abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 23:30:31 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57569772
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is discriminatie en racisme. Moslims doen mee in onze samenleving.
Wilders mag Moslims als mensen niet
Ik mag Wilders stemmers als denkbeelden niet.

Wilders stemmers zorgen voor Wilders met zijn " oorlog " bezig is tegen de Moslims die er niks mee te maken hebben.

Ik val geen joden of christenen aan. Ik mag ze en ik houd van ze en ben ermee bezig om de banden goed te maken met mijn aanwezige vrienden die in iets anders geloven
Wilders heeft wat tegen de denkbeelden van moslims, niet de moslims zelf. Hallo, denk eens even na. Jij denkt echt dat Wilders wat tegen de islam heeft omdat ie die baarden zo stom vindt ofzo? Wake up! Je praat jezelf gewoon weer in een slachtofferrol. Erg gevaarlijk, want zoals jou zijn er velen en op die manier worden mensen die een goed punt maken de mond gesnoerd. In het geval van Wilders weet je nog niet eens wat het punt is, of zijn mond wordt al gesnoerd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 23 maart 2008 @ 23:31:24 #252
53267 TC03
pi_57569803
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders stemmers is zeker religieus en is een geloof zeker.

Maar als jij voelt je aangesproken , jij steunt Wilders je steunt indirect haat tegen Moslims
jij hebt kwaad in je hart. en ik wil je gaan helpen om weer vrede en vreedzaam samenleven te hebben.

Je moet geen mensen haten. je moet voor vrede zijn
Waarom zou je mensen haten als je voor Wilders bent? Leg dat eens uit? Geef eens een bron dat Wilders moslims haat?
pi_57569869
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wilders heeft wat tegen de denkbeelden van moslims, niet de moslims zelf. Hallo, denk eens even na. Jij denkt echt dat Wilders wat tegen de islam heeft omdat ie die baarden zo stom vindt ofzo? Wake up! Je praat jezelf gewoon weer in een slachtofferrol. Erg gevaarlijk, want zoals jou zijn er velen en op die manier worden mensen die een goed punt maken de mond gesnoerd. In het geval van Wilders weet je nog niet eens wat het punt is, of zijn mond wordt al gesnoerd.
No way, Wilders haat ons als Moslims. Als hij zijn kans krijgt worden we allemaal aangepakt op zijn manier. dat als eerst ter zake.

En wilders heeft geen enkele goede punt. Verdonk daartegen heeft wel betere punten.
Verdonk wilt geen vrijheden verminderen wat Wilders wilt doen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_57569876
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geef eens een bron dat Wilders moslims haat?
Kijk eens een willekeurige dag op de frontpage zou ik zeggen.

Wilders schakelt moslims gelijk aan nazi's, Wilders wil moslims het moslim zijn onmogelijk maken door de Koran uit hun huishouden te pakken .... etc
  Donald Duck held zondag 23 maart 2008 @ 23:35:59 #255
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57569923
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:29 schreef Meki het volgende:
Wilders stemmers is zeker religieus en is een geloof zeker.
Wildersstemmers zijn een afgebakende groep en daarop hen groeperen en veroordelen is exact hetzelfde als dat doen op basis van religie. Geen verschil. Het door jou zo vaak gretig aangehaalde artikel 1 stelt 'of op welke grond dan ook'
quote:
Maar als jij voelt je aangesproken , jij steunt Wilders je steunt indirect haat tegen Moslims
jij hebt kwaad in je hart. en ik wil je gaan helpen om weer vrede en vreedzaam samenleven te hebben.

Je moet geen mensen haten. je moet voor vrede zijn
Jij beschuldigt mij van haat omdat ik blijkbaar Wilders zou steunen. Maar dat kaatst natuurlijk terug. Dan zit jij ook vol haat omdat je de islam aanhangt en verdedigt.. De koran staan vol met vreselijke dingen en daar sta jij dus blijkbaar achter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57569925
En soms is er ook geen discussie mogelijk tussen voor- en tegenstanders van Wilders. Hij gaat dus ook niet met moslims in debat, hij weet dat er geen tussenweg is. Wilders verwijt (grof gezegd) de moslims een achterlijk geloof te hebben, wil de Koran verbieden, grenzen sluiten voor nog meer moslims, bouwstop nieuwe moskeeën etc etc. Moslims willen wel met Wilders in debat maar zijn het natuurlijk niet met zijn standpunten eens. Daar is dus geen speld tussen te krijgen, the two ends never meet. Dat is ook het verschil tussen Wilders en Theo van Gogh, de laatste ging nooit maar dan ook nooit een discussie uit te weg, desnoods midden op straat, kon niet verrekken waar. Hij werkte ook met jonge moslims ondanks al het gebekvecht maar daardoor dwong hij wel respect af, op een paar na dan... Dat is de makke met Wilders. Wild om zich heen slaan maar in gesprek ho maar. Overigens moet die film gewoon vertoond worden, dat is wel duidelijk. Damn, vertoon die hap, ga d'r over lullen en over tot de orde van de dag, djeeeeeeeeeeeeeeeeez, wat een ge-emmer!
pi_57569958
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor onzin. Wilders is wel tegen de moslims zelf, dat blijkt uit zijn uitspraken. Als je niet tegen de moslims bent, waarom zou je dan pleiten voor een immigratiestop alleen voor moslims?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57569971
quote:

[..]

Waarom zou je mensen haten als je voor Wilders bent? Leg dat eens uit? Geef eens een bron dat Wilders moslims haat?
De Europese Commissie tegen Racisme en Intolerantie (ECRI) van Raad van Europa heeft in januari 2008 de noodklok geluid wegens het "stigmatiserend, stereotyperend en zelfs ronduit racistisch taalgebruik tegen moslims in Nederland". De commissie noemt daarbij de PVV met naam. Bovendien veroordeelt de commissie het feit dat het racistisch taalgebruik in de regel onweersproken blijft door de gevestigde politieke partijen. En dat terwijl de standpunten die de PVV afgelopen jaren heeft ingenomen een aaneenschakeling zijn van beledigende, discriminerende en racistische uitlatingen tegen uiteenlopende bevolkingsgroepen.

Dit zegt al genoeg. Als je voor Wilders bent , dan haat je moslims om wie ze zijn
pi_57569993
quote:

[..]

Moslims hun burgerrechten afnemen duid op liefde voor moslims zeker..
Allah Al Watan Al Malik
pi_57570067
quote:

[..]

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."

Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
pi_57570096
Wat Wil Wilders verbieden?

Ondanks het feit dat de naam van de Partij voor de Vrijheid een liberale koers suggereert, komen er vanuit de PVV veel voorstellen voor verboden. De koran, islamitische scholen en zelfs trouwen moet voor bepaalde groepen in Nederland verboden worden.
pi_57570294
__Saviour__ en TC03 gaarne je reactie plaatsen wat ik heb geplaast
pi_57570316
"Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen"

@ Geert Wilders
  Donald Duck held zondag 23 maart 2008 @ 23:51:56 #264
46149 __Saviour__
pi_57570333
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:50 schreef Meki het volgende:
__Saviour__ en TC03 gaarne je reactie plaatsen wat ik heb geplaast
Reageer jij maar eens op
'Dan zit jij ook vol haat omdat je de islam aanhangt en verdedigt.. De koran staan vol met vreselijke dingen en daar sta jij dus blijkbaar achter.'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57570411
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Reageer jij maar eens op
'Dan zit jij ook vol haat omdat je de islam aanhangt en verdedigt.. De koran staan vol met vreselijke dingen en daar sta jij dus blijkbaar achter.'
Ik sta achter de Koran , problemen ermee.

ongelofelijk. Je weigert daarop te reageren
zie je nou waarom een debat met jou als persoon en als Wilders stemmer niet kan.

[edit]

[ Bericht 7% gewijzigd door gronk op 23-03-2008 23:57:10 ]
  zondag 23 maart 2008 @ 23:56:41 #266
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57570426
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:

Reageer jij maar eens op
Oi, doe eens aan fair play, en beantwoord Meki z'n vraag. Als je een serieuze discussie wilt, dan moet je niet dit soort gein gaan uithalen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Donald Duck held zondag 23 maart 2008 @ 23:57:47 #267
46149 __Saviour__
pi_57570456
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:55 schreef Meki het volgende:
Ik sta achter de Koran , problemen ermee.
Sta je achter de gewelddadige passages?
quote:
ongelofelijk. Je weigert daarop te reageren
zie je nou waarom een debat met jou als persoon en als Wilders stemmer niet kan.
[edit]
En voila, weer die beschuldiging. Echt extreem zwak.

[ Bericht 7% gewijzigd door gronk op 23-03-2008 23:58:49 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 23 maart 2008 @ 23:58:31 #268
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57570477
En een verzoek aan Meki: je kunt posts ook editten, als je iets vergeten bent, of toe wilt voegen. Het is echt niet nodig dat er hier vier posts van jou op rij staan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Donald Duck held zondag 23 maart 2008 @ 23:59:05 #269
46149 __Saviour__
pi_57570490
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Oi, doe eens aan fair play, en beantwoord Meki z'n vraag. Als je een serieuze discussie wilt, dan moet je niet dit soort gein gaan uithalen.
Dit is geen flauw geintje. Dat is meki op exact dezelfde manier terugpakken. Hij redeneert op een bepaalde manier, ik draait dat om naar hem toe om te laten zien hoe absurd hij bezig is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57570528
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Sta je achter de gewelddadige passages?
[..]

En voila, weer die beschuldiging. Echt extreem zwak.
Die geweldduldingen komen bij niet in orde, dat is propoganda wat je zou aanleren.

Dat is geen beschuldiging ,
reageer eens nou op mijn vragen
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:02:08 #271
46149 __Saviour__
pi_57570562
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:00 schreef Meki het volgende:
Die geweldduldingen komen bij niet in orde, dat is propoganda wat je zou aanleren.

Dat is geen beschuldiging ,
reageer eens nou op mijn vragen
Je ontwijkt de vraag, geef eens een duidelijk antwoord. Sta je achter de gewelddadige passages in de koran?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57570610
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag, geef eens een duidelijk antwoord. Sta je achter de gewelddadige passages in de koran?
Ik heb eerder gezegd dat ik achter de KORAN sta. en ik kan die geweldbla en bla niet vinden. Maar als jij dat inziet als geweldpassages prima , dan sta ik daar ook achter. maar echter zie ik dat propogandische om jou hersens kwaad te maken
  maandag 24 maart 2008 @ 00:05:44 #273
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57570617
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:

Dit is geen flauw geintje. Dat is meki op exact dezelfde manier terugpakken. Hij redeneert op een bepaalde manier, ik draait dat om naar hem toe om te laten zien hoe absurd hij bezig is.
Niet eens. Hij krijgt in deze topicreeks al genoeg stront over zich heen van wildersaanhangers. Als je weet dat iemand makkelijk op de kast te krijgen is, en wilt dat zo iemand serieus reageert, dan moet je ook de moeite nemen om hem serieus te behandelen, en dan niet bij het minste of geringste gaan roepen 'zie je wel!'. Overigens geldt dat ook voor jou, meki

En daarnaast, vragen met wedervragen beantwoorden heb ik nooit zo'n sterk tegenbod gevonden.
pi_57570648
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:05 schreef gronk het volgende:

[..]

Niet eens. Hij krijgt in deze topicreeks al genoeg stront over zich heen van wildersaanhangers. Als je weet dat iemand makkelijk op de kast te krijgen is, en wilt dat zo iemand serieus reageert, dan moet je ook de moeite nemen om hem serieus te behandelen, en dan niet bij het minste of geringste gaan roepen 'zie je wel!'. Overigens geldt dat ook voor jou, meki

En daarnaast, vragen met wedervragen beantwoorden heb ik nooit zo'n sterk tegenbod gevonden.
Doe ik ook Gronk.. maar zal er wat meer opletten
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:10:41 #275
46149 __Saviour__
pi_57570738
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:05 schreef Meki het volgende:
Ik heb eerder gezegd dat ik achter de KORAN sta. en ik kan die geweldbla en bla niet vinden. Maar als jij dat inziet als geweldpassages prima , dan sta ik daar ook achter. maar echter zie ik dat propogandische om jou hersens kwaad te maken
Er komt puur geweld in voor en als jij zegt dat te steunen, zit je dus ook vol haat. En dus hoeft er niet met je in discussie gegaan te worden eigenlijk. Dat is puur je eigen redenering die zich tegen je keert hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:13:21 #276
46149 __Saviour__
pi_57570805
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:05 schreef gronk het volgende:

meki kan simpelweg niet discussieren. Hij gaat nooit in op goede posts, maar reageert dan met het standaard 'ik praat niet met jou'. Hij voegt werkelijk niks toe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57570822
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er komt puur geweld in voor en als jij zegt dat te steunen, zit je dus ook vol haat. En dus hoeft er niet met je in discussie gegaan te worden eigenlijk. Dat is puur je eigen redenering die zich tegen je keert hoor.
Ik zie geen antwoorden op die vragen die ik al eerder heb gesteld , mag ik van uit gaan dat je Wilders hoe dan ook steunt ??.

En ik heb al eerder , die geweldpassages kan ik niet vinden in de Koran en heb zelf de Koran gelezen. de propogandische passages die jij kent, hoort niet bij de Islaam en Koran. En laat ik ff duidelijk zijn. Geweld en kwaad ken ik NIET , vrede en samen ken ik wel
pi_57570849
Gronk, __Saviour__ weigert maar op die vragen af te gaan en beschuldigt mij dat ik niet in discussie kan. Jij bent erbij en jij kan oordelen als een neutrale scheidsrechter
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:18:51 #279
46149 __Saviour__
pi_57570932
een hulpverzoek aan een mod omdat je het alleen niet aan kunt, kan het nog triester.

maar om je dan een antwoord te geven: ja, met een aantal van wilders' punten ben ik het zeker eens. wacht, nu ga je rascist! roepen zeker?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 24 maart 2008 @ 00:19:16 #280
53267 TC03
pi_57570940
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor onzin. Wilders is wel tegen de moslims zelf, dat blijkt uit zijn uitspraken. Als je niet tegen de moslims bent, waarom zou je dan pleiten voor een immigratiestop alleen voor moslims?
Ja, tegen de denkbeelden van de moslims dus, omdat zij volgens hem een gevaarlijke groep vormen. Niet tegen de mensen, omdat ze toevallig moslim zijn. 't Is geen racisme zoals negers haten omdat ze een kleurtje hebben. Dat is wel wat Meki zegt.
  maandag 24 maart 2008 @ 00:19:22 #281
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57570943
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Pardon? Er zijn aan de lopende band kritische vragen gesteld aan Meki deze hele reeks, zonder noemenswaardig antwoord en nu moeten wij aan fair play gaan doen?
  maandag 24 maart 2008 @ 00:20:18 #282
53267 TC03
pi_57570971
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef Meki het volgende:

[..]

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."

Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Leuk al die quotes, maar ik zie nergens HAAT tegen de moslims. Hij heeft er alleen groot probleem mee. Als je wel ergens haat ziet, leg dat dan even specifiek uit. Ik zal het debat niet ontwijken.
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:20:38 #283
46149 __Saviour__
pi_57570978
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Pardon? Er zijn aan de lopende band kritische vragen gesteld aan Meki deze hele reeks, zonder noemenswaardig antwoord en nu moeten wij aan fair play gaan doen?
neutraliteit is idd ver te zoeken. het is absurd hoe meki de hand boven het hoofd gehouden wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57570983
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
een hulpverzoek aan een mod omdat je het alleen niet aan kunt, kan het nog triester.

maar om je dan een antwoord te geven: ja, met een aantal van wilders' punten ben ik het zeker eens. wacht, nu ga je rascist! roepen zeker?
Dan verzoek ik jou om om geen debat met mij te voeren. omdat dat in mijn orde gaat verstoren.
Ik wil niet met iemand praten die mij haat als persoon
  maandag 24 maart 2008 @ 00:21:12 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57570995
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:15 schreef Meki het volgende:
Gronk, __Saviour__ weigert maar op die vragen af te gaan en beschuldigt mij dat ik niet in discussie kan. Jij bent erbij en jij kan oordelen als een neutrale scheidsrechter
Pot ketel enzo...

Een hypocriet ben je altijd al geweest.
pi_57571025
quote:

[..]

Welke vragen heb jij het nu over
Ik heb een fulltime baan en doe hiernaast vele dingen .
Ik wil me leven nuttig gebruiken,
  maandag 24 maart 2008 @ 00:22:45 #287
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57571033
quote:

Oi, prima als je wilt bashen, maar ga dan niet lopen emmeren dat degene die je aan het bashen bent niet serieus antwoord.
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:23:16 #288
46149 __Saviour__
pi_57571044
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef Meki het volgende:
Dan verzoek ik jou om om geen debat met mij te voeren. omdat dat in mijn orde gaat verstoren.
Ik wil niet met iemand praten die mij haat als persoon
Ik haat je niet als persoon, hoewel ik je wel extreem dom vind.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 24 maart 2008 @ 00:23:51 #289
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57571055
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

neutraliteit is idd ver te zoeken. het is absurd hoe meki de hand boven het hoofd gehouden wordt.

Joah. Daarom was-ie laatst 3 maanden geband.
pi_57571060
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leuk al die quotes, maar ik zie nergens HAAT tegen de moslims. Hij heeft er alleen groot probleem mee. Als je wel ergens haat ziet, leg dat dan even specifiek uit. Ik zal het debat niet ontwijken.
logisch dat jij dat niet inziet.
Maar als je als persoon verandert en bekijkt alles op menselijke manier inziet. dan weet ik 100 % zeker dat je wel haat inziet jegens de moslims
  maandag 24 maart 2008 @ 00:24:41 #291
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57571073
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als advocaat van de duivel, wat zou je denken als iemand iets als dit over heel jouw familie zou zeggen? Wat als het jou persoonlijk raakt? Kun je je dat inbeelden?

Of het haat zaaien is of niet doet er even niet toe, wat Wilders in mijn opinie doet, is het veroordelen van complete groepen voor daden van individuen. Zoiets noem ik nog steeds veralgemeniseren. Dat is niet strafbaar -tenzij het dan onder smaad o.i.d. zou vallen- maar het is wel een, -lastig te omschrijven- statement.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 24 maart 2008 @ 00:25:07 #292
53267 TC03
pi_57571083
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

logisch dat jij dat niet inziet.
Maar als je als persoon verandert en bekijkt alles op menselijke manier inziet. dan weet ik 100 % zeker dat je wel haat inziet jegens de moslims

[edit: kappen]

[ Bericht 9% gewijzigd door gronk op 24-03-2008 00:26:37 ]
pi_57571092
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik haat je niet als persoon, hoewel ik je wel extreem dom vind.
Nou kijk dan aub als een neutrale bril naar Wilders toe.

Mijn volgende vraag en eerlijk antwoord geven
Wat doet Wilders met je ?? Waarom heb je er passie voor
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:25:31 #294
46149 __Saviour__
pi_57571097
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Joah. Daarom was-ie laatst 3 maanden geband.
in dit topic vind ik het toch wel frappant hoe jij hem beschermt en de schuld van het mislopen van daadwerkelijke discussie bij anderen legt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held maandag 24 maart 2008 @ 00:26:26 #295
46149 __Saviour__
pi_57571113
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
Nou kijk dan aub als een neutrale bril naar Wilders toe.

Mijn volgende vraag en eerlijk antwoord geven
Wat doet Wilders met je ?? Waarom heb je er passie voor
Ik heb geen passie voor wilders, waar haal je dat nou weer vandaan. Ik ben het gewoon eens met een aantal van zijn standpunten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 24 maart 2008 @ 00:26:39 #296
53267 TC03
pi_57571121
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als advocaat van de duivel, wat zou je denken als iemand iets als dit over heel jouw familie zou zeggen? Wat als het jou persoonlijk raakt? Kun je je dat inbeelden?

Dat hele definitiegedoe wat haat zaaien nu precies is doet er even niet toe.
Ja, dat is niet al te genuanceerd. Maar de eerst de beste quote waarin Wilders elke moslim die zich gewoon gedraagt aan de schandpaal nagelt moet ik nog zien.
pi_57571125
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik menselijker ben dan jij, dus leg het mij gewoon eens uit in woorden.
Absoluut niet. en dat weet ik 100 % zeker.

ik qoute Yildiz na

maandag 24 maart 2008 @ 00:27:03 #298
53267 TC03
pi_57571135
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

[edit: kappen]
Wtf, dat was gewoon een 100% normale post?
  maandag 24 maart 2008 @ 00:27:16 #299
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57571140
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef gronk het volgende:

[..]

Oi, prima als je wilt bashen, maar ga dan niet lopen emmeren dat degene die je aan het bashen bent niet serieus antwoord.
Heeft weinig met bashen te maken, er zijn hier legio serieuze vragen gesteld aan Meki zonder ook maar enigszins een serieus antwoord, kom nou niet aan met bashen grapjurk.
pi_57571145
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb geen passie voor wilders, waar haal je dat nou weer vandaan. Ik ben het gewoon eens met een aantal van zijn standpunten.
welke standpunten gaat het dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')