abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57218537
'Groei emigratiewens door film Wilders'

De onrust rond de film van Geert Wilders maakt dat meer Nederlanders denken over emigratie. Nadat premier Balkenende zijn zorg uitsprak over de anti-Koran-film, schoot de kaartverkoop voor de emigratiebeurs, aldus de organisatie op BNR.

Volgens Van Houten groeit de wens om te emigreren vaker na onrust in het land. Deze trend zag hij namelijk ook na de moord op filmmaker Theo van Gogh en politicus Pim Fortuyn.

Hele grote zorgen
Vorige week vrijdag sprak Premier Jan Peter Balkenende uit dat hij zich al geruime tijd ,,hele grote zorgen'' over de gevolgen die de anti-Koranfilm van Geert Wilders kan hebben. Zijn zorgen zijn recentelijk verder toegenomen door berichten die de minister-president krijgt over zeer heftige reacties die op de film zullen volgen, ongeacht de inhoud.

Geert Wilders noemde de premier naar aanleiding van deze uitspraken 'de slechtse premier die Nederland sinds de Tweede Wereldoorlog heeft gehad'.

Dreigingsalarm
De kans dat Nederland te maken krijgt met een terroristische aanslag werd donderdag door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) opgehoogd van 'beperkt' naar 'substantieel', het op een na hoogste niveau. De terreurdreiging zou echter niet alleen verhoogd zijn door de aangekondigde anti-Koranfilm van Wilders, maar ook door het kabinetsbesluit om de militaire missie in Uruzgan te verlengen.

Bron

Dit is toch niet de bedoeling van Ome Geert?
pi_57218560
Voor de mods....verkeerd forum...ff een kickje naar N&A aub

Dank u wel!
pi_57218606
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
pi_57218804
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
Ik denk dat als je een Wilders aanhanger zou zijn dat je niet zo blij moeten zijn met dit nieuws.....de mensen die meestal wegtrekken zijn mensen met een goede opleiding en/ofmensen die iets willen ondernemen....het feit dat ze bereid zijn om te verhuizen naar een ander land geeft al enigzins aan dat deze mensen offers durven te brengen om vooruit te komen...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:13:30 #5
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_57218868
jezus wat een indoctrinerend poppenkastspel dit media, media, media Die terreuralarm ook beetje bevolking bang maken, blijkt maar weer een hoe sterk de Amerikaanse invloeden hier zijn ps, ik als moslim, I don't Give a Shit om wat ie zegt net als rest van moslims in dit land.
*Hosselcopter*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:15:24 #6
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57218907
Pff, flinke korrel zout, de wens om te vertrekken is nog niet het daadwerkelijk doorvoeren. Ik hoor ook al jaren van mensen om me heen dat ze gaan vertrekken elke keer als zaken duurder worden.
Nederlanders zijn een zeikvolk, maar een daadwerkelijk ruggengraat ho maar. Daarom komt ook meer dan 50% terug na 3 jaar .

Ja mooi land hoor, maar het zorgstelsel is zo slecht geregeld daar, de belasting is een nog grotere chaos, politie is corrupt, je betaalt je blauw aan verzekeringen, het is er toch veel onveiliger"
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:19:54 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_57218984
Echt niet! Dit klote kabinet.

Torenhoge belastingen die onzinnig worden uitgegeven.

Dat je steeds meer moet en steeds minder mag,

Dat jaagt mensen het land uit.
pi_57219004
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:

Jammer dat er praktisch geen landen zijn waar het beter is dan Nederland

Huilies
pi_57219029
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef Xebrozius het volgende:
Pff, flinke korrel zout, de wens om te vertrekken is nog niet het daadwerkelijk doorvoeren. Ik hoor ook al jaren van mensen om me heen dat ze gaan vertrekken elke keer als zaken duurder worden.
Nederlanders zijn een zeikvolk, maar een daadwerkelijk ruggengraat ho maar. Daarom komt ook meer dan 50% terug na 3 jaar .

Ja mooi land hoor, maar het zorgstelsel is zo slecht geregeld daar, de belasting is een nog grotere chaos, politie is corrupt, je betaalt je blauw aan verzekeringen, het is er toch veel onveiliger"
Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:24:28 #10
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219097
die emigratiestroom is al wat langer bezig anders.. met wilders zelf heeft dat niet veel van doen.

Wel opvallend overigens dat het wederom allemaal uitvreters en potverteerders zijn die ons land verlaten. Ik snap niet dat Zweden en Canada daar op zit te wachten. Werkschuw tuig wat te laf is om de problemen in eigen land op te lossen zou ik niet in mijn land willen hebben. En dat is iedereen toch wel met me eens dacht ik zo.
pi_57219144
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef Pulu het volgende:

[..]

Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...
Vooral de mensen die naar Zweden gaan Er is echt geen asocialer land te vinden.
pi_57219162
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef BillGates het volgende:
die emigratiestroom is al wat langer bezig anders.. met wilders zelf heeft dat niet veel van doen.

Wel opvallend overigens dat het wederom allemaal uitvreters en potverteerders zijn die ons land verlaten. Ik snap niet dat Zweden en Canada daar op zit te wachten. Werkschuw tuig wat te laf is om de problemen in eigen land op te lossen zou ik niet in mijn land willen hebben. En dat is iedereen toch wel met me eens dacht ik zo.
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de emigrant
pi_57219203
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederland
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:28:51 #14
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219204
quote:

[..]

Welke emigrant? De Nederlandse of de Noord-Afrikaanse?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:29:46 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57219222
om maar even met sesamstraat te spreken: "opzouten met die landverraders". als ze idd al om die reden weggaan. natuurlijke selectie. liever 300 goed getrainde mannen dan een leger vol laffaards.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:29:46 #16
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219223
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef Pulu het volgende:

[..]

BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederland
Wat is het verschil dan helemaal precies? Mijn beschrijving gaat toch op voor beide groepen?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:30:24 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57219234
quote:

[..]

waarschijnlijk hetzelfde beeld als ie heeft van de immigrant .
put
your
clothes
on!
pi_57219334
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
om maar even met sesamstraat te spreken: "opzouten met die landverraders". als ze idd al om die reden weggaan. natuurlijke selectie. liever 300 goed getrainde mannen dan een leger vol laffaards.
Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goed
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:35:54 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57219350
Nog even en de krantenkop:

'Zware regen- en hagelbuien door film Wilders'

is een feit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:40:24 #20
138914 Slappy
ambtenaar
pi_57219423
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vooral de mensen die naar Zweden gaan Er is echt geen asocialer land te vinden.
Jawel Nederland
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:41:09 #21
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219441
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..

en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.

you do the math fok, ik snap jullie niet
pi_57219491
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..

en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.

vrijdag 7 maart 2008 @ 12:44:20 #23
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57219509
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:

Jij hebt vast gestudeerd, vriend.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:45:21 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57219535
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goed
hoezo?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57219543
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...

Gelukkig hebben we mensen zoals jij die de eer van Nederland zullen beschermen en verdedigen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')