Ohw joh? Geinig. Wie weet spot je ons in het wild.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik kon het maar vragen natuurlijk.
Ik zie trouwens nu pas dat JDude en jij vlak in de buurt wonen
Niet schieten hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joh? Geinig. Wie weet spot je ons in het wild..
Vooruit... ik zal mijn jachtgeweer thuislatenquote:
Oh ja, glad vergeten! Pas het vanavond even aan, als ik er aan denk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef salutem het volgende:
lol,
Mag ik nu ook eens in de openingspost ??
Ik woon er toch echt !! Vlakbij spanjaardsgat.
Geeren noord zwaar gestoortquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef bassieVL het volgende:
Waar in Breda wonen veel gangsters?
Daar zou ik dood ook nog niet gevonden willen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
Geeren noord zwaar gestoort
Die spelfout heb ik dus een keer zien staan op een bushokje ja.
Ik heb er gewoond als student(bernard de wildestraat) en het viel best mee, de low life scumbags waren vooral met zichzelf bezig al schreeuwden ze wel naar mn hoogblonde huisgenote en gingen ze op tilt als m'n toenmalige gothic vriendinnetje langsliep..quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zou ik dood ook nog niet gevonden willen worden.
Niet zo mutsenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef salutem het volgende:
lol,
Mag ik nu ook eens in de openingspost ??
Ik woon er toch echt !! Vlakbij spanjaardsgat.
TIMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef timmeeeh het volgende:
Hoi!
Da's ook voor het eerst.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef bassieVL het volgende:
Iedereen is hard aan het werken!
Gelukkig wel, nog een kwartiertjequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef bassieVL het volgende:
Nee hoor. Al loopt de werkdag ook weer ten einde.
In het centrum Bolke de Beer? Donderdagavond is koopavond. Het zal allemaal best wel erg vol zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef tgs. het volgende:
Morgen naar Breda. iemand nog tips voor een lekker restaurant na 18:00 uur en waar je beetje
vd Valk maaltijden kan krijgen= veel voor weinig geld.
Was die nog niet goed dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:57 schreef bassieVL het volgende:
OP in de wiki aangepast.
Ohw hehe. Nouja, dan zien we dat pas in het volgende topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:04 schreef bassieVL het volgende:
Nu wel. Paar linkjes toegevoegd, oude data eruit gemikt.
Zo is dat. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw hehe. Nouja, dan zien we dat pas in het volgende topic.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:08 schreef bassieVL het volgende:
Zo is dat. Geduld is een schone zaak.
Van der Valk...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef tgs. het volgende:
Morgen naar Breda. iemand nog tips voor een lekker restaurant na 18:00 uur en waar je beetje
vd Valk maaltijden kan krijgen= veel voor weinig geld.
Oja, dat. Tussen de sfeerverlichtingquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Van der Valk...
Bij Bruxelles kan je in ieder geval best lekker eten voor een gunstige prijs, of misschien kan je naar Flinstering gaan, kom je misschien ook nog eens op tv.
Heb je er al gegeten? Ik zou het best eens willen proberen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat. Tussen de sfeerverlichting.
Jazeker!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Hé JDude!. Hoe is het? Staat ons honk er nog??
Wat schaft het potje?quote:
Niet eens een verkapt-naamtopic-tvptje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:27 schreef veldmuis het volgende:
Yuppententvp.
Iets met spaghetti en kaas.quote:
Ohja, dat ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet eens een verkapt-naamtopic-tvptje?
Nice. Ik had sperziebonen met aardappelen en een samengeperste-campingachtige gehaktbal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:31 schreef JDude het volgende:
Iets met spaghetti en kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |