abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:21:24 #251
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57092836
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Atheisten zijn de meest extremistische gelovigen
Nope.... beetje human factor, wetenschap en dat soort dingen. Of krijgen we weer een THOR manifest (waar het ooit mee begonnen is).
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:25:48 #252
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57093000
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nope.... beetje human factor, wetenschap en dat soort dingen. Of krijgen we weer een THOR manifest (waar het ooit mee begonnen is).
Het valt me wel op dat er atheisten rondlopen die zich meer bezighouden met het (christelijke) geloof dan christenen zelf
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57093113
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef gronk het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat er atheisten rondlopen die zich meer bezighouden met het (christelijke) geloof dan christenen zelf
Ja maar mogen die christenen zich dan wel christen noemen?
If house is a nation, I wanna be president.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:30:01 #254
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57093137
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef House-Musik het volgende:

[..]

Ja maar mogen die christenen zich dan wel christen noemen?
Dat mogen ze lekker zelf weten
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:36:07 #255
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_57093347
quote:

[..]

en raad eens waar je die vind???

Op Theologische Faculteiten..............
FOK!'s rode weduwe.
pi_57094646
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hoe kan een film, die je nog niet gezien hebt

provocerend zijn?
Hij zegt het zelf.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57094738
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf.
oh, jij gelooft alles wat wilders zegt ?

pi_57094755
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf.
sinds waneer gelooft een moslim Geert Wilders
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57094834
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh, jij gelooft alles wat wilders zegt ?

Ik mag hopen dat hij weet wat zijn film inhoud. Als hij zelf zegt dat het enorm schokkend en provocerend zal zijn, dan geloof ik dat wel ja. Maar goed, kennelijk hebben bepaalde mensen in dit topic het idee dat de vrijheid van meningsuiting in weze vrijheid van beleding, provocatie etc is, ongelimiteerde vrijheid dus. Natuurlijk is dat NOOIT zo geweest in Nederland, noch in andere landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57094898
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat hij weet wat zijn film inhoud. Als hij zelf zegt dat het enorm schokkend en provocerend zal zijn, dan geloof ik dat wel ja. Maar goed, kennelijk hebben bepaalde mensen in dit topic het idee dat de vrijheid van meningsuiting in weze vrijheid van beleding, provocatie etc is, ongelimiteerde vrijheid dus. Natuurlijk is dat NOOIT zo geweest in Nederland, noch in andere landen.
tja de inhoud van die film gaat over islam

dat wilders de islam schokkend en provocerend vindt, dat wisten we toch al?

pi_57094909
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sinds waneer gelooft een moslim Geert Wilders
Ook al zou ik hem niet geloven, jij gelooft je grote leider toch altijd?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57094919
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

tja de inhoud van die film gaat over islam

dat wilders de islam schokkend en provocerend vindt, dat wisten we toch al?

Nee, hij zei dat over zijn eigen film.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57094988
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, hij zei dat over zijn eigen film.
eh, ja dus

de inhoud van de film behandeld de visie die wilders heeft over de islam

wilders laat zijn interpretatie zien van de islam

de film gaat dus over islam en wat wilders daar van vindt
pi_57095049
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

eh, ja dus

de inhoud van de film behandeld de visie die wilders heeft over de islam

wilders laat zijn interpretatie zien van de islam

de film gaat dus over islam en wat wilders daar van vindt
Nee hij betoogde niets over zijn visie. Hij betoogde dat de film schokkend etc zal zijn, hij weet dus exact wat voor reactie de film op roept. Hij had het geenszins (in dat interview) over de Islam zelf. Jij vroeg hoe de andere user nou kon weten dat het wel of niet een provocerende film zou zijn. Ik antwoorde daarop door te zeggen dat Wilders dat notabene zelf heeft gezegd. Simpel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57095069
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook al zou ik hem niet geloven, jij gelooft je grote leider toch altijd?
hij is niet mijn grote leider. heb zelfs niet op hem gestemd. heb wel respect voor hem...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57095111
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij is niet mijn grote leider. heb zelfs niet op hem gestemd. heb wel respect voor hem...
Ik zou zeggen stem op hem, misschien dat je naderhand nog meer respect voor hem zal hebben. Hij zal dit land vast naar een ongekend hoog beschavingsniveau brengen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57095208
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hij betoogde niets over zijn visie. Hij betoogde dat de film schokkend etc zal zijn, hij weet dus exact wat voor reactie de film op roept. Hij had het geenszins (in dat interview) over de Islam zelf. Jij vroeg hoe de andere user nou kon weten dat het wel of niet een provocerende film zou zijn. Ik antwoorde daarop door te zeggen dat Wilders dat notabene zelf heeft gezegd. Simpel.
nou ja, hij kan zich goed inleven in moslim extremisten.. en zal wel aanvoelen dat die zijn film provocerend zullen vinden

als zijn film net zo mooi is als die van hirsi, dan weet ik dat ik het niet schokkend ga vinden

begrijp me goed.. ik ben geen wilders fan.. veel zaken die hij zegt.. stuitten mij voor de borst

zoals dat hij de koran wil verbranden

maar.. die film.. daar wil ik pas een mening over hebben als ik hem zelf gezien heb

pi_57095351
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
begrijp me goed.. ik ben geen wilders fan.. veel zaken die hij zegt.. stuitten mij voor de borst

zoals dat hij de koran wil verbranden
waar zegt/zei hij dat hij de koran zou verbranden?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:41:46 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_57095487
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk meer dat ie bedoelde dat wij, de autochtone Nederlanders, erdoor geschokt zullen zijn. Ik kan alvast op voorhand zeggen dat dat voor mij niet opgaat, ik heb inmiddels al zoveel bagger op internet gezien dat ik werkelijk nergens meer door geschokt raak. En hoe dat er in radicale islamitische kringen over ons geroept en geschreeuwd word is inmiddels ook niks nieuws meer. Ik denk dat ik gewoon Lord of the Rings voor de 36.000ste keer gewoon opnieuw ga zitten kijken, misschien ontdek ik nog een puistje op het gezicht van een Orc die ik voorheen nog niet ontdekt had, maar dat filmpje van hem gaat mij echt niks nieuws weten te melden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_57095635
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk meer dat ie bedoelde dat wij, de autochtone Nederlanders, erdoor geschokt zullen zijn. Ik kan alvast op voorhand zeggen dat dat voor mij niet opgaat, ik heb inmiddels al zoveel bagger op internet gezien dat ik werkelijk nergens meer door geschokt raak. En hoe dat er in radicale islamitische kringen over ons geroept en geschreeuwd word is inmiddels ook niks nieuws meer. Ik denk dat ik gewoon Lord of the Rings voor de 36.000ste keer gewoon opnieuw ga zitten kijken, misschien ontdek ik nog een puistje op het gezicht van een Orc die ik voorheen nog niet ontdekt had, maar dat filmpje van hem gaat mij echt niks nieuws weten te melden.
ik denk niet dat je alle ziekheid die in de islam danwel de koran zit allemaal al weet. ik ook niet wel veel maar alles nee dat niet...
pi_57095679
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik denk niet dat je alle ziekheid die in de islam danwel de koran zit allemaal al weet. ik ook niet wel veel maar alles nee dat niet...
Jij weet he-le-maal niks. Je denkt het te weten, maar daar hebben wel meerdere mensen last van, onze huis - internet - islam - "deskundigen" bijvoorbeeld. Die anti-websites ken ik allemaal, stuk voor stuk.. zo verbaal zonder internethulpje lult elke moslim je onder de tafel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57095712
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij weet he-le-maal niks. Je denkt het te weten, maar daar hebben wel meerdere mensen last van, onze huis - internet - islam - "deskundigen" bijvoorbeeld.
knap man dat jij zo rechtstreeks in mijn hoofd kan kijken en weet wat ik wel of niet weet over de koran danwel de islam... 10 punten scherp
pi_57095735
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

knap man dat jij zo rechtstreeks in mijn hoofd kan kijken en weet wat ik wel of niet weet over de koran danwel de islam... 10 punten scherp
Das niet zo heel moeilijk met een dergelijke signature/ondertitel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57095787
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das niet zo heel moeilijk met een dergelijke signature/ondertitel.
vertel eens wat klopt er niet aan?
pi_57095807
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

vertel eens wat klopt er niet aan?
Dat je dat nog moet vragen, ik zou zeggen slaap er een nachtje over. Aan de andere kant, het is natuurlijk veel leuker om mee te gaan met de hype, lekker Islam jennen! Hehe dat zal de moslims leren!

Hint: Alles.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:57:38 #276
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57095884
quote:
Lengte : 15 minuten
Dus al dit gelul gaat over een videoclip van 15 minuten
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_57095943
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat je dat nog moet vragen, ik zou zeggen slaap er een nachtje over. Aan de andere kant, het is natuurlijk veel leuker om mee te gaan met de hype, lekker Islam jennen! Hehe dat zal de moslims leren!

nou ja. islam jennen...

ik zie het juist positief.. ook voor de islam

ik zie het als emancipatie en gelijkschakeling met andere religies

andere religies in het westen hebben deze fase al gehad... daarmee bedoel ik..

het belachelijkmaken, bekritiseren.. enz

voor islam is het nog iets nieuws.. lijkt het.. daarmee bedoel ik.. het bekritiseren van die religie

andere religies zijn het meer gewoon.. lijkt het.

als we deze fase door zijn.. dan is de islaam geemancipeerd en staat op gelijke hoogte( of diepte. tis maar hoe je het ziet) met andere religies in het westen

pi_57096088
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Om GewoneMan een beetje te steunen tegen een frusti als jij.

Zo gek is zijn onderschrift niet hoor.

pi_57096143
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Om GewoneMan een beetje te steunen tegen een frusti als jij.

Zo gek is zijn onderschrift niet hoor.

[ afbeelding ]
dat je er nog op ingaat maar thnx ik waardeer de steun wel

wat jammer is... is dat de moslims die zich als gematigd beschouwen het niet zien
pi_57096305
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 02-03-2008 01:24:47 ]
pi_57096328
quote:

[..]

Ja, en niet moslims die helemaal loos gaan op de Koran, zoals Wilders.

Het is toch een beetje alsof Frans Bauer een documentaire gaat maken over Rembrandt...
pi_57096390
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, en niet moslims die helemaal loos gaan op de Koran, zoals Wilders.

Het is toch een beetje alsof Frans Bauer een documentaire gaat maken over Rembrandt...
Mag je, als niet moslim, geen mening over de koran of de islam hebben?
pi_57096411
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Mag je, als niet moslim, geen mening over de koran of de islam hebben?
Van mij wel hoor, maar het verbaast me dat sommige niet-moslims er zo obsessief mee bezig zijn. En dan ook nog eens een soort bijbelstudie doen waarbij ze de gelovigen vertellen hoe het echt zit
pi_57096455
[weg]

[ Bericht 98% gewijzigd door gronk op 02-03-2008 00:36:44 ]
pi_57096522
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
I know.

Ieder het recht op zijn eigen ideeen, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.

Je kan het met iedereen erover eens worden om het ergens niet over eens te zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door gronk op 02-03-2008 00:37:08 ]
  Donald Duck held zondag 2 maart 2008 @ 00:38:38 #286
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57096574
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:57 schreef SeLang het volgende:

Dus al dit gelul gaat over een videoclip van 15 minuten
De lengte is irrelevant. Al zou film langer of korter zijn, het maakt niet uit. Zelfs een paar simpele tekeningen zijn al genoeg om agressie uit te lokken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57096705
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Van mij wel hoor, maar het verbaast me dat sommige niet-moslims er zo obsessief mee bezig zijn. En dan ook nog eens een soort bijbelstudie doen waarbij ze de gelovigen vertellen hoe het echt zit
niets mis mee zolang het klopt lijkt me... en als het niet klopt kunnen ze met bron vermelding toch uitleggen hoe het wel zit das toch een beetje waar het om gaat in een forum toch
pi_57096740
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Niemand had het erover en dat was prima.

Totdat een paar bergbaarden het nodig vonden om het verdervelijke westen maar eens te gaan straffen voor hun onislamitische gedrag.

Met terrorisme en haatzaaierij van islamzijde als gevolg, voeg daarbij de diverse regeringen die die riffers toch te vriend willen houden vanwege olie/handel whatever en je hebt een explosieve situatie die de " gewone man " op straat niet kan wegzetten.

Als er dan iemand (Wilders) opstaat en in de taal van het volk de misstanden aankaart is het niet zo gek dat ie veel medestanders krijgt, oorzaak/gevolg.

En dag in, dag uit krijgt wilders meer en meer gelijk en meer en meer aanhangers, ze maken het hem zo makkelijk, zo dom zijn ze en de gematigde moslim zal eronder moeten lijden, die komt tussen twee vuren te zitten.

Niet met dank aan de heer Wilders, nee met dank aan die bergbaarden/slappe regeringsleiders/beleidsmakers.

Ik maak me absoluut geen illusies, Wilders word nooit MP voor die tijd is ie al dood, sterker nog, ik ben benieuwd of we deze week al het bericht krijgen van zelfmoord/overdosis van de heer Wilders.
pi_57096842
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De lengte is irrelevant. Al zou film langer of korter zijn, het maakt niet uit. Zelfs een paar simpele tekeningen zijn al genoeg om agressie uit te lokken
nou, hier hoeft een moslima alleen maar in burquini een Zwols zwembad in te willen duiken en het hok is te klein .. dus de agressie is er al wel, het verschilt alleen nog in gradatie .. maar met een filmpie of 2 hebben we dat vast ook weg gewerkt, dan gaan de moskeeën of zo vast wel in de fik ..
pleased to meet you
pi_57096966
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef moussie het volgende:

[..]

nou, hier hoeft een moslima alleen maar in burquini een Zwols zwembad in te willen duiken en het hok is te klein .. dus de agressie is er al wel, het verschilt alleen nog in gradatie .. maar met een filmpie of 2 hebben we dat vast ook weg gewerkt, dan gaan de moskeeën of zo vast wel in de fik ..
kan me herinneren dat er ook wat kerken in de fik gevlogen zijn
pi_57097018
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Kerken, auto's, scholen, bibliotheken, you name it.

we lopen zwaar achter wat dat betreft.
pi_57097034
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

? .. toen de katholieken nog in het verdoemhoekje zaten bedoel je ?
pleased to meet you
pi_57097083
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:03 schreef moussie het volgende:

[..]

? .. toen de katholieken nog in het verdoemhoekje zaten bedoel je ?
uh uh... volgens mij was het met de film van ayaan hirshi ali...
pi_57097105
Ik vind wilders een hoerenzoon die misbruik maakt van de vrijheid van meningsuiting. En de nederlanders zijn zo lomp om toe te kijken hoe hen economie zware schade zal oplopen door een of andere boer die tijdens zijn jeugd een trauma heeft opgelopen door vervelende allochtoontjes. Of misschien heeft die last van xenofobie wie weet....
Weakass fool
I Walk My Path Alone
pi_57097110
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:01 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Kerken, auto's, scholen, bibliotheken, you name it.

we lopen zwaar achter wat dat betreft.
huh .. ja, er zijn idioot genoeg auto's in de fik gestoken na het terechte schieten van de politie, maar welke kerk, school of bieb heb je het over ?
de enige school die naar mijn beste weten bijna in de fik is gegaan was een islamitische school, en de rest ??
pleased to meet you
pi_57097145
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef FatihReloadeD het volgende:
Ik vind wilders een hoerenzoon die misbruik maakt van de vrijheid van meningsuiting. En de nederlanders zijn zo lomp om toe te kijken hoe hen economie zware schade zal oplopen door een of andere boer die tijdens zijn jeugd een trauma heeft opgelopen door vervelende allochtoontjes. Of misschien heeft die last van xenofobie wie weet....
Weakass fool
Die gelovigen(vooral moslims) moeten zich gewoon niet zo aanstellen.
If house is a nation, I wanna be president.
pi_57097206
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:10 schreef House-Musik het volgende:

[..]

Die gelovigen(vooral moslims) moeten zich gewoon niet zo aanstellen.
wishfull thinking
pi_57097281
quote:
Weakass fool
Dat is jouw mening en die mag je ventileren, zolang je het gesproken of geschreven doet of voor mijn part maak je er een filmpje van en zet je die op youtube.
Zolang je maar niet het Binnenhof, de FOK! burelen of andere dingen in de fik gaat steken om je punt te maken, o, en ook Wilders daarvoor vermoorden is not done.

Snap je waar ik heen wil?
pi_57097364
quote:
Weakass fool
Selam
  zondag 2 maart 2008 @ 01:28:41 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57097400
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Snap je waar ik heen wil?
Nee, leg es uit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')