abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57218537
'Groei emigratiewens door film Wilders'

De onrust rond de film van Geert Wilders maakt dat meer Nederlanders denken over emigratie. Nadat premier Balkenende zijn zorg uitsprak over de anti-Koran-film, schoot de kaartverkoop voor de emigratiebeurs, aldus de organisatie op BNR.

Volgens Van Houten groeit de wens om te emigreren vaker na onrust in het land. Deze trend zag hij namelijk ook na de moord op filmmaker Theo van Gogh en politicus Pim Fortuyn.

Hele grote zorgen
Vorige week vrijdag sprak Premier Jan Peter Balkenende uit dat hij zich al geruime tijd ,,hele grote zorgen'' over de gevolgen die de anti-Koranfilm van Geert Wilders kan hebben. Zijn zorgen zijn recentelijk verder toegenomen door berichten die de minister-president krijgt over zeer heftige reacties die op de film zullen volgen, ongeacht de inhoud.

Geert Wilders noemde de premier naar aanleiding van deze uitspraken 'de slechtse premier die Nederland sinds de Tweede Wereldoorlog heeft gehad'.

Dreigingsalarm
De kans dat Nederland te maken krijgt met een terroristische aanslag werd donderdag door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) opgehoogd van 'beperkt' naar 'substantieel', het op een na hoogste niveau. De terreurdreiging zou echter niet alleen verhoogd zijn door de aangekondigde anti-Koranfilm van Wilders, maar ook door het kabinetsbesluit om de militaire missie in Uruzgan te verlengen.

Bron

Dit is toch niet de bedoeling van Ome Geert?
pi_57218560
Voor de mods....verkeerd forum...ff een kickje naar N&A aub

Dank u wel!
pi_57218606
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
pi_57218804
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
Ik denk dat als je een Wilders aanhanger zou zijn dat je niet zo blij moeten zijn met dit nieuws.....de mensen die meestal wegtrekken zijn mensen met een goede opleiding en/ofmensen die iets willen ondernemen....het feit dat ze bereid zijn om te verhuizen naar een ander land geeft al enigzins aan dat deze mensen offers durven te brengen om vooruit te komen...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:13:30 #5
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_57218868
jezus wat een indoctrinerend poppenkastspel dit media, media, media Die terreuralarm ook beetje bevolking bang maken, blijkt maar weer een hoe sterk de Amerikaanse invloeden hier zijn ps, ik als moslim, I don't Give a Shit om wat ie zegt net als rest van moslims in dit land.
*Hosselcopter*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:15:24 #6
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57218907
Pff, flinke korrel zout, de wens om te vertrekken is nog niet het daadwerkelijk doorvoeren. Ik hoor ook al jaren van mensen om me heen dat ze gaan vertrekken elke keer als zaken duurder worden.
Nederlanders zijn een zeikvolk, maar een daadwerkelijk ruggengraat ho maar. Daarom komt ook meer dan 50% terug na 3 jaar .

Ja mooi land hoor, maar het zorgstelsel is zo slecht geregeld daar, de belasting is een nog grotere chaos, politie is corrupt, je betaalt je blauw aan verzekeringen, het is er toch veel onveiliger"
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:19:54 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_57218984
Echt niet! Dit klote kabinet.

Torenhoge belastingen die onzinnig worden uitgegeven.

Dat je steeds meer moet en steeds minder mag,

Dat jaagt mensen het land uit.
pi_57219004
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:

Jammer dat er praktisch geen landen zijn waar het beter is dan Nederland

Huilies
pi_57219029
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef Xebrozius het volgende:
Pff, flinke korrel zout, de wens om te vertrekken is nog niet het daadwerkelijk doorvoeren. Ik hoor ook al jaren van mensen om me heen dat ze gaan vertrekken elke keer als zaken duurder worden.
Nederlanders zijn een zeikvolk, maar een daadwerkelijk ruggengraat ho maar. Daarom komt ook meer dan 50% terug na 3 jaar .

Ja mooi land hoor, maar het zorgstelsel is zo slecht geregeld daar, de belasting is een nog grotere chaos, politie is corrupt, je betaalt je blauw aan verzekeringen, het is er toch veel onveiliger"
Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:24:28 #10
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219097
die emigratiestroom is al wat langer bezig anders.. met wilders zelf heeft dat niet veel van doen.

Wel opvallend overigens dat het wederom allemaal uitvreters en potverteerders zijn die ons land verlaten. Ik snap niet dat Zweden en Canada daar op zit te wachten. Werkschuw tuig wat te laf is om de problemen in eigen land op te lossen zou ik niet in mijn land willen hebben. En dat is iedereen toch wel met me eens dacht ik zo.
pi_57219144
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef Pulu het volgende:

[..]

Vanochtend sprak een organisator van deze beurs op BNR en hij gaf aan dat met name landen als Canada en Zweden in trek waren...met name vanwege het feit dat de zaken die jij cursief hebt gedrukt wel goed geregeld zijn...
Vooral de mensen die naar Zweden gaan Er is echt geen asocialer land te vinden.
pi_57219162
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef BillGates het volgende:
die emigratiestroom is al wat langer bezig anders.. met wilders zelf heeft dat niet veel van doen.

Wel opvallend overigens dat het wederom allemaal uitvreters en potverteerders zijn die ons land verlaten. Ik snap niet dat Zweden en Canada daar op zit te wachten. Werkschuw tuig wat te laf is om de problemen in eigen land op te lossen zou ik niet in mijn land willen hebben. En dat is iedereen toch wel met me eens dacht ik zo.
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de emigrant
pi_57219203
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederland
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:28:51 #14
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219204
quote:

[..]

Welke emigrant? De Nederlandse of de Noord-Afrikaanse?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:29:46 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57219222
om maar even met sesamstraat te spreken: "opzouten met die landverraders". als ze idd al om die reden weggaan. natuurlijke selectie. liever 300 goed getrainde mannen dan een leger vol laffaards.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:29:46 #16
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219223
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef Pulu het volgende:

[..]

BillGates denkt bij emigrant aan de mensen die emigreren naar Nederland
Wat is het verschil dan helemaal precies? Mijn beschrijving gaat toch op voor beide groepen?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:30:24 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57219234
quote:

[..]

waarschijnlijk hetzelfde beeld als ie heeft van de immigrant .
put
your
clothes
on!
pi_57219334
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
om maar even met sesamstraat te spreken: "opzouten met die landverraders". als ze idd al om die reden weggaan. natuurlijke selectie. liever 300 goed getrainde mannen dan een leger vol laffaards.
Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goed
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:35:54 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57219350
Nog even en de krantenkop:

'Zware regen- en hagelbuien door film Wilders'

is een feit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:40:24 #20
138914 Slappy
ambtenaar
pi_57219423
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vooral de mensen die naar Zweden gaan Er is echt geen asocialer land te vinden.
Jawel Nederland
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:41:09 #21
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57219441
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..

en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.

you do the math fok, ik snap jullie niet
pi_57219491
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...
alle mensen die nederland verlaten om ergens anders hun geluk te beproeven zijn 'emigranten'..

en noord-afrikanen die naar naar nederland komen om hier hun geluk te beproeven zijn uitvreters en criminelen.

vrijdag 7 maart 2008 @ 12:44:20 #23
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57219509
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:19 schreef Daniel1976 het volgende:

Jij hebt vast gestudeerd, vriend.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:45:21 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57219535
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij wil je het deel dat weggaat liever behouden maar goed
hoezo?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57219543
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef BillGates het volgende:
jaja...

Gelukkig hebben we mensen zoals jij die de eer van Nederland zullen beschermen en verdedigen...
pi_57224234
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo?
Omdat dit het deel is dat zelf altijd initiatief neemt. De rest van de bevolking is redelijk passief, maar dat wordt dan ook flink beloond dus dat is niet zo gek.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:05:52 #27
94510 BillGates
Me postcount!
pi_57224830
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Omdat dit het deel is dat zelf altijd initiatief neemt. De rest van de bevolking is redelijk passief, maar dat wordt dan ook flink beloond dus dat is niet zo gek.
en al die marokkanen dan die naar nederland komen? die nemen geen initiatief?
pi_57226475
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef BillGates het volgende:

[..]

en al die marokkanen dan die naar nederland komen? die nemen geen initiatief?
Niet als ze voor een uitkering komen.
pi_57226531
Als ik dat artikel lees kan de Topic titel beter zijn 'Balkenende jaagt mensen naar de emigratiebeurs.'

Nergens staat iets over hardwerkende mensen, en de reden die wordt genoemd voor het toenemende bezoekersaantal is de onrust, niet Geert Wilders.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:44:12 #30
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57226805
Schopje naar NWS
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:09:10 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57227311
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Ah, kijk. Degenen die emigreren zijn ruggegraatloze kwezels die het niet verdienen om Nederlander te zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57227881
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
Sprak de plantsoenmedewerker vanachter zijn computer.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat mensen vanwege Wilders vertrekken. Ik denk dat het vooral de houding van de regering ten opzichte van Wilders is die zorgen baart. Werd Janmaat in diens tijd nog teruggefloten door het kabinet, tegenwoordig mag Wilders ongestraft de wet overtreden en het imago van Nederland besmeuren.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:36:05 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57227956
Wat nou Wilders!??!?.. Het CDA jaagt juist de hardwerkende Nederlander 't land uit!!..

Nee, en niet neeeeeeee! JAwel!!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57228040
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Pulu het volgende:
'Groei emigratiewens door film Wilders'

De onrust rond de film van Geert Wilders maakt dat meer Nederlanders denken over emigratie. Nadat premier Balkenende zijn zorg uitsprak over de anti-Koran-film, schoot de kaartverkoop voor de emigratiebeurs, aldus de organisatie op BNR.

Volgens Van Houten groeit de wens om te emigreren vaker na onrust in het land. Deze trend zag hij namelijk ook na de moord op filmmaker Theo van Gogh en politicus Pim Fortuyn.

Hele grote zorgen
Vorige week vrijdag sprak Premier Jan Peter Balkenende uit dat hij zich al geruime tijd ,,hele grote zorgen'' over de gevolgen die de anti-Koranfilm van Geert Wilders kan hebben. Zijn zorgen zijn recentelijk verder toegenomen door berichten die de minister-president krijgt over zeer heftige reacties die op de film zullen volgen, ongeacht de inhoud.

Geert Wilders noemde de premier naar aanleiding van deze uitspraken 'de slechtse premier die Nederland sinds de Tweede Wereldoorlog heeft gehad'.

Dreigingsalarm
De kans dat Nederland te maken krijgt met een terroristische aanslag werd donderdag door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) opgehoogd van 'beperkt' naar 'substantieel', het op een na hoogste niveau. De terreurdreiging zou echter niet alleen verhoogd zijn door de aangekondigde anti-Koranfilm van Wilders, maar ook door het kabinetsbesluit om de militaire missie in Uruzgan te verlengen.

Bron

Dit is toch niet de bedoeling van Ome Geert?
Je kunt het ook anders zien.
Ikzelf zou ook graag willen emigreren. Niet vanwege Geert Wilders en zijn film. Maar meer om hoe onze regering dit land te grabbel gooit aan diegenen met de grootste bek. Meer om hoe onze regering er graag alles aan doet om vooral geen enkele allochtoon/moslim voor het hoofd te stoten. En dat wordt allemaal maar al te duidelijk aan de manier waarop onze regering met Wilders en zijn film omgaat. Die achterlijke dhimmitude wordt ik een beetje erg strontziek van.
pi_57228076
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:33 schreef retteketet het volgende:

[..]

Ik kan me overigens niet voorstellen dat mensen vanwege Wilders vertrekken. Ik denk dat het vooral de houding van de regering ten opzichte van Wilders is die zorgen baart. Werd Janmaat in diens tijd nog teruggefloten door het kabinet, tegenwoordig mag Wilders ongestraft de wet overtreden en het imago van Nederland besmeuren.
Welke wet overtreed Wilders?
Want dan weet jij meer dan het OM die maar al te graag Wilders wil aanklagen maar niet kan.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:41:52 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57228098
quote:
Maar meer om hoe onze regering dit land te grabbel gooit aan diegenen met de grootste bek.

Joh, dat lijkt me wel de domste reden om te emigreren. Kijk, als je zou emigreren omdat je denkt dat je in een ander land kansen krijgt die je hier niet krijgt -- ga ervoor. Maar emigreren omdat je eigenlijk een jankende huilie bent die 't hier niet gehaald heeft --- puhleeease, een StefanP is al erg zat
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:44:01 #37
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_57228150
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:33 schreef retteketet het volgende:

[..]

Neen, dat is een denkfout. Het baart mensen zorgen dat ondanks de luide alarmbellen van Wilders, het kabinet zijn poot stijf blijft houden en capituleert met de vijand, wat uiteindelijk de ondergang van het koninkrijk der nederlanden zal betekenen en zal uitmonden in een burgeroorlog. Helaas zal de linkse mensch, dit pas doorhebben wanneer de eerste kogels door de lucht vliegen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_57228246
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef BillGates het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan helemaal precies? Mijn beschrijving gaat toch op voor beide groepen?
Het verschil is dat een Nederlander meestal naar het buitenland verhuist met allereerst een opleiding, en ten tweede omdat diegene een baan in het buitenland wil. Deze mensen verdienen geld voor de samenleving waar ze in terecht komen. Deze mensen passen zich ook aan.

Alochtonen die hiernaartoe komen zijn veelal mensen uit één of ander bergdorpje die hebben gehoord dat dit luilekkerland is waar je enkel je handje op hoeft te houden om geld te krijgen. Deze mensen kosten de nederlandse samenleving enkel geld. Deze mensen verwachten ook dat wij ons wel aan hun gaan aanpassen.

Let wel... ik zeg niet alle allochtonen, voordat de discriminatie/racisme kaart weer gespeeld wordt.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:48:51 #39
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57228282
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef Refragmental het volgende:

Alochtonen die hiernaartoe komen zijn veelal mensen uit één of ander bergdorpje die hebben gehoord dat dit luilekkerland is waar je enkel je handje op hoeft te houden om geld te krijgen. Deze mensen kosten de nederlandse samenleving enkel geld. Deze mensen verwachten ook dat wij ons wel aan hun gaan aanpassen.
Jezus man, da's een bijna letterlijke kopie van de tekst van Hans Teeuwen. Minus de humor.
pi_57228336
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, dat lijkt me wel de domste reden om te emigreren. Kijk, als je zou emigreren omdat je denkt dat je in een ander land kansen krijgt die je hier niet krijgt -- ga ervoor. Maar emigreren omdat je eigenlijk een jankende huilie bent die 't hier niet gehaald heeft --- puhleeease, een StefanP is al erg zat
LOL!
Anders ruk je 1 stukje uit mijn tekst compleet uit context. Maar "---puhleeease" je bent moderator... ik verwacht ook niet anders

Een andere reden om te emigreren kan ook zijn omdat je daar als hardwerkende nederlander niet uitgeknepen wordt om de jankende zielige meerderheid te onderhouden die nog te lui is om voor zich zelf te zorgen.
pi_57228342
Arresteren die racistische pik.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:54:02 #42
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_57228442
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Jezus man, da's een bijna letterlijke kopie van de tekst van Hans Teeuwen. Minus de humor.

Teeuwen is ook geroemd om zijn analyse, wat is er mis om een uitstekende analyse van een bepaalde situatie te quoten?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:55:09 #43
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57228484
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef Refragmental het volgende:

LOL!
Anders ruk je 1 stukje uit mijn tekst compleet uit context. Maar "---puhleeease" je bent moderator... ik verwacht ook niet anders
Oi, puur eigenbelang. Weet je wel niet hoeveel tijd er gaat zitten in al die StefanP's? Bovendien zitten die dan ook nog eens in een andere tijdszone.
quote:
Een andere reden om te emigreren kan ook zijn omdat je daar als hardwerkende nederlander niet uitgeknepen wordt om de jankende zielige meerderheid te onderhouden die nog te lui is om voor zich zelf te zorgen.
If you can't beat them, join them. Anyway, ik weet niet waar je naartoe zou willen emigreren, maar ik zou er niet van uit gaan dat het daar bij definitie beter is. Anders, dat wel...
pi_57228499
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef LENUS het volgende:

[..]

Teeuwen is ook geroemd om zijn analyse, wat is er mis om een uitstekende analyse van een bepaalde situatie te quoten?
Sommige mensen willen de waarheid niet onder ogen zien. Doet pijn enzo... en dat in combinatie met de kleinzerige mensen... tja.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:56:06 #45
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57228513
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef LENUS het volgende:

[..]

Je dacht dat-ie dat meende?
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 19:56:27 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57228520
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders zien.
Ikzelf zou ook graag willen emigreren. Niet vanwege Geert Wilders en zijn film. Maar meer om hoe onze regering dit land te grabbel gooit aan diegenen met de grootste bek. Meer om hoe onze regering er graag alles aan doet om vooral geen enkele allochtoon/moslim voor het hoofd te stoten. En dat wordt allemaal maar al te duidelijk aan de manier waarop onze regering met Wilders en zijn film omgaat. Die achterlijke dhimmitude wordt ik een beetje erg strontziek van.
mwah de regering doet er vooral alles aan om zowieso niemand het hoofd te stoten ... Wilders wordt vooralsnog ook geen strobreed in de weggelegd of wel? kun je zielig lopen doen dat die moslims veel meer mogen dan echte blanke hollanders maar dat blijkt nu dus van niet

dit hele verhaal slaat nergens op, wilders klaagt over haatzaaiende islamieten door haat tegen islamieten te zaaien en de regering doet er aan beide kanten van het verhaal niets aan behalve foei roepen en de handjes in de lucht steken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:58:10 #47
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_57228577
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef gronk het volgende:

[..]

Je dacht dat-ie dat meende?
Jij denk dat Teeuwens eerste serieuze optreden aller tijden een grap was En ook al zou hij het niet menen, dan is hij onbedoelt geniaal in zijn analyse geweest.
pi_57228582
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Oi, puur eigenbelang. Weet je wel niet hoeveel tijd er gaat zitten in al die StefanP's? Bovendien zitten die dan ook nog eens in een andere tijdszone.
Maak je niet druk... ik heb werk. Heb geen tijd om de hele dag op fok te zitten. Laat staan te modereren
quote:
[..]

If you can't beat them, join them.
De quote van de losers en dhimmi's
quote:
Anyway, ik weet niet waar je naartoe zou willen emigreren, maar ik zou er niet van uit gaan dat het daar bij definitie beter is. Anders, dat wel...
Wat dacht je van Japan, IJsland, Canada, Nieuw Zeeland.
Dat soort landen lijken me geweldig
pi_57228621
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef LENUS het volgende:

[..]

Neen, dat is een denkfout. Het baart mensen zorgen dat ondanks de luide alarmbellen van Wilders, het kabinet zijn poot stijf blijft houden en capituleert met de vijand, wat uiteindelijk de ondergang van het koninkrijk der nederlanden zal betekenen en zal uitmonden in een burgeroorlog. Helaas zal de linkse mensch, dit pas doorhebben wanneer de eerste kogels door de lucht vliegen.
Capituleren met de vijand, ja. Ze capituleren simultaan, en gaan dan gebroederlijk een potje Runescapen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  vrijdag 7 maart 2008 @ 20:02:31 #50
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_57228701
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef retteketet het volgende:

[..]

Capituleren met de vijand, ja. Ze capituleren simultaan, en gaan dan gebroederlijk een potje Runescapen.
goh goh, ijzersterk van jou. Een spelfout en daar ga jij een hele post aan wijden. Sad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')