Nèh nèh nèh nèh nèh.quote:
Iets met wieberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb al vanaf woensdag 15:00 weekend
Kan je 't niet hebben?quote:
Even de Fok! standaard reactie: Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
nu nog 4 uur voor de echte werkslaven. Gelukkig heb ik een spaanse schoone tegenover me zitten op het werk, dus dat verlicht de pijn wel een beetje
MWUHAHAAHA.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Kan je 't niet hebben?
Ach, als je er beter door voelt, ik moest er vanochtend om 05:00 uit om te werken.
Kwartiertje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef bassieVL het volgende:
Nog 20 minuutjes.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:05 schreef BossFight het volgende:
Eerste bier al op.
Arne Jansen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:12 schreef Asics het volgende:
wheheheh - ik zag Arne denken . . . .
ZAT IK NOG MAAR BIJ NAC
Hey Laniquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Zal ik Dalamar in de Haagse Beemden maar eens komen versterken dan?
Oh, en Rossdale:Al helemaal gesetteld?
Oh, en Ritchie: Heel misschien kennen wij elkaar wel. Als je een leuk kennisje hebt die heel lang is, rood haar heeft en welbekend is als Y. of Viefke.
Die ken ik wel vaagjes jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en Ritchie: Heel misschien kennen wij elkaar wel. Als je een leuk kennisje hebt die heel lang is, rood haar heeft en welbekend is als Y. of Viefke.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ritchie, ik heb voor de aardigheid maar even in je fotoboek lopen spieken. Wij kennen elkaar zekers te weten.
Hoi!
Ja. maar das logischquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey Lani
Jahoor absoluut, ik voel me al helemaal thuis hier in BredaOngetwijfeld de gezelligste stad waar ik tot nu toe gewoond heb. En dat ik dat al na 3 weekjes zeg
Wat heeft ie nu weer gezegd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:54 schreef Asics het volgende:
DE SNOR IS DE MAN VAN DE AVOND
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
Zal ik Dalamar in de Haagse Beemden maar eens komen versterken dan?
Goeie. Ik ga voor de tweede.quote:
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie moeten er nu nog in de kaart? Ik ben de tel kwijt.
Ik ga eerst even Googlemappen dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:38 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.
welkom!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goedemorgen. Zet mij maar in het pitoreske Haagse Beemden. In de 'hillenbuurt'.
Er zijn al meerdere bieren toegevoegdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Je vergeet GG en Hertog Janquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |