Ohw joh? Geinig. Wie weet spot je ons in het wild.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik kon het maar vragen natuurlijk.
Ik zie trouwens nu pas dat JDude en jij vlak in de buurt wonen
Niet schieten hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joh? Geinig. Wie weet spot je ons in het wild..
Vooruit... ik zal mijn jachtgeweer thuislatenquote:
Oh ja, glad vergeten! Pas het vanavond even aan, als ik er aan denk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef salutem het volgende:
lol,
Mag ik nu ook eens in de openingspost ??
Ik woon er toch echt !! Vlakbij spanjaardsgat.
Geeren noord zwaar gestoortquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef bassieVL het volgende:
Waar in Breda wonen veel gangsters?
Daar zou ik dood ook nog niet gevonden willen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
Geeren noord zwaar gestoort
Die spelfout heb ik dus een keer zien staan op een bushokje ja.
Ik heb er gewoond als student(bernard de wildestraat) en het viel best mee, de low life scumbags waren vooral met zichzelf bezig al schreeuwden ze wel naar mn hoogblonde huisgenote en gingen ze op tilt als m'n toenmalige gothic vriendinnetje langsliep..quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zou ik dood ook nog niet gevonden willen worden.
Niet zo mutsenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef salutem het volgende:
lol,
Mag ik nu ook eens in de openingspost ??
Ik woon er toch echt !! Vlakbij spanjaardsgat.
TIMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef timmeeeh het volgende:
Hoi!
Da's ook voor het eerst.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef bassieVL het volgende:
Iedereen is hard aan het werken!
Gelukkig wel, nog een kwartiertjequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef bassieVL het volgende:
Nee hoor. Al loopt de werkdag ook weer ten einde.
In het centrum Bolke de Beer? Donderdagavond is koopavond. Het zal allemaal best wel erg vol zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef tgs. het volgende:
Morgen naar Breda. iemand nog tips voor een lekker restaurant na 18:00 uur en waar je beetje
vd Valk maaltijden kan krijgen= veel voor weinig geld.
Was die nog niet goed dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:57 schreef bassieVL het volgende:
OP in de wiki aangepast.
Ohw hehe. Nouja, dan zien we dat pas in het volgende topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:04 schreef bassieVL het volgende:
Nu wel. Paar linkjes toegevoegd, oude data eruit gemikt.
Zo is dat. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw hehe. Nouja, dan zien we dat pas in het volgende topic.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:08 schreef bassieVL het volgende:
Zo is dat. Geduld is een schone zaak.
Van der Valk...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef tgs. het volgende:
Morgen naar Breda. iemand nog tips voor een lekker restaurant na 18:00 uur en waar je beetje
vd Valk maaltijden kan krijgen= veel voor weinig geld.
Oja, dat. Tussen de sfeerverlichtingquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Van der Valk...
Bij Bruxelles kan je in ieder geval best lekker eten voor een gunstige prijs, of misschien kan je naar Flinstering gaan, kom je misschien ook nog eens op tv.
Heb je er al gegeten? Ik zou het best eens willen proberen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat. Tussen de sfeerverlichting.
Jazeker!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Hé JDude!. Hoe is het? Staat ons honk er nog??
Wat schaft het potje?quote:
Niet eens een verkapt-naamtopic-tvptje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:27 schreef veldmuis het volgende:
Yuppententvp.
Iets met spaghetti en kaas.quote:
Ohja, dat ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet eens een verkapt-naamtopic-tvptje?
Nice. Ik had sperziebonen met aardappelen en een samengeperste-campingachtige gehaktbal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:31 schreef JDude het volgende:
Iets met spaghetti en kaas.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:45 schreef Rossdale het volgende:
Kruising Ginnekenweg en Koningin Emmalaan
bij gebrek aan jullie, jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Praat je weer met jezelf?
* Kuukske kijkt naar buiten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Vanaf vandaag wordt het lente weer!
Ik werd vanmorgen wakker met de gedachte dat het al vrijdag was. Erg tragisch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:25 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen. En bijna weekend.
Ik ook, en toen dacht ik van oehnoes het is donderdag, dus ik heb nog een dag langer weekend dan ik dacht!quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met de gedachte dat het al vrijdag was. Erg tragisch.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:35 schreef veldmuis het volgende:
Ik ook, en toen dacht ik van oehnoes het is donderdag, dus ik heb nog een dag langer weekend dan ik dacht!
Ja, jammer dat de andere minuten van de dag toch wat minder euforisch voelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:33 schreef bassieVL het volgende:
Dan heb je toch even 5 minuten een euforisch gevoel.
Wat allemaal?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:39 schreef veldmuis het volgende:
Troost je, ik heb volop te doen!
Het was me opgevallen jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo. Is het Zuiden ook wat beter gevuld. Alleen Dalamar zit nog wat moederziel alleen daar in de H.B..
Ik zou het niet eens in een dag voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik zou ook een lang weekend nodig hebben met zoveel bezigheden op een dag.
Er staan best leuke huizen in de HB. Het is alleen zo ver weg van het centrum.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ow en hoi
En ik hoop dat ik nu weer niet iedereen wegjaag. Het zou overigens wel verklaren waarom ik de enige ben die in de HB woont
Mijn schoonouders wonen daar, dus ik ben er regelmatig te vinden. Als NAC voetbalt zetten we daar de auto weg bijvoorbeeld. Verder geloof ik dat mijn vriendin daar wel wil gaan wonen..ikzelf moet er nog eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
Ow en hoi
En ik hoop dat ik nu weer niet iedereen wegjaag. Het zou overigens wel verklaren waarom ik de enige ben die in de HB woont
Nieuwe Prinsenkade en over 4 weken Markendaalseweg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef salutem het volgende:
[..]
Ah merçi Mr.
Hmm niemand anders in het centrum ?????
Bijna 36, nou jij weer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
maar ze zetten er mij waarschijnlijk niet bij, is een aanslag op de gemiddelde leeftijd hier![]()
Hey, zo oud moet jij nog maar zien te wordenquote:
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nieuwe Prinsenkade en over 4 weken Markendaalseweg.
maar ze zetten er mij waarschijnlijk niet bij, is een aanslag op de gemiddelde leeftijd hier![]()
Met extra curry ofzo. Bohquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.
Oh en Q-ks, doe mij ook zoeen tosti!
14.gif.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Met extra curry ofzo. Boh.
Kopen we trouwens binnenkort ook een broodrooster?.
Tofjes.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:39 schreef JDude het volgende:
14.gif.
Thanksquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mik de Markendaalseweg er vandaag of morgen wel even in.
Oh en Q-ks, doe mij ook zoeen tosti!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels al 22,5 hoor Rizzeau.
Laat de 30+'ers maar niet horen dat je jezelf keioud noemt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Die halve doet 't 'm
Ik ben ook al 23,5 jaar oud
Damn, ik ben echt al keioud![]()
Gmbllll 34 almost 35quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat de 30+'ers maar niet horen dat je jezelf keioud noemt.
Whehe. Nouja, je bent zo jong als je je voelt hm?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef salutem het volgende:
Gmbllll 34 almost 35
Ik 24,5quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die halve doet 't 'm
Ik ben ook al 23,5 jaar oud
Damn, ik ben echt al keioud![]()
Oh, daar is JD net voorbij. Die gaat alweer richting 26,5quote:
Op zich best een goed planquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:50 schreef bassieVL het volgende:
Zie ik hier een Fok! Breda Verjaardagskalender onstaan?
ouwe lulquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:11 schreef Asics het volgende:
pfffft 32 en bijna papa
maarja je doet er niks aan
sterker nog ik ben blij dat ik mag worden
en ik hoop nog veeeeeeeeeeeeel ouder
Wie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou, Frazz voelt zich genegeerd. Dus laten we even allemaal zwaaien.
.
Waar is'ie dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou, Frazz voelt zich genegeerd. Dus laten we even allemaal zwaaien.
.
HIj leest mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:18 schreef JDude het volgende:
Waar is'ie dan?
Oja, dat moet ik ook. Samen aftellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:27 schreef bassieVL het volgende:
Tot +- 15.00 uur.
Coolquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik ook. Samen aftellen?
Same here, tot 17.00u. Oh well...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:
*grom* ik mag tot iets van 17:00 minimaal en heb vrij weinig te doen... laaaaaaange dag
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:03 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weeeeeekend!
Papa worden... veel veranderingen in het begin, maar serieus, het is echt zeer zwaar de moeite waard.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:11 schreef Asics het volgende:
pfffft 32 en bijna papa
maarja je doet er niks aan
sterker nog ik ben blij dat ik mag worden
en ik hoop nog veeeeeeeeeeeeel ouder
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:08 schreef Dalamar het volgende:
Same here, tot 17.00u. Oh well...
4,5 uur nog!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:09 schreef bassieVL het volgende:
Nog maar 4 uur en 51 minuten.
Uit etenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef Swiffer het volgende:
5 uur en een kwartiertje hierzo..
En dan WEEKEEENNDD
En wat gaan we allemaal doen van het weekend?
4,5 voor de niet-ambtenaren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Nog iets van 2,5 uur ofzo.
Nèh nèh nèh nèh nèh.quote:
Iets met wieberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb al vanaf woensdag 15:00 weekend
Kan je 't niet hebben?quote:
Even de Fok! standaard reactie: Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
nu nog 4 uur voor de echte werkslaven. Gelukkig heb ik een spaanse schoone tegenover me zitten op het werk, dus dat verlicht de pijn wel een beetje
MWUHAHAAHA.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan je 't niet hebben?
Ach, als je er beter door voelt, ik moest er vanochtend om 05:00 uit om te werken.
Kwartiertje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef bassieVL het volgende:
Nog 20 minuutjes.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:05 schreef BossFight het volgende:
Eerste bier al op.
Arne Jansen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:12 schreef Asics het volgende:
wheheheh - ik zag Arne denken . . . .
ZAT IK NOG MAAR BIJ NAC
Hey Laniquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Zal ik Dalamar in de Haagse Beemden maar eens komen versterken dan?
Oh, en Rossdale:Al helemaal gesetteld?
Oh, en Ritchie: Heel misschien kennen wij elkaar wel. Als je een leuk kennisje hebt die heel lang is, rood haar heeft en welbekend is als Y. of Viefke.
Die ken ik wel vaagjes jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en Ritchie: Heel misschien kennen wij elkaar wel. Als je een leuk kennisje hebt die heel lang is, rood haar heeft en welbekend is als Y. of Viefke.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ritchie, ik heb voor de aardigheid maar even in je fotoboek lopen spieken. Wij kennen elkaar zekers te weten.
Hoi!
Ja. maar das logischquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey Lani
Jahoor absoluut, ik voel me al helemaal thuis hier in BredaOngetwijfeld de gezelligste stad waar ik tot nu toe gewoond heb. En dat ik dat al na 3 weekjes zeg
Wat heeft ie nu weer gezegd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:54 schreef Asics het volgende:
DE SNOR IS DE MAN VAN DE AVOND
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Zal ik Dalamar in de Haagse Beemden maar eens komen versterken dan?
Goeie. Ik ga voor de tweede.quote:
Wie moeten er nu nog in de kaart? Ik ben de tel kwijtquote:
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie moeten er nu nog in de kaart? Ik ben de tel kwijt.
Ik ga eerst even Googlemappen dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:38 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.
welkom!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.
Er zijn al meerdere bieren toegevoegdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Je vergeet GG en Hertog Janquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Vertel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:50 schreef BossFight het volgende:
hihi
Dat is wel erg slecht jaquote:Op zondag 24 februari 2008 10:07 schreef Helsie het volgende:
AH Hoge Vucht - de zaterdag voor Dé Match. Staat er zo'n draaiorgel idioot alleen maar Amsterdamse liedjes te spelen... "Aan de Amsterdamse Grachten", "Geef mij maar Amsterdam", etc blabla. En dan nog rammelen met een bakje dat ie geld wil hebben ook. OPZOUTEN GVD.
(Maar door de corrigerende werking van de aanwezigheid van mijn vrouw heb ik beschaafd mijn mond gehouden en gewoon mijn hoofd weggedraaid)
Voorlopig is het zoquote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Helsie het volgende:
Post vanuit het stadion: Ajax zuigt, Luinge ook... Op naar een 2-0 voor NAC in de 2e helft, zodat het dan 2-1 eindigt...
Echt zuur... Had meer in gezeten....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:59 schreef Asics het volgende:
BREDA and proud of it.
zekers.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:00 schreef Helsie het volgende:
[..]
Echt zuur... Had meer in gezeten....
Je hebt de Groene Hil, Ronde Hil, Lange Hil en natuurlijk het altijd pitoreske Kleine Hil. En nog veel meer Hillen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga eerst even Googlemappen dan.
Of is het zo'n stuk buurt waar alle straten op -hil eindigen? Net als je dat daar hebt met -donk en zo?
Geen van dat alles eigenlijk. Ik ga nu zo weggekeken worden in dit topic. Alhoewel! Ik ben wel twee keer op de B-side geweest met vrienden, maar ben totaal geen voetballiefhebber en ben oorspronkelijk ook geboren in Eindhoven dus...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Dat vraag je in een topic vol mannen?quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
en ben oorspronkelijk ook geboren in Eindhoven dus...
Handig om je vorige post op deze manier goed te pratenquote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef BossFight het volgende:
Zo dan heeft iemand het "stigma" wat op ons mannen rust ook maar even geuit.
Kunnen we nu weer normaal volwassen verder.
Vrouwen hoeven ook geen bier te drinken, 't is geen must.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
...
En ik drink ook geen bier. Wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef BossFight het volgende:
TIETUH!!!!!!!
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef bassieVL het volgende:
Woensdag weer. Want dan is het voetbalavond.
Sinds 7:00 al niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:12 schreef bassieVL het volgende:
Breda slaapt nog?
Ja klopt! Die laatste is van Nescafé toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef Ritchie het volgende:
Goeiermorgen!
Er zijn 2 soorten Senseo Cappuccino he, 1 waar alles in 1 zit, en 1 waar je zelf moet mengen.
Die laatste is wel te pruimen eigenlijk..
Op de singels was het ook goed druk jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Morge
Iedereen bleek Breda wel te ontvluchten richting het westen vanmorgen, wat een fileKomt zeker omdat ze afgaven dat het in het westen meer kans op zon was ofzo?
Is dat zo?? Het is toch juist fijn om te werken als het regent??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Morge
Iedereen bleek Breda wel te ontvluchten richting het westen vanmorgen, wat een fileKomt zeker omdat ze afgaven dat het in het westen meer kans op zon was ofzo?
Bergen op Zoom is zo ver fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de singels was het ook goed druk ja.
Gelukkig rijd je er op de fiets moeiteloos langs.
Ik moest aan je denken toen de regen zo drastisch hard naar beneden kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef JDude het volgende:
Op de singels was het ook goed druk ja.
Gelukkig rijd je er op de fiets moeiteloos langs.
Gelukkig had ik wel de wind mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik moest aan je denken toen de regen zo drastisch hard naar beneden kwam.
Nouja, dan nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef JDude het volgende:
Gelukkig had ik wel de wind mee.
Was het fijn in de file?quote:
Heb niet in de file gestaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Was het fijn in de file? [ afbeelding ]
Dat is wel heel ernstig. Met de fiets ben je ws. nog sneller ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Swiffer het volgende:
mja toppunt van geen energie hebben is toch wel 2 km van je werk af te wonen en toch de auto moeten pakken
Tering, de laatste keer dat we jou zagen was in topicnummer 7 ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Een topic dat een week oud wordt? Wie is er dood?
Dat zit ik al.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Tering, de laatste keer dat we jou zagen was in topicnummer 7 ofzo?
@K., ga in de zon zitten
En dan alsnog koud hebben?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Swiffer het volgende:
mja toppunt van geen energie hebben is toch wel 2 km van je werk af te wonen en toch de auto moeten pakken
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:01 schreef Rossdale het volgende:
Wohoo! Sinds vandaag werk ik niet meer dagelijks in Bergen op Zoom maar in Eindhoven. En nog file-gevoeliger stukje snelwegVanmorgen alweer 45 min stilgestaan
Morgen moet ik eerst naar eindhoven en daarna naar schiedam. Dat gaat echt een drama worden (ehv, tilburg, moerdijkbrug, rotterdam)quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)
Van Eindhoven naar Schiedam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen moet ik eerst naar eindhoven en daarna naar schiedam. Dat gaat echt een drama worden (ehv, tilburg, moerdijkbrug, rotterdam)
Volgende keer zwaaien he.. Ik werk in Dordt, langs de A16!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)
Trust?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Volgende keer zwaaien he.. Ik werk in Dordt, langs de A16!
Ha, gelukkig aan de andere kant van de snelweg..quote:
Trust(e)quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef veldmuis het volgende:
Oh aan iedereen die gaat slapen: Truste.
Ik wil niemand beledigen ofzo, maar volgens mij maken die alleen maar troep en rotzooi inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:29 schreef fransbreda het volgende:
Dont trust truste
quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:29 schreef fransbreda het volgende:
Dont trust trust
Kei!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:50 schreef veldmuis het volgende:
Lastig ook, al die Engelse termen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |