Bergen op Zoom is zo ver fietsenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de singels was het ook goed druk ja.
Gelukkig rijd je er op de fiets moeiteloos langs.
Ik moest aan je denken toen de regen zo drastisch hard naar beneden kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef JDude het volgende:
Op de singels was het ook goed druk ja.
Gelukkig rijd je er op de fiets moeiteloos langs.
Gelukkig had ik wel de wind mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik moest aan je denken toen de regen zo drastisch hard naar beneden kwam.
Nouja, dan nog.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:06 schreef JDude het volgende:
Gelukkig had ik wel de wind mee.
Heb niet in de file gestaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Was het fijn in de file? [ afbeelding ]
Dat is wel heel ernstig. Met de fiets ben je ws. nog sneller ook.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Swiffer het volgende:
mja toppunt van geen energie hebben is toch wel 2 km van je werk af te wonen en toch de auto moeten pakken
Tering, de laatste keer dat we jou zagen was in topicnummer 7 ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Een topic dat een week oud wordt? Wie is er dood?
Dat zit ik al.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Tering, de laatste keer dat we jou zagen was in topicnummer 7 ofzo?
@K., ga in de zon zitten
En dan alsnog koud hebben?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Swiffer het volgende:
mja toppunt van geen energie hebben is toch wel 2 km van je werk af te wonen en toch de auto moeten pakken
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:01 schreef Rossdale het volgende:
Wohoo! Sinds vandaag werk ik niet meer dagelijks in Bergen op Zoom maar in Eindhoven. En nog file-gevoeliger stukje snelwegVanmorgen alweer 45 min stilgestaan
Morgen moet ik eerst naar eindhoven en daarna naar schiedam. Dat gaat echt een drama worden (ehv, tilburg, moerdijkbrug, rotterdam)quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)
Van Eindhoven naar Schiedam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen moet ik eerst naar eindhoven en daarna naar schiedam. Dat gaat echt een drama worden (ehv, tilburg, moerdijkbrug, rotterdam)
Volgende keer zwaaien he.. Ik werk in Dordt, langs de A16!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wheheehehee, terwijl de A16 richting Rotjeknor eens een keer nagenoeg uitgestorven was (= geen file voor de Moerdijkbrug)
Trust?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:31 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Volgende keer zwaaien he.. Ik werk in Dordt, langs de A16!
Ha, gelukkig aan de andere kant van de snelweg..quote:
Trust(e)quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef veldmuis het volgende:
Oh aan iedereen die gaat slapen: Truste.
Ik wil niemand beledigen ofzo, maar volgens mij maken die alleen maar troep en rotzooi inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:29 schreef fransbreda het volgende:
Dont trust truste
quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:29 schreef fransbreda het volgende:
Dont trust trust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |