nederlanders hebben bijvoorbeeld lange tijd als enige met Japan mogen handelen omdat wij de dominee en pastor thuislieten. Wj pasten ons aan.
Precies zoals het hoort, de gasten passen zich aan.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 07:47:00 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56853329
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Precies zoals het hoort, de gasten passen zich aan.
http://www.fortis.nl/forms/contact/stuur_email.asp
pi_56853333
De joodse gemeenschap vestigde zich al een paar eeuwen geleden in Nederland, maar beter laat dan nooit.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56853338
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nog een jaar en dan mogen wij geen varkens meer eten aangezien de Islamieten en Joden het erg moeilijk hebben met het feit dat de Nederlandse supermarkten en slager varkensvlees verkopen en de volgende stap is dan dat álle slagerijen en slachterijen over moeten stappen op de slachtrituelen van de Islamieten en Joden.
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56853376
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:25 schreef BrandX het volgende:
Ik heb als ongelovige totaal geen problemen met de multiculturele samenleving, laat een ieder met zijn of haar (geloofs) overtuigingen in hen waarde, en wil best situationeel daar rekening mee houden, maar verwacht toch ook wel dat mijn multiculturele medemens hetzelfde bij mij doet. Ook aan die kant heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad. En dan heb ik toch heel veel Turken, Marokkanen, Irakezen, Oekraïners, Koerden enz. om me heen.

Multiculturele problemen zijn er heus wel, maar door dit soort nepmulticulturele waanzin wordt er alleen maar gezorgd voor negatieve hype en geef je de zgn extremisten (en ja, zwartekousen bijv. ook) alleen maar meer voeding om te ageren naar alles wat niet hetzelfde leeft als zij.

Kâp Nâh, nergens voor nodig dat gehype. Wat, ben je als bankje bang dat moslims geen rekening bij je openen? Te duf voor woorden werkelijk. Ik denk eerder dat Fortis gewoon van dat rare biggetje af wilde en hiermee een reden heeft verzonnen zo van: "Weet je wat, we geven het een leuk pro-moslim tintje! Dan winnen we moslimhartjes!"

Kiezen ze dan voor het schaap of de heilige koe als spaarpot
pi_56853551
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 07:56 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Kiezen ze dan voor het schaap of de heilige koe als spaarpot
Geen koe, want een heilige koe met een snee in zijn rug, valt ook erg slecht in sommige landen/culturen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:26:20 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56853568
Een bedrijf moet handelen uit winstoogmerk. Wanneer Fortis denkt meer winst te kunnen maken door varkentjes te bannen, moet ze dat zeker doen! Een eenvoudig bedrijfseconomisch principe.

Die drie kaalkopjes die hierdoor hun rekening dreigen op te zeggen nemen ze voor lief.

Bovendien is de Islam de toekomst. Islamitische klanten die ze nu kunnen binden kunnen uitgroeien tot een grote groep.
The End Times are wild
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:29:26 #13
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_56853594
Snap er weinig van....

Moslims mogen officieel niet eens sparen vanuit hun geloof dus vanwaar al dit gedoe?
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:41:42 #14
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:42:27 #15
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56853738
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:26 schreef LXIV het volgende:
[...]
Bovendien is de Islam de toekomst. Islamitische klanten die ze nu kunnen binden kunnen uitgroeien tot een grote groep.
En ik garandeer je dat binnen drie generaties de moskeeen net zo leeg gaan lopen als de kerken. Mensen kunnen maar een beperkte hoeveelheid stront opgevoerd krijgen tot ze het uitkotsen.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_56853779
-edit- Nutteloos

[ Bericht 53% gewijzigd door paddy op 21-02-2008 11:26:53 ]
  Boks-Chick woensdag 20 februari 2008 @ 08:58:39 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56853916
eh.... fortis is naar mijn weten een Belgische bank....
lolwut
pi_56853937
ja dat varkentje irriteerde ons zo . Doe wat aan je woekerrente. Dat is het probleem.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:11:06 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_56854046
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:00 schreef Burakius het volgende:
ja dat varkentje irriteerde ons zo . Doe wat aan je woekerrente. Dat is het probleem.
Ben blij dat Moslims tenminste ook rationeel kunnen denken. Varkentje ah.. hoge rente
mai pen rai
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:13:31 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56854082
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:42 schreef wijsneus het volgende:

[..]

En ik garandeer je dat binnen drie generaties de moskeeen net zo leeg gaan lopen als de kerken. Mensen kunnen maar een beperkte hoeveelheid stront opgevoerd krijgen tot ze het uitkotsen.
Als de welvaart zo hoog blijft als nu misschien. Anders zie ik een gouden toekomst.
The End Times are wild
pi_56854089
Nou dan koop je toch ergens anders je niet zo unieke verzamelunit.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:22:01 #22
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56854187
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als de welvaart zo hoog blijft als nu misschien. Anders zie ik een gouden toekomst.
Ja - want we zitten natuurlijk allemaal te wachten op een normen en waarden stelsel uit het bronzen tijdperk als we met zijn allen arm zijn... Wel een beetje jammer dat god armoede nodig heeft om zijn boodschap aan te laten komen.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_56854194
Natuurlijk voordeliger om een kadotje te kiezen wat iedereen leuk vind dan om eerst een keuzeformulier op te sturen.
Wel oppassen dat we niet te ver doorschieten met dit soort dingen, wijn in het kerstpakket stond ook al ter discussie herinner ik mij.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56854221
stelletje varkens!
It needs be aware of the war being common and justice strife
and everything becoming in accordance with strife and necessity.
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:25:37 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56854229
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:22 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Ja - want we zitten natuurlijk allemaal te wachten op een normen en waarden stelsel uit het bronzen tijdperk als we met zijn allen arm zijn... Wel een beetje jammer dat god armoede nodig heeft om zijn boodschap aan te laten komen.
Maar je succes hangt toch helemaal niet af van je (materiele) welvaart of van de normen en waarden die daaruit voortkomen! Integendeel juist. Kaaskoppen met hun 1,6 kind per vrouw verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hoogopgeleid en wel. En het draait uiteindelijk maar om één ding.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')