Ja hoor, ze gaan er een file rijden systeem mee bouwen, zodat je nog meer mag betalen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef detulp050 het volgende:
Wij moeten toch wel tanken voor het woon-werkverkeer, dus ik kan er weinig tegen doen. Ik hoop dat de overheid iets nuttigs doet met de belastingbijdrage
Heeft dit ook nog enige voeten in de realiteit? Ben laatst naar Parijs gereden. In België waren de prijzen exact hetzelfde als in Nederland en in Frankrijk waren ze een fractie duurder. Absolute onzin dus om te verkondigen dat de benzine in Nederland zo duur is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef misdaadforum het volgende:
De Nederlandse benzineprijs is relatief duur vergeleken met andere Europese landen. In Zwitserland, Spanje en Griekenland ligt de prijs van een liter benzine bijna dertig procent lager. In de buurlanden Duitsland en België is de benzine respectievelijk vier en vijf procent goedkoper.
Even wat pompen vergelijken scheelt je zo een dubbeltje de liter.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:53 schreef MdMa98 het volgende:
shit ..net nu m`n tank leeg is..
Weet ik, ga al vrij goedkoop, heb overigens freebees en united consumers rommel:)quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Even wat pompen vergelijken scheelt je zo een dubbeltje de liter.
Is de afgelopen tijd toch nog wel gezakt tussendoor hoor, begin van het jaar was de prijs ook boven de 1,50 tot een paar weken geleden kon ik nog voor 1,47 - 1,48 tanken langs de snelweg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Slarioux het volgende:
Elke prijs is een recordprijs omdat de prijs niet snel zal zakken.
Ok dan ben ik er niet zo in thuis als ik dachtquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is de afgelopen tijd toch nog wel gezakt tussendoor hoor, begin van het jaar was de prijs ook boven de 1,50 tot een paar weken geleden kon ik nog voor 1,47 - 1,48 tanken langs de snelweg.
En men verwacht dan dat de overheid nog steeds evenveel blijft doen, als de belastingen verlaagd worden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:38 schreef Mick44 het volgende:
70% bestaat uit accijnzen. De regering heeft deze benzineprijs dus vrijwel volledig onder controle. Het wordt nu tijd voor de regering om in te grijpen en deze accijnzen te verlagen........
Onderwijs, gezondheidszorg, defensie, onderhoud van wegen, daar kan allemaal mákkelijk op bezuinigd worden natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En men verwacht dan dat de overheid nog steeds evenveel blijft doen, als de belastingen verlaagd worden?
Blijkbaar.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren, snijden ook niet, waardoor er gewoon elders belasting geheven zal worden.
Dream on...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:26 schreef SeLang het volgende:
Op hypotheekrente aftrek valt er nog heel wat te bezuinigen.
Overigens vind ik een hoge benzineprijs prima. Ik zou alleen willen dat de extra accijns die nu binnenkomt zou worden gebruikt voor een algehele inkomstenbelasting verlaging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |