Dus al dit gelul gaat over een videoclip van 15 minutenquote:Lengte : 15 minuten
nou ja. islam jennen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen, ik zou zeggen slaap er een nachtje over. Aan de andere kant, het is natuurlijk veel leuker om mee te gaan met de hype, lekker Islam jennen! Hehe dat zal de moslims leren!
Hint: Alles.
Om GewoneMan een beetje te steunen tegen een frusti als jij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen, ik zou zeggen slaap er een nachtje over. Aan de andere kant, het is natuurlijk veel leuker om mee te gaan met de hype, lekker Islam jennen! Hehe dat zal de moslims leren!
Hint: Alles.
dat je er nog op ingaatquote:Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Om GewoneMan een beetje te steunen tegen een frusti als jij.
Zo gek is zijn onderschrift niet hoor.
[ afbeelding ]
Ja, en niet moslims die helemaal loos gaan op de Koran, zoals Wilders.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er atheisten rondlopen die zich meer bezighouden met het (christelijke) geloof dan christenen zelf
Mag je, als niet moslim, geen mening over de koran of de islam hebben?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en niet moslims die helemaal loos gaan op de Koran, zoals Wilders.
Het is toch een beetje alsof Frans Bauer een documentaire gaat maken over Rembrandt...
Van mij wel hoor, maar het verbaast me dat sommige niet-moslims er zo obsessief mee bezig zijn. En dan ook nog eens een soort bijbelstudie doen waarbij ze de gelovigen vertellen hoe het echt zitquote:Op zondag 2 maart 2008 00:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mag je, als niet moslim, geen mening over de koran of de islam hebben?
I know.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
De lengte is irrelevant. Al zou film langer of korter zijn, het maakt niet uit. Zelfs een paar simpele tekeningen zijn al genoeg om agressie uit te lokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:57 schreef SeLang het volgende:
Dus al dit gelul gaat over een videoclip van 15 minuten
niets mis mee zolang het klopt lijkt me... en als het niet klopt kunnen ze met bron vermelding toch uitleggen hoe het wel zitquote:Op zondag 2 maart 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar het verbaast me dat sommige niet-moslims er zo obsessief mee bezig zijn. En dan ook nog eens een soort bijbelstudie doen waarbij ze de gelovigen vertellen hoe het echt zit
Niemand had het erover en dat was prima.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar het verbaast me dat sommige niet-moslims er zo obsessief mee bezig zijn. En dan ook nog eens een soort bijbelstudie doen waarbij ze de gelovigen vertellen hoe het echt zit
nou, hier hoeft een moslima alleen maar in burquini een Zwols zwembad in te willen duiken en het hok is te klein .. dus de agressie is er al wel, het verschilt alleen nog in gradatie .. maar met een filmpie of 2 hebben we dat vast ook weg gewerkt, dan gaan de moskeeën of zo vast wel in de fik ..quote:Op zondag 2 maart 2008 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De lengte is irrelevant. Al zou film langer of korter zijn, het maakt niet uit. Zelfs een paar simpele tekeningen zijn al genoeg om agressie uit te lokken
kan me herinneren dat er ook wat kerken in de fik gevlogen zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 00:51 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, hier hoeft een moslima alleen maar in burquini een Zwols zwembad in te willen duiken en het hok is te klein .. dus de agressie is er al wel, het verschilt alleen nog in gradatie .. maar met een filmpie of 2 hebben we dat vast ook weg gewerkt, dan gaan de moskeeën of zo vast wel in de fik ..
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan me herinneren dat er ook wat kerken in de fik gevlogen zijn
? .. toen de katholieken nog in het verdoemhoekje zaten bedoel je ?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan me herinneren dat er ook wat kerken in de fik gevlogen zijn
uh uh... volgens mij was het met de film van ayaan hirshi ali...quote:Op zondag 2 maart 2008 01:03 schreef moussie het volgende:
[..]
? .. toen de katholieken nog in het verdoemhoekje zaten bedoel je ?
huh .. ja, er zijn idioot genoeg auto's in de fik gestoken na het terechte schieten van de politie, maar welke kerk, school of bieb heb je het over ?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kerken, auto's, scholen, bibliotheken, you name it.
we lopen zwaar achter wat dat betreft.
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef FatihReloadeD het volgende:
Ik vind wilders een hoerenzoon die misbruik maakt van de vrijheid van meningsuiting. En de nederlanders zijn zo lomp om toe te kijken hoe hen economie zware schade zal oplopen door een of andere boer die tijdens zijn jeugd een trauma heeft opgelopen door vervelende allochtoontjes. Of misschien heeft die last van xenofobie wie weet....
Weakass fool
wishfull thinkingquote:Op zondag 2 maart 2008 01:10 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Die gelovigen(vooral moslims) moeten zich gewoon niet zo aanstellen.
Dat is jouw mening en die mag je ventileren, zolang je het gesproken of geschreven doet of voor mijn part maak je er een filmpje van en zet je die op youtube.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef FatihReloadeD het volgende:
Ik vind wilders een hoerenzoon die misbruik maakt van de vrijheid van meningsuiting. En de nederlanders zijn zo lomp om toe te kijken hoe hen economie zware schade zal oplopen door een of andere boer die tijdens zijn jeugd een trauma heeft opgelopen door vervelende allochtoontjes. Of misschien heeft die last van xenofobie wie weet....
Weakass fool
Selamquote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef FatihReloadeD het volgende:
Weakass fool
Nee, leg es uit..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |