quote:Op zondag 2 maart 2008 07:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat je ze nog mensen durft te noemen.
Zijn ze dat niet dan? Zijn ze een soort 2e rangs mensen die, naast hun berechting ook nog eens door ons allemaal publiekelijk veroordeeld moeten worden? Is dat normaal? Of zijn we het niet eens met die eventueel aanwezige berechting daar en menen we met z'n allen dat wij het zelf maar moeten doen?quote:
nog irritanter is het als mensen zomaar met cijfers gaan gooien die uit hun fantasie zijn ontsprotenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:36 schreef Elkarden het volgende:
Overigens is het erg irritant en passe om telkens de vergelijking met het christendom te maken. 2/3e van de Nederlanders heeft geen religie en hoeft daarom ook niet verantwoordelijk gehouden te worden voor de misdaden die mensen uit naam van die religie begaan hebben.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/nl.htmlquote:Roman Catholic 31%, Dutch Reformed 13%, Calvinist 7%, Muslim 5.5%, other 2.5%, none 41% (2002)
Omdat het een islamafzeiksite is en dus een belangenhouder. Ik ga in een topic over kraken ook niet van Indymedia quoten.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb niet alle aanslagen gecontroleerd jij wel? vertel eens hoe jij in je oneindige wijsheid tot de conclusie bent gekomen dat die bron niet betrouwbaar is
de aanslagen op die islamafzeiksite kan je ook terug vinden op meer betrouwbare sites:quote:Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het een islamafzeiksite is en dus een belangenhouder. Ik ga in een topic over kraken ook niet van Indymedia quoten.
aha dus omdat het een site is die (logischerwijs) negatief tegenover de islam staat is hij niet betrouwbaar en is alles wat er staat niet waarquote:Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het een islamafzeiksite is en dus een belangenhouder. Ik ga in een topic over kraken ook niet van Indymedia quoten.
Jij bent echt geen licht he?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
aha dus omdat het een site is die (logischerwijs) negatief tegenover de islam staat is hij niet betrouwbaar en is alles wat er staat niet waargewelldig betoog
nou zie je gelijk hoe ze met hun eigen broeders omgaan; lekker hoor, je eigen volk opofferen omdat je zonodig moet rellen tegen het westen/gristendom/judendom. En maar klagen dat "wij" de schuldigen zijn omdat de towelheads zelfmoordterroristje willen spelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers zijn ook moslims.
Ja, want er is nooit oorlog tussen moslims, want ze zijn éénquote:Op zondag 2 maart 2008 19:24 schreef harrypiel het volgende:
[..]
nou zie je gelijk hoe ze met hun eigen broeders omgaan; lekker hoor, je eigen volk opofferen omdat je zonodig moet rellen tegen het westen/gristendom/judendom. En maar klagen dat "wij" de schuldigen zijn omdat de towelheads zelfmoordterroristje willen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |