abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56824105
Bron: Tegenfilm Wilders beleeft internetpremière

Televisiemakers Ersin Kiris (moslim) en Vincent van der Lem (atheïst) hebben een film gemaakt over de drijfveren van Geert Wilders. De rolprent kreeg de naam De Tegenfilm en is vanaf morgen te zien op www.mtnl.nl en op YouTube. Dat meldde een woordvoerster van producent Mtnl (Multiculturele Televisie Nederland) vandaag.

De Tegenfilm zoekt naar de grenzen van vrijheid van meningsuiting en dient Wilders van repliek, aldus de makers. Waarop precies gereageerd wordt is onduidelijk aangezien de film van Geert Wilders nog niet af is. Ersin Kiris is een Turkse Nederlander en noemt zich tevreden eigenaar van twee paspoorten. Hagenees Vincent van der Lem werkte voorheen als beleidsmedewerker van de SP in de Tweede Kamer.

Geert Wilders zal naar verluidt volgende maand komen met de tegenfilm
tegen deze 'tegenfilm'.

LINKS NAAR DE HELE FILM
http://media.omroep.nl/meeko03/0/mtnl/0808bruja_bb.wmv
http://player.omroep.nl/?aflID=6675561&md5=b3897a37f2c19c25da181d49215fbe36

De teaser van de tegenfilm vind je hier.

OP's view:
Heb de film gezien en moet zeggen dat dit niet echt duidt op een enigszins professionele film noch een poging voor een objectieve kijk. Ik denk dat de zogenoemde 'zware discriminatie' die Wilders zou plegen/wil plegen/etc. etc. even goed wordt nagebootst door desbetreffende maker(s). Het eindstukje van deze tegenfilm spreekt boekdelen betreffend mijn gedachten. Wat we nodig hebben is een objectieve kijk en persoonlijk vind ik dat de huidige omgang van gedoogbeleid en handjes uitreiken aan alles en iedereen een beetje wordt overdone.

OP's standpunt qua Wilders:
Wat ik wil zeggen dat het merkwaardig is dat we duidelijk problemen in Nederland hebben, die sommigen niet willen erkennen (1), niet durven te verbeteren (2), de hoop opgeven (mensen vluchten naar buitenland, 3). "Het eigen volk eerst" gedachtens worden in vele westerse (en ook non-westerse) landen steeds meer toegepast of aanbeden. Ik geloof heilig in een multiculturele wereld en ik doe niet aan mensen onder rassenhokjes plaatsen, maar tegenwoordig roept iedereen en alles maar over discriminatie, zelfs al gaat het over de vereisingen zoals scholing voor een bepaalde functie. Zelfs als je enkel een individu probeert te identificeren/verduidelijken voor een ander, je mag geeneens zwarte/blanke meer zeggen, what's next? donkergetinte? diegene met de oorbel? Alles krijgt een negatieve implicatie ook al was dat niet bedoeld. Ik hoop dat deze ontwikkelingen snel zullen verdwijnen, want dit is al helemaal niet de manier om een multiculturele samenleving te krijgen.

[ Bericht 24% gewijzigd door koffiegast op 19-02-2008 20:22:44 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 21:31:10 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_56824168
Omfg. Geef die man nog meer aandacht.
pi_56824177
Hoe sneu is het om een protestfilm uit te brengen tegen een andere film terwijl die niet eens uit is.

Ach ja, allemaal koren op de molen van Wilders zullen we maar zeggen.
  maandag 18 februari 2008 @ 21:31:45 #4
165802 Reki
no comment.
pi_56824190
die teaser
zie ondertitel :)
  maandag 18 februari 2008 @ 21:37:45 #5
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_56824379
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe sneu is het om een protestfilm uit te brengen tegen een andere film terwijl die niet eens uit is.

Ach ja, allemaal koren Koran op de molen van Wilders zullen we maar zeggen.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_56824392
Jezus, wanneer gaan politici zich weer 's bezighouden met politiek? Ik word niet goed van alle nieuwe media die gebruikt wordt om te verhullen dat men eigenlijk geen flikker te melden heeft of onzin uitkraamt. Laat Wilders lekker discussiëren, dan zie je vanzelf wat z'n zwakke kanten zijn.
pi_56824451
Aan de stupide kutteaser te zien heeft Wilders van deze tegenfilm weinig te vrezen.
  maandag 18 februari 2008 @ 21:41:13 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_56824508
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:39 schreef Eminentie het volgende:
Aan de stupide kutteaser te zien heeft Wilders van deze tegenfilm weinig te vrezen.
Inderdaad te triest voor woorden.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_56824645
Teaser lijkt haast alsof de makers zo dolgraag aandacht wilden en iets dachten te hebben het nu al uitgeven. Verder doen ze zichzelf absoluut niet te goed om een bivakmuts op te doen, een scène van de onthoofdingen uit middenoosten te nadoen en vervolgens wilders te beledigen als tot kind nivo. Ze geven enkel aandacht voor Wilders zijn film.
pi_56824834
De meest kutte film ooit dus dit. Wat voor mongolen hebben dit nou gemaakt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_56824943
quote:

If house is a nation, I wanna be president.
pi_56824981
Met zulke vrienden heeft 'links' geen vijanden meer nodig .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 18 februari 2008 @ 22:05:08 #13
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_56825237
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef Reki het volgende:
die teaser
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_56830618
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef NiteSpeed het volgende:
dat dus...
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56831875
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wanneer gaan politici zich weer 's bezighouden met politiek? Ik word niet goed van alle nieuwe media die gebruikt wordt om te verhullen dat men eigenlijk geen flikker te melden heeft of onzin uitkraamt. Laat Wilders lekker discussiëren, dan zie je vanzelf wat z'n zwakke kanten zijn.
Niets meer aan toe te voegen. Zie sterke overeenkomsten met Dallas.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56832895
Een TEGEN-film van iemand die SP-lid is. What else is new...
pi_56833544
quote:
OP's standpunt qua Wilders:
Wat ik wil zeggen dat het merkwaardig is dat we duidelijk problemen in Nederland hebben, die sommigen niet willen erkennen (1), niet durven te verbeteren (2), de hoop opgeven (mensen vluchten naar buitenland, 3). "Het eigen volk eerst" gedachtens worden in vele westerse (en ook non-westerse) landen steeds meer toegepast of aanbeden. Ik geloof heilig in een multiculturele wereld en ik doe niet aan mensen onder rassenhokjes plaatsen, maar tegenwoordig roept iedereen en alles maar over discriminatie, zelfs al gaat het over de vereisingen zoals scholing voor een bepaalde functie. Zelfs als je enkel een individu probeert te identificeren/verduidelijken voor een ander, je mag geeneens zwarte/blanke meer zeggen, what's next? donkergetinte? diegene met de oorbel? Alles krijgt een negatieve implicatie ook al was dat niet bedoeld. Ik hoop dat deze ontwikkelingen snel zullen verdwijnen, want dit is al helemaal niet de manier om een multiculturele samenleving te krijgen.
problemen in Nederland zijn maar relatief....in principe kan je eigenlijk elk probleem in Nederland relativeren, maar er zijn sjakies die vinden als je bepaalde problemen in perspectief plaatst dan koken zij bijna over van woede want dan bagatalliseer/onderken ik de 'problemen' die men ervaart....

mensen vluchten naar buitenland.....als we de statistieken erbij pakken dan valt het in absolute aantallen mee...maar omdat de afgelopen 2 á 3 jaar daarvoor in de media meer aandacht is dan zou je bijna gaan geloven dat alle 'hardwerkende mensen' Nederland ontvluchten....

roept iedereen en alles maar over discriminatie........mijn vader komt uit Suriname....en 95% van mijn vrienden zijn allemaal van surinaamse afkomst....we erkennen dat we in Nederland geconfronteerd worden met mensen die vooroordelen kunnen hebben, maar wij maken ons daar niet zo druk over....1) het is verspilde energie...2) door gewoon normaal te doen, ontkracht je de meeste vooroordelen (desondanks blijven deze sjakies zeggen dat jij een uitzondering bent)...3) daarnaast hebben/volgen we een goede opleiding en een positieve houding waardoor we de toekomst rooskleuriger inzien.......blijkbaar vang je eenzijdige geluiden op t.a.v. mensen die klagen discriminatie....

zwart/wit/blank/neger...in het algemeen is het zo dat mensen die zich druk maken over dat soort woordjes teveel tijd hebben....net zoals die stichting die ervoor gezorgd heeft dat 'negerzoenen' niet meer gebruikt wordt....die stichting (met een vreemde vogel als voorzitter) had in totaal 25 leden dus namens wie zij eigenlijk spraken, is mij niet helemaal duidelijk.....

[ Bericht 23% gewijzigd door Pulu op 19-02-2008 12:11:30 ]
pi_56834231
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kan je dat nou weten, films is nog heulemaal niet uitgebracht.

quote:

Het is dan ook geen film tegen de film van Wilders maar een film tegen Wilders
pi_56834286
Ik download uit protest tegen al deze 'filmen' bij voorbaat geen films meer die gratis downloadbaar zijn..

Het is trouwens een complot volgens mij, eerst capabele filmmakers doodschieten en -steken en dan opeens allemaal baggerfilms gaan uitbrengen, dat zal wel uitgedacht zijn door BUMA/STEMRA als tegencampagne tegen het downloaden van films.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_56834373
Ik heb gisteren een stukje gezien bij DWDD, was best wel grappig. Alleen vind ik de aandacht voor Wilders het helemaal niet waard.
pi_56834462
know'm sayin?
word? word.
pi_56836600
hele film is hier te zien:

ik vind de undercoverdemonstratie actie op de Dam geweldig.. op het eind, het gesprek met die Amerikaanse telefoniste is ook wel lachen.
pi_56836959
Ik heb nu de helft gezien van die volledige versie...

en het klinkt enorm van 1 kant tot nu toe. Tbh niet eens over de kwestie waar wilders overspreekt, maar over hoe wilders zelf is of beter gezegd gespeculeerd wie/wat hij is.
pi_56840733
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:10 schreef JimmyRosenberg het volgende:
hele film is hier te zien:

ik vind de undercoverdemonstratie actie op de Dam geweldig.. op het eind, het gesprek met die Amerikaanse telefoniste is ook wel lachen.
Je vergeet dat ze agressief zijn Wat een held. En die Nederlandse vlaggetjes op zn jas
En 'please listen really carefully, cause i don't have a lot of beltegoed'

En over dat het erg van één kant komt, tsja, Wilders wil niet geinterviewd worden. En doet Wilders niet precies hetzelfde maar dan in het kwadraat?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:54:25 #25
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56840804
Die film is op kosten van de burger gemaakt en die film van Wilders...!! Enzo!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')