Helemaal correct. Ik wens Meki dan ook alleen de schurft toe. Wel een stevige vorm natuurlijk, die met bulten en zweren, maar in geen geval de dood.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:27 schreef gronk het volgende:
Klopt; het is me ook al opgevallen dat sommige users een rood waas voor de ogen lijken te krijgen
iemand iets toewensen is echt zeer kinderachtig en dan spoor je helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal correct. Ik wens Meki dan ook alleen de schurft toe. Wel een stevige vorm natuurlijk, die met bulten en zweren, maar in geen geval de dood.
Zolang ze niet aanstootgevend zijn doen we niks. Het die plaatjes zijn redelijk ontopic in de combi-reeks VS - Iran [#25] (hence tha merge). In het verleden zijn er ook dergelijke plaatjes gepost. Want stel dat het tot een oorlog komt... wat kun je dan verwachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
VS - Iran [#25] : Topcommandant VS stapt op na artikel over Iran
Mooie plaatjes, maar ook irritant. Kunnen jullie er linkjes van maken?
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef voyeur het volgende:
Nadat jij hem hier een ongelimiteerde spam vergunning gaf voor dit topic staat de teller alweer op minimaal zes. Logisch want toen mocht het officieel, maar ik begreep dat jullie er in het modhok nog eens over zouden denken. Al klaar met denken?
Ik ben het helemaal met je redenering eens, maar niet met de feiten.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen.
ff nadenken.. FOK! is een discussiesite. Juist dit topic heeft specifiek te maken met Scientology. Je zit nu in de leuke/unieke situatie dat je iemand van Scientology tegen over je hebt. Hij blijkt redelijk inhoudelijk op je argumenten ingaan. Maar kan dit niet zonder de linkjes ter verduidelijking.
Het wordt hierdoor moeilijk om zoiets als spam te zien.... hij is duidelijk zichtbaar aanwezig in de discussie (die juist hier behoorlijk ontopic is). In een ander topic/discussie had ik hem allang afgevlagd .... maar als ik hem juist hier zou tegenwerken zou ik een discussie krijgen met gelijkgestemden..... = einde discussie. Beetje vreemde trade-off maar als je een beetje doordenkt snap je het wel.
- (We zijn gek op popcorn) -
Leg me eens uit hoe hij 'zijn quotum' kan halen, als in de linkjes die hij plaatst geen referer-id oid staat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:
- Het werkelijke doel van die linkjes is slechts zijn quotum te halen en de google geloofwaardigheid van die scientology mantelorganisaties te verhogen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:13 schreef damian5700 het volgende:
Het is volgens mij niet al te veel gevraagd om een redelijk discussieniveau na te streven door alle op de man gespeelde irrelevanties te verwijderen.
quote:Het is een beetje de neiging om via een omweg het gelijk op te leggen.
Trouwens, in dit geval gaat het om de magere argumentatie enig cachet te geven.
En daar zie ik nou niet bepaald een sterk voorbeeld van 'op de man spelen'. I've seen worse.quote:
Wat jij ook geregeld doet, maar dan van de andere kant dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
damian5700 zou zelf ook eens tot de orde geroepen moeten worden. Hij gaat nergens in discussie, speelt voortdurend op de persoon en verziekt derhalve veel topics.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
damian5700 zou zelf ook eens tot de orde geroepen moeten worden. Hij gaat nergens in discussie, speelt voortdurend op de persoon en verziekt derhalve veel topics.
Vind ik ook best hoor, maar denk je dat 't in deze vorm (minus de sluitpost) niet ook in POL nagenoeg meteen gesloten wordt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:
'Nederland Bekent Kleur is trotskistische club'
Kun je beter trappen dan sluiten. Zo hopeloos is het topic toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |