Ik denk dat als je een Wilders aanhanger zou zijn dat je niet zo blij moeten zijn met dit nieuws.....de mensen die meestal wegtrekken zijn mensen met een goede opleiding en/ofmensen die iets willen ondernemen....het feit dat ze bereid zijn om te verhuizen naar een ander land geeft al enigzins aan dat deze mensen offers durven te brengen om vooruit te komen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
Jammer dat er praktisch geen landen zijn waar het beter is dan Nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Echt niet! Dit klote kabinet.
Torenhoge belastingen die onzinnig worden uitgegeven.
Dat je steeds meer moet en steeds minder mag,
Dat jaagt mensen het land uit.
Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef Xebrozius het volgende:
Pff, flinke korrel zout, de wens om te vertrekken is nog niet het daadwerkelijk doorvoeren. Ik hoor ook al jaren van mensen om me heen dat ze gaan vertrekken elke keer als zaken duurder worden.
Nederlanders zijn een zeikvolk, maar een daadwerkelijk ruggengraat ho maar. Daarom komt ook meer dan 50% terug na 3 jaar.
Ja mooi land hoor, maar het zorgstelsel is zo slecht geregeld daar, de belasting is een nog grotere chaos, politie is corrupt, je betaalt je blauw aan verzekeringen, het is er toch veel onveiliger"
Vooral de mensen die naar Zweden gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de emigrantquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef BillGates het volgende:
die emigratiestroom is al wat langer bezig anders.. met wilders zelf heeft dat niet veel van doen.
Wel opvallend overigens dat het wederom allemaal uitvreters en potverteerders zijn die ons land verlaten. Ik snap niet dat Zweden en Canada daar op zit te wachten. Werkschuw tuig wat te laf is om de problemen in eigen land op te lossen zou ik niet in mijn land willen hebben. En dat is iedereen toch wel met me eens dacht ik zo.
BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de emigrant
Welke emigrant? De Nederlandse of de Noord-Afrikaanse?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan helemaal precies? Mijn beschrijving gaat toch op voor beide groepen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederland
waarschijnlijk hetzelfde beeld als ie heeft van de immigrantquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
om maar even met sesamstraat te spreken: "opzouten met die landverraders". als ze idd al om die reden weggaan. natuurlijke selectie. liever 300 goed getrainde mannen dan een leger vol laffaards.
Jawel Nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral de mensen die naar Zweden gaanEr is echt geen asocialer land te vinden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..
en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.
you do the math fok, ik snap jullie niet
Jij hebt vast gestudeerd, vriend.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Echt niet! Dit klote kabinet.
Torenhoge belastingen die onzinnig worden uitgegeven.
Dat je steeds meer moet en steeds minder mag,
Dat jaagt mensen het land uit.
hoezo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goed
Gelukkig hebben we mensen zoals jij die de eer van Nederland zullen beschermen en verdedigen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..
en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.
you do the math fok, ik snap jullie niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |