Dat is wel erg slecht jaquote:Op zondag 24 februari 2008 10:07 schreef Helsie het volgende:
AH Hoge Vucht - de zaterdag voor Dé Match. Staat er zo'n draaiorgel idioot alleen maar Amsterdamse liedjes te spelen... "Aan de Amsterdamse Grachten", "Geef mij maar Amsterdam", etc blabla. En dan nog rammelen met een bakje dat ie geld wil hebben ook. OPZOUTEN GVD.
(Maar door de corrigerende werking van de aanwezigheid van mijn vrouw heb ik beschaafd mijn mond gehouden en gewoon mijn hoofd weggedraaid)
Voorlopig is het zoquote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Helsie het volgende:
Post vanuit het stadion: Ajax zuigt, Luinge ook... Op naar een 2-0 voor NAC in de 2e helft, zodat het dan 2-1 eindigt...
Echt zuur... Had meer in gezeten....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:59 schreef Asics het volgende:
BREDA and proud of it.
zekers.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:00 schreef Helsie het volgende:
[..]
Echt zuur... Had meer in gezeten....
Je hebt de Groene Hil, Ronde Hil, Lange Hil en natuurlijk het altijd pitoreske Kleine Hil. En nog veel meer Hillen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga eerst even Googlemappen dan.
Of is het zo'n stuk buurt waar alle straten op -hil eindigen? Net als je dat daar hebt met -donk en zo?
Geen van dat alles eigenlijk. Ik ga nu zo weggekeken worden in dit topic. Alhoewel! Ik ben wel twee keer op de B-side geweest met vrienden, maar ben totaal geen voetballiefhebber en ben oorspronkelijk ook geboren in Eindhoven dus...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:23 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom!
vak-G / B-side? Ere?
Juup / Grolsch / Brand ?
Dat vraag je in een topic vol mannen?quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2008 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
en ben oorspronkelijk ook geboren in Eindhoven dus...
Handig om je vorige post op deze manier goed te pratenquote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef BossFight het volgende:
Zo dan heeft iemand het "stigma" wat op ons mannen rust ook maar even geuit.
Kunnen we nu weer normaal volwassen verder.
Vrouwen hoeven ook geen bier te drinken, 't is geen must.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
...
En ik drink ook geen bier. Wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef BossFight het volgende:
TIETUH!!!!!!!
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef bassieVL het volgende:
Woensdag weer. Want dan is het voetbalavond.
Sinds 7:00 al niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:12 schreef bassieVL het volgende:
Breda slaapt nog?
Ja klopt! Die laatste is van Nescafé toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:47 schreef Ritchie het volgende:
Goeiermorgen!
Er zijn 2 soorten Senseo Cappuccino he, 1 waar alles in 1 zit, en 1 waar je zelf moet mengen.
Die laatste is wel te pruimen eigenlijk..
Op de singels was het ook goed druk jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Morge
Iedereen bleek Breda wel te ontvluchten richting het westen vanmorgen, wat een fileKomt zeker omdat ze afgaven dat het in het westen meer kans op zon was ofzo?
Is dat zo?? Het is toch juist fijn om te werken als het regent??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Morge
Iedereen bleek Breda wel te ontvluchten richting het westen vanmorgen, wat een fileKomt zeker omdat ze afgaven dat het in het westen meer kans op zon was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |